בתי מלון באנדורה

10 בתי מלון מומלצים באנדורה למשפחות עם ילדים

אנדורה היא מדינה נפלאה לחופשת סקי בחורף. הרי הפירנאים הספרדיים מציעים שפע של אתרי גלישה והמדינה הקטנטונת שבליבם מציעה חופשה חורפית מפנקת ונפלאה לכל המשפחה. יש הרבה בתי מלון באנדורה אבל רק חלקם מתאימים לאירוח משפחות עם ילדים ומספקים מתקנים ושירותים שונים לילדים. לפני שתצאו לחופשה באנדורה, מומלץ להזמין את אחד המלונות המומלצים באנדורה למשפחות עם ילדים

הזמנת דילים לאנדורה לה ולה | טיולים מאורגנים לאנדורה | טיולים מאורגנים לספרד

אם מתחשק לכם לצאת לחופשה בהרים המושלגים, גבוה באירופה אך כה קרוב למדינות פופולריות כמו ספרד או צרפת – אנדורה היא היעד המושלם עבורכם. עבור משפחה המחפשת חופשה מושלמת, נסיעה אל אנדורה עם ילדים היא חוויה נפלאה: אנדורה מציעה נופים הרריים נפלאים, סקי מעולה בעונת החורף, אגמים וקולינריה משובחת. היא קרובה מאוד גם לספרד וגם לצרפת כך שאפשר בהחלט להגיע אל חופשה באנדורה לאחר טיול בכל אחת משתי שכנותיה.

כיוון שאנדורה ידועה באתרי הסקי שלה, יש בה גם שפע של בתי מלון מצוינים, בהם גם מלונות באנדורה המתאימים למשפחות עם ילדים. אם אתם מתכננים להגיע אל אנדורה עם ילדים לחופשה, כדאי לבחור בית מלון באנדורה שמתאים לילדים, כלומר כזה שיש בו מתקנים מיוחדים לילדים כגון משחקייה, בריכות שחייה, מטבחונים או הפעלות שונות וכד'.

ברשימה שלפניכם ריכזנו עבורכם 10 בתי מלון מומלצים באנדורה למשפחות עם ילדים. ההמלצות מתבססות על דירוגים של המשפחות שהתארחו בבתי המלון בעת שהגיעו אל אנדורה עם ילדים לחופשה. הן העניקו ציון שהתייחס גם למידת התאמת בית המלון באנדורה לאירוח משפחות וילדים. הציון הממוצע שהוענק לכל בית מלון באנדורה המופיע ברשימה זו מופיע גם הוא עבור כל מלון ויקל עליכם בבחירה.

חופשה באנדורה – עוד מידע למטייל

השכרת רכב באנדורה – מידע, המלצות והשוואת מחירים

טיסות לספרד – השוואת מחירים ומידע חשוב למטייל

תחבורה בספרד – מדריך למטייל

סים ו-e-sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

השקענו מחשבה רבה בבניית הרשימה, מתוך מטרה לכלול בה מגוון רחב של מלונות באנדורה המומלצים למשפחות גם בהיבט הגיאוגרפי וגם ברמת המחיר והאיכות. כך שתמצאו כאן בתי מלון מומלצים באנדורה החל משלושה כוכבים ועד לחמישה.

בתי מלון מומלצים באנדורה למשפחות עם ילדים

Holiday Inn – Andorra – הולידיי אין – אנדורה

בית המלון המהודר Holiday Inn – Andorra, מרשת בתי המלון של הולידיי אין, הוא בית מלון במרכז אנדורה, כ-9 ק"מ מאתר הסקי גרנדווילה וכ-15 דק' נסיעה ממסלולי הסקי Vallnord. בית המלון מעוטר בשטיחי קיר של סלבדור דאלי ומציע אירוח משפחתי נעים, נקי וידידותי. חדרי המלון מרווחים, מוסקים בהסקה מרכזית וכוללים מזגן, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, עמדת קפה/תה/שוקו ומיני בר. בכל רחבי המלון אינטרנט אלחוטי חינם. בחלק מהחדרים יש ספה נפתחת.

בחדר הרחצה אמבטיה, מייבש שיער ומוצרי רחצה ותמרוקיה. במלון גם חדר כושר, בריכה מקורה שילדיכם יאהבו, סאונה ומרכז טיפולים ועיסויים לאורחים. בבית המלון מסעדה המתמחה במטבח מקומי ובינלאומי וכן בית קפה.

משפחות שהתארחו במלון זה שבאנדורה עם ילדים המליצו עליו בחום והעניקו לו את הציון הממוצע 8.4 בדירוג מלונות מומלצים באנדורה למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדר אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

Aparthotel Ona Dorada el Tarter – בית הארחה אונה דוראדה אל טרטר

Aparthotel Ona Dorada el Tarter הוא מלון באנדורה הממוקם כמה מאות מטרים מאתר הסקי של Soldeu el Tarter. האזור אידיאלי להליכה, טיפוס וכן עבור שלל פעילויות חוצות באנדורה. מרכז העיר קנילו נמצא כארבעה ק"מ מבית ההארחה ואתר הסקי המפורסם Grandvalira של אנדורה נמצא פחות מ-1 ק"מ ממנו. בשל מיקומו המעולה, משמש בית הארחה זה בסיס אידיאלי ליציאות לטיולי שטח בפירנאים – פעילות מומלצת מאוד למשפחות המגיעות אל אנדורה עם ילדים בעונה החמה.

לכל דירה בבית הארחה הזה ישנה פינת מגורים, טלוויזיה רבת ערוצים,מטבח מאובזר היטב, מקרר ומכונת כביסה – יתרונות חשובים למשפחות בהשוואה אל מלונות באנדורה ברוב המיקרים.  גם מגבות ומצעים תקבלו. בדלפק הקבלה תוכלו לרכוש כרטיסים לאטרקציות באנדורה וכן להמיר מטבע. משפחות שהתארחו בבית ההארחה עם ילדים הביעו שביעות רצון רבה והעניקו לו את הציון הממוצע של 8.5 בדירוג מלונות מומלצים באנדורהעם ילדים.

להזמנת חדר אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

APARTAMENT TUCAMP nº2041 – דירה טוצ'אמפ מספר 2041

מלון הדירות APARTAMENT TUCAMP nº2041 שבאנדורה ממוקם כשבעים מטרים בלבד ממעלית סקי פוניקאמפ. במרחק הליכה רגלי של כחמש דקות תמצאו שלל ברים ומסעדות. גבול צרפת מרוחק כ-14 ק"מ מבית המלון. בית המלון מציע נוף הרים משגע, שירותי אחסון ציוד סקי, סלון מאובזר מלא, טלוויזיה עם מסך שטוח, פינת אוכל אלגנטית, מטבח מאובזר מלא, הכולל גם מדיח כלים ומכונת קפה משוכללת ואפילו מכשיר DVD. חדר השינה הזוגי מכיל גם ארון בגדים וכמובן, מגבות ומצעים מסופקים לכל האורחים כל ימי השהות. חדר האמבטיה מצויד היטב וכולל גם מייבש שיער ומוצרי טיפוח.

אינטרנט אלחוטי חינם פועל בכל רחבי המלון וחנייה פרטית למכוניתכם. בכל דירה גם מתקן ליבוש כביסה ומתקני גיהוץ. משפחות שביקרו בבית המלון עם ילדיהם שיבחו אותו מאוד והעניקו לו ציון ממוצע של 9.7 בדירוג מלונות מומלצים באנדורה למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדר אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

Ski Plaza – סקי פלאזה

בית המלון Ski Plaza שבאנדורה ממוקם במרכז קניילו ונמצא רק כמאה מטרים ממעליות הסקי. בית המלון משקיף על הרי הפירנאים, המושלגים בחורף. כל החדרים בבית המלון מעוצבים וכוללים חדר אמבטיה מצויד, טלוויזיה במסך שטוח, כספת והסקה מרכזית. אינטרנט אלחוטי פועל ללא הגבלה בכל רחבי המלון.

בבית המלון בריכה מקורה שילדים יאהבו וכן ג'קוזי, חדר כושר מצויד, ספא, סאונה ואף חמאם ומרכז לעיסויים וטיפולים. כל פרט ופרט תוכנן בקפידה כדי לגרום לכם תחושה ביתית.

משפחות שהתארחו בבית המלון עם ילדים בעת חופשה באנדורה העניקו לו ציון ממוצע של 8.6 בדירוג בתי מלון מומלצים באנדורה למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדר אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

Acta Arthotel – אקטה ארטוטל

Acta Arthotel הוא מלון באנדורה שממוקם באחד מן הרחובות הראשיים באנדורה לה ולה, קרוב לחנויות רבות ולמרכז המסחרי ובמרחק הליכה קצר מקווי האוטובוס הראשיים המובילים לשדה התעופה ולאתרי הסקי. החדרים בבית המלון מרווחים ונוחים, מבודדים מפני רעשים מבחוץ וכוללים מיזוג אוויר. בכל חדר גם מיני בר וטלוויזיה עם מסך שטוח וכמובן, אינטרנט אלחוטי חופשי. בבית המלון בריכת שחייה, ספא עם סאונה ובתי מרחץ תורכיים. בבית המלון גם חדר כושר מצויד היטב וכן שירותי עיסוי בתוספת תשלום ומרכז עסקי.

מסעדת פלאטו נמצאת בקומת הקרקע, משקיפה על הנהר ומעניקה נוף עוצר נשימה. הארוחות במסעדה נפלאות ומומלצות ביותר. ארוחת הבוקר מוגשת בקומה החמישית של בית המלון, שם נמצאת גלריה לאמנות ומסעדה מעולה המשקיפה על נוף ההרים הנפלא.

משפחות שהתארחו בבית המלון עם ילדים ממליצות עליו בחום והעניקו לו ציון ממוצע של 9.3 בדירוג מלונות מומלצים באנדורה למשפחה עם ילדים.

להזמנת חדר אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

Patagonia Atiram Hotel – מלון פטגוניה אטירם

בית המלון באנדורה Patagonia Atiram Hotel ממוקם במיקום מעולה למרגלות המדרונות. בית המלון מתפאר במתקנים פנטסטיים לחובבי הבריאות להגיע אליהם אחרי הסקי – סאונה, חדר כושר מאובזר היטב, וכן אזורי טרקלין חמימים ומוסקים היטב. בית המלון בנוי על צלע ההר ופונה אל נופי ההרים המרהיבים. אורחים המגיעים אל אנדורה עם ילדים ומתארחים בבית המלון מתעוררים בכל בוקר לנוף ההרים המשגע ומגיעים רגועים ושלווים אל חדר האוכל לארוחת הבוקר הנהדרת במסעדת המלון.

אחד היתרונות הגדולים של בית המלון הזה הוא קרבתו אל הרכבל שמגיע אל התחנה התחתונה של אתר הסקי ארינסל שהוא אחד מאתרי הסקי הפופולריים באנדורה ומתאים לסנובורד ומגלשנים כאחד, גם למתקדמים וגם למתחילים. בסיום הסקי, שובו לבית המלון והניחו את הרגליים העייפות שלכם בכורסאות הטרקלין האטמוספרי ותהנו מן האש הגלויה באח. תוכלו להירגע עוד יותר בסאונה או להמריץ את הדם עוד יותר בחדר הכושר.

משפחות שהתארחו בבית המלון שבאנדורה עם ילדים ממליצים מאוד על בית המלון והעניקו לו ציון ממוצע של 8.6 בדירוג בתי מלון מומלצים באנדורה עם ילדים.

להזמנת חדר אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

Aparthotel AnyosPark – בית הארחה אניוספארק

בית המלון Aparthotel AnyosPark שבאנדורה ממוקם בכפר ההר אנדורן Anyós. מדרונות הסקי של דה Vallnord ו-GrandValira נמצאים במרחק של חמש עשרה דקות נסיעה ברכב מבית המלון. בירתה של אנדורה נמצאת רק כשמונה ק"מ מהמלון. הדירות האטרקטיביות בבית המלון כוללות רצפות מעץ, אזור טרקלין מפנק וטלוויזיה עם מסך שטוח ושידורי לוויין. עוד בחדרים מטבחון מאובזר היטב אשר כולל בתוכו מיקרוגל, כיריים חשמליות וכן מקרר – יתרונות חשובים בהשוואה אל בתי מלון באנדורה. וכמובן, נוף ההרים המשגע כלול במחיר. בבית המלון גישה חופשית למרכז הספורט המודרני המאובזר שלו, בריכות חיצוניות, חדר כושר מקצועי, ספא המציע מגוון נרחב של טיפולים ועיסויים וכן אימונים אירוביים כמו זומבה וספינינג ללא תוספת תשלום.

בית המלון מציע גם מגרשי טניס מסוגים שונים ומגרשי כדור נוספים. במתחם Anyóspark תמצאו שלוש מסעדות המתמחות במטבח מקומי ובינלאומי. מסעדת הספורט מגישה לכם אוכל מהיר ובריא. בטרקלין האקווה, אשר פתוח בעונת הקיץ, תמצאו ג'קוזי, בר-מסעדה ואזור מרגוע.

בית המלון זכה לציון ממוצע של 8.4 ברשימת בתי מלון מומלצים באנדורה עם ילדים.

להזמנת חדר אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

Hotel Euroski – מלון יורסקי

בית המלון העונתי Hotel Euroski נמצא בעמק האינקלס היפהפה בפירנאים והוא מוקף בהרים. הוא מרוחק כ-800 מטרים ממדרונות אתר הסקי Grandvalira. בית המלון מציע שירות העברות בחינם למעליות הסקי Tarter וכן ציוד סקי להשכרה. מיקומו של בית המלון אידיאלי לטיולים רגליים ולספורט חורף – שתי הסיבות המרכזיות שלשמן מגיעות משפחות אל אנדורה עם ילדים בחורף ובקיץ. בית המלון מציע גם ספא, בריכת שחיה מקורה וג'קוזי.

חובבי הכושר יוכלו להתאמן בחדר הכושר (בתוספת תשלום) וכל האורחים יוכלו להתארח בטרקלין הנעים ובו האח הבוערת ולשחק בחדר המשחקים. אינטרנט אלחוטי פועל חינם בכל רחבי המלון. כל חדרי המלון מחוממים וכוללים מקרר, מיני בר וטלוויזיה בלוויין עם ערוצים בתוספת תשלום. כמו כן תמצאו בחדרים שולחן כתיבה וחדר רחצה.

משפחות אוהבות במיוחד לבלות בבית מלון זה, ולכן דירגו את המלון בציון של 8.0 ברשימת המלונות המומלצים באנדורה למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדר אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

Hotel Segle XX – מלון סגל איקס איקס

בית המלון Hotel Segle XX שבאנדורה ממוקם בעמק Ransol, כ-800 מטרים ממעלית הסקי הקרובה ביותר לתחום Grand Valira. האזור מציע מסלולי טיול מגוונים ורבים בין האגמים וההרים של רנסול ועמקי האינקלס. בית מלון זה מציע גם פעילויות וטיולים בחודשי הקיץ. אם אתם שוכרים רכב באנדורה – מוצעת לכם חניה חינם סמוך לבית המלון.

בית המלון מציע בריכה מקורה ומחוממת וכן שירות תחבורה חינם למסלולי הסקי השונים. כל החדרים בבית המלון כוללים טלוויזיה בלוויין וחדר אמבטיה פרטי עם מייבש שיער. בחלק של החדרים בבית המלון נשקף נוף ההרים הקסום. עוד מציע המלון טיפולי סאונה ועיסוי. בבית המלון יש מסעדה, בר ובר מוסיקלי.

משפחות שהתארחו בבית המלון העניקו לו את הציון הממוצע של 8.3 ברשימת המלונות המומלצים באנדורה עם ילדים.

להזמנת חדר אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

Pierre & Vacances Andorra El Tarter – פייר & וקאנקס אנדורה אל טרטר

בית המלון Pierre & Vacances Andorra El Tarter ממוקם בעיירה אל טרטר, בגובה של כאלף ושבע מאות מטרים ומרוחק כ-400 מטרים מתחנת הסקי גרנדווילה, אזור הסקי הגדול ביותר בפירנאים. מרכז אנדורה לה וולה, אשר ממוקם כ-17 ק"מ מבית המלון מציע לכם חנויות, ברים, מסעדות ועד. אינטרנט אלחוטי פועל חינם בכל רחבי המלון.

הדירות בבית המלון מעוצבות בסגנון הררי והן ממוקמות על פני שלוש קומות בשני בניינים מופרדים שיש בהם מעלית. כל הדירות בבית המלון כוללות חימום, פרקט, פינת מגורים עם ספה אלגנטית וטלוויזיה בעלת מסך שטוח. כמו כן תוכלו לאחסן את ציוד הסקי שלכם בחדר סגור ומאובטח. חדר האמבטיה כולל בתוכו אמבטיה ומייבש שיער. כל חדרי המלון כוללים מטבח מאובזר היטב ובו תנור, מיקרוגל ומכונת קפה נספרסו וכן מדיח כלים ומכונת כביסה, יתרונות חשובים למשפחות בהשוואה אל מלונות באנדורה ברוב המיקרים. בית המלון מציע גם מרפסות המשקיפות אל ההרים, חניה מקורה למכונית ואח בוערת.

משפחות שהתארחו בבית המלון עם הילדים העניקו לו ציון ממוצע של 8.5 ברשימת המלונות המומלצים באנדורה למשפחה עם ילדים.

להזמנת חדר אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל