השכרת רכב בגוזו מלטה

השכרת רכב בגוזו, מלטה – המלצות ומידע חיוני

האי גוזו שבארכיפלג של מלטה הוא אי קטן אך מלא קסם ותיירים. יש הרבה מה לראות בגוזו וכיוון שהאי קטן, אפשר לנסוע בכולו בקלות וללא מגבלות. זו הסיבה שרבים מהמבקרים באי מעדיפים לשכור רכב בגוזו ולהיות אדונים לזמנם ולמסלולם. בכתבה זו תמצאו את מנוע חיפוש מיוחד שיאתר עבורכם את המחירים הכי זולים על רכבים להשכרה בגוזו ואת כל המידע החיוני על השכרת רכב בגוזו

            הזמנת דילים למלטה        |        הזמנת טיולים מאורגנים למלטה

כדי למצוא שירותי השכרת רכב בגוזו במחיר הזול ביותר (על מגוון דגמי מכוניות) מומלץ להשתמש במנוע החיפוש המיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם המוצג כאן. התהליך קצר וקל – בשדה "ארץ" בחרו את מלטה. אח"כ, בשדה "עיר", בחרו את Gozo. בשדה "תחנה" בחרו את המיקום הספציפי אליו אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בגוזו – האפשרות הנוחה למטייל היא בד"כ השכרת רכב בנמל בגוזו אך ישנן אפשרויות נוספות של סוכנויות השכרת רכב בגוזו, כמו למשל דאונטאון ובתי מלון שונים. לסיום, הזינו את התאריכים שבהם אתם מעוניינים להזמין רכב שכור בגוזו ולחצו "חפש" כדי לראות תוצאות של השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בגוזו הנחשבות אמינות.
השכרת רכב במלטה מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה במלטה – מידע חיוני למטייל

חופשה בגוזו למשפחות עם ילדים – מידע והמלצות

בתי מלון מומלצים במלטה למשפחות עם ילדים

טיסות למלטה – השוואת מחירים ועצות

sim ו-e-sim למלטה – טיפים והמלצות למטייל

גוזו הוא האי השני בשטחו ובמספר תושביו באיי מלטה. מתגוררים בו כ-31 אלף תושבים בסה"כ והוא מיושב בדלילות ביחס לאי מלטה. האי מחולק ל-14 רשויות מקומיות, והישוב הגדול והחשוב בו הוא ויקטוריה, שבו מתגוררים יותר מחמישית מכלל תושביו.

שטחו של גוזו הוא 67 קמ"ר והוא שוכן כחמישה קילומטרים צפונית-מערבית למלטה. אורכו ממזרח למערב הוא 14 ק"מ ורוחבו מצפון לדרום מגיע ל-7.25 ק"מ. נופו של האי גבעי וחקלאי יותר בהשוואה לזה של האי מלטה, ושלוש הגבעות המופיעות על דגלו ועל סמלו מייצגות עובדה זו. הנקודה הגבוהה ביותר באי מתנשאת לרום של 176 מטרים מעל לפני הים.

השכרת רכב בגוזו – יתרונות

בגוזו יש כמה וכמה אטרקציות תיירותיות פופולריות ובשל קרבתו למלטה, האי זוכה לפופולריות רבה בקרב תיירים המגיעים לחופשה במלטה. רבים מהם שוכרים רכב בגוזו כדי לנוע באי בחופשיות ולחקור את כולו ללא מגבלות. אם החלטתם לסייר באי בעצמכם, השכרת רכב בגוזו היא ללא ספק אפשרות ששווה לשקול. חברת Xlendi Tourists Services Ltd נחשבת אחת האופציות המומלצות להשכרת רכב בגוזו ומציעה שירות כבר 25 שנה.

נהיגה בגוזו –  טיפים חשובים

הנהיגה בגוזו (ובמלטה בכלל) היא בצד השמאלי של הכביש. בתור ישראלים שרגילים לנהוג בצד ימין זה משהו שתצטרכו להקפיד עליו ולשים אליו לב. הביטו לשני הצדדים לפני שאתם חוצים כל כביש. נהיגה בגוזו יותר מסובכת ממה שנדמה. למרות זאת, אם תחליטו להזמין השכרת רכב בגוזו, הדרך הטובה ביותר היא לשכור רכב שטח מסוג ג׳יפ או people carrier.

מהירות מותרת

המהירות המותרת לנהיגה בגוזו היא 80 קמ״ש בכביש בינעירוני ו-50 קמ״ש בתוך העיר, אלא אם כן מצויין אחרת. עם זאת, ברוב הכבישים לא תוכלו לנסוע יותר מ-70 קמ״ש ו-35 קמ״ש כי הם נוטים להיות צרים עם די הרבה סיבובים ועיקולים.

רשיונות נהיגה

כדי לשכור רכב בגוזו אתם רשאים להשתמש ברשיונות נהיגה לאומיים ובינלאומיים.

ביטוח

נהיגה במדינה אחרת יכולה להיות די מהנה, אם כי אולי תצטרכו להיות יותר עירניים לגבי סכנות בכביש. מומלץ לרכוש ביטוח מלא, אם כי לא תמיד כדאי לקנות את הביטוח שמציעה לכם חברת השכרת הרכב – בד"כ אפשר לקנות ביטוח זהה ישירות מחברות ביטוח בינלאומיות במחירים הרבה יותר זולים – תוכלו לעשות זאת באמצעות הקישור: השוואת מחירים לביטוח השכרת רכב בחו"ל 

בנוסף, ביטוחים מסויימים יכולים להיות די קשים להבנה. הנה כמה מונחים שבהם משתמשים בביטוחים:

ביטוח מפני נזקי תאונות דרכים (Collision Damage Waiver (CDW שנקרא גם (Loss Damage Waiver (LDW הוא כיסוי אופציונלי שיוצע לכם כשאתם שוכרים רכב בגוזו.
(SLI (Supplementary Liability – תוספת כיסוי לצד שלישי, גם הוא מקובל מאוד בעת השכרת רכב בגוזו.
כיסוי מפני גניבה – לגניבת רכב, לא פריטים אישיים.

כיכרות

זכות הקדימה היא למי שמגיע מצד ימין. עם זאת, נהגים פעמים רבות נכנסים לנתיב הלא נכון בכיכר וחותכים אתכם כשהם יוצאים, אז היו זהירים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל