ארסנל

ארסנל – המדריך להזמנת כרטיסים וצפייה במשחקים

אם תמיד חלמתם לראות משחקים של ארסנל – אחת מקבוצות הפאר של הכדורגל האנגלי – מהאיצטדיון, כתבה זו תעזור לכם להגשים את החלום הזה בקלות ובמחירים זולים, והיא כוללת את כל המידע הדרוש להזמנת כרטיסים לארסנל – החל מטיפים ומידע חשוב על משחקי ארסנל, אפשרות הזמנת כרטיסים למשחקים של ארסנל אונליין באתר בעברית עם שירות לקוחות, המלצות על עוד אטרקציות לאוהדי ארסנל בלונדון ועל מלונות בלונדון, טיסות ללונדון ועוד מידע חשוב למטייל לפני הזמנת כרטיסים למשחקי ארסנל

 הזמנת דילים ללונדון | הזמנת דילים למנצ'סטר | הזמנת טיולים מאורגנים לאנגליה

ארסנל היא קבוצת כדורגל אנגלי מצפון העיר לונדון הממוקמת ברובע איזלינגטון ומשחקת ב"פרמייר-ליג". ארסנל הוקמה בשנת 1886 על ידי עובדי מפעל הנשק "רויואל ארסנל" ומכן נגזר שמה וכינוייה – "התותחנים". התארים בהם זכתה ארסנל לאורך השנים ממצבים אותה כאחת הקבוצות המצליחות ביותר בתולדות הכדורגל באנגליה. לזכות ארסנל 13 תארי אליפות של הליגה האנגלית, מתוכן 3 אליפויות בעידן הפרמייר-ליג, ו- 13 זכיות בגביע האנגלי. כמו כן, לזכותה של ארסנל שיא עונות רצופות בפרמייר-ליג.

להזמנת כרטיסים לארסנל באתר מאובטח בעברית עם שירות לקוחות ישראלי לחצו כאן

חופשה באנגליה – עוד באותו נושא:

טיסות ללונדון – השוואת מחירים וטיפים חשובים למטייל

מלונות מומלצים בלונדון למשפחות עם ילדים

השכרת רכב באנגליה ונהיגה באנגליה – המדריך המלא

הזמנת לירה שטרלינג (GBP) בנתב"ג

eSim וסים לבריטניה – מידע וטיפים למטייל

למרות שארסנל משתתפת על בסיס קבוע במפעלים האירופים של אופ"א, הישג השיא של ארסנל בכדורגל האירופאי הגיע בעונת 2005/2006, כאשר הקבוצה הגיעה לגמר ליגת האלופות בו הפסידה לברצלונה. לאחרונה ארסנל רשמה הישג אירופי נוסף, כאשר העפילה לגמר הליגה האירופית, בו הפסידה לצ'לסי ב"דרבי" האנגלי אשר התקיים בבאקו, בירת אזרבייג'ן.

ארסנל היא גם אחת הקבוצות הפופולריות ביותר באנגליה ומחוץ לה, הממוקמת במקום הרביעי מבחינת כמות אוהדיה בין קבוצות הפרמייר-ליג, עם יותר מ-37 מיליון אוהדים, ולה ממוצע הצופים למשחק השלישי בין קבוצות הפרמיירליג.  במקביל, לקבוצה גם יריבויות ספורטיביות היסטוריות עם מספר מועדונים בליגה, כשהבולטת ביניהן היא היריבות עם טוטנהאם, היות ושתי הקבוצות ממוקמות בצפון לונדון והמפגשים ביניהן מכונים ה"דרבי של צפון לונדון". יריבות מסורתיות נוספות של ארסנל הן שאר קבוצות הכדורגל מלונדון (הבכירות), צ'לסי ו- ווסטהאם יונייטד. בנוסף לאלו יש לארסנל יריבות מרה עם מנצ'סטר יונייטד.

לארסנל יש מעמד כלכלי גבוה ביותר, והיא אחת הקבוצות העשירות ביותר בפרמייר-ליג ובעולם, כשהיא מדורגת שלישית בליגה האנגלית ושישית בעולם מבחינת שוויה הפיננסי, ומקדימה מועדוני פאר כמו ליברפול, יובנטוס ואתלטיקו מדריד.

להזמנת כרטיסים לליגה האנגלית לחצו כאן

איצטדיון אמיראטס וההגעה אליו

אצטדיון הבית של ארסנל משנת 2006 הוא "אצטדיון האמירויות", שקיבל את שמו לאחר שחברת התעופה של איחוד האמירויות קנתה את הזכויות על השם ל-15 שנה בעבור 100 מיליון ליש"ט. מדובר באצטדיון מפואר בעל 60,000 מקומות ישיבה, המצויד במסכי HD ענקיים, והוא השלישי בגודלו בליגה האנגלית.

האצטדיון ממוקם במרחק של חצי שעה נסיעה ממרכז לונדון ברכבת התחתית, והדרך המומלצת להגיע לאצטדיון היא באמצעותה. התחנה הקרובה ביותר לאצטדיון, במרחק של 3 דקות הליכה, היא תחנת Arsenal, אליה ניתן להגיע באמצעות נסיעה בקו Piccadilly של הרכבת התחתית. אפשרות נוספת היא להגיע לתחנת Finsbury Park, הממוקמת במרחק של כ-10 דקות הליכה מהאצטדיון, אליה ניתן להגיע באמצעות הקווים Piccadilly ו- Victoria.

כתובת איצטדיון ארסנל היא: Hornsey Rd, London N7 7AJ.

כרטיסים לארסנל

ארסנל הוא אחד ממועדוני הכדורגל הפופולריים באנגליה, והביקוש לכרטיסים למשחקי ארסנל הוא גבוה ביחס לביקוש לכרטיסים למשחקי כדורגל באנגליה של קבוצות אחרות בפרמיירליג. כמו כן, כמרבית המועדונים הגדולים באירופה, ארסנל נותנת עדיפות לחברי מועדון האוהדים בכל הנוגע לרכישת כרטיסים למשחקים של ארסנל, כך שאם אתם מכירים חברי מועדון האוהדים של ארסנל, זאת השיטה הטובה ביותר למצוא כרטיסים לארסנל במחיר הכי זול. למרות זאת ישנה אפשרות לרכוש כרטיס גם למי שאינו חבר מועדון, אך במחיר גבוה יותר.

קחו בחשבון שכרטיסים למשחקים מבוקשים של ארסנל, כמו הדרבי מול טוטנהאם, או כרטיסים למשחקי ארסנל בליגת האלופות, יהיו קשים יותר להשגה, במיוחד למי שאינו חבר מועדון. לכן, נמליץ לכם להזמין כרטיסים למשחקי ארסנל מראש, ועל מנת להבטיח את זמינות ומקוריות הכרטיס, ולהנות מחוויית כדורגל אנגלי בראש שקט, להזמנת כרטיסים למשחקי ארסנל באתר מאובטח בעברית עם שירות לקוחות ישראלי שיטפל בכל בעיה שעלולה לצוץ ליחצו על הקישור: https://familytour.tickets-partners.com/dock/team/arsenal-fc

מחירי כרטיסים למשחקי ארסנל מחולקים לקטגוריות, בהתאם ליריבה מולה משחקת ארסנל, ומחירם למי שאינו חבר מועדון האוהדים נע בין 27£ לכרטיס במיקום פחות מבוקש באצטדיון למשחק בקטגוריה C, ועד ל- 97£ למיקום טוב יותר למשחק בקטגוריה A.

סיורים באצטדיון אמיראטס, מוזיאון ארסנל וחנות אוהדים

ארסנל מציעה מספר סוגי סיורים באצטדיון האמירויות הכוללים ביקור במוזיאון ארסנל. הסיורים מומלצים לכל חובב כדורגל, גם כאלה שאינם נמנים על אוהדי ארסנל.

הסיור הרגיל האורך בין שעה לשעתיים, תלוי בקצב שלכם, כולל הדרכה קולית, ובו תוכלו לבקר במגרש, בחדרי ההלבשה, מנהרת השחקנים, כר הדשא, חדר העיתונות, מוזיאון וחנות ארסנל. מחיר הסיור הינו £25.00 למבוגר, £20.00 לפנסיונרים, סטודנטים, ונכים, £16.00 לילדים בין הגילאים 5-15, וחינם לילדים מתחת לגיל 5. הסיורים מתקיימים בין השעות 10:00-17:00. בימי שבת -ראשון הסיורים מתקיימים בין 9:30-18:00.

בנוסף ארסנל מציעה סיורים משודרגים ומודרכים על ידי שחקני עבר מפורסמים של הקבוצה. סיורים אלו יקרים יותר ומתחילים מ-20£ לילד, 40£ למבוגר, ו-30£ לסטודנטים, פנסיונרים ונכים. אפשרות נוספת היא להשתתף בסיור מודרך המתקיים לפני משחק של ארסנל. סיור זה מציע אפשרות להרגיש את אווירת טרום משחק באצטדיון, את ההכנות השונות של הצוות והשחקנים. המחירים לסיור מתחילים מ- 25£.

לבסוף, ארסנל מציעה אירוח VIP האורך 4 שעות וכולל סיור מודרך על ידי שחקן עבר אותו אתם רשאים לבחור, בכל המקומות בהם מתקיים הסיור הרגיל, בנוסף ביקור באולפני הטלוויזיה באצטדיון, ארוחה ב"מועדון היהלום", מסעדת שף הממוקמת באצטדיון, מתנות שונות ועוד. עלות האירוח היא 350£.

לפרטים והזמנת כרטיסים לסיורים באמיראטס כנסו לקישור: https://arsenaldirect.arsenal.com/tour/home?utm_campaign=AMGretailprojects%20&utm_medium=StadiumTours&utm_source=meganav

אטרקציות, מקומות בילוי ואוכל מסביב לאיצטדיון אמיראטס

האצטדיון ממוקם בשכונת הייברי השקטה למדי ונטולת אטרקציות תיירותיות משמעותיות. במקום ישנם לא מעט פאבים, בהם ניתן לאכול ולשתות בירה, אך מרבית מקומות הבילוי הקרובים לאצטדיון של ארסנל נמצאים באזור Islington, הנמצא במרחק של כ-15-20 דקות הליכה דרומה מהאצטדיון.

אלו הפאבים הסמוכים ביותר לאצטדיון עצמו.

El Comandante – פאב במרחק 5 דקות הליכה בכתובת 11 Annette Rd, London N7 6ET

Tollington Arms – פאב במרחק 7 דקות הליכה בכתובת 115 Hornsey Rd, London N7 6DN

The Victoria Tavern פאב במרחק 8 דק' הליכה בכתובת 203 Holloway Rd, London N7 8DL

כאמור, אזור Islington עשיר באטרקציות, מקומות בילוי ואוכל. לעוד מידע על אטרקציות בלונדון היכנסו לכתבה:

אטרקציות מיוחדות בלונדון למטיילים צעירים

כללי התנהגות במשחקי ארסנל לאוהד ולמבקר

  • הכניסה לאצטדיון מותנית בבדיקה ביטחונית. כמו כן יש לזכור שכל האצטדיון מצולם ומתועד במערכת מצלמות במעגל סגור. העוברים על כללים ותקנות אלו, חושפים את עצמם למעצר ואף להעמדה לדין. אנא המנעו מאי נעימות
  • יש להישמע להוראות צוות הסדרנים, אנשי האבטחה והמשטרה
  • חלה חובה לתפוס את המקום המסומן בכרטיס אותו רכשתם
  • אין להיכנס למקום המיועד עבור אוהדי הקבוצה היריבה
  • בכניסה למשחקי ארסנל ילדים מתחת לגיל 14 חייבים בליווי מבוגר
  • כניסה חוזרת לתחומי האצטדיון, אך ורק באישור של סדרן או איש משטרה
  • אין לעמוד בזמן קיום משחקים של ארסנל
  • אין לעשן בתחומי האצטדיון
  • אסורה הכניסה לאצטדיון עם הפריטים הבאים:
  • כלי נשק לרבות סכינים, מוטות או כל חפץ עם פוטנציאל לפגיעה באחרים ולסכן את שלום הציבור
  • זיקוקים ונפצים
  • אמצעים הפולטים עשן ורעש
  • פחיות משקה, בקבוקי זכוכית ובקבוקי פלסטיק הגדולים מ-500 מ"ל
  • חומרים מסוכנים
  • אלכוהול מבחוץ, כמו כן אסורה הכניסה למשחקי ארסנל במצב שכרות
  • אין להכניס סמים וחומרים משני תודעה אחרים
  • סמני לייזר
  • מקלות סלפי
  • ציוד צילום והקלטה מקצועיים
  • עגלות
  • תיקים גדולים ומזוודות
  • כלי נגינה
  • מטריות גדולות
  • התנהגות מאיימת כלפיי אחרים לרבות אלימות וביטויי גזענות, הומופוביה אפליה , לרבות שירה בעלת אופי שכזה או הטרדה של אחרים – אסורה בהחלט
  • שימוש בכרזות ולבוש עם מסרים המעודדים גזענות, אפליה, טרור, ושנאה
  • אסורה השלכת פריטים לכר הדשא
  • אסורה הכניסה לכר הדשא בזמן משחק כדורגל של ארסנל

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל