השכרת רכב בראש העין השוואת מחירים

השכרת רכב בראש העין – השוואת מחירים וסניפים

השכרת רכב בראש העין – המדריך המלא שיכול לחסוך לכם מאות שקלים: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של השכרת רכבים בראש העין ויאתר לכם את המחיר הכי זול, וגם המלצות חשובות לנהג ומידע שימושי על השכרת מכוניות בראש העין כולל "האותיות הקטנות" של חברות ההשכרה

השכרת רכב בראש העין יכולה להפוך לפעולה זולה ופשוטה בעזרת השוואת מחירים חכמה. מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב של החברה הבינ"ל רנטלקארס, שמופיע למטה בעמוד זה, יאפשר לכם למצוא את המחירים הכי זולים להשכרת רכבים בראש העין, לבדוק את כל הפרטים החשובים כבר בשלב השוואת המחירים ולקבל אישור הזמנה בתוך מספר דקות.

השוואת מחירים השכרת רכב ראש העין – המלצות וטיפים

בעזרת רנטלקארס תוכלו לערוך השוואת מחירים בין כל חברות השכרת הרכב בראש העין הנחשבות אמינות ומוכרות ולחסוך זמן וכסף. המלצה חשובה למחפשים את המחירים הכי זולים היא לשים לב לכך שלמעשה בראש העין, כעיר קטנה, פועלת רק סוכנות השכרת רכב אחת של חברת השכרת רכב גדולה ומוכרת הנחשבת אמינה – חברת הרץ, ולכן התחרות בין חברות השכרת רכבים בראש העין נמוכה יחסית, מצב העלול להוביל למחירים גבוהים ולכן מומלץ לבדוק, במידת האפשר גם אפשרות של השכרת רכב בפתח תקווה שיכולה להוזיל עלויות לעיתים קרובות.

בכתבה זו נציג בפניכם כיצד לערוך השוואת מחירים של השכרת רכבים בראש העין כדי למצוא מבצעים ודילים משתלמים, ניתן לכם טיפים חשובים בנושא ונבדוק מהן החברות השונות הפועלות באיזור ומהם המחירים האטרקטיביים ביותר שהן מציעות נכון לכתיבת הכתבה. זיכרו שהתנאים והמחירים המפורטים כאן עלולים להשתנות, ובכל השוואת מחירים יש צורך לבדוק מהם התנאים הרלוונטים.

במספר שלבים פשוטים תוכלו למצוא דיל משתלם להשכרת רכב בראש העין. השלב הראשון הוא הזנת פרטי ההזמנה: מיקום (ישראל -> ראש העין -> ראש העין מרכז העיר), והמועדים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בראש העין – תאריך ושעת האיסוף ותאריך ושעת ההחזרה של האוטו. סמנו בתיבה המתאימה אם טווח גיל הנהג הוא בין 25 ל70 (בד"כ קיימות עמלות על השכרת רכב בראש העין  לנהג צעיר).

בשלב הבא יופיעו בפניכם מגוון הצעות מחיר להשכרת רכב בראש העין, ותוכלו לסנן אותן אם יש לכם צורך בסוג רכב מסוים מתוך סוגי הרכבים המופיעים מעל לתוצאות החיפוש (מיניוואן, ג'יפים וכול') או אם יש לכם בקשות אחרות מהקטגוריות המופיעות בצד ימין (תיבת הילוכים אוטומטית, מספר קילומטרים וכול'). לאחר סינון התוצאות, אנו ממליצים לקרוא את כל הפרטים החשובים שמופיעים כבר בשלב השוואת המחירים, כמו למשל מספר המקומות במכונית, סוג תיבת ההילוכים, תנאי השינויים (האם יש אפשרות לביטול או לשינוי הזמנה), הביטוח הכלול בהזמנה ועוד. כמו כן, כדאי מאוד ללחוץ על "תנאי ההשכרה של…" ולקרוא את "האותיות הקטנות"של ההזמנה שלכם.

לאחר שמצאתם את אפשרות השכרת הרכב בראש העין המשתלמת ביותר עבורכם, לחצו על "הזמן עכשיו". בשלב הבא תוכלו לעבור על פרטי ההזמנה, להוסיף תוספות להזמנה בתשלום (בד"כ תשלמו עליהן בדלפק, אך זכרו שלרנטלקארס אין התחייבות על המלאי או המחיר של תוספות אלו), לשדרג את הביטוח ולבקש בקשות מיוחדות. שני השלבים הבאים כוללים את הזנת פרטי שם הנהג הראשי כפי שהם מופיעים בדרכון או ברישיון הנהיגה והזנת כרטיס האשראי לתשלום. בשלב התשלום, כדאי לעבור על הפרטים המופיעים בעמוד כמו המסמכים הדרושים לאיסוף הרכב וכול'.

כעת תקבלו את אישור ההזמנה מסוכנות השכרת הרכב בראש העין באופן מיידי בד"כ, ולאחר מכן תוכלו להדפיס את השובר הדרוש לאיסוף הרכב ולנהל את ההזמנה אונליין במקרה הצורך עם ביצוע פעולות כמו עדכון התאריכים או שדרוג הרכב (לפי תנאי ההזמנה). שימו לב ששינויים בהזמנה עלולים לגרום לשינוי במחיר. לעיתים יש צורך להמתין לאישור מחברת השכרת הרכבים בראש העין ובמקרים כאלו הסכום הדרוש ייחסם זמנית בכרטיס האשראי. במקרים הנדירים בהם הספק לא יאשר את ההזמנה, החסימה הזמנית תוסר מהכרטיס. צוות רנטאלקארס ייצור איתכם קשר במידה ולא קיבלתם אישור הזמנה תוך 48 שעות.

בכל מקרה, אנו ממליצים ליצור קשר עם צוות האתר של רנטלקארס בכל בעיה או שאלה. מניסיוננו, שירות הלקוחות שלהם יעיל ועונה במהירות.

השוואת מחירים להשכרת רכבים בראש העין

ערכנו מספר השוואות מחירים להשכרת רכבים בראש העין במספר קטגוריות שונות עבור סוף אוקטובר, כדי לבדוק מהם הדילים הכי שווים שניתן למצוא כעת להשכרת רכב בראש העין.

השכרת רכב בראש העין בזול

אם אין לכם צורך ברכב למספר נוסעים מסוים, בתיבת הילוכים אוטומטית או בכל דרישה אחרת, תוכלו לבצע השוואת מחירים ללא כל סינון ולקבל את המחירים הכי זולים על אפשרויות השכרת רכב בראש העין הרלוונטיות לתאריכים שלכם. המחיר הכי זול להשכרת רכב בראש העין לפי השוואת המחירים שערכנו הוא עבור השכרת שברולט ספארק, מכונית שמתאימה לארבעה נוסעים עם תיבת הילוכים ידנית, במחיר של 127.60 ש"ח ליום מהרץ.

השכרת רכב בראש העין לחודש

השכרת רכב בראש העין לטווח ארוך יותר בד"כ הופכת את התעריף היומי לזול יותר באופן משמעותי, לעומת השכרת רכב לתקופה קצרה. בחיפוש אחר המחיר הכי זול להשכרת רכב לחודש בראש העין, למשל, מצאנו דיל אטרקטיבי בעלות של 2,379.83 ש"ח בהשכרת ניסאן מיקרה מהרץ לשלושים ימים. שימו לב שזהו רכב עם תיבת הילוכים ידנית.

השכרת ג'יפ בראש העין

בהשוואת המחירים בין חברות השכרת רכב בישראל שערכנו, המחיר הכי זול שמצאנו להשכרת ג'יפ בראש העין היה עבור השכרת ניסאן קאשקי מחברת הרץ במחיר של 249.85 ש"ח ליום או 4,378.89 ש"ח לחודש (שלושים ימים). ניסאן קאשקי הוא ג'יפ עם תיבת הילוכים אוטומטית שמתאים לחמישה נוסעים ולשלוש מזוודות גדולות.

השכרת מיניוואן בראש העין

מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס מאפשר לאתר בקלות את המחירים הכי זולים להשכרת מיניוואן עם מקומות לשבעה, שמונה, תשעה נוסעים ואפילו יותר. בהשוואת המחירים שערכנו, המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן (לשבעה נוסעים) בראש העין הוא 487.20 ש"ח בהשכרת סאנגיונג רודיוס ליום מהרץ. המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן לחודש הוא 7,031.01 בהשכרת אותו הדגם (סאנגיונג רודיוס מחברת הרץ).

השכרת מכוניות יוקרה בראש העין

מחפשים השכרת מכונית מנהלים בראש העין או השכרת רכב יוקרה לאירוע? השוואת המחירים של רנטלקארס תאפשר לכם למצוא את כל המחירים הכי משתלמים בקלות. בהשוואת המחירים שערכנו, למשל, המחיר הכי זול שנמצא להשכרת רכב פרימיום בראש העין הוא עבור השכרת יגואר XE במחיר של 681.89 ש"ח ליום מהרץ. בהשכרת רכב יוקרה בראש העין לחודש, המחיר לאותו הדגם הוא הזול ביותר בעלות של 8,962.44 ש"ח.

השכרת רכב בראש העין עם חברת הרץ hertz

כתובת סניף הרץ השכרת רכב ראש העין – התעשייה 3, ראש העין. שעות פתיחה – ימי ראשון עד חמישי: 08:00 עד 18:00, ימי שישי: 08:00 עד 14:00

חברת הרץ מציעה השכרת רכבים בראש העין עם מגוון דגמים לבחירה: מרצדס E250, וולוו S90, יגואר XF, יונדאי I800, שברולט טראוורס, סאנגיונג רודיוס, טויוטה וורסו, ניסאן קאשקי, ניסאן קאשקי, שברולט ספארק ועוד. על מנת לשכור רכב בהרץ, על הנהג להיות בן 21 ומעלה עם ותק רישיון של שנה לפחות. הרץ מאפשרת השכרת רכב בראש העין לנהגים צעירים בתוספת כיסוי נהג צעיר, לקבוצות רכב מסוימות בלבד.

הגבלת הקילומטראז' להשכרת רכב בהרץ משתנה לפי אורך תקופת ההשכרה. בדרך כלל, השכרות רכב לתקופה של שלושה עד עשרים ואחת ימים לא כוללות הגבלת ק"מ. השכרות של יום, יומיים או חודש בדרך כלל כן כוללות הגבלת קילומטראז'. איחור בהחזרת רכב שכור לחברת הרץ בדרך כלל כרוך בתשלום עמלה שמחושבת באופן הבא: כל שעת איחור תחושב כשליש מהתעריף היומי ואיחור של שלוש שעות ומעלה יחויב כיום השכרה מלא. זיכרו להודיע לספק על כל איחור בהחזרת המכונית השכורה ולקבל אישור על כך.

השכרת רכב בראש העין
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל