חופשה בטורינו - השכרת רכב

השכרת רכב בטורינו – השוואת מחירים והזמנות

אם אתם מתכננים חופשה בטורינו, ובכוונתכם לצאת לטיולים באזור ולבקר ביעדים נוספים באיטליה, יתכן שכדאי לכם לשקול את האופציה של השכרת רכב, מה שיהפוך את ההתניידות במהלך הטיול לנוחה ונעימה יותר עבורכם. במדריך זה תוכלו למצוא מידע שימושי על השכרת רכב בטורינו, על הנהיגה בעיר ועל ההתנהלות בה עם רכב שכור. עוד תוכלו למצוא כאן מנוע השוואת מחירי השכרת רכב, שבאמצעותו תוכלו למצוא את העסקה המשתלמת ביותר, ואף לבצע את ההזמנה, כך שכשתגיעו לטורינו, תוכלו מיד להיכנס למכונית השכורה ולצאת לדרך בראש שקט.

הזמנת דילים לטורינו  |   דילים לאיטליה   |  הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

טורינו, העיר הרביעית בגודלה באיטליה, היא יעד מצוין לחופשה משפחתית. מיקומה בלב הרי האלפים האיטלקיים, העושר התרבותי והעובדה שאינה צפופה ועמוסה בתיירים ביחס לערים אחרות באיטליה, הופכים את החופשה בטורינו לאטרקטיבית מאוד.

השכרת רכב בטורינו מומלצת בכדי להגיע ליעדים שונים בסביבת טורינו וברחבי איטליה. בטורינו פועלות מגוון חברות להשכרת רכב, כך שאם אתם רוצים להבטיח שאתם בוחרים בעסקה המשתלמת ביותר עבורכם, מומלץ להשוות ולבדוק מה מציעה כל חברה: מגוון הרכבים, הדילים ומיקומי הסניפים בהם ניתן לאסוף את הרכב השכור ולהחזיר אותו בתום תקופת ההשכרה.

בעזרת מנוע השוואת המחירים של חברת רנטלקרס, המופיע כאן, תוכלו למצוא בקלות ובמהירות מגוון רחב של הצעות להשכרת רכב בטורינו, להשוות ביניהן ולבצע הזמנה עוד לפני שאתם עולים לטיסה.

חופשה בטורינו – עוד מידע חשוב

טורינו, איטליה – 5 מלונות למשפחות עם שירותי בייביסיטר

כרטיסים למשחקי יובנטוס – כל המידע והטיפים החשובים

טיסות לאיטליה – השוואת מחירים ומידע חשוב

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

SIM ו-eSIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

איך מבצעים השוואת מחירים להשכרת רכב בטורינו?

כדי למצוא השכרת רכב בטורינו במחיר הכי זול, כל שנדרש מכם הוא תהליך קצר ופשוט: בשדה "ארץ" במנוע החיפוש בחרו את איטליה, ובשדה "עיר", בחרו את טורינו – Torino. לאחר מכן תוכלו לבחור את התחנה בה תרצו לאסוף את הרכב השכור בטורינו מתוך רשימה. תוכלו לבחור בשדה התעופה בטורינו, בתחנת הרכבת, בנקודות נוספות בעיר, או לסמן את האפשרות "טורינו" שתאפשר לכם לקבל הצעות מכל הסוכנויות ברחבי העיר. לאחר מכן, מלאו את התאריכים הרלוונטיים לחופשה שלכם בטורינו ולחצו "חפש". בשלב זה יוצגו לכם הצעות ממגוון חברות השכרת רכב בטורינו, הנחשבות לחברות אמינות והמספקות שירות בשפה האנגלית. ההצעות מסודרות מהזולה ליקרה, וכל שנותר לכם הוא לבחור את זו המתאימה לכם ביותר ולבצע הזמנה ישירות ממנוע השוואת המחירים.

נהיגה בטורינו – למה חשוב לשים לב?

טורינו היא עיר יחסית קלה ומהנה לנהיגה, בוודאי בהשוואה למילאנו או רומא, אבל כדי להימנע מחוסר נעימות, לפני שאתם יוצאים לנהיגה בעיר, כדאי לכם ללמוד קודם על אזורי התנועה המוגבלים בה ועל שיטות החנייה בתשלום. יתכן שבשעות מסוימות ובאזורים מסוימים תעדיפו להתנייד ברגל או בתחבורה ציבורית, ולהשתמש ברכב השכור לטיולים מחוץ לעיר.

לשם קבלת מושג על חוויית הנהיגה ברחובות טורינו, אתם מוזמנים לצפות בסרטון הבא:

אזורי תנועה מוגבלים (Zona Traffico Limitatoin – ZTL) בטורינו

מי שמתכנן לנהוג בטורינו, ובאיטליה בכלל, צריך להכיר את אזורי התנועה המוגבלים – ZTL, אשר הוקצו במרכזי הערים הגדולות כדי להקטין את הצפיפות ואת זיהום האוויר. מי שנוהג באזורים אלה, בניגוד לתקנות, עשוי לספוג קנסות כבדים, שעלולים לגרום מפח נפש מיותר.

ה-ZTL המרכזי במרכז טורינו תקף מדי יום בין השעות 7:30 עד 10:30 בבוקר. במהלך ימי השבוע (למעט שבת), בפרק זמן זה חל איסור על מעבר וחניה, למעט לרכבים מורשים.

בתוך האזור המרכזי, יש הגבלות תנועה נוספות, שתקפות במצבים ובזמנים שונים:

ZTL אזור רומנה

  • סגור למעבר וחניה מהשעה 21:00. עד 7:30 בבוקר למחרת, בכל יום כולל בחגים.
  • בפיאצה עמנואל פיליברטו, האיסור נאכף כבר מהשעה 19:30, עד 7:30 בבוקר למחרת.
  • זמני טעינה ופריקה: משעה 10:30 בבוקר עד 16:00.

רחובות שמורים לתחבורה ציבורית

  • סגורים למעבר ולחניה משעה 7:00 בבוקר עד 20:00, מדי יום, כולל בחגים.
  • זמני טעינה ופריקה: משעה 10:30 בבוקר עד 12:30 בצהריים.

ZTL להולכי רגל

אזורי הולכי הרגל העיקריים במרכז הם Via Garibaldi, Via Lagrange ו-Via Carlo Alberto, רחובות הקניות. לגבי אזורים אלה, הכללים הם:

  • סגורים למעבר וחניה 24 שעות בימבה, בכל יום, כולל בחגים.
  • זמני טעינה ופריקה: מ-10:30 עד 12:30.

Valentino ZTL (בתוקף בפארק העירוני באותו שם):

  • סגור למעבר וחניה 24 שעות ביממה, בכל יום כולל בחגים.
  • זמני טעינה ופריקה: משעה 10:30 בבוקר עד 12:00 ומשעה 15:00 עד 16:30, בימים שני-שישי, ומשעה 10:30 עד 12:00 בשבתות (לא בחגים).

לקריאה נוספת על הנהיגה באיטליה, ועל הימנעות מקנסות ב-ZLT לחצו כאן

חניה בטורינו

אם החלטתם לבלות את החופשה בטורינו בלוויית רכב שכור, החנייה בטורינו יכולה להיות אתגר, שצריך להיערך לו מבעוד מועד.

ראשית, כדאי לברר עם המלון בו אתם שוהים לגבי חניה בחניון המלון ולקחת בחשבון את העלויות הכרוכות בכך. כדאי להשוות את הצעת המלון עם חניונים פרטיים בקרבת מקום, ולבחור בהצעה הזולה יותר.

אם אתם שוהים במלון שנמצא בתוך אזור תנועה מוגבל, בקשו מפקידי הקבלה להנחות אתכם כיצד לרשום את מספר הרכב השכור שלכם לקבלת היתר חנייה ותנועה ב-ZTL, אותו מנפיקה עיריית טורינו.

חניה ציבורית בטורינו

חניה בתשלום זמינה בכל רחבי מרכז העיירה וברוב הרחובות שמסביב. תעריפי החנייה השעתית נעים בין 1.30 ל-2.50 אירו, בהתאם לאזור. ניתן לרכוש שוברי חניה אצל קמעונאים מורשים של GTT (חנויות טבק, עיתונים, בתי קפה) ובמכונות כרטיסים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל