השכרת רכב בפולג השוואת מחירים

השכרת רכב בפולג – השוואת מחירים ודגמי מכוניות

השכרת רכב בצומת פולג (נתניה) – המדריך המלא: איך לאתר את המחיר הכי זול על מיגוון מכוניות ולחסוך מאות שקלים? בכתבה זו תמצאו מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של השכרת רכבים בפולג וגם מידע מפורט והמלצות (כולל סרטי וידאו) על מכוניות להשכרה בפולג ומידע על סוכנויות השכרת רכב בפולג, טיפים על השכרת ג'יפים בפולג, מיני וואנים, השכרת רכב לטווח ארוך בפולג ועוד

מחפשים השכרת רכב בפולג? מצאנו עבורכם דרך פשוטה במיוחד למציאת המחירים הכי זולים על מיגוון דגמי מכוניות. השתמשו במנוע השוואת המחירים שבעמוד זה, ותוכלו לבצע השוואת מחירים בין חברות השכרת הרכב הזמינות בפולג, לבצע הזמנה ולקבל אישור באופן מיידי.

השכרת רכב בפולג – המלצות וטיפים לצרכן הנבון

מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב של רנטלקארס שלמעלה נוח במיוחד לשימוש: הוא יאפשר לכם לערוך השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בפולג ולאתר את המחירים הכי זולים בקלות ומהירות, כאשר הוא מציג בפני הגולשים את כל הפרטים החשובים שאתם צריכים לדעת כבר בשלב השוואת המחירים, לפני בחירת ההצעה הטובה ביותר עבורכם.

התהליך הוא פשוט: הזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכבים בפולג, השעות ואת תחנת היעד – פולג, אך אם הדבר רלוונטי עבורכם כדאי לבדוק גם אפשרות של השכרת רכב בנתניה – במנוע החיפוש בעמוד זה, ואל תשכחו לסמן בתיבה המתאימה אם גיל הנהג הוא בין 25 ל-70. נהגים צעירים לרוב חייבים בעמלה נוספת. כעת, יופיעו בפניכם כל הצעות המחיר הזמינות בתאריכים שלכם. בשלב זה תוכלו לבחור אם לסנן את התוצאות אם יש לכם צורך בסוג אוטו מסוים, בתיבת הילוכים אוטומטית או בכל פרט אחר. מעל לתוצאות החיפוש תוכלו לבחור את סוג הרכב ומצד ימין תוכלו לסנן את התוצאות לפי קטגוריות נוספות.

בכל הצעת מחיר יופיעו בפניכם פרטים חשובים כמו סוג תיבת ההילוכים, אפשרות לביטול ההזמנה של השכרת רכב בפולג ללא עלות (אם קיימת), פירוט הביטוח, מספר הנוסעים ומספר המזוודות שניתן לאחסן ברכב ועוד. מומלץ מאוד ללחוץ על "תנאי ההזמנה של…" ולקרוא את תנאי ההזמנה המלאים.  שימו לב שהדגם המוצג בהצעת המחיר אינו מובטח, אלא דגם דומה. טיפ חשוב למחפשים השכרת רכב בפולג – השכרת רכב עם תיבת הילוכים ידנית לרוב תהיה זולה יותר מהשכרת רכב עם תיבת הילוכים אוטומטית.

לאחר שסיננתם את תוצאות השוואת המחירים של השכרת רכבים בפולג, קראתם את כל האותיות הקטנות ומצאתם את הדיל הכי משתלם להשכרת רכב בפולג, לחצו על "הזמן עכשיו". בשלב זה תוכלו לקרוא שוב פרטים חשובים, להוסיף תוספות בתשלום, לשדרג את ביטוח הרכב ולבקש בקשות מיוחדות.

כעת, כל מה שנותר הוא להזין את פרטי הנהג הראשי (כפי שהם כתובים בדרכון או ברישיון הנהיגה הבינלאומי) ואת פרטי כרטיס האשראי לתשלום. שימו לב שבשלב הזנת פרטי התשלום יוצגו בפניכם פרטים חשובים שכוללים, בין היתר, את הסכום לתשלום בעת ההזמנה, המסמכים הדרושים לאיסוף הרכב ועוד. לרוב, תקבלו באופן מיידי את אישור ההזמנה מסוכנות השכרת הרכב בפולג ותוכלו להדפיס את השובר הדרוש לאיסוף הרכב (ואוצ'ר) ולבצע מגוון פעולות בעמוד "נהל הזמנה" שכוללות, בין היתר, שדרוג הרכב, עדכון פרטים ועוד.

לעיתים יש צורך להמתין לאישור מחברת השכרת הרכב בפולג. במקרים כאלו, הסכום הדרוש נחסם זמנית בכרטיס האשראי והחסימה הזמנית תוסר במקרים הנדירים בהם ההזמנה לא תאושר. אם לא קיבלתם אישור הזמנה תוך 48 שעות, צוות מנוע השוואת המחירים יצור איתכם קשר.

השוואת מחירים להשכרת רכב בפולג

ערכנו השוואת מחירים על מנת לבדוק מהם המחירים להם ניתן לצפות בעת השכרת רכב בפולג בימים אלו. שימו לב שהמחירים משתנים לעיתים, ולכן ייתכן שלא תתקלו באותם המחירים בדיוק בעת החיפוש שלכם.

השכרת רכב בפולג – המחיר הכי זול

המחירים הזולים ביותר להשכרת רכבים בפולג יהיו בדרך כלל להשכרת רכב מיני עם תיבת הילוכים ידנית, כך שאם אין לכם צורך במספר נוסעים או סוג רכב מסוים, תוכלו ליהנות ממחירים זולים במיוחד. המחיר הכי זול שמצאנו להשכרת רכב בפולג הוא 135.35 ש"ח ליום בהשכרת שברולט ספארק מאלדן.  דגם השברולט ספארק מתאים לארבעה נוסעים ותיבת ההילוכים שלו ידנית.

המחיר הכי זול להשכרת רכב אוטומטי בפולג, בהפרש לא גדול, הוא 140.52 ש"ח ליום בהשכרת קיה פיקאנטו.

השכרת רכב בפולג לחודש

השכרת רכב בישראל לחודש משתלמת במיוחד כיוון שהיא הופכת את התעריף היומי לזול יותר לעומת השכרת רכב קצרה יותר, לעיתים באופן משמעותי במיוחד.

המחיר הכי זול להשכרת רכב לחודש בפולג, לפי השוואת מחירים שערכנו ברנטלקארס, הוא 2,256.16 ש"ח בהשכרת שברולט ספארק (ל30 ימים), מה שהופך את התעריף היומי ל75.20 ש"ח לעומת 135.35 ש"ח בהשכרת דגם זה ליום-הבדל משמעותי.

השכרת ג'יפ בפולג

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת ג'יפ בפולג, קיבלנו את המחיר הכי זול בהשכרת מיצובישי אאווטלנדר (לשבעה נוסעים) במחיר של 396.65 ש"ח ליום מאלדן. זהו גם המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ לחודש בפולג, במחיר של 7,320.18 ש"ח עבור אותו הדגם (לשלושים ימים).

השכרת מיניוואן בפולג

אם יש לכם צורך ברכב למשפחה מרובת ילדים או קבוצת נוסעים גדולה, השכרת מיני וואן בפולג יכולה להיות פתרון נהדר עבורכם. בעזרת השוואת המחירים של רנטלקארס תוכלו למצוא מגוון רכבי מיניוואן להשכרה במחיר שמתאים לכל כיס. ערכנו השוואת מחירים על מנת למצוא את המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן בפולג, וקיבלנו דיל שווה במיוחד מאלדן בהשכרת טויוטה וורסו, מיני וואן שמתאים לשבעה נוסעים, במחיר של 344.93 ש"ח ליום.

על טויוטה וורסו מצאנו  גם את המחיר הכי זול בהשכרת מיניוואן לשבעה נוסעים בפולג לחודש, במחיר של 6,366.05 ש"ח בלבד (לשלושים ימים).

השכרת רכב בפולג עם אלדן

כתובת סניף אלדן א.ת פולג-נתניה: המלאכה 26, איזור תעשייה. שעות פתיחה: ימי ראשון עד חמישי: 08:00 עד 17:00, ימי שישי וערבי חג: 08:00 עד 13:00. בין מגוון הרכבים שתוכלו לשכור בסניף אלדן בפולג, ניתן למצוא: מיצובישי אווטלנדר, טויוטה וורסו, טויוטה אוונסיס, קיה פיקאנטו, יונדאי i25 ועוד.

באלדן רוב ההזמנות כוללות אפשרות לביטול עד 48 שעות לפני איסוף הרכב. אלדן מאפשרת השכרת רכב בפולג לנהג צעיר ברכישת כיסוי מתאים, כל עוד הנהג הוא בן 21 ומעלה עם וותק של שנתיים לפחות ורישיון מהסוג החדש. איחור בהחזרת הרכב השכור יחויב בתוספת עמלה באופן הבא בד"כ: איחור של שעה עד שעתיים יחויב כחצי מתמורת ההשכרה היומית הכוללת (כולל תוספות, דמי שכירות וכול'), איחור של שעתיים עד שלוש יחויב כ75% מעלות השכרת הרכב הכוללת, ואיחור של שלוש שעות עד יממה יחויב כ100% ממחיר השכרת הרכב ליום. איחורים מעבר ליום האיחור הראשון מחושבים לרוב באותו האופן.

שימו לב שאלו התנאים המופיעים באתר של אלדן, אך לכל הזמנה של השכרת רכבים בפפולג יש תנאי השכרה משלה ומומלץ מאוד לקרוא אותם היטב.

השכרת רכב בפולג
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל