השכרת רכב אונליין

הזמנת רכב אונליין – טיפים חשובים

גם אם אתם עדיין מאוד אוהבים להגיע לסניף הקרוב או לבצע הזמנה בטלפון, אנחנו מאוד ממליצים שתתחילו לחשוב על מעבר להזמנת רכב אונליין. גם בהזמנת רכב אונליין יש לכם בחירה: להזמין ישירות מחברה שאתם מכירים, לעשות חיפוש באתרים של מספר חברות להשכרת רכב ולעשות את ההשוואה בעצמכם, או לקצר את התהליך ולערוך חיפוש קצר באמצעות תיבת החיפוש המיוחדת שתמצאו בכתבה זו, אשר תבצע עבורכם השוואת מחירים להזמנת רכב און ליין בארץ או בחו"ל, תוך שניות

הזמנת רכב אונליין היא פעולה פשוטה שיכולה לשדרג את החופשה המשפחתית במספר דקות בלבד. ישנם מקרים רבים בהם הזמנת רכב אונליין היא הפתרון המועדף, לעומת נסיעה ברכב פרטי או בתחבורה ציבורית: נסיעה עסקית שדורשת רכב יוקרתי, חופשה משפחתית עם וואן גדול, אורחים שמגיעים מחו"ל וצריכים רכב למהלך החופשה, נסיעת שטח שדורשת ג'יפ מפנק ועוד. כדי להזמין רכב אונליין – בארץ או בעולם – במחירים הכי זולים, מומלץ להשתמש במנוע השוואת המחירים להשכרת רכב של חברת רנטלקארס, הנמצא כאן למטה, איתו אפשר לבצע הזמנת רכב אונליין – המנוע עושה אוטומטית השוואת מחירים להשכרת רכב ומבצע את ההזמנה עבורכם.

השכרת רכב בחו"ל – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

 

מנוע השוואת המחירים לרכב שכור פועל עם חברות בינלאומיות גדולות כמו גם חברות מקומיות, ומספק פתרון למספר בעיות שעלולות לצוץ במהלך השכרת הרכב, החל מסוגיית השוואת המחירים (תוכלו לקבל את המחירים הכי זולים להשכרת רכב בחו"ל ובארץ בתחילת הרשימה), ועד לשאלה האם החברה ממנה אנו מזמינים אמינה (במיוחד כשמזמינים בארץ זרה) בעזרת חוות דעת שמזינים לקוחות קודמים באתר אותן תוכלו לקרוא כבר בשלב החיפוש. מדובר בחברה די ותיקה בתחום שפועלת כבר מ2004 ומבצעת הזמנת רכב אונליין ללקוחות בכ160 מדינות (כ8 מיליון הזמנה בשנה).

הנה כמה טיפים להזמנת רכב אונליין שחשוב לזכור:

-אם יש לכם את האפשרות לנהיגה ברכב עם תיבת הילוכים ידנית, תוכלו להפוך את השכרת הרכב לזולה הרבה יותר לעומת המקבילה האוטומטית. לעיתים ההפרש הוא משמעותי.

-בהזמנת רכב אונליין, ככל שתקופת השכרת הרכב ארוכה יותר, בדרך כלל כך גם מחיר השכרת הרכב היומי זול יותר. לעיתים ההבדל הוא משמעותי. אם אתם מתכננים הזמנת רכב אונליין ליום או יומיים, כדאי לכם לערוך השוואה של המחיר ולבדוק כמה תעלה השכרת אותו הרכב לתקופה מעט ארוכה יותר. ייתכן שהמחיר יהיה משתלם יותר.

-חשוב מאוד לבדוק אילו ביטוחים כלולים במחיר השכרת הרכב כשאתם מזמינים רכב אונליין והאם ביטוחי החובה במדינה בה אתם מתכננים לשכור רכב כלולים במחיר זה (אם לא, כדאי לבדוק כמה יעלו ביטוחים אלו בין אם בחברת השכרת הרכב או באמצעות המנוע המיוחד להשוואת ביטוחים להשכרת רכב). בהזמנת רכב אונליין באתר רנטלקארס, הביטוחים הכלולים במחיר יוצגו באופן ברור בשלב החיפוש.

-זכרו לבדוק את הפרטים הטכניים של הרכב, החל ממספר הנוסעים ועד לסוג תיבת ההילוכים (כל הפרטים האלו מוצגים בבירור בשלב החיפוש בהזמנת רכב אונליין מאתר רנטלקארס).

-בכל השכרת רכב, ובהזמנת רכב אונליין במיוחד, חשוב לעבור על תנאי השכרת הרכב, ולבדוק, בין היתר, אם ניתן לבטל או לשנות את ההזמנה (תנאי השכרת הרכב מופיעים בעת החיפוש בהזמנת רכב אונליין מרנטלקארס).

אז איך מבצעים הזמנת רכב אונליין עם אתר רנטלקארס?

בחרו את המדינה, את העיר ואת תחנת השכרת הרכב בתיבת החיפוש של רנטלקארס (תוכלו למצוא אחת כזו גם בעמוד זה), והזינו גם את תאריך ושעת האיסוף וההחזרה.  (אל תשכחו לסמן בתיבה המתאימה אם טווח גיל הנהג הוא בין 30 ל65).

לאחר לחיצה על חפש, יוצגו בפניכם תוצאות החיפוש: במרכז העמוד רשימה ארוכה של הצעות מחיר למגוון רכבים, אותן תוכלו למיין לפי ההצעה המומלצת ביותר תחילה או ההצעות הזולות ביותר תחילה (חפשו את "סיווג ע"י" בתחילת הרשימה). לצד כל רכב יוצגו פרטים חשובים: חברת ההשכרה, תנאי ההשכרה של החברה, ציון החברה שניתן על ידי לקוחות קודמים (בלחיצה על הציון תוכלו לקרוא את חוות הדעת), פרטי הרכב הטכניים כמו מספר הנוסעים, מספר הדלתות, מספר המזוודות, סוג תיבת ההילוכים ועוד, דגם הרכב (למרות שהדגם בדרך כלל לא מובטח וייתכן שתקבלו דגם דומה), הביטוחים הכלולים, מדיניות הדלק ועוד. הכל מוצג באופן די ברור ותהליך ההזמנה הוא פשוט, אך אם אתם נתקלים בבעיות תוכלו לשלוח מייל לצוות האתר או ליצור איתם קשר בטלפון.

מצד ימין לתוצאות החיפוש, תוכלו לשנות את התאריכים או לסנן את התוצאות לפי חברות מסוימות, דירוג הספק (רק חברות שמקבלות ציון של שמונה לפחות, למשל), פרטי הרכב וכול'.

מעל לרשימת הרכבים, תוכלו ללחוץ על סוג רכב מסוים כדי לקבל תוצאות בהתאם, אם אתם מחפשים השכרת ג'יפ, מיני וואן וכול'.

השלב הבא בהזמנת רכב אונליין מרנטלקארס הוא לבחור את הרכב המתאים, ללחוץ על "הזמן עכשיו", למלא את טופס ההזמנה הקצר, ולקבל אישור הזמנה למייל (אישור ההזמנה להזמנת רכב אונליין מתקבל בדרך כלל מיד ברנטלקארס, אך לעיתים צריך להמתין לאישור מחברת השכרת הרכב).

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל