בתי מלון במאוריציוס

8 בתי מלון מומלצים במאוריציוס למשפחות עם ילדים

מתכננים חופשה משפחתית במאוריציוס? האי האקזוטי שבאוקיינוס ההודי מציע בתי מלון רבים וטובים, אך כמה מהם טובים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. בכתבה זו תמצאו רשימה של בתי מלון מומלצים במאוריציוס למשפחות עם ילדים, סרטוני וידאו ופירוט מלא לכל מלון

       הזמנת דילים למאוריציוס       |       הזמת טיולים מאורגנים למאוריציוס

בשנים האחרונות האי האקזוטי מאוריציוס, אשר בדרום מערב האוקיינוס ההודי, הולך וצובר פופולריות בקרב ישראלים כיעד תיירות מבוקש. יותר ויותר משפחות יוצאות לטיול במאוריציוס עם ילדים ונהנות מהחופים הזהובים, מהמים התכולים הרגועים ומהשקט הקסום. ישנם לא מעט אתרי נופש ומקומות לינה במאוריציוס, אבל אם אתם יוצאים לנופש או לטיול במאוריציוס עם ילדים תרצו בוודאי לעשות בחירה באחד מבתי המלון המתאימים למשפחות באי. בכתבה זו ריכזנו עבורכם רשימת מלונות מומלצים במאוריציוס למשפחות עם ילדים. בכתבה זו רכזנו עבורכם רשימה של שמונה בתי מלון במאוריציוס אשר זכו להמלצות חמות ממשפחות עם ילדים שהתארחו בהם בעצמן והעניקו להם ציונים גבוהים. רשימה זו כוללת מלונות במאוריציוס מסוגים שונים וברמות אירוח שונות.

המשותף לכולם הוא כאמור ההמלצות שקיבלו ממשפחות ששהו בהם בעת חופשה במאוריציוס עם ילדים. לכמה מבתי המלון הללו יש מתקנים או שירותים מיוחדים עבור ילדים, כגון משחקיה, בריכות לילדים, מטבחונים וכדומה. רשימה זו של בתי מלון במאוריציוס המומלצים למשפחות עם ילדים מבוססת על ציון שהעניקו המשפחות עצמן באמצעות דירוג באינטרנט.

טיול למאוריציוס – עוד המלצות למטייל

ביטוח נסיעות – השוואת מחירים וטיפים חשובים

השכרת רכב במאוריציוס – מידע חיוני וטיפים

טיסות למאוריציוס – השוואת מחירים ומידע חשוב

מלונות מומלצים במאוריציוס עם ילדים

Voila Bagatelle – וואילה בגטלה

Voila Bagatelle הוא מלון במאוריציוס הממוקם במיקום נוח בבאגטלה,  עשרה ק"מ ממרכז פורט לואי בירת מאוריציוס. נמל התעופה הבינ"ל של מאוריציוס, Seewoosagur Ramgoolam, מרוחק כ-40 דק' נסיעה מבית המלון. בכל החדרים בבית המלון חדרי אמבטיה פרטיים ומאובזרים, וכן טלוויזיה בלויין בעלת מסך שטוח, מזגן ומיני בר להנאתכם. ברוב רובם של החדרים תוכלו להשקיף על נוף ההרים ועל גינה מטופחת להפליא. ארוחת הבוקר הקונטיננטלית כלולה במחיר אך תוכלו להרחיבה אם תרצו – בתוספת תשלום.

חטיפים וכיבוד קל תוכלו להזמין לחדרכם בכל שעות היום. שרות הקבלה פועל 24/7 וישנם במלון חדרי ישיבות איכותיים ואינטרנט אלחוטי חופשי ובחינם. בקניון הסמוך מבחר גדול של מסעדות ובתי קפה, המגישים מבחר מנות מן המטבח המקומי והבינלאומי. המלון מספק גם שירותי המרת מט"ח, שירות אחסון מזוודות והזמנת נסיעות. כמו-כן אפשר להזמין ניקוי יבש, כביסה וגיהוץ – בתוספת תשלום, כמובן.

המלון זכה לציון של 9.0 ברשימת מלונות מומלצים במאוריציוס למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדר במלון וואילה בגטלה – לחצו כאן


Labourdonnais Waterfront Hotel – מלון לורדונאיז וואטרפרונט

Labourdonnais Waterfront Hotel הוא בית מלון במרכז פורט לואי, בירת מאוריציוס, במיקום מעולה. בית המלון מציע לכם חדרים בסגנון אלגנטי ובעלי מרפסת פרטית המשקיפה אל הנוף הקסום של האוקיינוס ההודי. כל חדרי המלון מוארים ומרווחים להפליא וצבועים בגווני פסטל. כל החדרים מאובזרים במזגן וכוללים אמבטיה פרטית, טלוויזיה רב ערוצית חכמה ושידורי לווין. בחדרים גם פינת ישיבה אלגנטית ושולחן כתיבה. תוכלו לקחת פסק זמן ולהירגע יחד עם הילדים בבריכה החיצונית וכן בספא. מתחם הספא במלון מציע שלל טיפולים, לפי בחירתכם והעדפותיכם. גם חדר כושר איכותי ומשוכלל יש במלון. שתי מסעדותיו של המלון מציעות תפריט מגוון ואיכותי ובבר המלון תוכלו להזמין משקה כלבבכם. כחמש דקות נסיעה מהמלון תגיעו למרינה, שם תוכלו לצאת לשייט בספינת קטמרן וליהנות מן הנופים הנפלאים.

נמל התעופה מרוחק כ-50 ק"מ מהמלון. באפשרותכם לעשות תיאום העברה לשדה התעופה וזאת בתשלום נוסף בדלפק הקבלה. משפחות שיצאו לחופשה במאוריציוס עם ילדים ולנו בבית המלון אהבו אותו מאוד ודירגו אותו בציון ממוצע מעולה של 9.3 ברשימת בתי מלון מומלצים במאוריציוס למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדר במלון לורדונאיז וואטרפרונט – לחצו כאן


Citadelle Mall Apartments – דירות בקניון סיטאדל

מתחם דירות הנופש במאוריציוס Citadelle Mall Apartments ממוקם בקרבה רבה לכמה אטרקציות פופולריות מאוד במאוריציוס ובהן נמל השוק המרכזי שאף דה מארס, המצודה, תיאטרון פורט לואי ומסגד ג'וממה. הדירות במלון בנות 3 חדרי שינה, פינת אוכל, מטבח מאובזר היטב – יתרונות משמעותיים בהשוואה אל מלונות במאוריציוס עבור משפחות –  חדר אמבטיה, טלוויזיה מסך שטוח,ומרפסת המשקיפה לים ואל העיר.  כמו-כן ישנה חנייה פרטית וכמובן, גלישה חופשית באינטרנט. משפחות שבילו חופשה במאוריציוס עם ילדים ושהו במלון דירות זה העניקו לו ציון ממוצע של 9.3 ברשימת בתי מלון מומלצים במאוריציוס למשפחות עם ילדים.

להזמנת דירה במלון Citadelle Mall Apartments – לחצו כאן


Hotel Champ De Mars – מלון צ'אמפ דה מארס

Hotel Champ De Mars הוא מלון במרכז העיר פורט לואי  ונמצא ממש מול מסלול המירוצים. תיאטרון פורט לואי מרוחק כ-900 מ' מהמלון. נמל התעופה של מאוריציוס מרוחק כ-34 ק"מ מהמלון. כל החדרים במלון ממוזגים וכוללים טלוויזיה רב ערוצית, חדר אמבטיה פרטי ומקלחת. בחלק מהחדרים יש גם פינות ישיבה. מהחדרים נשקף נוף עירוני מקסים של פורט לואי או של ההרים סביב. תוכלו לבחור קוקטייל על פי בחירתכם האישית מהבר שבמלון.

להזמנת חדר במלון צ'אמפ דה מארס – לחצו כאן


Le Suffren Hotel & Marina – מלון לה סופרן ומרינה

Le Suffren Hotel & Marina ממוקם על קו המים בפורט לואי. נמל התעופה הבינ"ל של מאוריציוס מרוחק כ-50 ק"מ מהמלון. אפשר להזמין הסעות אליו וממנו דרך הקבלה. לעומת זאת, שאטל מונית ללה לבורדוניס הוא ללא תשלום. במלון תמצאו דלפק שירות, אשר מעניק שירות 24/7. המלון מציע חדרים מרווחים למדיי, אשר משקיפים על האוקינוס ההודי או על הגנים. תוכלו ללכת עם הילדים לבריכה החיצונית וליהנות מבילוי משותף עמם. כל החדרים צבועים בצבעים בהירים ובהם רצפת שטיח וכן מיזוג אוויר. בחדרים פינת ישיבה מרגיעה, טלוויזיה חכמה וכן ערכה להכנת קפה ותה ואף שוקו עבור הילדים שלכם.

במלון מסעדה ששמה Pomme de Mât והיא מתמחה במאכלים של המטבח הבין לאומי בפרט ופירות ים בכלל וכן בסושי. בבית המלון גם בר איכותי. המלון מצויד בחדר כושר מאובזר היטב וחדר ספא. משפחות עם ילדים נהנו מאוד לשהות בבית מלון זה והעניקו לו ציון ממוצע של 8.8 ברשימת בתי מלון מומלצים במאוריציוס למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדר במלון לה סופרן ומרינה – לחצו כאן


Le Saint Georges Hotel – מלון לה סאינט ג'ורג'

Le Saint Georges Hotel, בית מלון בפורט לואי, מרחק של עשר דקות הליכה ברגל משאנף דה מארס. תיאטרון פורט לואי מרוחק כ-650 מ' מהמלון. שדה התעופה הבינ"ל של מאוריציוס נמצא כ-35 ק"מ מהמלון. כל החדרים במלון כוללים חדר רחצה פרטי וטלוויזיה עם מסך שטוח. חדרים מסוימים במלון פונים לבריכה ואחרים להרים. במלון בריכה חיצונית מהנה שילדיכם יאהבו מאוד. אינטרנט אלחוטי מוצע חינם לבאי המלון וכן חנייה פרטית לאורחים. במלון בר איכותי. משפחות שבילו חופשה במאוריציוס עם ילדים ושהו בבית המלון העניקו לו את הציון הממוצע של 8.0 ברשימת בתי מלון מומלצים במאוריציוס למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדר במלון לה סאינט ג'ורג' – לחצו כאן


Joubarbe Residence – מעון ז'ורבבה

מלון Joubarbe Residence הוא בית מלון במאוריציוס הממוקם במוקה,  פרבר המרוחק כעשר דקות נסיעה מהבירה פורט לואי. שדה התעופה הבינ"ל של מאוריציוס מרוחק כ-38 ק"מ ממנו. הקניון הפופולרי Bagatelle נמצא כחמש דקות נסיעה מבית המלון. במלון הדירות הפופולרי על משפחות בחופשה במאוריציוס עם ילדים ישנן דירות חדר ודירות שני חדרים. בכל הדירות מטבח מאובזר – יתרון משמעותי למשפחות בהשוואה אל מלונות במאוריציוס בד"כ – חדר רחצה צמוד, מרפסת ממנה נשקף נוף מקסים להרים או לים וכן טלוויזיה במסך שטוח. בקבלה ישמחו לסייע לכם בהשכרת רכב או בהסעות לשדה התעופה. אינטרנט חופשי ובחינם זמין בכל רחבי המלון.

להזמנת מקום במעון ז'ורבבה – לחצו כאן


Villa Anakao Mauritius – וילה אנאקו מאוריצייוס

Villa Anakao Mauritius ממוקם ב-Pointe aux Sables במרחק של כשישה ק"מ מפורט לואי. זוהי וילת נופש במאוריציוס, מרובת חדרים איכותית, אידיאלית למשפחות בחופשה במאוריציוס עם ילדים המחפשות מרחבים גדולים בבית. בווילה בריכת שחייה חיצונית שילדים יאהבו מאוד. בכל חדר בווילה זו תמצאו מטבחון עם קומקום חשמלי להכנה של תה וקפה, מזגן, טלוויזיה ואף מרפסת אשר ממנה ניבט הנוף המקסים של מאוריציוס. תוכלו ליהנות מן השירות של דלפק הקבלה במהלך כל היום, וכן משירותי כביסה ומשירותי אחסון מזוודות ואף מחנייה פרטית בחינם. ישנן מגוון נרחב של פעילויות בווילה או בסביבתה, כמו למשל עיסויים למיניהם, שיט קאנו ושנורקלינג וכן גלישת רוח. גם מסעדה איכותית פועלת בבית וגישה זמינה ובחינם לאינטרנט אלחוטי.

להזמנת חדר במלון וילה אנאקו מאוריצייוס – לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל