השכרת רכב באנדורה מחירים

השכרת רכב באנדורה – המלצות והזמנות

אנדורה, המדינה הקטנטנה שבין צרפת לספרד, הופכת בשנים האחרונות ליעד יותר ויותר פופולרי עבור מטיילים במחפשים יעדים אקזוטיים לטיול באירופה או חופשות סקי במדינה ההררית. בכתבה הבאה תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש למטייל על השכרת רכב באנדורה – החל ממנוע השוואת מחירים מיוחד שיאתר עבורכם את המחירים הכי זולים ועד להמלצות על נהיגה באנדורה (כולל סרטון וידאו)

הזמנת דילים לאנדורה לה ולה | טיולים מאורגנים לאנדורה | טיולים מאורגנים לספרד

כדי לאתר השכרת רכב באנדורה במחירים הכי זולים (עבור מגוון דגמי מכוניות) השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם (מופיע בהמשך). בשדה "ארץ" בחרו את אנדורה, בשדה עיר את andora la vella, ובשדה "תחנה" בחרו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב באנדורה מתוך רשימת התחנות בה זמינות סוכנויות השכרת רכבים. לסיום, הזינו את התאריך בו תירצו לשכור רכב באנדורה ולחצו "חפש" כדי לבצע השוואת מחירים אוטומטית בין חברות השכרת רכב באנדורה הנחשבות אמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית.

השוואת מחירים והשכרת רכב באנדורה בעזרת רנטלקארס:

חופשה באנדורה – עוד מידע למטייל

השכרת רכב באנדורה – מידע, המלצות והשוואת מחירים

טיסות לספרד – השוואת מחירים ומידע חשוב למטייל

תחבורה בספרד – מדריך למטייל

סים ו-e-sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

נהיגה באנדורה – טיפים למטייל

הכבישים באנדורה בד״כ באיכות טובה. הכניסה לכביש הראשי מהצד הספרדי יחסית ישירה, אם כי הכניסה מצרפת יותר מסובכת וכוללת פיתולים מפחידים. קציני ביקורת הגבולות משני הצדדים בד״כ בסדר ולא עושים יותר מדי בעיות. בכניסה לאנדורה בד״כ לא צריך אפילו לעצור, אלא רק להאט ולהתכונן לעצור במקרה שמבקשים מכם. ביציאה מאנדורה, חייבים לעצור והכינו את עצמכם לעיכובים בזמנים עמוסים. וודאו שהרכב שלכם במצב טוב לפני נהיגה באנדורה – באנדורה יש הרבה כבישים תלולים בגבהים גבוהים. מחירי הדלק בד״כ זולים באנדורה יחסית אל צרפת או ספרד, כך שכדאי לתדלק לפני שיוצאים מהמדינה.

היו מודעים גם לאפשרויות של מזג אוויר קיצוני כמו קרח שחור או סופות שלגים מאחר שהטמפרטורה באנדורה יכולה להיות הרבה יותר קרה מאשר בגובה פני הים. אם אתם נכנסים לצרפת, אפשר לעבור דרך Tunel d'Envalira שאורכה 2.9 ק״מ, שדורשת תשלום במזומן או אשראי. המחירים בחורף – 1 בדצמבר עד 31 במרץ (ובשאר השנה)

רכבים רגילים: €6.6 (€5.80)

אחרים (קראוונים, משאיות): €16.70 (€10.70)

לפני השכרת רכב באנדורה אולי תירצו לצפות בסירטון הוידאו על נהיגה באנדורה שיעזור לכם להתכונן ולדעת יותר מה מצפה לכם –

השכרת רכבים – חברות השכרת רכב באנדורה בד"כ פועלות מאנדורה לה וולה (Andorra la Vella) / סנטה קולומה (Santa Coloma). הדלפקים לפעמים שקטים וריקים, כך שכדאי להזמין מראש אונליין כדי לוודא שהרכב המתאים לכם ימתין לכם באנדורה.

מנובמבר עד אפריל, כדאי לנהוג באנדורה עם צמיגי חורף או שרשראות שלג. בתנאים מאוד מושלגים, אסור לנהוג בלי צמיגים או שרשראות והמשטרה אוכפת את זה לעתים קרובות בנקודות בדיקה בכבישי שירות לאתרי הסקי ובמעברי ההרים כמו CS-311 והכביש מעל Pas de la Casa.

באנדורה נהגים בד"כ יימצאו אשמים בתאונות דרכים קטלניות ותמיד יועמדו לדין וע״פ רוב גם ייכלאו.

מוניות באנדורה –

Taxi Josep  מציעים רכבי מרצדס בנץ ומדברים בשפות שונות. טל: 376 323111

Taxi Domènec Segura  מציעים ואנים אבל לא מדברים אנגלית או צרפתית. טל:  34 636 490 685

Taxi Josep יכולים לארגן את הנסיעה עם Taxi Domènec Segu אם אתם ממש זקוקים לוואן. יש לשלם את המחיר במזומן.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל