הזמנת מוניות בקוס

הזמנת מוניות בקוס ושירותי תחבורה ציבורית

הגעה מהירה ובטוחה אל היעד בעת חופשה בקוס היא מהדברים החשובים ביותר לתיירים המבקרים באי היווני קוס. למענכם חיברנו את המדריך המלא להסעות ולתחבורה ציבורית בקוס – כולל אפשרות מומלצת של הזמנת מוניות בקוס או הסעה משדה התעופה בקוס אונליין מראש. כך תוכלו לחסוך זמן וטרחה מיותרים ולהתרכז בחופשתכם 

הזמנת דילים לקוס   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

רגע לפני שאתם קופצים על המטוס הבא ליוון לחופשה משפחתית בקוס עם הילדים, כדאי לתכנן מראש כיצד לנצל היטב את זמנכם הקצוב על האי. לכן, מומלץ להכיר את שירותי התחבורה הציבורית של האי קוס. במדריך זה, אשר נכתב בסיוע מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי, תוכלו ללמוד הכל על התחבורה הציבורית של קוס, כולל על שירותי הזמנת מוניות באי.

בטרם נפרט את אפשרויות התחבורה הציבורית בקוס, כדאי לדעת שאפשר לארגן לעצמכם בנוחות ובמחירים משתלמים הסעה מנמל התעופה של קוס אל בית המלון שלכם או לשלל יעדים אחרים באי, ובכך להבטיח לעצמכם התחלה בטוחה ונעימה לחופשה בקוס. אם תבחרו להזמין מונית מנמל התעופה לבית המלון בקוס או להזמין מונית לכל נסיעה ולכל יעד בעת חופשה בקוס, תוכלו לעשות זאת בקלות, בנוחות ובמהירות באמצעות מנוע החיפוש הידידותי של קיוויטקסי המוצג להלן.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:

חופשה בקוס – עוד מידע רלוונטי:

מלונות מומלצים בקוס עם ילדים

טיסות לקוס, יוון – מידע חיוני והשוואת מחירים

השכרת רכב בקוס, יוון – השוואת מחירים ומידע חיוני

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

eSIM ו-SIM ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

מנוע החיפוש של קיוויטקסי מסייע לכם גם להזמין מונית בקוס בחזרה לשדה התעופה וגם לעשות השוואת מחירים של מוניות בקוס ולבחור את זו המתאימה לכם ביותר. אפשר גם לשלם מראש לנהג המונית דרך האתר בכרטיס אשראי או לשלם במזומן ישירות לנהג. בהמשך הכתבה נפרט עבורכם את האפשרויות המגוונות העומדות לרשותכם בהזמנת מונית בקוס מנמל התעופה לעיר לפי סוגי המונית.

איי יוון הנפלאים מציעים חבילות נופש אידיאליות לישראלים המחפשים שילוב בין בטן-גב על חול זהוב וים תכול עם בית מלון מפנק וברמה גבוהה וטיולים של טבע והיסטוריה. לכן, אין זה מפתיע כי איי יוון הפכו בשנים האחרונות ליעד מועדף על הישראלים בחודשי הקיץ. איים נפלאים רבים מציעה יוון לנופש הישראלי אך אחד המרכזיים והפופולריים שבהם הוא האי קוס ואין זה מפתיע כלל. ראשית, זהו אי המציע נופים עוצרי נשימה וחופי ים תכולים ורגועים, כך שאפשר בהחלט בזמן חופשה בקוס לשלב בין השניים בקלות. מלבד זאת, בתי המלון בקוס מתאימים כמעט לכל סוג של תייר – מלונות למשפחות שבהם אפשר למצוא פארקי שעשועים ושלל אטרקציות לילדים, מלונות רומנטיים יותר לבני זוג או מלונות יוקרתיים למי שמחפש חופשה בקוס ברמה גבוהה, מפנקת ואקסקלוסיבית.

תחבורה ציבורית בקוס

אוטובוסים בקוס – בשונה ממדינות אירופה הקלאסית, יוון לא מחזיקה במערך תחבורה ציבורית ענף ומפותח, במיוחד באיים הקטנים. על כן, רוב תשתיות התחבורה הציבורית בקוס מתבססות על שירותי האוטובוסים שפועלים לאורך שעות היום. אמנם, קוס מפורסמת בחופיה ומלונותיה ולא בהכרח באתרי התיירות שלה או באטרקציות מרובות מחוץ לבתי המלון, אבל אם אתם בחופשה בקוס ורוצים לבקר בעיר המרכזית קוס עם הילדים למשל, או להגיע לאחד מחופי היום, מומלץ לדעת כיצד להשתמש באוטובוסים הקיימים באי. באזור המלונות המרכזיים ישנו קו אוטובוס אחד, אשר פועל בין השעות 7:30-23:00 בכל יום. האוטובוס מגיע לתחנות השונות בתדירות של אחת לחצי שעה ומאפשר לכם להתנייד למרכז העיר השוקקת. את הכרטיסים לאוטובוס אפשר לקנות בבתי המלון עצמם או אצל הנהג, בעלות של 1.5 אירו לנסיעה בודדת.

השכרת רכב ביוון בקוס – אם אתם רוצים לבלות באי בעת חופשה בקוס ללא כל תלות באוטובוסים ולהמנע מהמתנה דקות ארוכות, תוכלו לשכור רכב בקוס או אופנועים ואפילו טרקטורונים לנסיעה. אמנם מדובר בהוצאה לא זולה במיוחד, אך תוכלו לנוע בזכותה בכל רחבי האי בחופשיות. השכרת רכב בקוס יכולה לנוע בין 30 ל-150 אירו ליום, תלוי בסוג הרכב ובחברת ההשכרה. באי פועלות חברות השכרת רכב רבות ותוכלו גם בדרך-כלל להיעזר בצוות המלון שלכם על מנת למצוא חברה אמינה שתספק שירות איכותי ובמחיר סביר. טרקטורונים ומכוניות מותר לשכור רק מגיל 18 ומעלה וישנה חובת חבישת קסדה על אופנוע וטרקטורון בכל רחבי האי. חשוב לזכור לבטח את הרכב השכור בכל הביטוחים האפשריים ולהגיע לאי עם רישיון נהיגה בין לאומי בתוקף.

הזמנת מונית בקוס – לפעמים, הדבר האחרון שאנחנו רוצים לעשות כשאנחנו בחופשה הוא לנהוג. הדבר נכון שבעתיים בעת חופשה בקוס כשמלכתחילה באתם לנוח ולהירגע ולא להלחץ בכבישים. במיוחד עבורכם מומלץ לשקול להסתייע בשירותי המוניות בקוס. מוניות בקוס פעילות וזמינות לאורך כל שעות היממה ומאפשרות לכם להגיע לכל נקודה באי במהירות. תיירים אשר נמצאים בחופשה בקוס ורוצים לבלות בברים ובפאבים של העיר קוס, השימוש במוניות אחרי השעה 23:00 נהיה חיוני ממש כיוון ששירותי האוטובוסים בקוס חדלו לפעול. רק כך אתם יכולים להגיע למלון שלכם לאחר לילה של הנאה ובילוי בעיר. כדי להזמין מונית בקוס תוכלו להשתמש בשירותי מנוע החיפוש היעיל של חברת קיווי טקסי, אשר מאפשרים לכם לדעת מבעוד מעוד מהן האפשרויות העומדות לפניכם בבחירת מונית, מסלול ומחיר של נסיעה.

הזמנת הסעה משדה התעופה בקוס או מוניות בקוס בעזרת קיווי טקסי

אם סיימתם לילה של בילוי באחד מהברים העמוסים עד אפס מקום של האי קוס ואין לכם אוטובוסים לחזור עמם לבית המלון, תהיו זקוקים להזמין מונית ולשם כך כדאי לכם להכיר את קיווי טקסי. מנוע החיפוש של קיווי טקסי מבוסס על חיפוש לפי מוצא ויעד, כמו גם על פי פרמטרים של כמות נוסעים ותאריך הנסיעה. לאחר שאתם מקלידים את כל המידע הרלוונטי, המנוע יציג לכם את האפשרויות העומדות לרשותכם אל יעד המבוקש.

בין אם מדובר בנסיעה לזוג או לקבוצה או אף משפחה בחופשה בקוס עם ילדים, ישנם למנוע החיפוש של קיווי טקסי מכוניות מתאימות. פרייבט, מיני ואנים מסוגים שונים וגם מיניבוסים גדולים, משרתים בכל יום נוסעים בכל רחבי העולם. המנוע מציג לכם את מחיר הנסיעה לכל רכב, כולל כמות הנוסעים והמזוודות, זמן הנסיעה ופרמטרים נוספים אשר יכולים להיות רלוונטיים להחלטה שלכם. לאחר שבחרתם את כלי הרכב המתאים לצרכים שלכם, אתם יכולים לבחור באחת משתי אפשרויות להזמנת המונית עצמה. הראשונה – תשלום מלא של כל מחיר הנסיעה בכרטיס אשראי דרך אתר חברת קיווי טקסי. האופציה שנייה, אשר מתאימה לנסיעות ברכבים גדולים, עם קבוצות גדולות, ולרוב נדרשת על ידי מנוע החיפוש, היא תשלום של מקדמה בכרטיס האשראי. בעת הנסיעה עצמה תוכלו לשלם את יתרת הסכום לנהג, בצורה שנוחה לכם, על מנת לחלק באופן הוגן את התשלום בין כל הנוסעים.

השימוש במנוע חיפוש המוניות של קיווי טקסי מועיל ומומלץ במיוחד כשמגיעים לחופשה בקוס ורוצים לשריין הסעה מנמל התעופה בקוס אל בית המלון. תשלום מראש באמצעות כרטיס אשראי בעת ההזמנה יוודא כי נהג המונית ימתין לכם בנמל התעופה עם שלט בידו ועליו מתנוסס שמכם. הנהג יסייע לכם להעמיס את המזוודות ויקח אתכם בבטחה וברוגע אל פתח בית המלון. שירות זה מצוין במיוחד למשפחות היוצאות לחופשה בקוס עם ילדים ולא שריינו לעצמן מראש הסעה מטעם חברת התיור שדרכה הם רכשו את חבילת הנופש. באמצעות קיווי טקסי הן יוכלו לעשות זאת בעצמן ולוודא כי ההסעה תמתין להן בעת הנחיתה בשדה התעופה בקוס. שירות זה מומלץ במיוחד כאשר יש צורך בכסא בטיחות לילד או כשנוסעים עם אדם בעל מוגבלויות הזקוק לאמצעי ניידות מיוחדים. אפשר להזמינם מראש באמצעות קיווי טקסי. קבוצות חברים גדולות היוצאות לחופשה בקוס יחדיו ואינן רוצות לנסוע בכמה כלי רכב ולהשקיע משאבים גדולים בהוצאות הנסיעה – גם הן ימצאו בקיווי טקסי עניין רב.

מחירי מוניות משדה התעופה בקוס למרכז העיר

כבר כאשר אתם יורדים מהמטוס בנמל התעופה של קוס, אתם יכולים להבטיח לעצמכם העברה מהירה למרכז העיר בעזרת שירותי המוניות של חברת kiwi taxi. נסיעה ממוצעת לבית המלון, אם הוא ממוקם במרכז העיר קוס, אורכת כ-20 דקות במונית. כדי לאפשר לכם לבחור את שירותי ההסעות הנוחים ביותר עבורכם בעת חופשה בקוס עם ילדים – יצרנו את המחירון המלא של חברת קיווי טקסי. המחירון נכון למועד כתיבת שורות אלו.

מכונית אקונומי – 55 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 64 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 69 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 82 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס ל-19 נוסעים – 177 דולרים, כולל 19 מזוודות.

מחיר הסעה טקסי מנמל התעופה קוס לקלפוס

קלפוס הוא אחד מהחופים היפים ביותר שיש לאי קוס להציע לתיירים המגיעים לביקור. באזור נמצאים מלונות רבים אשר מאפשרים לכם לנפוש לאורך קו חוף מיוחד במינו, בעיקר לאורך חודשי הקיץ החמים. מנמל התעופה של האי קוס ועד לקלפוס אפשר להגיע תוך פרק זמן של 25 דקות נסיעה במונית. כדי לאפשר לכם לקבל את כל המידע הדרוש על המוניות באזור, הכנו את המחירון העדכני ביותר של חברת kiwi taxi:

מכונית מיקרו – לשלושה נוסעים ושתי מזוודות, 51 דולרים.
מכונית אקונומי – 51 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 57 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 64 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 74 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס ל-19 נוסעים – 104 דולרים, כולל 19 מזוודות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל