טיסות לבוסניה השוואת מחירים

טיסות לבוסניה – מנוע השוואת מחירים ומידע למטייל

בשורות הבאות ערכנו עבורכם את המדריך המלא לטיסות לבוסניה עם כל ההסברים החשובים ביותר על איך לאתר טיסות לבוסניה במחירים הזולים והמשתלמים ביותר, איזו חברות תעופה מפעילה טיסות קונקשן לבוסניה מנתב"ג בתנאים משתלמים, כמו גם מהם התנאים שכל חברת תעופה מציעה לגבי תנאי המטען, אוכל בטיסה, אפשרויות טיסה לבוסניה עם ילדים קטנים. כמו כן, ריכזנו עבורכם מידע חשוב על שדות תעופה בבוסניה ועל אמצעי התחבורה המשתלמים ביותר משדה התעופה בסרייבו למרכז העיר ועוד

כדי לבצע השוואת מחירים של כרטיסי טיסה לבוסניה והזמנת טיסות לבוסניה במחירים זולים בתאריכים המתאימים לכם, השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות "קיווי" שנמצא כאן למטה –

קצת על בוסניה

בוסניה הינה מדינה מוסלמית חילונית השוכנת באזור חבל הבלקן שבדרום אירופה ושמה המלא הינו בוסניה והרצגובינה. בוסניה גובלת בצפון מערבה עם קרואטיה, עם סרביה במזרח ועם מונטנגרו בדרום ולמעשה בוסניה בעיקרה מוקפת ביבשה ורק בחלקה הקטן גובלת עם הים האדריאטי. עיר הבירה של בוסניה, שהיא גם העיר הגדולה ביותר, היא העיר סרייבו.

ההיסטוריה העשירה של בוסניה ודרך התפתחותה הפכה אותה למדינה העשירה באתרי מורשת היסטוריים ונופים מהממים ולכן תיירים רבים מרחבי העולם מוצאים את בוסניה כיעד מועדף לחופשה.

מנוע החיפוש המתקדם של קיווי מאפשר לכם לאתר טיסות לבוסניה בקלות רבה וכמובן לאתר את הטיסה הטובה, הנוחה והמשתלמת ביותר עבורכם. נכון למועד כתיבת שורות אלו, אין טיסות ישירות לבוסניה מישראל אלא רק טיסות עם קונקשיין ביעדים שונים.

שדה התעופה בבוסניה

שדה התעופה הבינלאומי בסרייבו מהווה את שדה התעופה הראשי והעיקרי של בוסניה ונמצא במרחק של כ- 12 ק"מ בלבד ממרכז העיר. משכך, ניתן למצוא בשדה התעופה בסרייבו מגוון שירותים ומתקנים שנועדו לנוחיות הנוסעים כגון: השכרת רכבים, בנק, מסעדות, המרת מטבע חוץ, בתי קפה, דיוטי פרי ועוד. מלבד שדה התעופה הבינלאומי סרייבו, טיסות לבוסניה ממקומות שונים בעולם נוחתות גם בשדה התעופה מוסטר או בשדה התעופה בניה לוקה.

טיסות לסרייבו

בסקירה שערכנו עם מנוע החיפוש של קיווי, בנושא טיסות לבוסניה ונחיתה בשדה התעופה בסרייבו, עולה כי חברת התעופה ההונגרית וייז אייר מפעילה את קו הטיסות הנרחב ביותר במחירים הזולים ביותר. הטיסות לבוסניה משדה התעופה בן גוריון עם וייז אייר עוצרות בבודפשט למשך מספר שעות ומשם ממשיכות באופן ישיר לשדה התעופה בסרייבו. לטיסות קונקשיין לבוסניה ישנם מספר יתרונות: האחת, המדובר בטיסות זולות יותר משמעותית מטיסות ישירות (למרות שבכל מקרה כיום אין טיסות ישירות לבוסניה), שתיים, ישנה אפשרות לשלב עם יעד בחופשה שכן עם חברת התעופה ויז אייר, עצירת הביניים בבודפשט אורכת כ- 11 שעות ולכן ניתן בקלות לצאת לרחובות העיר בודפשט ולשבת לאכול באחד מבתי הקפה או המסעדות המפורסמות.

כרטיס הטיסה הזול ביותר לבוסניה עם חברת ויז אייר הינו במחיר של 691 ₪ לטיסה לסרייבו בחודש ספטמבר. מנוע החיפוש של קיווי מאפשר לכם להתאים את כרטיס הטיסה בהתאם לסוג הנוסע. כך למשל, עבור כרטיס טיסה של פעוט אשר גילו קטן משנתיים, תצטרכו לשלם רק 433 ₪. כרטיס הטיסה עבור פעוט מאפשר את הושבת הפעוט על ברכיי אחד ההורים כמו גם העלאת עגלה למטוס. מגיל שנתיים ואילך מחירי כרטיסי הטיסה זהים עבור קטין ובגיר.

יש לשים לב כי מחיר כרטיס הטיסה לבוסניה בוויז אייר אינו כולל העלאת כבודת יד למטוס או שליחת כבודה לבטן המטוס אלא ניתן רק להעלות לטיסה פריט אישי קטן בגודל מסוים ועד 10 ק"ג. מנוע החיפוש המתקדם של קיווי מאפשר לכם להוסיף הוספת כבודת יד או כבודה לבטן המטוס כבר במעמד הזמנת כרטיס הטיסה, ובכך לחסוך באופן משמעותי בעלויות, שכן הוספת כבודה לאחר הזמנת כרטיס הטיסה תייקר לכם בוודאות את העלויות. כך למשל, העלאת כבודת יד במשקל של עד 10 ק"ג תעלה לכם עוד 233 ₪ ואילו הוספת כבודה הנשלחת לבטן המטוס במשקל כולל של עד 20 ק"ג תעלה לכם עוד 737 ₪.

הטיסות לבוסניה עם חברת ויז אייר אינן כוללות ארוחות אך יש אפשרות לרכוש חטיפים ושתייה במהלך הטיסה.

מבחינת דרכי הגעה משדה התעופה בינלאומי סרייבו למרכז העיר, הרי שתוכלו לבחור מבין השכרת רכבים באחת מסוכנויות השכרת רכב בבוסניה הפזורות ברחבי שדה התעופה, לבחור להזמין מונית מנמל התעופה שתיקח אתכם ישירות ליעדכם המבוקש, או להיעזר  באחד מקווי האוטובוס, הרכבת הקלה או החשמלית המאפשרים התניידות קלה וחופשית בכל חלקי העיר.

טיסות למוסטר

ניתן לראות כי מנוע החיפוש של קיווי מאתר טיסות לבוסניה גם לשדה התעופה במוסטר, אילו הן טיסות קונקשן לבוסניה עם חברת התעופה וויז אייר המתחילות בטיסה לבודפשט מנתב"ג ומשם חברת eurowings מציעה טיסת המשך לשטוטגרט האורכת כשלוש שעות ומשטוטגרט טיסה נוספת למוסטר שבבוסניה.  אפשרות לטיסה חזור ממוסטר לנתב"ג היא קצת אחרת, ולפי מנוע החיפוש של קיווי יהיה עליכם לקחת אוטובוס ממוסטר לעיר דוברובניק בנסיעה של כשלוש שעות וחצי. בדוברובניק עצמה תצטרכו להחליף אוטובוס נוסף אשר יקח אתכם לשדה התעופה בדוברובניק ומשם חברת התעופה הישראלית אל על תחזיר אתכם בטיסה ישירה לשדה התעופה בן גוריון. עבור כרטיס טיסה הלוך חזור לבוסניה לשדה התעופה מוסטר יהיה עליכם לשלם כ- 1243 ₪

היתרון של מנוע החיפוש טיסות של קיווי הינה העובדה כי גם ביעדים שאין אליהם טיסות ישירות או מגוון טיסות, ישנה האפשרות לאתר מסלול המשלב נסיעה ו/או טיסה באמצעי תחבורה שונים כמו אוטובוס, רכבת ומטוס וכך למעשה תוכלו להגיע ליעדכם בקלות.

טיסות לבוסניה לנמל התעופה בניה לוקה

הטיסה הזולה ביותר לבניה לוקה בבוסניה, עם עצירת ביניים אחת בלבד היא עם חברת הטיסות הזולות רינאייר האירית, עם עצירת ביניים בעיר ממינגן בגרמניה, והיא תעלה לכם כ- 784 ש"ח. משך זמן הטיסה הוא יחסית סביר –  הטיסה לגרמניה מישראל לממינגן אורכת כארבע שעות והטיסה לבוסניה מממינגן לבניה לוקה אורכת כשעה וחצי בלבד. יש לשים לב כי עצירת הביניים נמשכת כ-14 שעות כך שניתן להפוך זאת ליתרון ולצאת לסיבוב קצר בעיר העתיקה של ממינגן ולהתרענן קצת מהטיסה – וכך על הדרך להרוויח עוד יעד בחופשה.

מנוע החיפוש של קיווי למעשה מאפשר לכם לערוך סקר שוק לגבי כל התוצאות הקיימות ולסנן את מבין כל התוצאות את האפשרויות שמתאימות במיוחד עבורכם. כך למשל, מי שלא מעוניין בנסיעות אוטובוס אלא רק בטיסות יכול לסמן זאת, כמו גם האם מעוניין בעצירת ביניים אחת או יותר, לבחור את חברת התעופה המועדפת עליו, מה התקציב שעומד לרשותו כך שטיסות יקרות כלל אל יופיעו לכם בתוצאות. עוד ניתן למצוא בין המסננים השונים בחירה בכרטיס טיסה הלוך חזור או רק בכרטיס לכיוון אחד, בחירה בין טיסה במחלקת תיירים או הזמנת טיסה לבוסניה במחלקת עסקים או המחלקה הראשונה המשודרגת, וליהנות מחוויית טיסה אחרת.

עבודה יעילה ונכונה עם מנוע החיפוש של קיווי תאפשר לכם לאתר בקלות ובמהירות טיסות לבוסניה ולדעת בדיוק על מה אתם משלמים ומה מגיע לכם.

עוד באותו נושא: סרייבו – בתי מלון מומלצים בבירת בוסניה והרצגובינה

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל