טיסות לאנטליה כרטיסי טיסה

טיסות לאנטליה (טורקיה) – השוואת מחירים והזמנות

מתכננים חופשה באנטליה בטורקיה? ישנם מקרים שהשוואת מחירים של טיסות לאנטליה ממגוון רחב של חברות (באמצעות מנוע מיוחד להשוואת טיסות שתמצאו בכתבה שלפניכם) מוזיל את עלות הטיסה כולה בעשרות אחוזים. רגע לפני שמזמינים כרטיסי טיסה לאנטליה כדאי לבדוק ולקרוא את הטיפים וההמלצות שהכנו עבורכם על חברות התעופה השונות ועל חופשה באנטליה

   להזמנת דילים לאנטליה לחצו כאן   |   להזמנת טיולים מאורגנים לטורקיה לחצו כאן

לאורך השנים הייתה טורקיה אחת מהמדינות האהודות ביותר על התייר הישראלי, יש לכך לא מעט סיבות, ביניהן טיסות זולות וקצרות, אירוח מפנק ומחירים משתלמים במיוחד. אנטליה היא עיר הנופש הגדולה והמשמעותית ביותר בטורקיה, מהסיבה הזאת לא מעט ישראלים בוחרים בה בתור המקום שבו הם יערכו את חופשת הקיץ שלהם. אך רגע לפני שאתם מזינים כרטיסי טיסה לאנטליה – האם ביצעתם השוואת מחירי טיסות לאנטליה?

ברגע שתשוו מחירי טיסות לאנטליה באמצעות מנוע החיפוש של kiwi לאיתור טיסות משתלמות (אשר נמצא למטה בדף זה) תוכלו לקבל מחירים משתלמים במיוחד ולהזמין כרטיסי טיסה לאנטליה בתנאים הנוחים עבורכם

חופשה באנטליה – עוד באותו נושא:

אנטליה למשפחות – המלצות לחופשה משפחתית ואטרקציות

אנטליה – השכרת רכב וטיפים לנהיגה

אנטליה – מלונות מומלצים עם ילדים

הזמנת לירה טורקית (TRY) לשדה התעופה בן גוריון

eSIM וסים לטורקיה – מידע שימושי וטיפים לתקשורת יעילה

תחבורה בטורקיה – מדריך למטייל

נמל התעופה של אנטליה

שדה התעופה הבינלאומי באנטליה הוא אחד משדות התעופה החדישים ביותר בטורקיה, המצוייד היטב על מנת להקל על התיירים שמעוניינים להגיע אל העיר. שדה התעופה מעוצב בצורה עגולה, כך שמבחוץ הוא גם נראה מרשים מאוד. שדה התעופה כולו מתפרס על לא פחות מ-4 קומות כשבכל קומה תוכלו למצוא משהו אחר.

בקומה השלישית של שדה התעופה באנטליה תוכלו למצוא את הדיוטי פרי, שהוא גדול במיוחד ומכיל בתוכו מבחר ענק של חנויות מכל הסוגים. בנוסף תוכלו למצוא באותה קומה גם לא מעט מסעדות ובתי קפה שיאפשרו לכם לאכול ולשתות כמעט כל מה שבא לכם. כך שאם שכחתם לקנות מתנות לבני המשפחה או לחברים, יש לכם הזדמנות להשלים את החסר בשדה התעופה.

לנוחתים בשדה התעופה ישנה אפשרות לקנות לירה טורקית בעמדות צ'יינג' אך אילו אינן מקבלות שקלים ולכן מומלץ להזמין מראש לירה טורקית שתחכה לכם לפני הטיסה בנמל התעופה בן גוריון באמצעות השירות המומלץ (בקישור) המאפשר הזמנת מט"ח לנתב"ג 

מי מכם שרוצה לשמור על קשר עם בני המשפחה בארץ יכול גם לרכוש בשדה התעופה סים מקומי.

איך להגיע משדה התעופה של אנטליה למרכז העיר?

תכנון מקדים יכול לחסוך לעצמכם לא מעט חוסר התמצאות בשדה התעופה של אנטליה. המרחק בין שדה התעופה של אנטליה למרכז העיר הינו 14 ק"מ בלבד, אומנם לא מדובר על מרחק רב – אך עדיין קיימות לרשותכם לא מעט אפשרויות להגיע מנמל התעופה אנטליה אל מרכז העיר. ברגע שתבחנו את כל האופציות תוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם, כאשר מה שיכול לשנות את הבחירה שלכם זה כמובן זמן ההגעה והמחיר שמשתנה מאופציה אחת לאופציה אחרת. בפסקאות הבאות נסקור עבורכם את כל האופציות האפשריות להגיע אל מרכז אנטליה משדה התעופה –

קודם נתחיל בלספר לכם את נקודת התורפה, נכון לכתיבת שורות אלה לא קיימת תחבורה ציבורית בין שדה התעופה של אנטליה למרכז העיר. כך שעבור מי מכם שרצה לחסוך כסף ולנסוע באוטובוס עירוני שייקח אתכם ישירות אל מרכז אנטליה משדה התעופה, אין אפשרות לעשות זאת. כך שאתם צריכים לבדוק מהן האופציות האחרות שכן זמינות עבורכם.

מרבית הישראלים מעדיפים בעת הזמנת המלון לסגור גם שירות של הסעה משדה התעופה מטעם המלון שיספק להם את האפשרות להגיע משדה התעופה ישירות אל המלון על מנת לפרוק את הציוד. לרוב המלון מספק את השירות בחינם או בעלות כספית מינימלית, כך מי מכם שרוצה לחסוך בעלויות זוהי בהחלט אופציה משתלמת מאוד. מהי נקודת התורפה? לרוב תצטרכו להמתין למספר נוסעים שיסעו ביחד אתכם, כך שההמתנה לפעמים יכולה להיות ארוכה ומייגעת. אך אם אינכם ממהרים לשום מקום – זוהי האופציה הטובה ביותר.

אופציה נוספת למי שלא מעוניין לחכות בשדה התעופה או לכאלה שאינם אוהבים לנסוע עם עוד אנשים ברכב זה כמובן להזמין נהג מונית שייקח אתכם ישירות אל מרכז העיר או אל המלון. מדובר על האופציה המהירה ביותר ועל הנסיעה הנוחה ביותר עבורכם, והעלות לא חייבת להיות יותר גבוהה מאשר העלות שתצטרכו לשלם על שאטל מטעם המלון. חשוב להדגיש כי נסיעה עם מונית משדה התעופה אינה יקרה במיוחד בהשוואה למחירי המוניות בישראל, כך ששווה לכם לבדוק מהן העליות מראש – כך שתוכלו להגיע מוכנים לשדה התעופה עם סכום הכסף הדרוש למונית. לצורך כך מומלץ להשתמש בשירות המומלץ (בקישור) להזמנת הסעות משדה התעופה

טיסה לאנטליה מתל אביב – עם אילו חברות תעופה?

חיפוש של טיסה לאנטליה יעלה לפניכם עשרות רבות של חברות תעופה המציעות טיסות ישירות לאנטליה או טיסות זולות לאנטליה עם קונקשיין. החוכמה היא כמובן לבחור את חברת התעופה שתוכל לספק לכם את מכלול האפשרויות הטוב ביותר, כך שאם תבחנו את העלות אל מול התועלת תגלו כי עשיתם את העסקה הנכונה ביותר. במאמר הבא נסקור בשבילכם את כל החברות המציעות טיסות לאנטליה מישראל.

השוואת מחירי טיסות לאנטליה זוהי האופציה האידיאלית ביותר עבורכם לקבל את המחיר הטוב ביותר. טיסות לאנטליה יכולות להתבצע עם מגוון רחב של חברות תעופה, כך שאתם צריכים להגיע למצב שאתם בוחרים את חברת התעופה הטובה ביותר עבורכם. על מנת שתוכלו למצוא טיסה לאנטליה שעונה בדיוק לצרכים שלכם, החלטנו לסקור עבורכם את חברות התעופה הטובות ביותר מבין המבחר הקיים – כך שהבחירה שלכם תהיה הרבה יותר קלה ממה שנדמה לכם.

אחת מהאופציות הטובות ביותר להזמנת טיסות ישירות לאנטליה משדה התעופה בן גוריון הינה חברת הלואו קוסט הטורקית פגסוס. מדובר על חברה וותיקה יחסית שמפעילה קווי טיסה בינלאומיים עוד משנת 1990, כך שאין לכם מה לדאוג מהבחינה הזאת. טיסה ישירה לאנטליה מנתב"ג תיקח לכם בסך הכול שעה חצי. העלות גם היא לא גבוהה בכלל ונעה בין 150-300 דולר, כאשר המחיר משתנה בהתאם לביקוש ובהתאם לתקופה שבה אתם מעוניינים לטוס כמובן.

נכון להיום אין עוד חברת תעופה המספקת טיסות ישירות לאנטליה, לכן האופציה הבאה שיכולה להיות משתלמת עבורכם הינה טיסת קונקשן לאנטליה עם חברת התעופה הבינלאומית של טורקיה – טורקיש איירליינס. מדובר על טיסת קונקשיין עם עצירה אחת בשדה התעופה של איסטנבול, עיר הבירה של טורקיה. ככל שזמן העצירה באיסטנבול יהיה קצר יותר כך תוכלו להגיע מהר יותר לאנטליה, לרוב טיסה שכזו תיקח לכם 3-5 שעות כולל טיסה לאיסטנבול וגם העצירה באיסטנבול והטיסה לאנטליה מאיסטנבול. גם העלות תהיה יקרה יותר, כאשר המחיר ינוע בין 250-500 דולר, שגם כאן המחיר משתנה בהתאם לביקוש ובהתאם לתקופה שבה החלטתם לבצע את הטיסה שלכם. 

כאשר אנו מסתכלים ובוחנים את כל האופציות בוודאי ניתן לשים לב כי נכון להיום חברת פגסוס תציע לכם את התנאים הטובים ביותר. אך חשוב מאוד שתבצעו השוואת מחירי טיסות לאנטליה שתהיה נכונה לתאריכים בהם אתם מתכננים חופשה באנטליה על מנת שתוכלו למצוא את חברת התעופה הטובה ביותר עבורכם ואת המחיר המשתלם ביותר. כך לא תהיו מופתעים מהעלויות, וגם לא תמצאו את עצמכם מקבלים תמורה נמוכה למחיר אותו שילמתם. טיסות ישירות לאנטליה הן, בסופו של דבר, הדרך האידיאלית ביותר עבורכם לפתוח את החופשה שלכם בעיר הנופש הגדולה ביותר בטורקיה ברגל ימין.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל