השכרת רכב בקרקוב בפולין

השכרת רכב בקרקוב – טיפים חשובים

השכרת רכב בקרקוב פולין – כל מה שרצית לדעת ולא היה לך את מי לשאול – השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בקרקוב שתחסוך לכם מאות שקלים, וגם טיפים חשובים על נהיגה בקרקוב כולל מדריך וידאו אשר יעזור לכם להתכונן והסברים על אפשרויות תחבורה בקרוקב, עלויות מוניות ועוד – קריאה מומלצת לפני חופשה בקרקוב

  הזמנת דילים לורשה  |  הזמנת דילים לקרקוב  |  הזמנת טיולים מאורגנים לפולין

השכרת רכב בקרקוב יכולה להיות הרבה יותר זולה מהמחירים שתראו במודעות באינטרנט בעברית, מומלץ להשתמש במנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בחו"ל כדי לאתר את המחירים הזולים ביותר בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בקרקוב הנחשבת אמינה ומספקת לתיירים שירות לקוחות באנגלית. השתמשו בטופס שבדף זה לחיפוש השכרת רכב בקרקוב – ראשית, בקטגוריה "ארץ" בחרו את פולין ובשדה עיר את קרקוב krakow ואז בשדה "תחנה" ביחרו את המיקום המדויק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בקרקוב מבין תחנות האיסוף הכוללות את שדה התעופה בקרקוב, העיר התחתית בקרקוב, תחנת הרכבת של קרקוב ותחנת האוטובוסים המרכזית של קרקוב. לסיום, הכניסו את התאריכים בהם אתם מתכוונים להזמין השכרת רכב בקרקוב וליחצו "חפש" – ואז תוכלו לבחור את דגם הרכב הרצוי לכם בהשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב שונות בקרקוב.

השכרת רכב בקרקוב  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בקרקוב – המלצות לקריאה נוספת:

טיסות לקרקוב – השוואת חברות תעופה, איתור טיסות זולות לקרקוב וטיפים למטייל

10 בתי מלון בקרקוב שמציעים יותר לחופשה משפחתית

הזמנת זלוטי פולני (PLZ) בנתב"ג

eSim ו-Sim לפולין – מידע שימושי למטייל

השכרת רכב בקרקוב – מידע לנהג

נהיגה בקרקוב – בעיקר במרכז העיר – יכולה להיות מאתגרת ומעצבנת למי איננו מורגל בנהיגה במזרח אירופה. במרכז קרקוב לעיתים קרובות יש עומסי תנועה, מקומות חניה הם נדירים וחניונים יכולים להיות יקרים יחסית, לנהיגה של הפולנים לא פשוט להתרגל. צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בקרקוב אשר יעזור לכם לקבל החלטה לפני השכרת רכב בקרקוב

נהיגה בקרקוב מסובכת יחסית גם כי יש כללים עירוניים של "אזורי נהיגה" מקומיים שלפעמים מבלבלים גם תושבים ותיקים של קרקוב. אם אתם מתכננים חופשה בקרקוב של כמה ימים ואחריה יציאה לטיול בפולין באזורים הכפריים או לערים אחרות כמו ורשה, יכול להיות שכדאי לכם לאמץ טיפ חשוב בעניין השכרת רכב בקרקוב ולהזמין את הרכב השכור ליום האחרון של החופשה בקרקוב כך שתימנעו מנהיגה מרובה בתוך קרקוב ובכל זאת תיהנו מהשכרת רכב בפולין שתאפשר לכם לטייל מחוץ לקרקוב.

מוניות בקרקוב זולות וזה הגיוני יותר להשתמש בהן אם אתם נוסעים בתוך מרכז קרקוב. מונית משדה התעופה של קרקוב לקרקוב עצמה תעלה סביב 70 PLN. בנסיעות במונית בתוך קרקוב בשעות היום רוב התעריפים יהיו סביב PLN 20. כל המוניות בקרקוב צריכות להיות עם שלט "מונית" על הגג ועם מדבקה על החלון האחורי שמופנית לצד הנוסע עם מחירים. יש תשלום ראשוני של PLN 5-7, בתוספת של PLN 2-3 לקילומטר.

שירותי רכב כגון iCar או MaxiDriver כמעט תמיד יקרים פחות מהמוניות, ויציעו לכם לקבל את הצעת המחיר המדויקת לנסיעה מראש (על פי המרחק האמיתי ביניכם לבין היעד שלכם). נסיעה של 8 ק"מ תעלה לכם PLN 22, אבל יש מיקרים שנהגים יחייבו יותר, בעיקר כאשר מדובר על תיירים, במיוחד אלה שאינם דוברי פולנית. בדקו על המפה מראש כמה אמור להיות מרחק הנסיעה ואם קיבלתם מחיר גבוה יותר משמעותית מאשר 22 PLN ל- 8 ק"מ, שווה להתמקח.

השכרת רכב בקרקוב
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל