השכרת יאכטה באיטליה מחירים

השכרת יאכטה באיטליה – השוואת מחירים וטיפים

גלו את החופים הנפלאים של איטליה בהפלגת בוטיק אקסקלוסיבית או בהשכרת יאכטה פרטית משלכם – כבר בקיץ הקרוב. השכרת יאכטה באיטליה אמנם נשמעת כמו חלום, אך מצאנו עבורכם שיטה מעולה להפוך את החלום הזה למציאות – והכל במספר לחיצות בלבד.

הזמנת דילים לאיטליה           |           הזמנת טיולים מאורגנים באיטליה

מנוע החיפוש SEARADAR לביצוע השכרת יאכטות מציע לגולשים שירות קונסיירז' מקוון לסקיפרים מוסמכים או לחובבי שיט באופן כללי. החברה מטפלת בכל הקשור ליאכטות: מסלול ובחירת סירות, תקשורת עם חברות שכר, ניירת, תשלומים ועוד. אתם חוסכים זמן ונמנעים מסיכונים מיותרים על ידי הפקדת תהליך השכר בידי מפעיל מקצועי.

להשכרת יאכטה באיטליה דרך SEARADAR לחצו כאן

חופשה באיטליה – מידע למטייל

טיסות לאיטליה – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב באיטליה – השוואת מחירים והמלצות לנהג

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

בתי מלון מומלצים למשפחות ברומא בירת איטליה

eSIM וסים לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

SEARADAR מאפשרת אופציה של השכרת יאכטה לסקיפרים מוסמכים, אבל לא רק להם. ניתן לשכור יאכטה עם קפטן, שיטפל בכל הנושאים הקשורים לניהול היאכטה. פשוט בחרו באפשרות זו בתוספות, ולאחר מכן תוכלו להגיע עם החברים או המשפחה, ולצאת למסע יאכטה מרגש, בידיעה שאתם בידיים טובות.

תהליך ההזמנה הוא פשוט וקל. היכנסו לאתר דרך הקישור המופיע באדום למעלה, בחרו את המדינה שבה תרצו לשכור את היאכטה, את תאריך ההתחלה של השכר ואת תאריך הסיום. לחיפוש מפורט יותר, בחרו את סוג היאכטה, שנת ייצורה ומספר הקבינות. אם אינכם בטוחים באיזו אופציה לבחור תוכלו להשאיר את השדות האלה ריקים.

SEARADAR מציעים יאכטות, שניתן לאשר את זמינותן באופן מידי. החברה אינה גובה עמלות עבור השירות. שירותי החיפוש והייעוץ הם בחינם!

לאחר בחירת היאכטה, תוכלו לשלם עבור השכרתה ישירות באתר האינטרנט המאובטח בהצפנה דיגיטלית.

לאחר התשלום עבור היאכטה הנבחרת, תקבלו שובר אישי במייל או במסנג'ר המאשר את הזמנת היאכטה. כל שנותר הוא להדפיס אותו, לארוז את המזוודה ולצאת לשייט החלומות שלכם!

אם יש לכם שאלות, צוות שירות הלקוחות של החברה מציע שירות אישי 24/7 ויחס קשוב לכל הזמנה, משלב החיפוש באתר ועד לסיום השייט.

 

חופשה באיטליה – עוד באותו נושא:

טיסות לאיטליה – הזמנת כרטיסים והשוואת טיסות

השכרת רכב באיטליה – השוואת מחירים והמלצות לנהג

איטליה עם ילדים – המדריך המלא לטיולי משפחות

טיסות פנים באיטליה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

הזמנת הסעה משדה התעופה באיטליה ישירות למלון

השכרת יאכטות באיטליה למשפחות

אם אתם מחפשים השכרת יאכטה באיטליה למשפחה עם ילדים, השכרת יאכטה פרטית באיטליה תעניק לכם ולילדיכם חוויה של פעם בחיים.

אם יש לכם שאלות לגבי השכרת יאכטה למשפחה, תוכלו להיעזר בצ'אט שירות הלקוחות של SEARADAR. מלבד זאת, מספר אמצעי בטיחות יעזרו לכם במהלך השכרת יאכטה באיטליה עם ילדים, כמו למשל התקנת רשת בטיחות (בדרך כלל אפשרי בתוספת תשלום), אפודי הצלה (ניתן לבקש אפוד עם דמויות מצוירות), וכמובן הקשבה להוראות הבטיחות של הצוות במהלך ההפלגה.

ערכנו השוואת מחירים להשכרת יאכטה באיטליה (כולל הפלגות בוטיק באיטליה) כדי לבדוק מהם הדילים הכי משתלמים . שימו לב שהנתונים נכונים למועד כתיבת הכתבה, ולכן מומלץ להיעזר בהם רק לשם קבלת סדרי גודל. על מנת לדעת מה מחיר השכרת יאכטה ליעדים ולתאריכים הרלוונטיים לכם, מומלץ להיכנס לקישור האדום למעלה ולבדוק בעצמכם.

השוואת מחירי השכרת יאכטות באיטליה

השכרת יאכטה באיטליה בקניג'יונה

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת יאכטה בקניג'יונה, אחד המעגנים הפופולריים להשכרת יאכטות באיטליה, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרה בספינת הגולט Alissa שמתאימה לעשרה אורחים (חמישה חדרים). הספינה כוללת דק קידמי, דק אחורי, סלון ומטבח. המחיר שקיבלנו להפלגה של שבעה לילות הוא 14,500 אירו.

הפלגת בוטיק במילאצו

את המחיר הכי זול להפלגה במילאצו קיבלנו עבור השכרת קבינה בספינת הגולט ליידי כריסטה בעלות של 3,520 אירו לשבעה לילות. המחיר כולל ארוחת בוקר וצהרים. בספינה תוכלו ליהנות מדק אחורי עם שולחן אוכל, דק קידמי עם מיטות שיזוף, סלון ומטבח.

השכרת יאכטות בקסטלמרה די סטאביה

את המחיר הכי זול להשכרת יאכטה בקסטלמרה די סטאביה קיבלנו עבור ספינת הגולט מריה ג'יובנה להפלגה של שבעה לילות, בעלות של 18,200 אירו. המחיר הוא לכלי השיט.

הספינה כוללת מטבח, דק אחורי, דק קידמי, סלון ושישה חדרים (מתאימה ל-12 נוסעים).

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל