השכרת רכב בכפר סבא מידע חשוב

השכרת רכב בכפר סבא – השוואת מחירים והמלצות חשובות

השכרת רכב בכפ"ס יכולה להתבצע מהר ובזול בעזרת הטיפים וההמלצות שריכזנו עבורכם בכתבה זו, הכוללת מנוע חיפוש מיוחד לביצוע השוואת מחירים של השכרת רכבים בכפר סבא אשר יכול לחסוך לכם מאות שקלים, ועוד מידע חשוב (כולל סרטי וידאו של מכוניות הזמינות להשכרה בכפ"ס) למעוניינים באפשרויות כמו השכרת ג'יפ בכפר סבא, השכרת רכב עם 7 מקומות בכפ"ס, המחיר הכי זול להשכרת רכב בכפ"ס (כולל אפשרויות השכרה לטווח ארוך) ועוד

מחפשים השכרת רכב בכפר סבא? בכתבה הבאה, אספנו עבורכם מספר טיפים חשובים וערכנו סקירה קצרה של חברות השכרת רכב בכפ"ס. בעזרת מנוע חיפוש מיוחד שתמצאו למטה בדף זה תבצעו השוואת מחירים חכמה ותוכלו למצוא את המחירים הכי זולים להשכרת רכבים בכפר סבא מסוגים שונים – בין אם יש לכם צורך בהשכרת גי'פ בכפ"ס, מיניוואן, רכב משפחתי או מכונית יוקרה: אנו נסייע לכם למצוא את המחירים הכי זולים ותוך מספר דקות כבר תוכלו להחזיק באישור הזמנה איתו תוכלו להגיע לסוכנות השכרת הרכב בכפ"ס ולצאת עם האוטו השכור

השוואת מחירי השכרת רכב בכפ"ס – טיפים והמלצות

במנוע החיפוש שלמעלה, ביחרו את ישראל בשדה "ארץ" ואת כפר סבא בשדה עיר והזינו את התאריכים הרלוונטיים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בכפ"ס כולל השעות, תחנת היעד וגם סמנו בתיבה המתאימה אם גיל הנהג הוא בין 25 ל70. לחצו על כפתור "חפש", ויופיעו בפניכם מגוון הצעות מחיר להשכרת רכב בכפר סבא. כעת תוכלו לסנן את כל ההצעות הזמינות בתאריכים שלכם.

הסינון מתבצע על פי סוג רכב להשכרה (ג'יפים, מיני וואן, רכבי פרימיום וכול') בחלק העליון של העמוד או לפי קטגוריות נוספות כמו הספק (חברת השכרת הרכב בכפר סבא, כאשר כיום סוכנות השכרת הרכב היחידה בכפ"ס השייכת לחברת השכרת רכבים הנחשבת אמינה ומוכרת מבחינת מנוע החיפוש היא אלבר, הנציגות הישראלית של חברת השכרת הרכב בחו"ל יורופקאר) , מדיניות הדלק, סוג תיבת ההילוכים ועוד – מימין לתוצאות החיפוש. אם אין לכם דרישות מיוחדות לגבי סוג או פרטי הרכב, פשוט צפו בתוצאות כפי שהן ובחרו בהצעת המחיר המתאימה עבורכם, אך לא לפני שקראתם את כל הפרטים החשובים:

בכל הצעת מחיר מוצגים בפניכם פרטים כמו מדיניות הביטול, ביטוחים שכלולים במחיר, מספר הנוסעים, תיבת ההילוכים ועוד. מומלץ מאוד ללחוץ על כפתור "תנאי ההשכרה של…" ולקרוא את התנאים המלאים של ההזמנה.

לאחר שבדקתם את כל האותיות הקטנות, לחצן על "הזמן עכשיו" ושדרגו את ההזמנה עם תוספות בתשלום (עליהן משלמים בדלפק בד"כ): נהג נוסף, כסא בטיחות, אייפד, GPS וכול'. בעמוד זה תוכלו גם לשדרג את הביטוח, לקרוא את פרטי ההזמנה שנית, ולבקש בקשות מיוחדות אותן יעביר צוות מנוע השוואת המחירים לחברת השכרת הרכב בכפ"ס. שימו לב שמנוע רנטלקארס לא יכול להבטיח את המלאי או המחיר המדויק של התוספות. כעת, כל מה שנותר לכם לעשות כדי לקבל את אישור ההזמנה הוא למלא את פרטי הנהג הראשי כפי שהם מופיעים בדרכון או רישיון הנהיגה, ולאחר מכן למלא את פרטי כרטיס האשראי לתשלום.

בשלב האחרון, שלב התשלום, תוכלו לקרוא פרטים חשובים נוספים כמו המסמכים הדרושים לאיסוף הרכב מסוכנות השכרת הרכב בכפ"ס, הסכום לתשלום בעת ההזמנה וכול'. ברוב המקרים, אישור ההזמנה מתקבל באופן מיידי, ולאחר מכן תוכלו להדפיס את השובר (ואוצ'ר) הדרוש לאיסוף הרכב מסוכנות השכרת הרכבים בכפ"ס ולבצע מגוון פעולות בעמוד "נהל הזמנה". עם זאת, ישנם מקרים בהם תצטרכו להמתין לאישור מחברת השכרת הרכב. במקרים כאלו, הסכום הדרוש ייחסם זמנית בכרטיס האשראי והחסימה תוסר במקרה הנדיר בו ההזמנה לא תאושר. אם לא קיבלתם אישור הזמנה תוך 48 שעות, צוות האתר יצור איתכם קשר.

טיפים חשובים לחיסכון בעלויות השכרת רכבים בכפ"ס – בדרך כלל רכבים עם תיבת הילוכים ידנית זולים יותר להשכרה מאשר רכבים עם תיבת הילוכים אוטומטית אם אתם מטיילים עם מזוודות, חשוב גם לבדוק מראש כמה מזוודות ניתן לאחסן ברכב

השוואת מחירים להשכרת רכב בכפר סבא

ערכנו מספר השוואות מחירים להשכרת רכב בכפר סבא בקטגוריות שונות של מכוניות על מנת לבדוק מהם המבצעים והדילים השווים ביותר שתוכלו למצוא (החיפוש נערך עבור סוף אוקטובר, שימו לב שמחירי השכרת רכבים בכפ"ס משתנים לעיתים קרובות). בעזרת מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס מצאנו דילים משתלמים במיוחד להשכרת רכבים בכפר סבא במחירים אטרקטיביים. שימו לב שתנאי ההזמנות והמחירים עלולים להשתנות.

השכרת רכב בכפר סבא – המחיר הכי זול

אם אתם מבקשים לערוך השוואת מחירים בשביל למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכב בכפר סבא, ואין לכם דרישות מיוחדות לגבי סוג המכונית, סוג תיבת ההילוכים וכול', תוכלו למצוא מחירים משתלמים במיוחד. פשוט ערכו את השוואת המחירים ללא כל סינון והמחירים הזולים ביותר יופיעו בפניכם.

המחיר הכי זול שמצאנו להשכרת רכב בכפר סבא ליום הוא, 137.35 ש"ח בהשכרת סוזוקי אלטו. כצפוי – כיוון שסוזוקי אלטו הוא רכב קטן המתאים לארבעה נוסעים בלבד ותיבת ההילוכים שלו ידנית, ייתכן שדיל זה לא מתאים לכל אחד.

עם זאת, לא הרבה אחריו, תוכלו למצוא השכרת פורד פיאסטה במחיר זול של 155.25 ש"ח ליום בלבד. הפורד פיאסטה היא מכונית לחמישה נוסעים עם תיבת הילוכים אוטומטית.

השכרת רכב בכפ"ס לחודש

השכרת רכב לחודש בכפר סבא משתלמת יותר מהשכרת רכב לתקופה קצרה, כיוון שהמחיר היומי הופך לזול יותר,  לעיתים בצורה משמעותית.

בדקנו מהו הדיל הכי זול להשכרת רכב בכפר סבא לחודש , מכל סוג, ומצאנו הצעה מחברת יורופקאר בהשכרת סוזוקי אלטו לשלושים ימים במחיר של 3,117.28 ש"ח. שימו לב שמדובר ברכב מיני עם מקומות לארבעה נוסעים ועם תיבת הילוכים ידנית. בהצעה זו, המחיר היומי הוא 103.9 ש"ח. אם נבקש לשכור את הסוזוקי אלטו ליום אחד בלבד, המחיר היומי יהיה 137.35 ש"ח, כך שמדובר בחיסכון משמעותי.

השכרת ג'יפים בכפר סבא

המחיר הכי זול שמצאנו להשכרת ג'יפ בכפר סבא הוא 284.65 ש"ח להשכרת יונדאי טוסון מיורופקאר ליום.

יונדאי טוסון מתאים לחמישה נוסעים ושלוש מזוודות גדולות, ותיבת ההילוכים שלו היא אוטומטית. יונדאי טוסון הוא גם המחיר הכי זול שהצלחנו למצוא להשכרת ג'יפ בכפ"ס לחודש, במחיר של 7,091.82 ש"ח (לשלושים ימים).

השכרת מיניוואן בכפר סבא

בעזרת השוואת מחירים חכמה בישראל תוכלו למצוא השכרת מיניוואן בכפ"ס שמתאים כמעט לכל גודל של משפחות מרובות ילדים או קבוצת נוסעים: שבעה, שמונה או תשעה נוסעים ואפילו יותר.

ערכנו השוואת מחירים כדי לבדוק מהם המחירים הכי זולים להשכרת מיניוואן בכפר סבא שניתן למצוא כעת:

בהשכרת מיניוואן עם 7 מקומות בכפ"ס המחיר הכי זול הוא 362.29 ש"ח ליום בהשכרת אופל זאפירה באלבר. מדובר ברכב מיניוואן קומפקטי ויעיל – אך שימו לב שיש לו תיבת הילוכים ידנית.

המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן עם 8 מקומות בכפר סבא ליום, הוא 666.74 ש"ח בהשכרת קיה קרניבל מאלבר. הקיה קרניבל הוא מיניוואן מעוצב עם דלתות הזזה חשמליות ותיבת הילוכים אוטומטית.

המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן עם 9 מקומות בכפ"ס הוא 540.58 ש"ח ליום בהשכרת רנו טראפיק מיורופקאר. שימו לב שגם זהו רכב עם תיבת הילוכים ידנית.

השכרת מכוניות יוקרה בכפר סבא

בחיפוש אחר דיל במחיר אטרקטיבי להשכרת רכב פרימיום בכפר סבא מצאנו מחיר זול של 619.82 ש"ח ליום מיורופקאר בהשכרת ניסאן מקסימה, מכונית מנהלים יוקרתית. הניסאן מקסימה מתאימה לחמישה נוסעים, 2 מזוודות גדולות ומזוודה אחת קטנה, ותיבת ההילוכים שלה היא אוטומטית.

זהו גם הדגם הזול ביותר להשכרת רכב יוקרה בכפ"ס לחודש, במחיר של 15,443.54 ש"ח (לשלושים ימים).

חברות השכרת רכב בכפ"ס

אלבר (יורופקאר) – כפר סבא

כתובת סניף אלבר בכפר סבא: התע"ש 17 , כפר סבא. שעות פתיחה: ימי ראשון עד חמישי: 08:00 עד 13:00, ימי שישי: 08:00 עד 13:00.

בין מגוון הרכבים להשכרה בכפר סבא שאלבר-יורופקאר מציע, תוכלו למצוא: השכרת ג'יפים בכפ"ס כמו יונדאי טוסון ופורד אדג', השכרת רכבי יוקרה בכפר סבא כמו למשל אאודי A6, השכרת רכבי מיניוואן לתשעה, שמונה ושבעה אנשים כמו רנו טראפיק, אופל זפירה וכדומה, השכרת מכוניות משפחתיות בכפר סבא, השכרת רכבי מיני בכפ"ס ועוד. אלבר-יורופקאר מאפשרת השכרת רכב בכפ"ס לנהג צעיר בתוספת תשלום. על מנת לשכור רכב באלבר, על הנהג להיות בן 21 ומעלה ובעל רישיון עם ותק של שנה לפחות.

אלבר מחייבת כל שעת איחור בהחזרת הרכב השכור לפי 1/3 מהמחיר היומי, אך איחור של למעלה משלוש שעות יחושב כמחיר יום השכרת רכב מלא. שימו לב שאלו התנאים המופיעים באתר של אלבר, אך עדיין מומלץ לבדוק מהם תנאי ההזמנה של השכרת הרכב שלכם, כיוון שאלו עלולים להשתנות.

השכרת רכב בכפר סבא
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל