Montevideo

בתי מלון מומלצים במונטיבידאו למשפחות עם ילדים

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית עם הילדים במונטיבידיאו, עיר הבירה של של אורוגוואי, אנו ממליצים לכם לבחור באחד מהמלונות אשר נמצאים בכתבה הזאת, הכוללת רשימה מפורטת של עשרה מלונות מומלצים במונטיבידיאו למשפחות עם ילדים, אשר קיבלו המלצות מעולות על ידי משפחות שבאו למונטיבידיאו עם ילדים לחופשה משפחתית.

לא חסרים מלונות במונטיבידיאו, אבל חלק מהם פונה אל קהל היעד של אנשי עסקים או זוגות בלי ילדים. בבתי המלון במונטיבידיאו אשר אנחנו ממליצים עליהם בכתבה זו, תוכלו בד"כ למצוא שירותים יותר מתאימים עבור משפחות, כמו למשל – משחקיות לילדים, מטבחונים וכיוצא בזה.

הרשימה של בתי מלון מומלצים במונטיבידיאו למשפחות עם ילדים מבוססת על דירוגי מלונות במונטיבידיאו אשר מתפרסמים באינטרנט ומבוססים על הצבעות של משפחות שטיילו במונטיבידיאו עם הילדים שלהם. השקענו הרבה מאמץ כדי לכלול ברשימה זו מגוון רחב של מלונות במונטיבידיאו בכל מיני מיקומים בעיר ומיגוון רמות מחיר

טיול באורוגוואי – עוד מידע למטייל

טיסות לאורוגוואי – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

ביטוח נוסעים – השוואת מחירים והזמנות אונליין

השכרת רכב באורוגוואי – השוואת מחירים והסברים

מלונות מומלצים במונטיבידאו עם ילדים

Hotel Bahamas – מלון בהאמאס

Hotel Bahamas הוא מלון במונטיבידאו הממוקם שלושה רחובות משדרת דה לה פלאיה ופארק רוזוולט. נמל התעופה הבין לאומי קארראסקו נמצא רק חמש דקות נסיעה ברכב שלכם והעיר התחתית של Canelones נמצאת במרחק של עשרים וחמש דקות נסיעה משם. ניתן לשכור אופניים על מנת לחקור את הסביבה. המלון נמצא במיקום נהדר של שני רחובות מחוף המים של רמבלה קוסטנרה בקנלונז,

בית המלון מציע חדרים מוארים, עם שירותים מודרניים, כולל אינטרנט אלחוטי ללא עלות נוספת בכל אזורי בית המלון. יחידות האירוח של בית המלון כוללות מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים, וכן מיני בר עם מגוון חטיפים טעימים וטלפון. שירות החדרים זמין בעבורכם ואף דלפק הקבלה פתוח לדרישותיכם במשך עשרים וארבע שעות. האורחים של בית המלון נהנים מארוחת בוקר בסגנון בופה. בית מלון זה כולל מסעדה עם התמחויות אורוגוואיות וכן הוא כולל בית קפה. המסעדה מגישה גם ארוחות צהריים, ארוחות ערב וחטיפים. בית המלון הזה זכה לציון ממוצע של 8.1 ברשימת בתי מלון מומלצים במונטיבידיאו עבור משפחות עם ילדים.

לבירור מחירים והזמנת חדר לחצו כאן

NH Montevideo Columbia – אן אייץ' מונטיבידיאו קולומביה

NH Montevideo Columbia הוא בית מלון במונטיבידיאו הממוקם בשכונה ההיסטורית של מונטיבידיאו, סיודאד וייחה. בית המלון נמצא במרחק של שלוש מאות וחמישים מטר מאל קבילדו. כיכר Independencia נמצאת במרחק של חמש מאות מטר משם. רובע Ciudad Vieja הוא בחירה נהדרת למטייל אשר מתכנן חופשה במונטיבידיאו ומעוניין לחקור את התרבות, את העיר העתיקה וכן את האדריכלות של העיר.

החדרים כוללים גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ונוף פנורמי של נהר ריו דה לה פלאטה, טלוויזיות LCD, מיזוג אוויר ומיני בר עם מגוון חטיפים טעימים. בית המלון כולל בר מסעדה מסוגנן, אשר מציע לכם מטבח אזורי ובין לאומי. אורחי בית המלון הזה יכולים ליהנות מטיפולי עיסוי במרכז הבריאות, וכן מתקני כושר זמינים לכל אורחי המלון. עבור אלו מבינכם שכבר השכירו מכונית, חנייה חינם אפשרית במלון זה וניתנת לכם גם האפשרות של שירות הסעות בתשלום נוסף. משפחות אוהבות במיוחד לבלות בבית מלון זה, ולכן דירגו אותו בציון ממוצע של 8.5 בדירוגי מלונות מומלצים במונטיבידיאו למשפחה עם ילדים.

לבירור מחירים והזמנת חדר לחצו כאן

New Arapey Hotel – מלון ארפיי החדש

New Arapey Hotel הוא בית מלון במונטיבידיאו הממוקם בבניין ארט – דקו משנות העשרים של המאה העשרים. בית המלון שופץ לאחרונה והוא ממוקם שלושה רחובות משדרת דה חוליו, במרחק של עשר דקות באוטובוס ממסוף האוטובוסים Tres Cruces. בהליכה רגלית של פחות מעשר דקות תמצאו את לסיודד וייחה. מונטיבידיאו סטרו, האיזסזור בו ממוקם המלון, הוא בחירה נהדרת עבור המטיילים שבינכם אשר מעוניינים להכיר עיירה עתיקה, תרבות וכן ארכיטקטורה.

בית המלון מציע חדרים המרוהטים בפשטות, עם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. חדרי בית המלון משופצים במלואם, מרווחים וכוללים בתוכם ריהוט בסגנון עתיק, מתקני אמבטיה פרטיים, מיזוג אוויר ומיני בר עם מגוון נבחר של טעמים לבחירתכם. עבור צפייה בשעות הפנאי מוצעת לכם טלוויזיה בכבלים בעלת מסך שטוח וכן רדיו. בית מלון זה כולל בתוכו דלפק קבלה, אשר פתוח עשרים וארבע שעות ביממה. המלון זוכה לציון ממוצע של 8.0 ברשימות מלונות מומלצים במונטידיבידאו למשפחות עם ילדים.

לבירור מחירים והזמנת חדר לחצו כאן

Brand new apt. with great views MVD – דירת אירוח במונטיבידיאו MVD

Brand new apt. with great views MVD היא דירת נופש במונטיבידיאו, כקילומטר ושלוש מאות מטר מרמירז. אטרקציות פופולריות במונטיבידיאו בקרבת מקום כוללות את כיכר קגנצ'ה, כיכר Independencia ותיאטרון סוליס.

שדה התעופה הקרוב ביותר הוא שדה התעופה הבין לאומי קארראסקו, כעשרים ואחד קילומטר מדירת האירוח. איזור Independencia בו ממוקמת הדירה, הוא בחירה מצוינת למטייל אשר מעוניין לערוך טיולי חוף ולהכיר את התרבות של מונטיבידיאו. זוהי דירה חדשה לגמרי עם נוף אשר משקיף לנהר, מרפסת וחנייה פרטית בלי תוספת עלות. הדירה כוללת מיזוג אוויר, שני חדרי שינה; טלוויזיה בעלת מסך שטוח, פינת אוכל אלגנטית ומטבח מאובזר היטב אשר כולל מקרר ומיקרוגל – יתרון משמעותי בהשוואה אל מלונות במונטיבידיאו ברוב המיקרים.

לבירור מחירים והזמנת חדר לחצו כאן

Pocitos Plaza Hotel – מלון פוצ'יטוס פלאזה

Pocitos Plaza Hotel הוא בית מלון במונטיבידיאו הממוקם כחמש דקות נסיעה ברכב ממרכז מונטידיאו ורק 400 מטר מחוף פוקיטוס. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מהליכה בשדרת אונשנסייד, אשר ממוקמת רק כ- 250 מטר משם.

האורחים יכולים למצוא אפשרויות בחירה רבות של אוכל ושל שופינג. בית המלון מציע אינטרנט אלחוטי בלי הצורך לשלם תשלום נוסף ולאלו מבינכם שכבר שכרו מכונית, מוצעת חניה זמינה כמובן בתשלום נוסף. חדרי בית המלון הנוכחי כוללים מיזוג אוויר, וכן מיטות נוחות ואף חדרי רחצה פרטיים אשר בתוכם תמצאו מייבש שיער. חלק מחדרי בית המלון כוללים מרפסת ופינת ישיבה מהודרת ושולחן עבודה אלגנטי. לצפייה מהנה, מוצעת לכם טלוויזיה עם כבלים. מתקני בית המלון כוללים סאונה וסולריום, מרפסת וכן בר ובערב תה חינם merienda. מדי יום זמינים בבית המלון מטריות, כיסאות והן מגבות לחוף הים. משפחות מאוד נהנו לשהות בבית מלון זה, והן דירגו אותו בממוצע ציון של 9.2 בדירוגי מלונות מומלצים במונטיבידיאו למשפחות עם ילדים.

לבירור מחירים והזמנת חדר לחצו כאן

Hotel America – מלון אמריקה

Hotel America ממוקם רק 5 רחובות מהמחוז ההיסטורי הציורי של מונטיבידאו Ciudad Vieja. שדה התעופה קארראסקו נמצא כעשרים ושלושה קילומטר מבית המלון, הממוקם באיזור מונטיבידיאו סנטרו – בחירה נהדרת עבור המטיילים שבינכם, אשר מעוניינים לתור בעיירה עתיקה, ולהתוודע לארכיטקטורה והן לתרבות של העיר מונטיבידיאו.

חוף רמירז נמצא במרחק של עשר דקות נסיעה ברכב, ואם שכרתם כבר מכונית – תיהנו במלון מחנייה פרטית זמינה. בית המלון מציע חדרים עם אינטרנט אלחוטי חינם, הכוללים מיזוג אוויר וטלוויזיה בכבלים, וכן מעדנים מן המיני בר. כל החדרים כוללים חדרי רחצה פרטיים עם מקלחת ומוצרי טיפוח. מוצעת לכם בבית מלון זה ארוחת בוקר אשר מוגשת בסגנון בופה, וכוללת מיצים וקרואסונים טריים. בבית המלון פעיל דלפק קבלה אשר יענה על דרישותיכם במשך 24/7 וגם דלפק סוכנות נסיעות להזמנת סיורים במונטידיביאו. שירות השכרת רכב זמין בבית מלון זה. משפחות עם ילדים, אשר שהו בבית המלון ממליצות עליו ביותר ודירגו אותו בציון ממוצע של 9.1 ברשימות מלונות מומלצים במונטיבידיאו עם ילדים.

לבירור מחירים והזמנת חדר לחצו כאן

Earth & Veg House – בית כדור הארץ

Earth & Veg House הוא בית אירוח אקולוגי במונטיבידאו המציע חופשה בדירות אירוח עם נוף אשר משקיף לעבר העיר. כיכר קגנצ'ה נמצאת כארבעה מאות מטר ממלון הדירות, ואילו תיאטרון סוליס נמצא כחמישה קילומטר משם. שדה התעופה הכי קרוב הוא שדה התעופה הבין לאומי קארראסקו, הנמצא כעשרים קילומטר נסיעה. המלון נמצא כשבע מאות מטרים מרמירז וכקילומטר אחד מחוף פוקיטוס. האירוח כולל אינטרנט אלחוטי בלי עלות נוספת. אורחי בית המגורים זה אשר הגיעו עם ילדיהם היו מאוד מרוצים ודירגו אותו בציון הממוצע של 9.2 ברשימות מלונות מומלצים במונטיבידיאו למשפחה עם ילדים..

לבירור מחירים והזמנת חדר לחצו כאן

Hotel London Palace – מלון לונדון פאלאס

Hotel London Palace ממוקם רק שני רחובות של הליכה ברגל מכיכר אנטנוורו הפופולרית של העיר מונטיבידיאו. בית מלון זה נמצא כשישה רחובות של הליכה ברגל מהנהר וכשבעה רחובות מתיאטרון סוליס המפורסם. בית המלון ממוקם רק שני רחובות של הליכה ברגל מכיכר אנטנוורו הפופולרית. מעגל העיר העתיק הציורי של מונטיבידיאו נמצא כ- 13 רחובות מבית המלון. מונטיבידיאו סנטרו, השכונה בה נמצא המלון, היא בחירה נהדרת למטייל אשר מתעניין בעיר העתיקה, בארכיטקטורה וגם בתרבות.

בבית המלון יש דלפק קבלה אשר פועל עשרים וארבע שעות ביממה וכן מוענק בו שירות נוח של חילופי מטבעות. לשוכרי הרכב מבינכם – בית המלון יעניק לכם ללא תשלום חנייה פרטית. בנוסף, מוצע לכם אינטרנט אלחוטי ללא תשלום נוסף.

בבית מלון זה ישנם חדרים מסוגננים בעלי רצפת פרקט, קישוטים לקיר מעץ ושולחן עבודה אלגנטי. כל הדירות בבית המלון מצוידות במיזוג אוויר; טלוויזיה עם לוויין ואף מגוון נרחב של חטיפים במיני בר. חלק מהחדרים כוללים בתוכם שני חדרי אמבטיה ובתוכם תמצאו אמבטיות ביחד עם אביזרי שיש. מדי יום תוגש בבית המלון ארוחת בוקר מלאה ביחד עם קרואסונים, מגוון רב של ריבות אזוריות, מיצים טריים וגם מאפים. בבית מלון זה ניתנת האפשרות להזמין שירות חדרים. משפחות עם ילדים אשר ביקרו בבית המלון הזה בהחלט ממליצות עליו, והן דירגו אותו בממוצע הציון של 9.0 בדירוג בתי מלון מומלצים במונטיבידיאו למשפחה עם ילדים

לבירור מחירים והזמנת חדר לחצו כאן

Hotel Ciudadano Suites – מלון סוויטות קווידאנדו

Hotel Ciudadano Suites הוא בית מלון במונטיבידיאו הממוקם היטב במתחם Tres Cruces בעיר, כשניים וחצי קילומטר נסיעה מרמירז, כשני קילומטר ושמונה מאות מטר מחוף פוקיטוס, וכן כשלושה קילומטר ושלוש מאות מטר מכיכר קגנצ'ה. כיכר Independencia נמצאת כארבעה קילומטר מבית המלון, ואילו תיאטרון סוליס נמצא במרחק של כחמישה קילומטר.

נמל התעופה הקרוב ביותר לבית המלון הוא נמל התעופה הבין לאומי קארראסקו, אשר נמצא כשמונה עשר קילומטר של נסיעה. ישנו שירות הסעות מנמל התעופה למלון. בית המלון כולל חדרי משפחה ומספק עבורכם גם מרפסת. בית המלון מספק שירות של דלפק קבלה, אשר פועל למען הצרכים שלכם במשך 24/7. יש בבית המלון גם שירות קונסיירז' ולאלו מבנכם שחייבים תמיד לדעת מה קורה במדינת ישראל, יוענק אינטרנט אלחוטי בחינם בכל מקום האירוח. אתם והילדים שלכם מוזמנים לחדר האוכל של בית המלון בכל בוקר, לשם אכילת ארוחת הבוקר אשר מוגשת בצורת בופה. אורחי בית המלון הזה אשר הגיעו עם ילדיהם היו מאוד מרוצים מבית המלון והם דירגו אותו בציון הממוצע של 9.0 בדירוג בתי מלון מומלצים במונטיבידיאו עם ילדים.

לבירור מחירים והזמנת חדר לחצו כאן

Hotel Alvear – מלון אלוויר

Hotel Alvear הוא מלון במונטיבידיאו הממוקם באופן אסטרטגי רק חצי רחוב משדרת דה חוליו שמונה עשר, וחמישה רחובות מכיכר אנטרברו הפופולארית. שדה התעופה הבין לאומי קארראסקו נמצא במרחק של כשישה עשר קילומטר. בית המלון מציע חדרים בעלי מיזוג אוויר ובהם כלולים שירותי אינטרנט בחינם.

בבית המלון המדובר יש שירות של דלפק סיורים המוכן לספק לכם המלצות על טיולים במונטיבידיאו. החדרים בבית המלון מצוידים בטלוויזיה ובמיני בר. כל החדרים של בית המלון כוללים חדרי אמבטיה פרטיים מודרניים  עם אביזרי שיש. אנו ממליצים לכם להגיע לטעום מארוחת הבוקר הנהדרת והמלאה, אשר מוגשת מדי יום בבר בצורת בופה, ביחד עם קרואסונים וקפה. בית מלון זה מציע עבורכם שירות של דלפק קבלה, אשר פועל למענכם במשך עשרים וארבע שעות ביממה. משפחות עם ילדים אשר ביקרו בבית מלון זה, המליצו עליו מאוד והוא קיבל ציון ממוצע של 9.1 מדי יום ברשימת בתי מלון מומלצים במונטיבידיאו למשפחות עם ילדים.

לבירור מחירים והזמנת חדר לחצו כאן

Hotel Antares – מלון אנטארס

Hotel Antares הוא מלון בעיר מונטיבידיאו, כקילומטר אחד מרמירז. שוק הנמל של מונטבידיאו נמצא כשלושה וחצי קילומטר משם. שדה התעופה הקרוב ביותר לבית המלון שדה התעופה הבין לאומי קארראסקו, אשר נמצא כעשרים קילומטר מבית המלון. בית המלון הזה נמצא כשני קילומטר מכיכר קגנ'צב וגם מכיכר אינדפנדניה, וכן כ- 2.5 קילומטר מתיאטרון סוליס.

בית המלון מציע אירוח עם אינטרנט אלחוטי בחינם וכן חנייה פרטית ללא תוספת תשלום. המלון מציע אירוח הכולל דלפק קבלה שפועל 24/7 ושירותי קונסיירז' וארגון סיורים. בחדרי המלון כלולים ארונות בגדים מרווחים וכל החדרים מצוידים בשולחן כתיבה מרהיב, בטלוויזיה ובחדר אמבטיה פרטי.

לבירור מחירים והזמנת חדר לחצו כאן

Juanita del Parque – חואניטה דל פארק

Juanita del Parque הוא מלון במונטיבידיאו, במרחק של כעשרים דקות הליכה ברגל מחוף פוקיטוס. החדרים המשפחתיים בבית המלון כוללים שלושה חדרי שינה; עבור חופשה מהנה במונטיבידיאו עם הילדים. תיאטרון טוליס נמצא במרחק של כ- 4 קילומטר מבית המלון, ואילו כיכר Independencia נמצאת חמישה קילומטר משם. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא קארראסקו אינטרנשיונל, הנמצא כתשעה עשרה קילומטר מבית המלון. בית המלון מציע שירות הסעות לשדה התעופה בתוספת תשלום. בית המלון ממוקם כשלושה קילומטר מכיכר קגנצ'ה והוא מציע לכם שירות של דלפק סיורים. האיזור בו ממוקם המלון – Parque Rodo – הוא בחירה נהדרת עבור המטיילים במונטיבידיאו אשר רוצים להכיר את התרבות של העיר וכן לטייל בטיולי חוף.

בית המלון מציע לכם אירוח אשר כולל מיזוג אוויר עם מרפסת; ואינטרנט אלחוטי ללא תוספת תשלום.  בחדרים מוצעת לכם טלוויזיה בעלת מסך שטוח ביחד עם ערוצי כבלים, וכן החדרים כוללים מטבח מאובזר היטב עם מקרר ועם מיקרוגל, מכונת כביסה וחדר אמבטיה אחד אשר כולל בתוכו בידה – תוספות חשובות למשפחות שלא קל למצוא בין בתי מלון במונטיבידיאו בדרך כלל.

בית מלון זה יכול לספק עבורכם בתשלום נוסף כמובן מגבות ואף מצעים. חדרי בית המלון הזה מציעים לכם מרפסת. גם קזינו זמין בבית מלון זה וניתן ליהנות ממנו. משפחות עם ילדים אשר ביקרו בבית המלון הזה המליצו עליו מאוד והוא קיבל ציון ממוצע של 8.6 בדירוגי מלונות מומלצים במונטיבידיאו למשפחות עם ילדים.

לבירור מחירים והזמנת חדר לחצו כאן

Intercity Montevideo – אינטרסיטי מונטיבידיאו

Intercity Montevideo ממוקם במרחק של רחוב אחד מתחנת האוטובוס הקרובה ביותר ושפע של חנויות וכן מסעדות בקרבת מקום. שדה התעופה הבין לאומי קארראסקו נמצא במרחק של חמישה עשר קילומטר. השכונה בה נמצא המלון, פונטה קרטס היא בחירה מצוינת עבור המטיילים באורוגוואי אשר מעוניינים לבקר במסעדות ולאכול אוכל מקומי.

בית המלון המודרני נמצא רק כמאה מטרים משדרות ג'נרל ארטיגאס, ורק כשבע מאות מטר של נסיעה ממועדון הגולף פונטה קררטאס ברובע פונטה קררטס המסורתי והתוסס. עבור אלה מכם אשר אינם מפסידים לעולם אימון כושר, מציע לכם בית המלון המדובר מרכז כושר מפותח ביותר וסאונה יבשה. בית המלון מציע אינטרנט אלחוטי זמין ללא כל הוספת תשלום באזורים הציבוריים שלו. כל החדרים של בית המלון שלעיל כוללים מיזוג אוויר ועבור צפייה מהנה של הילדים שלכם וצפייה שלכם, מציע בית המלון שלהלן טלוויזיה בכבלים, וכן חדרי רחצה פרטיים. בחלק מן החדרים של בית מלון זה נשקף נוף נהדר של העיר מונטיבידיאו. אתם יכולים להתעורר לארוחת בוקר מלאה עם קפה, מיצים טריים וכן קרואסונים. בראנץ' מוגש רק ימי ראשון. בית מלון זה מציע שירות של דלפק קבלה במשך עשרים וארבע שעות ברציפות. בית המלון זכה לציון ממוצע של 8.5 ברשימת בתי המלון המומלצים ביותר במונטיבידיאו למשפחות עם ילדים.

לבירור מחירים והזמנת חדר לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל