הזמנת מוניות בבנגקוק תאילנד

הזמנת מוניות בבנגקוק והסעות משדה התעופה

אם אתם מתכננים חופשה בתאילנד הכתבה הבאה תחסוך לכם לא מעט כסף והרבה בילבולי מוח באמצעות מידע חשוב למטייל על תחבורה בתאילנד ועל הזמנת מוניות בבנגקוק באינטרנט עם שירות מומלץ ומשתלם שיאפשר לכם להזמין מראש הסעה משדה התעופה בבנגקוק לעיר, מונית בבנגקוק (מהמלון לאטרקציות) וגם הסעות מבנגקוק ליעדים בתאילנד ברכב עם נהג מקומי

כל מי שאי פעם נסע לתאילנד יודע כמה המדינה הקסומה הזאת קורצת לישראלים. השילוב המקסים בין חופים מיוחדים ואקזוטיים לבין טיולים בהרים ובאיים מאפשר לכל תייר למצוא את החופשה המושלמת בשבילו. ישראלים מוכנים להשקיע לא מעט על מנת להגיע לבנגקוק ולגלות את הקסם העירוני אשר עוטף את האזור, ומיד לאחר מכן, לצאת משטחי העיר ולהכיר את תאילנד הפראית יותר, זו אשר מאפשרת לכם לשלב בין חופי ים צלולים ומענגים לבין ג'ונגלים משוגעים.

כדי להתחיל את הטיול בתאילנד ברגל ימין, כדאי לתכנן את ההסעה משדה התעופה בבנגקוק למלון הרבה לפני שנוחתים בבנגקוק, וכדאי גם להסדיר את הנסיעה מבנגקוק לנקודה הבאה שתרצו לראות בתאילנד. הסעות משדה התעופה של בנגקוק וגם מוניות בנגקוק מומלץ להזמין בעזרת מנוע החיפוש של חברת ‏kiwi taxi, חברה בינלאומית המתמחה בהפעלת שירותי הסעות בעולם הזוכה להמלצות מעולות ומציעה מחירים משתלמים ושירות לקוחות אמין.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה, או מוניות בתוך בנגקוק וליעדים בסביבה:



טיול בתאילנד – עוד באותו נושא:

טיסות לתאילנד – השוואת מחירים וטיפים חשובים

בנגקוק עם ילדים – אטרקציות מומלצות למשפחות

מלונות מומלצים בבנגקוק – 10 בתי המלון המומלצים למשפחות

טיסות פנים בתאילנד – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

קניית באט תאילנדי במזומן לטיול בתאילנד – המלצות

טיולים מאורגנים לתאילנד

תחבורה בבנגקוק

בנגקוק היא עיר שוקקת חיים, שלעולם לא עוצרת מלכת ומציעה לכל התיירים שבאים לבקר בה מגוון רחב מאוד של אטרקציות גם בתוך העיר וגם בסביבתה הקרובה. אבל כדי שתוכלו לנצל בצורה המרבית והמיטיבה את זמן השהות שלכם בעיר, אתם בוודאי רוצים לדעת מהם שירותי התחבורה הטובים ביותר שאתם יכולים להשתמש בהם. באופן כללי יש כמה וכמה שירותי תחבורה ציבורית בבנגקוק לרווחת התושבים והתיירים כמו למשל:

אוטובוסים בבנגקוק – העיר כולה מרושתת במערך אוטובוסים גדול למדי אשר פועל לאורך כל שעות היום ומאפשר התניידות ברחבי העיר בצורה קלה ונגישה. ניתן לקחת אוטובוס בעלות של 60 באט לכרטיס נסיעה בתחנות האוטובוס אשר פרוסות ברחבי בנגקוק.

רכבת – כבר ביציאה משדה התעופה אתם יכולים לקחת רכבת שתביא אתכם לאזור מרכז בנגקוק. הרכבת נמצאת בתוך שטח שדה התעופה ומאפשרת לכם להגיע למרכז העיר בנגקוק בעלות של ארבעים וחמישה באט. משם אתם יכולים לתפוס אוטובוס או מונית ולהגיע לבית המלון שלכם.

השכרת רכב בתאילנד – כיום קיימות אפשרויות להשכרת רכב בבנגקוק וכבר ביציאה משדה התעופה אתם יכולים למצוא מספר רב של עמדות להשכרת רכב. יחד עם זאת מדובר בשירות יקר יחסית אשר לא תמיד תורם למטיילים שרוצים לצאת מהעיר אך חוששים לנהוג בכבישים הבעייתיים של תאילנד.

מוניות – שירותי מוניות בבנגקוק מפותחים למדי ומאפשרים לכם להיות ניידים באופן מלא גם בלי להשכיר רכב צמוד. ניתן, בעזרת מנוע החיפוש קיווי טקסי (תיבת החיפוש הצהובה למעלה בדף זה), תוכלו להזמין מונית כבר מהשדה ולאורך כל החופשה שלכם בבנגקוק בעלויות נוחות לכל כיס ובכל שעה של היום.

מחירי מוניות בבנגקוק והסביבה

אם נחתתם בבנגקוק ואתם רוצים להגיע במהירות משדה התעופה למרכז העיר, הזמנת מונית לשדה התעופה באמצעות שירות קיווי טקסי היא אחת האופציות הנוחות ביותר לתיירים. נהג המונית יחכה לכם ביציאה משדה התעופה עם שלט שעליו שמכם ויעזור לכם עם המטען, והמונית תביא אתכם עד לפתח המלון במחיר שקוף שנקבע מראש לפי מחירון בעת ההזמנה, ומאפשרת לכם להתחיל את החופשה ברגל ימין. אם במקרה שכחתם משהו במונית – לא נורא, פשוט צרו קשר עם שירות הלקוחות באתר של קיוויטקסי.

בהמשך אתם יכולים לחקור את בנגקוק ולגלות את כל הפינות הנסתרות בתאילנד באיזור בנגקוק בעזרת נסיעה במונית. באמצעות קיוויטקסי תוכלו להזמין גם מונית מהמלון לאטרקציות בבנגקוק, או הסעה מבנגקוק ליעד הבא שלכם בטיול בתאילנד, וכמובן גם הסעה חזרה מהמלון לשדה התעופה.

כדי להקל עליכם במהלך החופשה בתאילנד, אספנו לכם את כל המידע העדכני ביותר על שירותי המוניות באזור בנגקוק ותאילנד בכלל, כפי שמופיעים במנוע החיפוש קיווי טקסי. בהמשך הכתבה אנחנו נצרף לכם תעריפי נסיעה ברכב עם נהג מבנגקוק ליעדים תיירותיים בתאילנד. כדי לאתר את האפשרויות הרלוונטיות כל מה שאתם צריכים הוא להזין את נקודת המוצא ויעד הנסיעה (בקירוב, לא כתובת מדוייקת אלא שם עיר או אתר כמו שדה תעופה און נמל) במנוע החיפוש קיוויטקסי, למצוא את המונית שמתאימה לכם ולהזמין אותה.

הסעות משדה התעופה לבנגקוק

זמן נסיעה משוער בין שדה התעופה למרכז העיר בנגקוק הוא 45 דקות, ואלו הם תעריפי המוניות לבנגקוק משדה התעופה כפי שהם מוצגים באתר קיווי טקסי:

מכונית מיקרו- 40  דולרים, לשלושה נוסעים ושתי מזוודות.

מכונית אקונומי-  41  דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית מיניואן- 50 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.

מכונית מיניבוס- 53 דולרים לשבעה נוסעים ושבע מזוודות.

מכונית מיניבוס לעשרה אנשים- 90 דולרים, כולל 10 מזוודות.

מכונית פרימיום מיניבוס (מרסדס V Class)-  שישה נוסעים וארבע מזוודות, 128 דולרים.

נסיעה מבנגקוק לפטאיה

פטאיה היא אחת הערים המתויירות ביותר בתאילנד בשנים האחרונות, והיא קרובה יחסית לבנגקוק. העיר מלאת חופי ים, אטרקציות, חיי לילה וטיולים מיוחדים שניתן לצאת אליהם באזור. בדיוק בגלל המגוון הרחב של האפשרויות תיירים רבים רוצים להגיע לאזור פטאיה ורבים בוחרים לעשות זאת בעזרת מונית מבנגקוק לפטאיה.

זמן נסיעה משוער בין בנגקוק למרכז העיר פטאיה עורך כשעה וארבעים דקות, ואלו הם מחירי המוניות לפטאיה מבנגקוק כפי שמוצגים באתר קיווי טקסי:

מכונית מיקרו- 56 דולרים, לשלושה נוסעים ושתי מזוודות.

מכונית אקונומי-  66 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן)- 73 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית מיניואן- 74 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.

מכונית מיניבוס- 113 דולרים לשבעה נוסעים ושבע מזוודות.

מכונית מיניבוס לעשרה אנשים- 135 דולרים, כולל 10 מזוודות.

מכונית פרימיום מיניבוס (מרסדס V Class)-  שישה נוסעים וארבע מזוודות, 233 דולרים.

מונית מבנגקוק להואה הין

כ-200 קילומטרים דרומית לעיר בנגקוק ממוקמת העיירה הואה הין, אשר מלאה בחופים יפיפיים, אזורי צלילה מיוחדים במינם ועוד מגוון אטרקציות למשפחות.

זמן הנסיעה המשוער בין בנגקוק למרכז הואה הין הוא כארבע שעות, ואלו הם תעריפי המוניות כפי שמוצגים באתר kiwi taxi:

מכונית אקונומי-  87 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן)- 89 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית מיניואן- 87 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.

מכונית מיניבוס- 143 דולרים לשבעה נוסעים ושבע מזוודות.

מכונית מיניבוס לעשרה אנשים- 173 דולרים, כולל 10 מזוודות.

מכונית פרימיום מיניבוס (מרסדס V Class)-  שישה נוסעים וארבע מזוודות, 263 דולרים.

תחבורה מבנגקוק לקנצ'נבורי

העיירה קנצ'נבורי שהתפרסמה בזכות נהר הקוואי אשר נמצא במרכזה, מרוחקת מרחק 122 קילומטרים ממערב לבנגקוק, ומושכת אליה היום תיירים רבים שרוצים לחזות בטבע מרתק. האזור כולו הוא אזור רגוע מאוד עם מראות היסטוריים, מפלים מיוחדים וסיורים עוצרי נשימה באזור. בדיוק מסיבה זו ישראלים רבים בוחרים להגיע לאזור בהמוניהם ולבלות שם כמה ימים טובים. ניתן להגיע מבנגקוק לאזור קנצ'נבורי בעזרת מונית מבית חברת קיווי טקסי. זמן הנסיעה הממוצע בין מרכז העיר בנגקוק לקנצ'נבורי הוא כשלוש שעות ועשרים דקות, ואלו הם תעריפי המוניות לפי המחירון באתר קיווי טקסי:

מכונית אקונומי-  111 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן)- 131 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית מיניואן- 138 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.

מכונית מיניבוס- 156 דולרים לשבעה נוסעים ושבע מזוודות.

מכונית מיניבוס לעשרה אנשים- 185 דולרים, כולל 10 מזוודות.

שיהיה לכם טיול מהנה

אם אתם רוצים לחרוש את תאילנד ולהפוך לתיירים מנוסים יש לכם מגוון רחב של אתרים תרבותיים, היסטוריים וגם אתרי טבע מהממים ביופיים בכל רחבי תאילנד. אתם לא חייבים להשכיר רכב בעלויות גבוהות על מנת לבלות בתאילנד חופשה מרתקת ומקסימה. בייחוד בשל העובדה כי כיום מערך הסעת המוניות שקיים בתאילנד נרחב מאוד ומכסה שטחים עצומים. הנגישות של המוניות והמחירים הזולים בתאילנד מאפשרת לכם בכל שעה של היום לקחת רכב עם נהג בתאילנד לאטרקציה בה אתם מעוניינים לבלות, ולהגיע ממקום למקום בצורה הכי נוחה שיש, ובהתאם לכמות הנוסעים הנדרשת, באמצעות הזמנת הנסיעות אונליין מראש דרך מנוע קיוויטקסי.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל