מוניות טיווט מונטנגרו

הזמנת מוניות בטיווט במונטנגרו והסעה משדה התעופה

מתכננים חופשה במונטנגרו עם נחיתה בשדה התעופה בטיווט? לא כדאי להסתמך על נהגי המוניות שמחכים לכם בשדה התעופה ובוודאי שלא על שירות האוטובוסים. בכתבה זו תמצאו את כל הפרטים והטיפים על הזמנת הסעה משדה התעופה טיווט לעיר עצמה או ליעדים אחרים במונטנגרו, וגם על הזמנת מוניות בטיווט לאטרקציות בעיר וברחבי מונטנגרו, במחירים הכי זולים ובאופן הכי אמין

במתחם שדה התעופה של טיווט אין תחנת אוטובוס. כדי להגיע לתחנת האוטובוס הקרובה תאלצו ללכת כרבע שעה, אפשרות לא מומלצת במיוחד אם אתם מטיילים עם מזוודות או עם ילדים קטנים. כמו כן, אם תזמינו מונית בדקה התשעים בשדה התעופה, ייתכן שתיתקלו במחירים מופקעים ובכל מיני "טריקים" של נהגי המוניות שמחכים בשדה התעופה לתיירים תמימים. לכן, האפשרות הטובה ביותר להסעה משדה התעופה של טיווט היא בהזמנת מונית מראש אונליין באמצעות מנוע הזמנת ההסעות שנמצא למטה בדף זה השייך לשירות בינלאומי אמין ומוכר המפעיל מערכת שירות לקוחות. תוכלו להשתמש בשירות זה גם להזמנת מוניות בטיווט (מהמלון למסעדות או אטרקציות), וכמובן גם להזמנת הסעה משדה התעופה בטיווט לרחבי מונטנגרו או להזמנת נסיעה חזרה מבית המלון לשדה התעופה בטיווט

השתמשו במנוע השוואת המחירים שמופיע בעמוד זה כדי למצוא דיל משתלם להסעה פרטית משדה התעופה של טיווט. הנהג יפגוש אתכם הכי קרוב שאפשר לאיזור הנחיתות עם שלט שנושא את שמכם, ולא תצטרכו לבזבז זמן יקר בחיפוש אחר תחנת האוטובוס הקרובה או בוויכוחים מיותרים עם נהגי מוניות מקומיים. המחיר, כמובן, שקוף וידוע מראש. בנוסף, אם תשכחו משהו במונית או תיתקלו בבעיה כלשהי תוכלו לפנות לשירות הלקוחות אונליין.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:


חופשה במוטננגרו – עוד באותו נושא:

טיסות למונטנגרו – השוואת מחירים וטיפים חשובים

השכרת רכב במונטנגרו – המלצות למטייל והשוואת מחירים

מלונות מומלצים בטיווט במונטנגרו למשפחות

טיווט (Tivat), מונטנגרו – המדריך לחופשה ואטרקציות מומלצות

מונטנגרו – המדריך למטייל – אטרקציות מומלצות וטיפים לחופשה

הזמנת מוניות בטיווט

בטיווט יש מגוון אטרקציות תיירותיות למשפחות, לאוהבי היסטוריה, למי שמחפש נופים יפים ואפילו לאוהבי ספורט ימי.

הדרך הכי נוחה להתנייד  מטיווט כדי להתחיל טיול במונטנגרו היא השכרת רכב טיווט, במיוחד אם החופשה קצרה והזמן מוגבל. רוב הנסיעות בעיר טיווט הן קצרות יחסית, כך שנסיעה בתחבורה ציבורית תהפוך אותן למסורבלות וארוכות יותר, ואם תבחרו לעצור מונית בדקה התשעים ייתכן שהמחירים שיוצעו לכם יהיו מוגזמים, במיוחד אם אתם מטיילים עם כבודה מסורבלת, עם קבוצה גדולה, או אם יש לכם צורך במושב בטיחות לתינוק.

אם אתם לא מעוניינים לשכור רכב, כדי ליהנות מחופשה רגועה ונוחה בטיווט, מומלץ מאוד להזמין מוניות מראש באמצעות שירות אמין כמו המנוע להשוואת מחירי נסיעות בחו"ל של קיוויקטסי שלמעלה בדף זה. כך תוכלו להימנע ממחירים מופקעים, לתכנן את התקציב לנסיעות ולדעת בוודאות שנהג מקצועי ימתין לכם בנקודת המפגש ויקח אתכם בדיוק למקום הרצוי.

השתמשו במנוע השוואת המחירים שמופיע בעמוד זה להזמנת הסעה פרטית בטיווט – מהמלון לפורטו מונטנגרו, למסעדות, לאחד מהמוזיאונים שבעיר או אפילו לנקודת התצפית הקרובה.

טיווט ממוקמת במרחק נסיעה קצר יחסית מערים פופולריות נוספות במונטנגרו כמו בודווה או קוטור (כחצי שעה-ארבעים דקות נסיעה), כך שגם אם אתם מעוניינים בהסעה פרטית ליעדים נוספים, כדאי לבצע את ההזמנה אונליין מראש.

מונית מטיווט לקוטור, למשל, תעלה 25 אירו בלבד (בהזמנה משירות קיווי טקסי במנוע החיפוש שלמעלה).

איך מזמינים מוניות בטיווט, מונטנגרו?

כפי שכבר הסברנו, הדרך המומלצת ביותר להזמין מוניות במונטנגרו ובטיווט בפרט היא בהזמנה מראש מהשירות של קיווי טקסי (מנוע החיפוש למעלה) אשר עובד עם מספר חברות הסעות אמינות ומקצועיות כדי להבטיח שירות איכותי, ויאתר עבורכם את ההצעות הטובות ביותר להסעה פרטית בטיווט לפי דירוג הגולשים, היעד ומספר הנוסעים.

תוכלו לבצע את ההזמנה באתר בתוך מספר דקות, ליהנות ממחיר מובטח, שקוף וידוע מראש ולתכנן את שאר החופשה במונטנגרו בנחת.

להזמנת הסעה פרטית בטיווט עם קיווי טקסי יש מספר יתרונות:

-תוכלו לבחור מתוך מגוון סוגי רכבים: רכב אקונומי לארבעה נוסעים, רכב קטן וזול יותר לשלושה נוסעים, רכב יוקרתי (מרצדס, אאודי ועוד) לנסיעות עסקיות ומיניבוסים לקבוצות גדולות.

-כל הפרטים ידועים מראש: המחיר של כל סוג רכב מוצג בפניכם בשלב החיפוש, כמו גם מספר הנוסעים ומספר המזוודות.

-השירות מומלץ במיוחד למשפחות שמטיילות בטיווט עם ילדים: תוכלו לבחור בסוג רכב מרווח ולהזמין מושב בטיחות לילד מראש באתר (אפשרות שלא תמיד זמינה בהזמנת מונית בטיווט בדקה התשעים).

-תוכלו להיעזר בשירות לקוחות (בצ'אט שבאתר של קיווי טקסי), וליצור קשר עם הנהג בסמוך למועד הנסיעה.

-תוכלו ליהנות מתנאי ביטול נוחים, במקרה של שינוי: קיווי טקסי מציעה החזר כספי, כל עוד הביטול מתבצע לפחות חמש שעות לפני הנסיעה לרכבים מסוג מיקרו, אקונומי, קומפורט, מיניוואן לארבעה או מיניבוס לשבעה, ולפחות 24 שעות לפני הנסיעה לרכבים מסוג ביזנס, פרימיום, פרימיום מיניבוס לשישה, שאטל ומיניבוס ל10-19 נוסעים (התנאים עלולים להשתנות, כך שתמיד מומלץ לבדוק מהם תנאי הביטול בעת ההזמנה).

איך מזמינים מונית בטיווט עם קיווי טקסי?

במספר שלבים פשוטים תוכלו להזמין הסעה פרטית בטיווט עם קיווי טקסי.

הזינו את מסלול הנסיעה במנוע החיפוש שמופיע בעמוד. לאחר מכן, יוצגו בפניכם מגוון סוגי רכבים ולצד כל סוג רכב יופיעו פרטים חשובים כמו המחיר, מספר הנוסעים ומספר המזוודות. את סוג המטבע תוכלו לשנות בחלק העליון של העמוד (ליד הדגל). לאחר בחירת סוג הרכב הרצוי, תתבקשו למלא טופס הזמנה שכולל את פרטי הנסיעה והפרטים האישיים. לאחר סיום ההזמנה, תקבלו במייל אישור הזמנה עם מספר הזמנה ופרטים מלאים.  אם לא התקבל אישור הזמנה, מומלץ ליצור קשר עם שירות הלקוחות.

איך משלמים על הזמנת מונית בטיווט עם קיווי טקסי?

אמצעי התשלום משתנים לפי סוג הרכב והיעד, אך בדרך כלל האפשרויות הן תשלום מראש באתר או תשלום במזומן לנהג (לאחר תשלום פיקדון בעת ההזמנה).

השוואת מחירים להזמנת מוניות בטיווט

ערכנו מספר השוואות מחירים להזמנת מונית בטיווט והזמנת מונית משדה התעופה של טיווט כדי לבדוק מהם הדילים הכי משתלמים שניתן למצוא, בעזרת מנוע השוואת המחירים של קיווי טקסי. שימו לב שהמחירים המוצגים הם לכיוון אחד ועלולים להשתנות:

הזמנת מונית משדה התעופה של טיווט לקוטור

בהשוואת המחירים שערכנו בקיווי טקסי, מחיר מונית משדה התעופה של טיווט לקוטור הוא 25 אירו (לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות) ברכב סטנדרטי.

הסעה משדה התעופה של טיווט לקוטור ברכב יוקרה תעלה 41 אירו (לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות).

הזמנת הסעה במיניבוס משדה התעופה טיווט לקוטור (לשבעה נוסעים) תעלה 41 אירו לכיוון.

הסעה במיניבוס ל16 נוסעים מנמל התעופה של טיווט לקוטור תעלה 82 אירו. נסיעה ל19 נוסעים תעלה 109 אירו.

הזמנת מונית משדה התעופה של טיווט לבודווה

עיירת הנופש הפופולרית בודווה נמצאת במרחק של כארבעים דקות נסיעה מטיווט.

מחיר נסיעה במונית משדה התעופה של טיווט לבודווה הוא 20 אירו, לפי קיווי טקסי, לרכב שמתאים לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות. מחיר נסיעה במונית ברכב יוקרה משדה התעופה של טיווט לבודווה הוא 52 אירו (לשלושה נוסעים).

הסעה במיניבוס לשבעה נוסעים משדה התעופה של טיווט לבודווה תעלה 41 אירו. הסעה משדה התעופה של טיווט לבודווה במיניבוס ל16 נוסעים תעלה 82 אירו, ול19 נוסעים – 96 אירו.

הזמנת מונית משדה התעופה של טיווט לפראסט

פראסט, עיירה תיירותית קטנה במפרץ קוטור, נמצאת במרחק נסיעה של כחמישים דקות משדה התעופה של טיווט. בהשוואת מחירים שערכנו להסעה משדה התעופה של טיווט לפראסט, קיבלנו את ההצעות הבאות:

מונית מנמל התעופה של טיווט לפראסט ברכב אקונומי (לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות) בעלות של שלושים אירו.

הסעה ברכב יוקרה משדה התעופה של טיוואט לפראסט בעלות של 48 אירו (לשלושה נוסעים).

הסעה במיניבוס לעשרה נוסעים משדה התעופה של טיווט לפראסט בעלות של 164 אירו.

מונית משדה התעופה טיווט למרכז העיר

שדה התעופה של טיבאט ממוקם במרחק של כ3 ק"מ בלבד ממרכז העיר.

בהשוואת מחירים שערכנו להסעה משדה התעופה של טיווט למרכז טיווט, קיבלנו את ההצעות הבאות:

מונית משדה התעופה של טיווט לעיר ברכב סטנדרטי (לארבעה נוסעים) בעלות של 15 אירו.

הסעה ברכב יוקרה משדה התעופה של טיווט לעיר בעלות של 28 אירו.

הסעה במיניבוס משדה התעופה של טיווט לעיר (16 נוסעים) בעלות של 68 אירו.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל