השכרת רכב בחו"ל זקינטוס

השכרת רכב בזקינטוס יוון

השכרת רכב בזקינטוס – טיפים חשובים להשכרת רכב באי היווני הקסום שהפך ליעד חופשה אטרקטיבי עבור ישראלים רבים: מנוע השוואת המחירים שיאתר עבורכם את המחירים הכי זולים עבור השכרת רכב בזקינטוס ויחסוך לכם מאות שקלים ומידע חשוב לנהג על נהיגה בזקינטוס כולל סרטון וידאו המתעד נהיגה בזקינטוס שיסייע לכם להתכונן

הזמנת דילים לזקינטוס   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

אם אתם מתכננים חופשה בזקינטוס ושוקלים השכרת רכב תוכלו לחסוך מאות שקלים באמצעות מנוע השוואת המחירים למחירי השכרת רכב בחו"ל שיאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר עבור דגם הרכב אותו אתם מבקשים להזמין בהשכרת רכב בזקינטוס.

השכרת רכב בזקינטוס  יוון מנוע חיפוש והשוואת מחירים

התהליך פשוט מאוד – רק מלאו את הטופס שלמטה: בשדה ארץ בחרו את יוון ולאחר מכן בשדה עיר בחרו את זקינטוס zakynthos ואז בשדה "תחנה" את המיקום המדויק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בזקינטוס מבין האפשרויות השונות – השכרת רכב בשדה התעופה זקינטוס שהוא האפשרות הנוחה ביותר עבור תיירים המגיעים לחופשה בזקינטוס בטיסה, נמל זקינטוס שרלוונטי עבור מטיילים המגיעים בשיט או העיר התחתית של זקינטוס. לסיום הכניסו את התאריכים המבוקשים עבור השכרת רכב בזקינטוס ולחצו "חפש" ואז תקבלו השוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בזקינטוס שנחשבת לאמינה ומפעילה שירות לקוחות באנגלית, עבור מגוון כלי רכב.

השכרת רכב בזקינטוס – המלצות

להשכרת רכב בזקינטוס שביוון בזול מומלץ לבצע מספר דברים, ראשית, חשוב לבצע השוואת מחירים של חברות ההשכרה השונות הפועלות באי. השוואה מקיפה בין מנועי חיפוש מגוונים עשויה לחשוף הבדלים של מאות שקלים בין ההצעות השונות, ולסייע לכם לאתר את האפשרות הטובה ביותר עבורכם בקלות ובמהירות.

אופרן הישראלית מהווה בחירה אידיאלית להשכרת רכב בזקינטוס, זאת הודות לשיתופי הפעולה שלה עם ספקי ההשכרה האמינים ביותר באי. בזכות קשרים אלו, אופרן מסוגלת להציע ללקוחותיה את רמות האיכות והשירות הגבוהות ביותר. בנוסף, החברה מציעה ביטוח לביטול השתתפות עצמית ברובם המוחלט של היעדים שבהם היא פועלת. במקרים לא ניתנת האפשרות לביטול סכום ההשתתפות העצמית שייגבה יהיה נמוך ביותר.

הטבה נוספת שמציעה אופרן היא תכנית "אופרן פלוס" – פוליסת ביטוח מקיפה המכסה את עלות ההשתתפות העצמית במצבים בהם היא לא בוטלה מראש. תכנית זו אף מעניקה כיסוי נרחב יותר, הכולל נזקים לשמשות הרכב, לצמיגים, למראות ועוד.

החלטה להשכיר רכב בזקינטוס דרך חברת אופרן תעניק לכם ראש שקט. רמת השירות האיכותית, בשילוב עם מגוון הכיסויים הביטוחיים הנרחבים, יאפשרו לכם ליהנות מטיול חלומי באי היווני, בידיעה שלא תיאלצו להתמודד עם חיובים בלתי צפויים או שירות לקוי.

להשוואת מחירי השכרת רכב בזקינטוס עם אופרן

אתר "פאפם פאפם" מציע תוספת מבורכת בכל הנוגע להשוואת מחירים בתחום השכרות הרכב בחו"ל ובזקינטוס בפרט. אתר זה, שהחל את דרכו באוגוסט 2021, מתאפיין בממשק משתמש נקי וממוקד, המאפשר השוואת הצעות ממגוון אתרים ללא הסחות דעת מיותרות ופרסומות טורדניות.

הייחודיות של פאפם פאפם טמונה בהיותו מנוע החיפוש הראשון שמשלב הצעות אטרקטיביות מאתרי השכרה בינלאומיים מוכרים כמו Rentalcars, יחד עם הצעות של ספקים ישראלים דוגמת אופרן, המאפשרים ביטול השתתפות עצמית.

מנוע החיפוש מציג מבחר רחב של אופציות, החל מחבילות בסיסיות במחירים אטרקטיביים, ועד לחבילות מורחבות הכוללות ביטוחים מלאים. בנוסף, ניתן להתאים את תוצאות החיפוש לצרכים הספציפיים שלכם, למשל על ידי סינון ההצעות כך שיוצגו רק אלו שמכילות ביטול השתתפות עצמית ללא עלות.

יתרון משמעותי נוסף של פאפם פאפם הוא העובדה שכל ההצעות המוצגות בו כוללות כבר בשלב הצגת המחיר את מלוא הביטוחים והתוספות הנדרשים, מה שמאפשר הבנה מלאה של העלויות הסופיות וחוסך אי נעימויות.

לקבלת הצעות מחיר להשכרת רכב בזקינטוס דרך "פאפם פאפם"

לצד פאפם פאפם, כדאי לבדוק הצעות מחיר גם באתרים נוספים, כמו Discover Cars, Localrent ו-QEEQ, כדי לוודא שאתם אכן מקבלים את העסקה המשתלמת ביותר להשכרת רכב בזקינטוס. רק השוואה מקיפה ומעמיקה בין כלל ההצעות תבטיח חסכון משמעותי.

המלצות חשובות למטיילים בזקינטוס

כדי להבטיח חוויה מושלמת לכל המשפחה בחופשה בזקינטוס, ישנם מספר היבטים מרכזיים שחשוב להתייחס אליהם. אספנו עבורכם המלצות במדריך שלנו זקינטוס – בתי מלון מומלצים עם ילדים ביוון, כך שתוכלו למצוא את סוג האירוח האידיאלי עבורכם במגוון רמות מחיר ובאזורים שונים של האי.

טרם ביצוע הזמנת הטיסות, השקיעו זמן בהשוואת מחירים מקיפה. המדריכים המעמיקים שחיברנו אודותט יסות לזקינטוס – השוואת מחירים וטיפים – הכוללים השוואת מחירים ומידע חיוני, וכן מדריך נפרד על טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות אשר יהוו עבורכם כלי יעיל לאיתור האפשרויות המשתלמות ביותר לטיול שלכם.

עניין נוסף שכדאי לטפל בו מבעוד מועד הוא רכישת פוליסת ביטוח נסיעות ליוון, והזמנת יורו לנתב"ג אונליין שיחכו לכם עם בדלפקי בנק הפועלים בנתב"ג.

רכישת חבילת גלישה סלולרית עשויה להתברר כיקרה מאוד, ישנה אפשרות לחיסכון משמעותי וזמינות אופטימלית בזמן השהות בזקינטוס, אנו ממליצים לקרוא את המדריך שלנו המפרט כיצד לרכוש כרטיס Sim וEsim ביוון.

מועד הנסיעה מהווה מרכיב משמעותי בחופשה בזקינטוס. המדריכים שערכנו בנושא עונות מומלצות לחופשה בזקינטוס ביוון, וזקינטוס עם ילדים – המדריך למשפחות באי היווני, יעניקו לכם תובנות חשובות שיסייעו בקביעת התאריכים האידיאליים עבורכם.

על דרכי תחבורה נוספים באי תוכלו לקרוא במדריך שלנו להזמנת הסעות ומוניות בזקינטוס יוון או אם בכוונתכם לשכור רכב במהלך החופשה, תוכלו להרחיב את הטיול שלכם גם לאיים סמוכים בעזרת המעבורות ביוון המסועפת של הפועלת כחלק מרשת התחבורה הציבורית ביוון. מפת יוון בעברית למטייל הישראלי תשמש לכם ככלי ניווט יעיל ושימושי בנסיעות בין האיים.

דרך מרתקת נוספת לגלות את האזור היא השכרת יאכטה ביוון. המדריך המקיף שחיברנו יפרוס בפניכם את כל האפשרויות הקיימות – החל מהשכרת יאכטה עם צוות או ללא צוות, ועד לחלוקת קבינה משפחתית עם משפחות אחרות ביאכטה מושכרת במשותף.

 

השכרת רכב בזקינטוס – טיפים חשובים

הדרך הטובה ביותר לטייל באי זקינטוס ביוון היא באמצעות רכב מושכר.  מלבד כל חברות השכרת הרכב הבינ"ל הידועות כמו באדג'ט, הרץ ואביס הפועלות בזקינטוס יש גם סוכנויות השכרת רכב בזקינטוס של חברות יווניות או גם סוכנויות עצמאיות של תושבי זקינטוס שפזורות ברחבי האי.

אם אתם מעוניינים לטייל ברחבי זקינטוס כדאי לשקול לשכור רכב שטח, מאחר שכמה מן האטרקציות התיירותיות הכי מעניינות בזקינטוס נמצאות מחוץ לכבישים הראשיים. שימו לב שמצבם של כמה מן הכבישים בזקינטוס, בעיקר הכבישים הקטנים, איננו טוב במיוחד והם מלאי מהמורות, ואפילו הכבישים הנחשבים לטובים יותר נוטים להיות מאוד חלקים – כדאי להקפיד על נהיגה איטית בזקינטוס.

כמו כן, יש לשים לב לנהיגה של הנהגים החולקים עימכם את הכביש, כי הנהג היווני הממוצע בזקינטוס לעיתים קצת פרוע. עדיף לעלות על הכביש בגישה זהירה ולהניח שהנהגים האחרים אינם נוקטים בנהיגה זהירה. זו הדרך הטובה ביותר להתמודד עם סגנון הנהיגה הפרוע של המקומיים בזקינטוס.

צפו גם בסרטו הוידאו המתעד נהיגה בזקינטוס מקאלאמקי לפורטו ורומי ושימו לב לנהיגה של המקומיים, זה יסייע לכם להתכונן לנהיגה בזקינטוס –

מאחר שזקינטוס הוא אי די קטן ויש בו רק כמה ערים מרכזיות, די קשה ללכת לאיבוד בנהיגה בזקינטוס כי רוב הכבישים מגיעים בסופו של דבר לזקינטוס טאון (Zakynthos Town) או לוולימס (Volimes) בצפון, ומשם תמיד תוכלו למצוא את דרככם.

השילוט בכבישים בזקינטוס לא מאוד מסודר כאשר רק חלק מהשלטים הם באנגלית ויוונית, וחלק מהשלטים ביוונית בלבד. כמו כן, יש לשים לב לקטנועים שנוהגים בפראות, בעיקר ביעדים התיירותיים הצפופים.

השכרת רכבים בזקינטוס – השוואת מחירים

השכרת רכב בזקינטוס בזול

אם אתם מחפשים השכרת רכב בזקינטוס והמחיר הזול הוא הגורם החשוב ביותר עבורכם, השכרת רכב ידני או רכב מיני בדרך כלל תהיה האפשרות הזולה ביותר.

בהשוואת המחירים שערכנו בין סוכנויות השכרת רכב בזקינטוס באמצעות מנוע החיפוש שלמעלה, מצאנו את המחיר הכי זול בהשכרת מכונית ניסאן מיקרה עם תיבת הילוכים ידנית מחברת GreenMotion (סניף השכרת רכב בשדה התעופה של זקינטוס) במחיר של 175.42 ש"ח בלבד ליום.

השכרת רכב בזקינטוס לשבוע

ערכנו השוואת מחירים נוספת כדי לבדוק מהו המחיר הכי זול להשכרת רכב בזקינטוס לשבוע, וקיבלנו את ההצעה הכי משתלמת מחברת autounion, שהציעה לנו השכרת סיטרואן C1 במחיר של 583.92 ש"ח לשבעה ימים מסניפי החברה בנמל התעופה זקינטוס ובדאון-טאון.

השכרת ג'יפ בזקינטוס

מחפשים השכרת ג'יפ בזקינטוס? השוואת מחירים חכמה תסייע לכם באיתור הדילים הכי משתלמים שקיימים בשוק. בהשוואת המחירים שערכנו להשכרת ג'יפים בזקינטוס לחודש יוני, מצאנו את המחיר הכי זול עבור השכרת סוזוקי ג'ימני במחיר של 339.10 ש"ח ליום. את הדיל הזה קיבלנו מחברת GreenMotion בסניף השכרת רכב בשדה התעופה בזקינטוס. שימו לב שזהו רכב עם תיבת הילוכים ידנית.

בחיפוש נוסף, הפעם עבור השכרת ג'יפ בזקינתוס לשבוע, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת טריפטי, שהציעה לנו גם היא השכרת סוזוקי ג'ימני במחיר של 1,291.24 לשבעה ימים. את הדיל הזה קיבלנו מסניפי החברה בדאון טאון זקינטוס ובשדה התעופה של האי.

השכרת מיניוואן בזקינטוס

השכרת מיניוואן יכולה להפוך את החופשה באי היווני זקינתוס לפשוטה הרבה יותר ולאפשר לכם לגלות את כל חלקי האי, במיוחד עבור משפחות מרובות ילדים או קבוצת מטיילים גדולה. בהשוואת המחירים שערכנו כדי למצוא את הדילים הכי אטרקטיבים להשכרת מיניוואן בזקינטוס, קיבלנו את ההצעות הבאות:

המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן בזקינטוס ליום הגיע מחברת GreenMotion, שהציעה לנו השכרת פיאט דובלו לשבעה נוסעים (תיבת הילוכים ידנית) במחיר של 511.62 ש"ח ליום, בסניף שדה התעופה.

את המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן בזקינטוס לשבוע קיבלנו מחברת autounion שהציעה לנו השכרת פולקסווגן קאדי במחיר של 1,686.89 ש"ח בלבד לשבעה ימים, בסניפי החברה בדאון-טאון ובשדה התעופה (שימו לב שזהו רכב עם תיבת הילוכים ידנית).

השכרת מכוניות יוקרה בזקינטוס

מלבד ג'יפים ורכבי מיניוואן, תוכלו למצוא בעזרת השוואת המחירים של רנטלקארס גם דילים משתלמים במיוחד להשכרת רכבי יוקרה בזקינטוס. בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת רכב פרימיום בזקינטוס מחברת אוויס (סניף דאון-טאון), עבור השכרת מרצדס GLA במחיר של 7,234.92 ש"ח לשבעה ימים.

השכרת רכב בזקינטוס יוון
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל