צ'לסי

הזמנת כרטיסים לצ'לסי – המדריך המלא לאוהדים

רוצים לראות משחק של צ'לסי מהיציע? הכתבה הזו תעזור לכם להפוך חלום למציאות בפשטות וקלות. כאן תמצאו את כל המידע הדרוש למטייל – החל מאפשרות הזמנת כרטיסים למשחקי צ'לסי באתר מאובטח בעברית (עם שירות לקוחות ישראלי), דרך כללי בטיחות וזהירות בכניסה למשחקי צ'לסי, המלצות על אטרקציות ומסעדות ליד האיצטדיון בלונדון, מידע תיירותי על חופשה בלונדון לאוהדים, ועוד

 הזמנת דילים ללונדון | הזמנת דילים למנצ'סטר | הזמנת טיולים מאורגנים לאנגליה

צ'לסי הידועה בכינויה "הכחולים", היא קבוצת צמרת ממערב לונדון המשחקת בליגת הכדורגל הבכירה באנגליה, הפרמיירליג, אשר נוסדה בשנת 1905, ונחשבת לאחת הקבוצות המשמעותיות ביותר בליגה האנגלית ובאירופה בשני העשורים האחרונים. תור הזהב של הקבוצה החל לאחר שצ'לסי נקנתה על ידי המיליארדר היהודי – רוסי – ישראלי, רומן אברמוביץ', אשר השקיע סכומים רבים בקבוצה והפך אותה לאחת החזקות בליגה האנגלית ובאירופה ובשל כך עלתה הפופולריות של צ'לסי בעולם כולו בכלל ובישראל בפרט.

להזמנת כרטיסים לצ'לסי באתר מאובטח בעברית ליחצו כאן

בעידן אברמוביץ' צ'לסי זכתה ב- 5 אליפויות פרמיירליג (בעונות 2004/05, 2005/06, 2009/10, 2014/15, 2016/17), והיא שניה רק למנצ'סטר יונייטד מבחינה זו, 5 גביעים, זכיה בליגת האלופות (בעונת 2011/12), ופעמיים זכיה בליגה האירופית (2012/2013, 2018/2019). כמו כן בקבוצה שיחקו מספר שחקנים ישראלים כמו בן שהר, טל בן חיים ויוסי בניון. במקביל לשחקנים אלו, צ'לסי אף אומנה תקופה קצרה על ידי אברהם גרנט, שהוביל אותה עד לגמר ליגת האלופות בעונת 2008 והיה במרחק של שער אחד מזכיה היסטורית במפעל החשוב ביבשת.

להזמנת כרטיסים לכדורגל באנגליה לחצו כאן

חופשה באנגליה – עוד באותו נושא:

טיסות ללונדון – השוואת מחירים וטיפים חשובים למטייל

בתי מלון מומלצים בלונדון בירת אנגליה

הזמנת מוניות בלונדון אונליין – מדריך מיוחד

השכרת רכב באנגליה, נהיגה באנגליה – המדריך המלא

סים ו-e-sim לבריטניה – מידע וטיפים למטייל

אצטדיון צ'לסי והגעה אליו

צ'לסי משחקת באצטדיון סטמפורד ברידג' אשר הוקם בשנת 1877 כאצטדיון אתלטיקה ושינה את ייעודו לכדורגל זמן קצר לפני שצ'לסי הצעירה בחרה בו כביתה החדש. האצטדיון נקרא על שמו של יובל נהר התמזה, והוא ביתה של הקבוצה מראשית קיומה. הסטנפורד ברידג' מכיל 41,663 מקומות ישיבה והוא איצטדיון הכדורגל הרביעי בגודלו באנגליה מבחינה זו, למרות שבתחילת דרכו תכולתו הייתה גבוהה בהרבה, כאשר היא צומצמה לאחר התאמתו לכדורגל על ידי האדריכל שתכנן גם את האצטדיון של מנצ'סטר יונייטד. כיום ישנן תוכניות שאפתניות להקמת אצטדיון חדש לצ'לסי, במקומו של הסטנפורד ברידג' בקיבולת של כ-60,000 מקומות.

הדרך הקלה ביותר להגיע לאצטדיון היא באמצעות הרכבת התחתית. יש לעלות על הקו הירוק (District Line) הנוסע לכיוון ווימבלדון ולרדת בתחנת Fulham Broadway המצאת במרחק של כ-3 דק' הליכה מאצטדיון. במקביל לרכבת התחתית, ניתן להשתמש ברכבת הקלה. תחנות West Brompton ו- Imperial Wharf  נמצאות במרחק של כ- 15 דק' הליכה.

אנו לא ממליצים להשתמש ברכב הפרטי להגיע לאצטדיון, במיוחד לא בימים בהם מתקיימים משחקים של צ'לסי אותם אתם רוצים לראות.  פתיחת השערים של האצטדיון היא בדרך כלל כשעתיים לפני משחקי צ'לסי המתקיימים בשעות היום וכשעה וחצי לפני משחקים המתקיימים בשעות הערב. ההמלצה היא להגיע כשעתיים לפני בעיטת הפתיחה של המשחק על מנת לחוות את האווירה המיוחדת במשחקי כדורגל של צ'לסי, להיות נינוחים ולהימנע מלחץ מיותר.

כתובת אצטדיון סטנפורד ברידג' היא:  Fulham Road, London, SW6 1HS

סיורים באצטדיון סטנפורד ברידג', מוזיאון צ'לסי וחנות האוהדים

צ'לסי מציעה מספר סוגי  סיורים באיצטדיון, ביניהם סיורים מודרכים, סיורים המועברים באמצעות מולטימדיה, סיורים המודרכים על ידי אחד מכוכבי העבר של הקבוצה וסיורים הכוללים ארוחה. הסיור הממוצע אורך כ-60 דק', וכולל ביקור בחדרי ההלבשה, מנהרת העלייה לכר הדשא, היציעים, חדר העיתונות, ומוזיאון צ'לסי.

הסיורים מתקיימים שבעה ימים בשבוע, כל 30 דק' בין השעות 10:00 – 15:00. אנו ממליצים להגיע כחצי שעה לפני תחילת הסיור על מנת להתחיל אותו בצורה נינוחה. שעות פתיחת המוזיאון הן בין השעות 9:30 – 17:00, כשהכניסה מתאפשרת רק עד השעה 16:00.

להזמנת כרטיסים לאיצטדיון ולמוזיאון צ'לסי סטמפורד ברידג'

הסיורים באצטדיון של צ'לסי פועלים בכל יום מלבד בימים של משחקי בית, ויום לפני משחקי בית במסגרת המפעלים האירופים. המוזיאון לעומת זאת כן פועל בימים של משחקי בית של צ'לסי, אך לא יפעל יום לפני וביום המשחק עצמו במסגרת אירופית.  מחירי הסיור המודרך של צ'לסי עולה בין 22£ ל- 30£ – תלוי בגילו של המשתתף – כשילדים עד גיל 4 פטורים מתשלום.

הכניסה למוזיאון צ'לסי ללא הסיור עולה בין 10£-12£ . אם הנכם מחזיקים בכרטיס התיירות LONDON PASS, הכניסה למוזיאון תהיה ללא עלות. בנוסף, אם אתם מחזיקים בכרטיס ה-Travelcard המיועד לתחבורה הציבורית בלונדון, ניתן להנות מהטבת 1+1 עבור כרטיס למוזיאון צ'לסי.

בנוסף למוזיאון הקבוצה, באצטדיון פועלת חנות האוהדים הרשמית של צ'לסי, המוכרת ביגוד ספורט, אביזרים ומזכרות מקוריים של הקבוצה. מומלץ ביותר לשלב ביקור בחנות במסגרת הסיור באצטדיון והמוזיאון. שעות פתיחת החנות הן בימים ב'-ש' בין השעות 9:00 – 19:00, בימי ראשון בין השעות 11:00 – 17:00

כרטיסים לצ'לסי

כמקובל בקרב קבוצות באנגליה ובאירופה, צ'לסי מעניקה זכות ראשונים להזמנת כרטיסים למשחקי צ'לסי עבור חברי מועדון האוהדים הרשמי של הקבוצה. לאחר שחברי מועדון האוהדים ממשים את זכותם להזמנת כרטיסים לצ'לסי, הקבוצה משחררת את יתר הכרטיסים לציבור הרחב. כשמדובר במשחקי גביע, או מפגש מול קבוצה פחות אטרקטיבית, ישנו סיכוי שיישארו כרטיסים  גם לאלו אשר לא מחזיקים בכרטיס חבר מועדון. אך כשמדובר במשחקים כנגד קבוצות בכירות בליגה או משחקים במסגרת המפעלים האירופים כמו ליגת האלופות והליגה האירופית, סביר להניח שהסיכוי למציאת כרטיס זמין, בייחוד למי שלא חבר מועדון האוהדים, יהיה נמוך הרבה יותר.

לפיכך על מנת להבטיח את זמינות ומקוריות הכרטיס, ולהבטיח חווית כדורגל אנגלי בראש שקט ונטול דאגות אנו ממליצים לכם לרכוש כרטיסים בצורה למשחקים של צ'לסי באמצעות אתר מאובטח בעברית, על ידי לחיצה על הקישור וליהנות מרכישה מאובטחת הכוללת שירות לקוחות מלא בשפה העברית.    https://familytour.tickets-partners.com/dock/competition/premier-league

טווח המחירים של כרטיסים למשחקי צ'לסי נעים בין 30£ עבור כרטיס במיקום פחות מבוקש באצטדיון כנגד יריבה אטרקטיבית פחות ועד ל-87£ עבור כרטיס למיקום טוב באצטדיון למשחק מול קבוצה אטרקטיבית.

אטרקציות, בילוי ואוכל ליד סטמפורד ברידג' 

לא רחוק מסטמפורד ברידג' נמצאת מסעדת הבית של אוהדי צ'לסי בעלת המטבח האיטלקי, והידועה בשם FRANKIE'S SPORTS. כתובת המסעדה היא Stamford Bridge, Fulham Rd, SW6 1HS

The Crepe Factory היא מסעדה מומלצת נוספת המגישה קרפים ממולאים במגוון רחב של מילויים ונמצאת במרחק של כרבע שעה הליכה בכתובת FQPW+9W

לחובבי השופינג היוקרתי מומלץ לבקר ברחוב KING'S ROAD השופע חנויות מעצבים ומותגים שונים  הנמצא במרחק של כ-20 דק' הליכה מהאצטדיון

 כללי התנהגות לאוהד ולמבקר בכניסה למשחקי צ'לסי

על מנת למנוע אי נעימויות נספר לכם מה מותר ואסור להביא לאצטדיון בכניסה למשחקי צ'לסי ואילו דברים ממש לא כדאי לעשות על מנת להרוס את החוויה:

יש להישמע להוראות הסדרנים, המאבטחים וכוחות המשטרה במקום

שמרו על הכרטיסים עד לתום המשחק ושבו אך ורק במקום אשר נקוב בכרטיס אותו רכשתם

המנעו משימוש בשפה פוגענית כלפי אחרים

אין לעשן בתחומי האצטדיון

המנעו מלהביא תיקים גדולים ומגושמים

יציאה וכניסה חוזרת לתחומי האצטדיון לא תתאפשר במהלך משחקי צ'לסי

חל איסור על הכנסת משקאות אלכוהוליים לתחומי האצטדיון, אותם ניתן לרכוש ולצרוך באופן אחראי ושקול בתוך האצטדיון עצמו

אסורה הכנסה של הפריטים הבאים למשחקים של צ'לסי:

מקלות סלפי

נשק מכל סוג שהוא

אמצעים פירוטכניים הכוללים זיקוקים ונפצים לסוגיהם

אמצעים היוצרים רעש כגון צופרים וכו

כל פריט העלול לסכן את האחרים ולהיות מושלך לרבות פחיות, בקבוקי זכוכית

מצביעי לייזר (פוינטרים)

יש לזכור כי האצטדיון מצולם באופן קבוע על ידי מערכת טלוויזיה במעגל סגור. אנא הימנעו מאי נעימויות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל