השכרת אופניים בחו"ל

מנוע החיפוש של BikesBooking, המופיע כאן, משנה את כללי המשחק. במדריך להשכרת אופניים בחו"ל נספר לכם כיצד מזמינים השכרת אופניים בחו"ל לחופשה שלכם מראש, בעזרת המערכת של בייקסבוקינג, בדרך היעילה והמשתלמת ביותר. כמו כן, תמצאו כאן מספר טיפים שיעזרו לכם לחסוך כסף בעת ההזמנה.

 

השכרת אופניים בחו"ל היא אטרקציה שתעשיר כל חופשה משפחתית בזמן איכות, שמירה על כושר וטיולים מיוחדים. טיולי אופניים בחו״ל ברחבי עיר אירופאית או בכפרים במזרח הרחוק הם דרך מהנה וחווייתית לגלות את כל הפינות הנסתרות, בדרך ובקצב שלכם, באופן עצמאי, כשאתם נהנים מהאוויר הנעים ולא תקועים ברכב שעות על גבי שעות.

מטיילים רבים משאירים את ההזמנה והשוואת המחירים להשכרת אופניים בחו"ל לדקה התשעים, טעות שעלולה לייקר את מחירי ההשכרה ולצמצם את האפשרויות. עד לאחרונה, האפשרויות של השכרת אופניים בחו״ל מראש היו די מצומצמות, כך שרבים וויתרו על הזמנה מראש אונליין והשאירו את העניין לטיול עצמו.

איך מזמינים השכרת אופניים בחו״ל?

הדרך המומלצת להשכרת אופניים בחו״ל היא עם מנוע החיפוש של Bikesbooking (אין צורך לחפש, תוכלו להיכנס למערכת ישירות מהתיבה המופיעה כאן במדריך).

המערכת של בייקסבוקינג מאפשרת הזמנת השכרת אופניים בחו״ל באופן חכם, יעיל וקליל, שפותר את כל הבעיות בהן נתקלנו עד היום בהשכרת אופניים בחו״ל, כמו מחסור במלאי כתוצאה מהזמנה בדקה התשעים, תנאי הזמנה לא ברורים, עמלות מפתיעות וכו׳. המנוע מאפשר למטיילים להזמין השכרת אופניים בחו"ל דרך מגוון חברות מקומיות, ללא עמלות, בעזרת מנוע חיפוש פרקטי וחכם, וכולל שירות לקוחות יעיל. את כל תנאי ההזמנה, כולל תנאי הביטול והשינוי, ניתן לראות באופן ברור לפני ביצוע ההזמנה עצמה.

במדריך זה תמצאו הסבר פשוט, שיעזור לכם לנצל את כל הפונקציות החכמות של מנוע החיפוש ולמצוא השכרת אופניים בחו"ל בקלות.

השוואת המחירים להשכרת אופניים בחו"ל כוללת שלושה שלבים פשוטים:

הזנת פרטי ההזמנה וחיפוש (יעד האיסוף ויעד ההחזרה, תאריכים ושעות).

סינון ומיון התוצאות: לאחר הלחיצה על Search, יוצגו בפניכם כל ההצעות להשכרת אופניים בחו"ל ביעד בו בחרתם.

תיבת החיפוש תמשיך להופיע בחלק העליון של העמוד, מעל תוצאות החיפוש, ובאמצעותה תוכלו לסנן את תוצאות החיפוש ולבחור אילו סוגי רכב דו גלגלי תרצו שיופיעו בתוצאות החיפוש: Bicycle (אופניים), (Scooter) קטנוע, (MotorCycle) אופנוע, ואפילו Quad Bike (טרקטורון). ברירת המחדל היא הצגת כל סוגי הרכב הדו-גלגלי, ואתם יכולים לבחור להסיר מהרשימה אחד או כמה מהם.

קריאת תנאי ההזמנה, הוספת תוספות וביצוע ההזמנה: בלחיצה על "More Info" תוכלו לעבור לעמוד ההזמנה שכולל גם פרטים שאינם מופיעים בתיבת התוצאות הבסיסית: החל מתנאי הביטול והשינוי ועד לגובה הפיקדון וכיו"ב. תוכלו להוסיף תוספות להזמנה (כאשר מדובר בתוספת בתשלום, המחיר יופיע באופן בולט לצד התוספת. תוספות בחינם יסומנו ב"For Free").

לאחר ביצוע ההזמנה, תקבלו ואוצ'ר אותו תתבקשו להציג בדלפק ההשכרה.

האם כדאי להזמין השכרת אופניים בחו"ל מראש או במהלך החופשה?

השכרת אופניים בחו"ל בדקה התשעים ללא תכנון מוקדם עלולה להיות מסורבלת, ויש לה הרבה חסרונות:

בזבוז זמן יקר במהלך החופשה.

אין מספיק זמן כדי לבדוק את כל הפרטים ולערוך השוואת מחירים.

עלול להיות חוסר במלאי האופניים הזמינים, במיוחד בעונת התיירות, ותאלצו להסתפק בזוגות האופניים שנותרו, ולא באלו שבאמת מתאימים לכם.

אם אתם מטיילים עם משפחה או קבוצה גדולה, חשוב לשריין את הזמנת האופניים בחו"ל מראש, כדי להבטיח שיהיו מספיק זוגות אופניים במלאי עבורכם. כמו כן, תרצו ודאי לדעת שיש בסניף ההשכרה אופניים שמתאימים לילדים, או עזרים לאופניים למשפחות, במידת הצורך.

בחופשה בחו"ל, במיוחד אם מדובר בחופשה קצרה של סוף שבוע או שבוע, כל דקה היא יקרה מפז. אם אין הבדל במחיר ואין עמלות מיוחדות, למה לא לתכנן כמה שיותר מהחופשה מראש? תכנון מוקדם יחסוך לכם זמן יקר ויבטיח לכם נחיתה רגועה.

טיפים להשכרת אופניים בחו"ל

מתכננים השכרת אופניים בחו"ל? הנה כמה טיפים חשובים, שיעזרו לכם לעבור את טיול האופניים בחו"ל בכיף וברוגע, ללא סיטואציות לא נעימות:

בחרו את האופניים שלכם בתבונה. זוהי הסיבה שהזמנת השכרת אופניים בחו"ל מראש היא כה חשובה. לא כל סוג אופניים מתאים לכל מקום. City Bikes ישמשו אתכם לרכיבה קלילה במדרכות העיר, ללא צורך במהירות מיוחדת או ברכיבת שטח. Mountain Bikes בנויים היטב בהתאמה למסלולי אופניים הרפתקניים במיוחד וברכיבות מחוץ לשבילים הסלולים. Hybrid Bike, שילוב של כמה סוגי אופניים, יתאימו למגוון סוגי טיולים.

וודאו שהאופניים נוחות, ומתאימות לכם לפני תחילת הרכיבה. כדאי לציין כל פגם באופניים בפני חברת ההשכרה לפני שיוצאים לדרך.

בדקו מה מזג האוויר ביעד לפני שאתם מבצעים את השכרת האופניים, כדי לוודא שמזג האוויר מתאים לטיול רכיבה.

הצטיידו בכובעים וקרם הגנה. לפעמים קל יותר לשכוח שאנחנו חשופים לשמש כשמרגישים את הרוח נושבת בטיולי הרכיבה, וכשנהנים מהרוגע של החופשה. למרות זאת, לא כדאי לשכוח כובע וקרם הגנה, שיספקו לכם  הגנה מפני השמש.

בדקו מהם הכללים לרכיבה על אופניים במדינת היעד שלכם. רכיבה על אופניים אמנם לא דורשת רישיון מיוחד, אך לכל מדינה יש כללי אתיקה וחוקים משלה שכדאי לעקוב אחריהם כדי ליהנות מחוויה נעימה ורגועה.

יעדים מומלצים להשכרת אופניים בחו"ל

השכרת אופניים בחו"ל היא רעיון נהדר למשפחות ביעדים רבים, בין אם במזרח הרחוק או באירופה. אך יש ערים ברחבי העולם שידועות כידידותיות במיוחד לרוכבי אופניים.

הנה כמה ערים מומלצות לרוכבי אופניים שיכולות להיות יעד מושלם לחופשה המשפחתית הבאה שלכם:

אמסטרדם ואוטרכט, הולנד

כשמדברים על השכרת אופניים בחו"ל, קשה שלא להזכיר את הולנד. אוטרכט, למשל, נחשבת לאחת מהערים הידידותיות ביותר לרוכבי אופניים בעולם. ישנם מקומות חנייה מסודרים לאופניים ברחבי העיר, כמעט כל תושב בעיר רוכב על אופניים, וניתן למצוא למעלה מ-400 ק״מ של מסלולי אופניים ברכבי העיר. התכנון העירוני ידידותי מאוד לרוכבי אופניים גם באמסטרדם, עם מגוון מסלולי אופניים ברחבי העיר ומסביב לה.

למדריך להשכרת אופניים באמסטרדם לחצו כאן

ניו יורק, ארצות הברית

העיר ניו יורק, ובפרט ברוקלין ומנהטן, נחשבת לאחת מהערים הידידותיות ביותר לרוכבי אופניים בארצות הברית.

בעיר ניו יורק יש כ-2,170 ק"מ של שבילי אופניים. בכל חנות אופניים תוכלו למצוא מפה של שבילי האופניים בניו יורק, וברחבי העיר ניתן להצטרף למגוון טיולי אופניים חווייתיים בקבוצות מאורגנות. בין היעדים הכי פופולריים לרוכבי אופניים בניו יורק נמצא כמובן גשר ברוקלין המפורסם, והרכיבה בו היא חוויה שלא כדאי לפספס.

פריז, צרפת

פריז היא בהחלט יעד שאי אפשר לפספס כשמחפשים המלצות להשכרת אופניים בחו"ל. טיול אופניים הוא לחלוטין מתבקש בעיר הרומנטית ביותר בעולם.

בשנים האחרונות העיר פריז השקיעה מיליוני אירו בפיתוח התשתית העירונית לאופניים בכוונה להפוך את העיר לאטרקטיבית ככל האפשר לרוכבי אופניים. בפריז יש מגוון מסלולים ושבילי אופניים, אזורים לאופניים בלבד, וכו', וזוהי עיר מושלמת לרוכבי אופניים.

סינגפור

סינגפור היא אחת מהערים הכי ידידותיות לאופניים באסיה. חוקי הרכיבה על אופניים בסינגפור הופכים את הרכיבה לבטוחה. המדינה מלאה ברשת רחבה של מסלולי אופניים ורשות התחבורה ממשיכה להשקיע בתשתית ובשבילי אופניים נוספים.

סינגפור מלאה בנופים יפהפיים ופארקים מושקעים שהם יעד מושלם לטיולי רכיבה ולהשכרת אופניים בחו"ל.

‎פרת׳, אוסטרליה

אוסטרליה נחשבת ליעד ידידותי במיוחד לרוכבי אופניים. פרת׳, בירת מערב אוסטרליה, נחשבת לאחת מהערים המומלצות ביותר לרוכבי אופניים בעולם, עם רשת רחבה של שבילי אופניים, מסלולי אופניים כמו ״לופ הנהר״, אפשרות לרכיבה רגועה לצד המים ועוד.

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל