טיסות לטיווט השוואת מחירים

טיסות לטיווט במונטנגרו – טיפים לחיסכון והזמנת כרטיסים

טיווט tivat שבמונטנגרו תפסה בשנים האחרונות את מקומה בתור יעד תיירות מועדף על המטייל הישראלי, לאחר התחלת הפעלתן של טיסות ישירות לטיווט מישראל. מדובר על יעד אטרקטיבי לחופשה במונטנגרו ובסיס יציאה נוח לטיול במונטגרו. בכתבה זו תמצאו גם מנוע חיפוש מיוחד שיאתר עבורכם טיסות לטיווט במחירים הכי זולים וגם טיפים חשובים למטייל שכדאי לקרוא לפני הזמנת כרטיסי טיסה לטיווט

טיווט היא עיירת נופש ציורית במונטנגרו, רק במרחק של שעתיים טיסה לטיווט מתל אביב תוכלו ליהנות משלל אטרקציות ימיות ונקודת מוצא נוחה לטיולים במונטנגרו. בשנים האחרונות טיווט (הנקראת לעיתים גם טיבאט או טיוואט) שינתה את פניה והפכה ליעד תיירותי פופולרי בקרב משפחות. בכדי לאתר טיסות לטיווט במחירים הזולים ובמועדים הנוחים ביותר עבורכם מומלץ להשתמש במנוע לחיפוש והשוואת טיסות שבדף זה, שיסייע לכם להזמין כרטיסי טיסה לטיווט בקלות ובנעימות וליהנות מחוויית גלישה ידידותית למטייל המכילה את התוכן הרלוונטי ביותר להזמנת טיסות לטיבאט


חופשה בטיווט – עוד באותו נושא:

טיווט מונטנגרו – מלונות מומלצים למשפחות

השכרת רכב במונטנגרו  – השוואת מחירים והמלצות

טיסות למונטנגרו – (פודגוריצה, טיבאת ועוד)

מלונות מומלצים במונטנגרו למשפחות עם ילדים

נמל התעופה של טיווט

נמל התעופה טיוואט ממוקם במרחק של כחמישה קילומטרים מעיירת הנופש טיווט, במתחם נמל התעופה נמצאות מספר חברות המציעות שירות השכרת רכבים, ביניהן הרץ, סיקסט, יורופקאר ועוד. בזמן המתנתכם לטיסה מטיבאט חזרה לנתב"ג תוכלו לנצל את הזמן ולשבת בבית הקפה נגרו, המציע תפריט מגוון הכולל כריכים, עוגות  ואף תפריט אלכוהולי.

בנוסף תוכלו למצוא בטרמינל חנות דיוטי פרי המציעה מגוון רחב של מוצרים למכירה החל מבשמים ומוצרי קוסמטיקה ועד אלכוהול וסיגריות. כמו כן, ישנה חנות נוחות נוספת שבה תוכלו לרכוש צעצועים, מזכרות ועוד שלל מוצרים.

תחבורה מנמל התעופה לטיווט

הדרך המומלצת ביותר להגיע משדה התעופה של טיווט אל בתי המלון היא באמצעות הזמנת הסעה משדה התעופה מראש באמצעות שירות אמין ומשתלם של חברת קיווי טקסי איתה תוכלו ליהנות מהיתרון של הזמנת מונית מנמל התעופה בטיווט (וגם הזמנת מוניות בטיוואט בזמן שהותכם בעיר עם מחיר ידוע מראש), כל שעליכם לעשות הוא להזין את הפרטים הרלוונטיים עבורכם, כמות אנשים, מזוודות ומושב בטיחות לילדים,ואף תזכו לשקיפות מלאה שכוללת מחירים מראש וסוג הרכב שמגיע לאסוף אתכם.

תוכלו למצוא מוניות בשדה התעופה אך ההמלצה שלנו היא להזמין מונית במנוע החיפוש של קיווי טקסי.

כיוון שנמל התעופה נמצא במרחק קצר כל כך מטיווט, עלויות הנסיעה משדה התעופה לטיוואט עצמה נמוכות ואנו מציעים לכם להתנייד במונית (בהזמנה מראש) או להשכיר רכב בטיווט, לא מומלץ לחסוך כסף על תחבורה משדה התעופה לטיוואט ולבזבז הרבה זמן על אוטובוסים מיושנים.

טיסות לטיווט

אז החופש הגדול הגיע והחלטתם לצאת לנופש משפחתי, וכמו לרוב המשפחות לפניי היציאה לנופש יש אילוצים כאלה ואחרים. בדיקה מהירה במנוע לחיפוש טיסות של קיווי תעזור לכם לצלוח כל מכשול בדרך. אתם יכולים להיכנס דרך הנייד או המחשב ולבצע בדיקה מהירה במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות של קיווי שיעזור לכם בקלות למצוא טיסה לטיוואט בזול ובאופן הרלוונטי עבורכם מבחינת מחיר ונוחות.

לאחר שתזינו את מדינת היעד – מונטנגרו – ותאריכי הטיסה לטיווט הלוך וחזור, יופיעו לכם 3 רובריקות ,:

הטיסה הזולה ביותר – הטיסה הזולה ביותר לטיוואט במונטנגרו היא בד"כ של חברת התעופה וויז. הדבר הראשון שקורץ לעין הוא המחיר הזול של טיסות לטיבאט בחברת הלואו קוסט, אך מקריאה קלה נבין שלא כל הנוצץ זהב טהור – הטיסה כוללת עצירת ביניים של כ-22 שעות בבודפשט שם יהיה לכם אוטובוס קונקשן לדוברובניק, ומשם תחבורה לטיווט. אם אתם טסים כמשפחה רוב הסיכויים שתגיעו ליעד עייפים ומתוסכלים.

הרובריקה השנייה היא: הטיסה הקצרה ביותר לטיווט – הטיסה הקצרה ביותר היא של חברת התעופה  ישראייר היתרון הגדול שלה הוא שמדובר על טיסה ישירה לתיבאט מנתב"ג תוך שעתיים תגיעו ליעד רעננים ומאושרים, ותרוויחו יום שלם של אטרקציות ופעילויות בטיווט, החיסרון הוא שזו טיסה קצת יותר יקרה למי שרוצה לצמצם בעלויות הטיול במונטנגרו.

הרובריקה השלישית היא: טיסה מומלצת לטיוואט – המלצת מנוע החיפוש להזמנת כרטיסי טיסה לטיווט בפשרה מאוזנת בין מחיר כרטיסי הטיסה לאורך הטיסות לטיווט היא טיסה של אייר פראנס, עם טיסה לפריז שיוצאת מתל אביב ומגיעה אל בירת צרפת, שם תהיה עצירת ביניים של חמש שעות ומשם טיסה לטיווט

במידה ופספסתם את טיסת הקונקשן, חברת התעופה אחראית למצוא לכם יעד טיסה חלופי, במידה ועצירת הביניים ארוכה משמעותית מהמתוכנן חברת התעופה תספק לכם אירוח בבית מלון בפריז.

הטיסה הזאת משלבת מחיר מוזל ועצירת ביניים יחסית קצרה, סידור שברוב המיקרים קולע בול לנופש משפחתי.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל