המרת מט"ח

הזמנת באט תאילנדי (THB) בנתב"ג

כאשר מתכננים חופשה בתאילנד כדאי לחשוב על אופן הרכישה של באט תאילנדי לחופשה. בכתבה זו תמצאו טיפים של מקצוענים על הזמנת באט תאילנדי לנתב"ג שיחסכו לכם הרבה כסף ועמלות וגם לא מעט זמן, כך שתוכלו להזמין באט אונליין בתעריפים זולים – עם אפשרות של תשלומים באשראי – ואז לאסוף את הבאטים בנתב"ג לפני הטיסה ללא טירחה מיותרת

לא מעט ישראלים מעדיפים לבלות את החופשה שלהם בתאילנד, מדובר באחד מהיעדים המועדפים ביותר על התייר הישראלי מאז ומעולם! היתרונות של חופשה בתאילנד הם רבים ומגוונים, אך ללא ספק המחירים הזולים בתאילנד הם אחת הסיבות לכך שלא מעט ישראלים מבקרים במדינה הזאת. במאמר הבא נספק לכם את כל המידע הרלוונטי על המטבע המקומי – באט תאילנד, וטיפים חשובים על הזמנת באט לנתב"ג לפני טיסה לתאילנד. כדי להזמין באט תאילנדי שיחכה לכם בנתב"ג באופן הכי משתלם ונוח, השתמשו במנוע להזמנת מט"ח לנתב"ג של שירות FLYMONEY –



 

חופשה בתאילנד – עוד מידע למטייל

טיסות לתאילנד – השוואת מחירים וחברות תעופה

מלונות מומלצים בבנגקוק למשפחות עם ילדים

טיסות פנים בתאילנד – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

השכרת רכב בתאילנד – המלצות לנהג והשוואת מחירים

תאילנד עם ילדים – המדריך המלא לטיולי משפחות

סים לתאילנד ותקשורת במהלך החופשה

טיולים מאורגנים לתאילנד

רכישת באט בנתב"ג – רקע

בכדי שתוכלו להפוך את החיים שלכם להרבה יותר קלים מיד עם הנחיתה בתאילנד, חשוב מאוד שיהיה עליכם באט תאילנדי (THB) על מנת שתוכלו להתחיל את החופשה ברגל ימין. האופציה האידיאלית והנוחה ביותר שבאמצעותה תוכלו להזמין באט תאילנדי עוד בטרם הטיסה שלכם היא על ידי הזמנת באט תאילנד לנתב"ג באמצעות תיבת החיפוש שתמצאו למעלה. כך, רגע לפני שאתם נכנסים אל הדיוטי פרי בדרך למטוס תוכלו לקחת את השטרות שיחכו לכם בשדה התעופה. בלי בירוקרטיה מיותרת, בלי תורות מיותרים ובלי סכנות מיותרות שעלולים להעיב על החופשה שלכם.

חברת FlyMoney היא החברה שמספקת המרת כספים בשדה התעופה של נתב"ג, כל זאת באמצעות השירות האינטרנטי המופיע בדף זה שהופך את תהליך הזמנת הבאט לתהליך ידידותי אשר לא ייקח זמן רב – מעולם לא היה קל יותר לבצע הזמנת באט תאילנד לנתב"ג.

היתרונות של הזמנת באט לנתב"ג

עד כמה אתם לחוצים לפני הטיסה שלכם לתאילנד? ברוב המקרים מדובר על חופשה ארוכה של מספר שבועות, ולכן צריך לסיים לא מעט אלמנטים אשר נשארים פתוחים בארץ. מהסיבה הזאת כל דקה חשובה לכם, ולכן לא כדאי לבזבז זמן על דברים שוליים. הזמנת באט תאילנדי לנתב"ג תחסוך לכם זמן יקר, כמו השוואת מחירי ביטוח נסיעות והזמנה באינטרנט ותהפוך את התהליך להרבה יותר קל ופשוט עבורכם.

להסתבך עם כסף מזויף בתאילנד זוהי בהחלט חוויה לא נעימה, ולכן אתם צריכים לדאוג לכך שאתם מקבלים כסף מקורי ולא תמיד כדאי לסמוך על כל צ'יינג' בבנגקוק. חברת FlyMoney תספק לכם את השקט הנפשי הדרוש לכם, כאשר מדובר בחברה שקיבלה את כל האישורים הדרושים ממשרד הכלכלה ומהרשויות בישראל.

הזמנת באט לנתב"ג אונליין באמצעות flymoney תחסוך מכם הפתעות לא נעימות שעלולות להופיע אם תבחרו להזמין באט תאילנדי ממקומות אחרים. המחיר שמופיע לכם באתר הוא המחיר הסופי, המחיר כולל בתוכו את כל העמלות ואת כל התוספות שאותן אתם נדרשים לשלם. כך שמרגע ששילמתם את הסכום שמופיע באתר, אתם יכולים להיות עם ראש שקט. ניתן גם לחלק את התשלום על רכישת באט תאילנדי אונליין עם השירות לתשלומים בכרטיס האשראי – יתרון משמעותי בהשוואה אל אפשרויות אחרות של רכישת באט תאילנדי, כמו למשל:

קניית באט תאילנדי בדואר ישראל

אם אתם רוצים להזמין באט תאילנדי דרך דואר ישראל ככל הנראה תתקלו בבעיה מכיוון שדרך דואר ישראל ניתן לקבל אך ורק יורו, דולר או פאונד. מהסיבה הזאת אתם תצטרכו להמיר את השקלים שלכם לדולרים, ובתאילנד עצמה תצטרכו לבצע המרה נוספת לבאט. זוהי בהחלט אופציה לא נוחה בכלל, שבסופו של יום עלולה גם לחשוף אתכם לסכנות שאותן הייתם מנסים למנוע כבר בארץ – וחבל מאוד שתיתקלו בבעיות האלה בתאילנד עצמה. בקיצור – רכישת באט תאילנדי בדואר היא אופציה גרועה.

רכישת באט תאילנדי בבנק

להמיר שקל לבאט תאילנדי באחד מהבנקים בישראל זוהי בהחלט אופציה טובה, אך היא כוללת בתוכה לא מעט חסרונות שחשוב מאוד שתהיו מודעים אליהם. במרבית הבנקים בישראל ישנם תורים ארוכים, דבר שיגזול מכם זמן יקר על פעולה פשוטה יחסית שלא מצריכה יותר מידיי הכנה מוקדמת, בהשוואה אל רכישת באט תאילנדי אונליין באמצעות השירות שתיקח דקה או שתיים. חשוב מאוד שתיקחו את הנושא הזה בחשבון כאשר אתם ניגשים להמיר שקל לבאט תאילנדי בבנק, בטח כאשר כל דקה שעומדת לזכותכם היא חשובה מאוד לטובת קידום נושאים אחרים.

המרה לבאט תאילנדי בצ'יינג'ים

אופציה נוספת שהפכה להיות שכיחה מאוד בשנים האחרונות היא המרת שקל לבאט תאילנדי דרך עמדות הצ'יינג' הפזורות כמעט בכל עיר בישראל. מדובר אומנם בדרך נוחה מאוד, אך היא מביאה איתה גם חסרונות שעלולות להפוך את הדרך הנוחה ללא כדאית. קשה לכם לדעת מי עומד מאחורי כל עמדת צ'יינג' אליה אתם ניגשים להמיר את הכסף, ולכן ישנו ערפל כבד מאוד שעשוי להעמיד אתכם בסופו של יום בסיטואציה לא נעימה. בניגוד לאפשרות של הזמנת באט לנתב"ג – גם לא תוכלו לשלם בתשלומים בכרטיס אשראי, ותצטרכו כמובן להגיע לצ'יינג'  עצמו.

קניית באט תאילנדי בשדה התעופה

אתם בוודאי רוצים להקל עליכם עד כמה שניתן את כל הפרוצדורה של המרת הכסף לפני הטיסה שלכם, וזוהי בהחלט המטרה שלשמה התכנסנו היום. אומנם הזמנת באט לנתב"ג היא לא האופציה הזולה ביותר שעומדת לרשותכם, אך מדובר באופציה הזולה ביותר שתהפוך את החיים שלכם להרבה יותר פשוטים. אתם לא תצטרכו לדאוג לכל מה שמסביב, רק להגיע לקחת את הכסף – ולעלות כמובן על הטיסה שתיקח אתכם לחופשה החלומית שלכם.

בסופו של יום הזמנת באט תאילנד לנתב"ג תאפשר לכם גם לבחור את השטרות הרצויים עבורכם, כך תוכלו להגיע עם כסף קטן אשר יחסוך לכם את המריבות על עודף עם הסוחרים המקומיים. בנוסף אתם מבצעים את הרכישה דרך כרטיס האשראי שלכם, הרבה יותר קל וידידותי מאשר כל שאר האופציות העומדות לרשותכם.

באט תאילנדי – אילו שטרות ואילו מטבעות?

הבאט התאילנדי הוא המטבע הרשמי בתאילנד כבר במשך מאות שנים, מדובר באחד מהמטבעות העתיקים בעולם. נכון להיום ערכו של הבאט אל מול השקל עומד באופן הבא – שקל אחד שווה ערך ל–8.7482 באט תאילנדי. זוהי אחת הסיבות לכך שהישראלים אוהבים מאוד לקנות דברים חדשים בתאילנד.

נכון להיום קשה מאוד למצוא מטבעות בני 1, 5 ו-10 סאטאנג (באגורות של הבאט), הם כמעט ולא מיוצרים ולכן רק מי ששמר עליהם יכול להחזיק אותם. מנגד מטבעות של 25 ו-50 סאטאנג, באט אחד, 2, 5 ו-10 באט, ושטרות בני 20, 50, 100, 500 ו-1000 באט הם נפוצים מאוד וככל הנראה תיתקלו בהם במהלך הטיול שלכם בתאילנד.

כמה כסף להזמין לטיול בתאילנד?

השאלה הקריטית ביותר היא כמובן כמה כסף להזמין לפני הטיסה לתאילנד? אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו בסיטואציה שבה נגמר לו כל הכסף, והוא צריך לסמוך על הכספומטים המקומיים שלפעמים לא קרובים ויש להם עמלות המרת מט"ח גבוהות על מנת להוציא כסף להמשך הטיול. לכן חשוב מאוד לבצע הערכה כללית, וכמובן לפעמים אף להחמיר ולקחת "ספייר" על מנת להגיע למצב שבו יישאר לכם כסף ולא תצטרכו להתמודד עם כסף שחסר.

לרוב קשה מאוד להעריך כמה כסף צריך לקחת לחופשה בתאילנד מכיוון שלכל אחד יש הרגלי צריכה שונים, וככל שתפריזו עם ההוצאות כך תוכלו למצוא את עצמכם נדרשים ליותר כסף מזומן. ברוב המקרים זוג ממוצע מוציא בתאילנד בין 150 ועד 200 דולר ביום לחופשה מפנקת, זוהי בהחלט הוצאה סבירה שכוללת בתוכה גם את הלינה בבתי מלון ברמה גבוהה יחסית. כך שזוהי פחות או יותר צריכה להיות ההערכה שלכם כאשר אתם ניגשים לחשב כמה כסף אתם צריכים להוציא. כך תוכלו לפנות לאופציה של הזמנת באט תאילנד לנתב"ג שתחסוך לכם זמן, ותהפוך את הטיול שלכם להיות טיול מושלם שמתחיל ברגל ימין.

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל