השכרת יאכטה בארהב מחירים

השכרת יאכטה בארה"ב – טיפים והזמנות

שוקלים לשכור יאכטה בארצות הברית לחופשה של פעם בחיים? זה אפשרי ופשוט יותר מאי פעם – באמצעות שירות מיוחד להשוואת מחירי השכרת יאכטות והכתבה שהכנו עבורכם, בה תמצאו את כל הטיפים וההמלצות החשובות למטייל על השכרת יאכטות בארה"ב

ארצות הברית מלאה ביעדים מגוונים להפלגות בוטיק. החל מהשכרת יאכטות בהוואי לבטן גב וצלילות או הפלגה באלסקה לצפייה בטבע המרהיב של האזור ועד להשכרת יאכטה פרטית בניו יורק אל מול קו הרקיע המפורסם של העיר, ארצות הברית היא בהחלט היעד המושלם להפלגת בוטיק. כדי לאתר את האפשרויות הכי טובות להשכרת יאכטות בארצות הברית השתמשו במנוע החיפוש של SEARADAR להשוואת מחירים ולהשכרת יאכטות בחו"ל, המופיע כאן:

להשכרת יאכטה בארה"ב דרך SEARADAR לחצו כאן

SEARADAR הוא שירות קונסיירז' מקצועי המתמחה בהשכרת יאכטות מפרש ברחבי העולם. באתר של SEARADAR, כל אחד יכול לשכור יאכטה בדיוק כמו שהוא מזמין מלון או כרטיסי טיסה. נוסף על כך, המותג מספק שירות לקוחות המספק תמיכה ושירות, משלב ההזמנה ועד לסיום השיט. צוות האתר יכול לעזור לכם לארגן את שיט החלומות שלכם, ללא תוספת תשלום: עזרה בבחירת יאכטה, יעד ותכנון מסלול, מציאת צוות מקצועי, מילוי הניירת ועוד.

חופשה בארה"ב – כל המידע הדרוש

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים ומידע למטייל

השכרת רכב בארה"ב – השוואת מחירים וטיפים חשובים

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים והמלצות למטייל

הזמנת כרטיסים ל – UFC קרבות לחימה משולבת באמריקה

אז כיצד ניתן למצוא השכרת יאכטה בארצות הברית במחיר משתלם?

למרות שתוכלו בדרך כלל לפנות לחברות להשכרת יאכטה ישירות ולערוך השוואת מחירים באופן עצמאי, קיימת דרך נוחה ומהירה יותר: מנוע השוואת המחירים של SEARADAR ימצא עבורכם השכרות יאכטה בארצות הברית, יציג בפניכם את כל הפרטים החשובים, יסייע לכם בתהליך ההזמנה ויאשר את ההזמנה עבורכם.

לפני שנסביר לכם על תהליך השוואת המחירים להשכרת יאכטה בארה"ב, כדאי שתדעו להבדיל בין שלושה סוגים של השכרות יאכטה (כפי שהם מוצגים בהופה יאכט):

ניתן לבצע השכרת יאכטה פרטית ללא צוות (מתאימה לבעלי רישיון סקיפר, למרות שלעיתים תוכלו לבקש סקיפר בתוספת תשלום) או השכרת יאכטה פרטית עם צוות מקצועי. אפשרות מעולה למשפחות עם ילדים או קבוצות גדולות שרוצות ליהנות מהפלגה פרטית בארצות הברית ללא דאגות.

אז איך מוצאים השכרת יאכטה בארצות הברית עם המערכת להשכרת יאכטות של SEARADAR?

כדי להתחיל, פשוט הזינו את היעד, התאריכים של חופשת השייט ואת סוג היאכטה שאתם מעוניינים בהם (ניתן להשאיר את תיבת סוג כלי השיט ריקה, וכך תקבלו את כל האופציות בתוצאות החיפוש).

לאחר שיוצגו בפניכם כל התוצאות הרלוונטיות, תוכלו לסנן אותן לפי תקציב, מספר קבינות, משך ההפלגה ועוד.

כעת, תוכלו ללחוץ על "yacht details" כדי לבדוק את הפרטים המלאים של היאכטה ושל ההפלגה. בעמוד זה תוכלו לצפות במפה עם המסלול המפורט של ההפלגה, פירוט של הקבינות, פירוט המחיר ומה הוא כולל, צוות היאכטה, פרטי היאכטה הטכניים ועוד.

מומלץ מאוד לבדוק בכל הפלגה בארה"ב לכמה נוסעים היאכטה מתאימה, מה כולל המחיר (אם הוא כולל ארוחות למשל), האם המחיר המוצג הוא ללילה או לכל תקופת ההפלגה, לקבינה בלבד או לכל כלי השייט וכול'. כעת, לאחר שבדקתם את כל הפרטים החשובים, תוכלו לבחור את השכרת היאכטה בארה"ב בלחיצה על "הזמן עכשיו". לחיצה על כפתור זה תשמור את ההזמנה (לרוב יש תקופה שבה תוכלו לבטל את ההזמנה בחינם). לאחר מכן, צוות האתר יצור איתכם קשר כדי לבדוק את ההזמנה ולעבור על הפרטים.

במקום טיול סטנדרטי בחו"ל עם המשפחה, תוכלו לבלות על יאכטה יוקרתית משלכם, ליהנות מצלילות, לגלות מקומות חדשים וטבע מרהיב ועוד.

ישנם מספר אמצעי בטיחות שיוכלו לסייע לכם להיות רגועים יותר במהלך חופשת השיט עם הילדים, כמו למשל: התקנת רשת בטיחות, חליפות הצלה (יש אפשרות להזמין חליפות עם דמויות מצוירות) ועוד. שירות הלקוחות של SEARADAR (הצ'אט מופיע באופן אוטומטי עם התחלת החיפוש) יוכל לסייע לכם אם יש לכם שאלות נוספות לגבי השכרת יאכטה בארצות הברית עם ילדים. חלק מההפלגות באתר, עם זאת, אינן מתאימות לילדים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל