השכרת רכב בנס ציונה מחירים

השכרת רכב בנס ציונה – המלצות והשוואת מחירים

השכרת רכב בנס ציונה – המדריך המלא לנהג הנבון: מנוע החיפוש שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בנס ציונה ויאתר עבורכם את המחירים הכי זולים, מידע מפורט על חברות השכרת הרכב הגדולות והאמינות הפועלות בנס ציונה, המלצות ומידע חשוב על תנאי הסף לנהג צעיר, אפשרויות השכרת רכבי יוקרה, ג'יפים או השכרת מיני וואנים ואפשרות הזמנת השכרת רכב אונליין

חיפשנו את הדרך הכי משתלמת למצוא השכרת רכב בנס ציונה במחירים הכי זולים בלי להתפשר על אמינות החברה, ומצאנו שמנוע השוואת המחירים להשכרת רכב של רנטלקארס (מופיע בעמוד זה) הוא האפשרות הטובה ביותר להשוות בין כל חברות השכרת הרכבים בנס ציונה, בין אם יש לכם צורך בהשכרת רכב קטן בנס ציונה, אוטו גדול, רכב משפחתי, השכרת ג'יפ בנס ציונה, מכוניות יוקרה או כל סוג רכב אחר.

השוואת מחירים השכרת רכב נס ציונה

השימוש במנוע השוואת המחירים של רנטלקארס הוא פשוט, ותוך מספר דקות תוכלו לקבל שובר הזמנה למייל ולהבטיח שתמתין לכם בדלפק סוכנות השכרת הרכב בנס ציונה מכונית מכל סוג שתרצו. תחילה, הזינו את התחנה המתאימה (נס ציונה-מרכז העיר במקרה של הזמנת השכרת רכב בנס ציונה), התאריכים והשעות בתיבת החיפוש, ואל תשכחו לציין אם גיל הנהג הוא בין 25 ל70. שימו לב שהשכרת רכב לנהג צעיר בדרך כלל חייבת בעמלה נוספת.

כעת יופיעו בפניכם כל ההצעות הזמינות להשכרת רכבים בנס ציונה בתאריכים שלכם ללא כל סינון. בשלב זה, תוכלו לבחור אם לסנן את התוצאות (אם יש לכם צורך בסוג רכב מסוים מאלו המופיעים בחלק העליון של העמוד, או שיש לכם דרישות מסוימות לגבי הספק, מדיניות הדלק, תיבת ההילוכים וכול' בצד ימין). לאחר סינון התוצאות, אנו ממליצים לקרוא את כל הפרטים החשובים המופיעים בכל הצעת מחיר כבר בשלב השוואת המחירים: שימו לב לסוג תיבת ההילוכים (אוטומט או ידני), למספר הנוסעים, כמות המזוודות שניתן לאחסן ברכב וכול'.

כמו כן, אנו ממליצים ללחוץ על כפתור "תנאי ההשכרה של…" ולקרוא את תנאי השכרת הרכב המלאים של ההזמנה שלכם. שימו לב שחברות השכרת הרכב בנס ציונה לרוב לא מבטיחות את הדגם הספציפי המצוין בהצעת המחיר אלא דגם דומה. לאחר שבדקתם את כל האותיות הקטנות ומצאתם את הדיל המשתלם ביותר להשכרת רכב בנס ציונה, לחצו על "הזמן עכשיו".

בשלב הבא תהיה לכם את האפשרות להוסיף תוספות בתשלום כמו כיסא בטיחות, נהג נוסף וכול', לשדרג את הביטוח רכב, לעבור שוב על פרטים חשובים ולבקש בקשות מיוחדות בתיבה שבסוף העמוד, אותן צוות רנטאל קארס יעביר לחברת השכרת הרכב בנס ציונה. שימו לב שמנוע השוואת המחירים עצמו לא יכול להתחייב למחירי/מלאי התוספות, עליהן בדרך כלל תשלמו בדלפק סוכנות השכרת הרכבים בנס ציונה.

שני השלבים האחרונים הם טכניים בלבד, וכוללים את הזנת שם הנהג הראשי כפי שהוא מופיע בדרכון/רישיון הנהיגה הבינלאומי והזנת כרטיס האשראי לתשלום. שימו לב שבשלב האחרון של הזנת פרטי כרטיס האשראי, יופיעו בפניכם פרטים חשובים נוספים כמו הסכום לתשלום בעת הזמנת השכרת הרכב בנס ציונה, סכום ההזמנה הכולל, המסמכים הדרושים לאיסוף הרכב ועוד. כמו שאמרנו, התהליך פשוט במיוחד: לאחר הזנת פרטי האשראי לרוב תקבלו באופן מיידי את שובר ההזמנה (ואוצ'ר) הדרוש לאיסוף הרכב.

לאחר קבלת אישור ההזמנה תוכלו לנהל את ההזמנה ולבצע מגוון פעולות כמו הדפסת השובר, עדכון פרטים ושדרוג הרכב בעמוד "נהל הזמנה" שבאתר. שימו לב לשינויים במחיר עם כל עדכון. כמו כן, אל תשכחו ליידע את חברת השכרת הרכבים בנס ציונה על כל איחור בהחזרת הרכב השכור ולקבל אישור על כך. שימו לב: במקרים מיוחדים אישור ההזמנה לא מתקבל באופן מיידי, ויש צורך להמתין לאישור של חברת השכרת הרכב בארץ. במקרים כאלו, הסכום הדרוש ייחסם בכרטיס האשראי באופן זמני.

החסימה הזמנית תוסר במקרים הנדירים בהם ההזמנה לא תאושר. אם לא קיבלתם אישור הזמנה מסוכנות השכרת הרכב בנס ציונה תוך 48 שעות, צוות מנוע השוואת המחירים יצור איתכם קשר.

השוואת מחירים להשכרת רכב בנס ציונה

ערכנו מספר השוואות מחירים להשכרת רכבים בנס ציונה בעזרת מנוע החיפוש של רנטלקארס כדי לבדוק מהם המחירים הזולים ביותר והמבצעים המשתלמים ביותר שניתן למצוא כרגע (חיפוש עבור סוף אוקטובר). שימו לב שמחירי השכרת רכבים בנס ציונה משתנים לעיתים, כך שייתכן שהמחירים שיעלו בפניכם יהיו שונים מאלו המוצגים כאן.

השכרת רכב בנס ציונה – המחיר הכי זול

אם אין לכם צורך בסוג אוטו מסוים, תיבת הילוכים אוטומטית או מספר נוסעים ספציפי, תוכלו לערוך השוואת מחירים להשכרת רכב בנס ציונה ללא כל סינון. בהשוואת המחירים שערכנו בחיפוש אחר המחיר הכי זול שניתן למצוא להשכרת רכב בנס ציונה, קיבלנו את המחיר הזול ביותר מחברת קל אוטו, להשכרת פיאט פנדה במחיר של 112.07 ש"ח ליום. הפיאט פנדה מתאימה לחמישה נוסעים ותיבת ההילוכים שלה היא ידנית.

השכרת רכב בנס ציונה לחודש

רנטלקארס מאפשרת לגולשים לערוך השוואת מחירים גם להשכרת רכב לטווח ארוך בנס ציונה, לתקופות ארוכות יותר של עד חודש. תקופת השכרה ארוכה יותר לרוב תהפוך את מחיר השכרת הרכב ליום לזול יותר. בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת רכב לחודש בנס ציונה, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת קל אוטו שמציעה השכרת פיאט פנדה במחיר של 2,381.41 ש"ח לשלושים ימים.

השכרת ג'יפ בנס ציונה

בעת השוואת המחירים תוכלו למצוא מגוון ג'יפים להשכרה בנס ציונה, כמו למשל: סובארו XV, ניסאן קאשקי, יונדאי טוסון, מיצובישי אאווטלנדר ועוד.

בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת ג'יפ בנס ציונה, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת קל אוטו שמציעה השכרת סובארו XV במחיר של 272.81 ש"ח ליום. ג'יפ הסובארו XV מתאים לחמישה נוסעים ולשלוש מזוודות גדולות, ותיבת ההילוכים שלו היא אוטומטית.

את המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ בנס ציונה לחודש, קיבלנו מחברת הרץ שמציעה השכרת ניסאן קאשקי במחיר של 4,622.57 ש"ח (לשלושים ימים). ניסאן קאשקי הוא ג'יפ עם תיבת הילוכים אוטומטית שמתאים לחמישה נוסעים ולשלוש מזוודות גדולות.

השכרת מיניוואן בנס ציונה

אם יש לכם צורך בהשכרת רכב גדול למשפחה מרובת ילדים או קבוצה גדולה של נוסעים, תוכלו לערוך השוואת מחירים להשכרת מיני וואן בנס ציונה עם מקומות לשבעה, שמונה או תשעה נוסעים ואפילו יותר. ערכנו השוואת מחירים כדי לבדוק מהם הדילים הכי שווים שניתן למצוא בימים אלו להשכרת מיניוואן בנס ציונה:

המחיר הכי זול שמצאנו להשכרת מיניוואן עם 7 מקומות הגיע מחברת קל אוטו שמציעה השכרת סיטרואן ברלינגו במחיר של 339.81 ש"ח ליום. שימו לב שתיבת ההילוכים של הסיטרואן ברלינגו היא ידנית.

חברת הרץ מציעה את הדיל הכי אטרקטיבי בהשכרת מיניוואן לשמונה נוסעים, במחיר של 484.59 ש"ח בהשכרת שברולט טראוורס ליום (תיבת הילוכים אוטומטית).

בהשכרת מיניוואן עם מקומות לתשעה נוסעים ליום, המחיר הכי זול בנס ציונה מגיע מהרץ שמציעה השכרת יונדאי I800 עם תיבת הילוכים ידנית במחיר של 522.7 ש"ח ליום.

השכרת מכוניות יוקרה בנס ציונה

בעזרת השוואת המחירים שהצגנו בפניכם, תוכלו למצוא השכרת רכב יוקרה בנס ציונה ממגוון מותגים יוקרתיים כמו אאודי, יגואר ועוד, במחירים אטרקטיבים.

בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת רכב פרימיום מחברת קל אוטו שמציעה השכרת וולוו S60 במחיר של 564.76 ש"ח ליום.

בהשכרת מכוניות יוקרה בנס ציונה לחודש, המחיר הכי זול מגיע מחברת הרץ שמציעה השכרת יגואר XE לשלושים ימים במחיר של 9,461.20 ש"ח.

חברות השכרת רכב בנס ציונה

הרץ hertz השכרת רכבים נס ציונה

כתובת סניף הרץ בנס ציונה: הפטיש 6, נס ציונה. שעות פתיחה – ימי ראשון עד חמישי: 08:00 – 18:00, ימי שישי: 08:00 – 14:00. בסניף הרץ להשכרת רכבים בנס ציונה תוכלו למצוא מגוון רכבים להשכרה: יגואר XF, וולוו S90, שברולט טראוורס, סאנגיונג רודיוס, טויוטה וורסו, ניסאן קאשקי, שברולט מאליבו, הונדה סיוויק ועוד. השכרת רכב לנהג צעיר בנס ציונה אפשרית בסניף הרץ, כל עוד הנהג הוא בן 21 עם רישיון נהיגה בן שנה לפחות. שימו לב שנהגים צעירים חייבים בעמלה נוספת בד"כ.

איחור בהחזרת הרכב השכור להרץ יחויב באופן הבא: כל שעת איחור תחויב כשליש מהמחיר היומי, בעוד איחור של למעלה משלוש שעות יחויב כיום השכרה מלא. הרץ בדרך כלל מספקת השכרות רכב בנס ציונה עם תנאי הזמנה גמישים שיאפשרו לכם לבטל את ההזמנה במקרה הצורך, עד 48 שעות לפני איסוף הרכב.

קל אוטו השכרת רכבים בנס ציונה

כתובת סניף קל אוטו בנס ציונה: המזמרה 1, נס ציונה. שעות פעילות: ימי ראשון עד חמישי: 08:00 עד 16:30, ימי שישי וערבי חג: 08:00 עד 12:30. בין מגוון הרכבים שקל אוטו מציעה להשכרה תוכלו למצוא: סיטרואן ג'אמפי, וולוו S60, פורד אדג', מיצובישי אאווטלנדר, מאזדה 5, סיטרואן ברלינגו, פורד פוקוס אסטייט ועוד. גם קל אוטו מאפשרת השכרת רכב בנס ציונה עם תנאי הזמנה גמישים ברוב ההזמנות שכוללים אפשרות לביטול ההזמנה עד 48 שעות לפני איסוף הרכב.

איחור בהחזרת הרכב השכור לקל אוטו יחויב באופן הבא: איחור של עד שעה יחויב בהתאם למחירון, איחור של שעה עד שעתיים יחויב כרבע מעלות יום השכירות, איחור של שעתיים עד שלוש יחויב כשני רבעים מעלות יום השכירות, ואיחור שלוש שעות ומעלה יחויב במחיר יום השכרת רכב מלא. חברת קל אוטו מציעה אפשרות להשכרת רכב לנהג צעיר בנס ציונה, כל עוד הנהג בן 21 לפחות עם מינימום שנתיים רישיון. שימו לב שבד"כ נהגים צעירים חייבים בתוספת עמלה.

אלבר – יורופקאר השכרת רכב נס ציונה

כתובת סניף אלבר-יורופקאר בנס ציונה: הפטיש 10, נס ציונה. שעות פתיחה – ימי ראשון עד חמישי: 08:00 עד 13:00, ימי שישי: 08:00 עד 13:00. אלבר-יורופקאר מציעה מגוון מכוניות להשכרה בנס ציונה, כמו למשל: סוזוקי אלטו, פיאט 500, יונדאי i20, פורד פיאסטה, פולקסוואגן גולף, סיאט ליאון אסטייט, רנו מגאן קופה, מאזדה 6, יונדאי טוסון, ניסאן מקסימה ועוד. גם באלבר (יורופקאר) תוכלו לשכור רכב לנהגים צעירים בנס ציונה בתוספת עמלה, כל עוד הנהג בן 21 ובעל רישיון עם ותק של שנה לפחות.

איחור בהחזרת הרכב השכור בדרך כלל מחויב באופן הבא בסניפי אלבר בארץ: כל שעת איחור בהחזרת הרכב השכור תחויב כ1/3 מהמחיר היומי, ואיחור של למעלה משלוש שעות יחויב כיום השכרה מלא.

השכרת רכב בנס ציונה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל