השכרת יאכטה בטורקיה מה חשוב לדעת

השכרת יאכטה בטורקיה – השוואת מחירים והזמנות אונליין

השכרת יאכטות בטורקיה – כל מה שרצית לדעת ולא היה לך את מי לשאול: החל ממנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של השכרת יאכטה בטורקיה ועד המלצות למטייל על הזמנת טיסות לטורקיה ומידע על נופש בטורקיה, כולל סרטון וידאו על הפלגה ביאכטה בתורכיה ומידע על מחירי השכרת יאכטות בטורקיה

        דילים ליעדים בטורקיה  |  דילים לאיסטנבול  |  טיולים מאורגנים בטורקיה

שייט בטורקיה הוא דרך נהדרת לגלות את החופים והאיים היפהפיים של המדינה. בעזרת מנוע השוואת המחירים להשכרת יאכטות של SEARADAR שתמצאו בדף זה תוכלו לצאת להפלגה בטורקיה עם יאכטה שכורה. עבור ישראלים המעוניינים בחופשה מיוחדת הכוללת השכרת יאכטה, טורקיה היא כנראה היעד הזול והאטרקטיבי ביותר מבחינת היחס בין המחיר לתמורה בעלות החופשה הכוללת גם טיסות וגם השכרת יאכטות.

להזמנת יאכטה בטורקיה באמצעות SEARADAR לחצו כאן

חופשה בטורקיה – טיפים והמלצות למטייל

טיסות לטורקיה – השוואת מחירים ומידע למטייל

טיסות פנים בטורקיה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

השכרת רכב בטורקיה – השוואת מחירים ועצות

תחבורה ציבורית בטורקיה – מדריך למטייל

eSIM ו-SIM לטורקיה – מידע שימושי וטיפים לתקשורת יעילה

הזמנת לירה טורקית (TRY) לשדה התעופה בן גוריון

השכרת יאכטות בטורקיה – מידע חשוב

טורקיה מציעה מגוון יעדים פופולריים להשכרת יאכטות והפלגות בוטיק, שכוללים בין היתר את היעדים הבאים:

בודרום – עיר נמל בדרום מערב טורקיה עם נמל תעופה בינלאומי משלה (כ30 ק"מ מהעיר) ואתר פופולרי לשייט יאכטות.

פטהייה – עיר נמל עם חופים יפהפיים בדרום מערב טורקיה שממוקמת במרחק נוח ממספר איים באיזור.

מרמריס – עיירת נופש מפורסמת לצד חוף הטורקיז שמציעה למטיילים חופים נהדרים, אוכל טוב, חיי לילה ועוד.

ישנן מספר חברות שמציעות השכרת יאכטה פרטית בטורקיה, אך אחת הדרכים הטובות והיעילות ביותר למצוא דיל משתלם להשכרת יאכטה היא בעזרת השוואת המחירים של מנוע SEARADAR שקישור אליו מופיע באדום למעלה. בעזרת מנוע חיפוש תוכלו למצוא מגוון הפלגות בטורקיה לאחר הזנת התאריך והיעד הרצוי. תוכלו לבחור בין בהשכרת יאכטה פרטית עם צוות, או בלי צוות לבעלי רישיון סקיפר.

בעזרת מנוע השוואת המחירים להשכרת יאכטה בטורקיה של SEARADAR, תוכלו למצוא השכרת יאכטות בטורקיה –

השכרת יאכטה ללא צוות – אפשרות שמתאימה לבעלי רישיון סקיפר. לעיתים יש אפשרות להוסיף סקיפר בתשלום להפלגה.

השכרת יאכטה פרטית עם צוות מלא. גודל הצוות משתנה מיאכטה ליאכטה, והפלגה מסוג זה מעולה לקבוצות שמעוניינות בחופשת שייט בטורקיה בהתאמה אישית, או בתור אפשרות של השכרת יאכטה למשפחה.

השימוש במנוע SEARADAR להשוואת מחירי הפלגות בטורקיה הוא פשוט, ולאחר הזנת היעד, התאריך ומספר הנוסעים במנוע החיפוש (שמופיע בעמוד זה), תוכלו לבחון את כל ההצעות המתאימות ולבצע הזמנה בתוך מספר דקות. את התוצאות תוכלו לסנן לפי הצורך, בין אם יש לכם צורך בתקציב מסוים, סוג הפלגה מסוים וכול'. בעת השוואת המחירים, שימו לב שגם האופן בו מוצג המחיר משתנה לפי סוג ההפלגה. מתחת למחיר, לרוב תופיע כוכבית שמציינת כיצד הוא מחושב: בין אם מדובר בעלות לאדם, לחדר ללילה, או לכל כלי השייט למשך כל ההפלגה.

לאחר שתמצאו אפשרות השכרת יאכטה בטורקיה שנראית לכם מתאימה, תוכלו ללחוץ עליה לקבלת פרטים נוספים. בין היתר תוכלו לבדוק אם המחיר כולל ארוחות, את פרטי היאכטה (כולל תמונות של החדרים ושאר חלקי היאכטה) ועוד. כדאי תמיד לבדוק מה כולל המחיר ומה לא כדי לחשב אם ההצעה משתלמת. לאחר שתבחרו בתאריך הרצוי (מתוך התאריכים האפשריים בלוח השנה בחלק העליון של העמוד), יופיע בפניכם המחיר של ההפלגה, כמו גם תנאי הביטול. כעת תוכלו לבקש עזרה במידת הצורך מצוות הופה יאכט, או לבצע הזמנה. לאחר שתמלאו את הפרטים הנחוצים תקבלו אישור למייל וצוות מנוע השוואת המחירים יצור איתכם קשר כדי לבצע את ההזמנה באופן סופי ולעבור על הפרטים.

השכרת יאכטה בטורקיה למשפחות עם ילדים

הפלגה ביאכטה בטורקיה יכולה להיות חופשה נהדרת, ורוב ההפלגות שמופיעות ב-SEARADAR מתאימות גם למשפחות עם ילדים. מספר אמצעי בטיחות יעזרו לכם במהלך חופשת השייט בטורקיה עם המשפחה, כמו התקנת רשת בטיחות (אפשרות שקיימת בדרך כלל ביאכטות בתוספת תשלום), אפוד הצלה עם דמויות מצוירות לילדים (אפשרות שקיימת בחלק מהיאכטות בהזמנה מראש) ועוד. כמובן שכדאי לעבור על כללי בטיחות חשובים ולהקשיב להוראות הצוות בכל עת. שירות הלקוחות של SEARADAR יוכל לסייע לכם בשאלות נוספות.

השכרת יאכטה בבודרום

בהשוואת המחירים שערכנו, את המחיר הכי זול להשכרת יאכטה בבודרום עם צוות (Full Vessel) קיבלנו עבור ספינת הגולט TECHNE שמתאימה ל12 אורחים בהפלגה בינלאומית, וכוללת שמונה קבינות, שלושה חברי צוות, שלושה דקים, מטבח ושירותים חיצוניים בעלות של 5,600 אירו (לכל הספינה) להפלגה של שבעה לילות.

השכרת יאכטה במרמריס

את המחיר הכי זול להשכרת יאכטה במרמריס עם צוות קיבלנו להפלגה של שבעה לילות בספינת גולט (GUMUSOGLU) שמתאימה ל-16 אורחים (או ל-12 אורחים בהפלגה בינלאומית) וכוללת שמונה קבינות, דק אחורי, דק קידמי, מטבח וסלון בעלות של €5,600 לקבינה הזולה ביותר.

השכרת יאכטה בפטהייה

את המחיר הכי זול להשכרת יאכטה בפטהייה עם צוות קיבלנו להפלגה של שבעה לילות בספינת גולט (ICARUS) שמתאימה לשמונה אורחים, עם ארבע קבינות, דק אחורי, דק קידמי, מטבח וסלון בעלות של €4,200 לספינה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל