ורנה בולגריה הסעות

מוניות בורנה בבולגריה ושירותי תחבורה ציבורית

כדי לסייע לכם לתכנן היטב חופשה בורנה, ערכנו עבורכם את המדריך המלא והמפורט בנוגע למוניות בורנה ותחבורה ציבורית בוארנה ובמטרופולין, כולל אפשרויות הזמנת מונית בוארנה או השעה משדה התעופה בורנה לעיר עצמה (או תחבורה לגולדן סנדס, הריזורט הסמוך) אונליין, דרך שירות אמין ומומלץ

      הזמנת דילים לורנה        |        טיולים מאורגנים לבולגריה

הישראלים הם עם חובב טיולים שאוהב במיוחד לגלות בכל פעם יעדים חדשים ומרתקים לטיול משפחות עם ילדים. בזכות מדיניות השמים הפתוחים וצניחת מחירי הטיסות בעשרות אחוזים, המשימה נהיית קלה וזולה הרבה יותר ולכן ישראלים רבים אוהבים לחזור אל אותם היעדים שוב ושוב. העיר ורנה שבבולגריה, לחוף הים השחור, הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים הפופולריים ביותר על ישראלים. במרחק טיסה קצר מאוד (כ-2:20 ש') תגיעו לורנה עם הילדים ותחוו עמם נופים עירוניים מרהיבים, אטרקציות מיוחדות ואפילו אזורי קיט ונופש. לורנה מאות שנות היסטוריה ותרבות, פארקים ואטרקציות כמו דולפינריום או תיאטראות מיוחדים והיא גם קלה ונוחה מאוד לתנועה ונגישות. טיול בוארנה מתאים לכולם, אך העיר ידידותית מאוד למשפחות עם ילדים.

כדי לסייע לכם לתכנן היטב את מסלולכם לטיול בורנה, ערכנו עבורכם את המדריך המלא והמפורט בנוגע למוניות בוארנה ותחבורה ציבורית בורנה ובמטרופולין. מדריך זה נבנה בשילוב מידע ממנוע החיפוש המתקדם של חברת קיווי טקסי, המהווה דרך אידיאלית להזמנת מונית בורנה או הסעה משדה התעופה בורנה בהזמנה מראש אונליין. הנהג ימתין לכם בשדה התעופה עם שלט שעליו שימכם, יעזור לכם עם המזוודות, וייקח אתכם ישירות למלון במחיר שקוף ומשתלם אשר נקבע מראש בעת ההזמנה לפי מחירון.

כדי להשתמש במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית בוארנה או הסעה משדה התעופה בורנה הזינו את שם היעד והמוצא באנגלית – למשל varna ו varna airport (כתובות מדוייקות תתבקשו למסור בהמשך)

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:


חופשה בוארנה – עוד באותו נושא

טיסות לורנה בולגריה – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בורנה בולגריה – השוואת מחירים

10 מלונות משתלמים לחופשה משפחתית בורנה בולגריה

סים ו-esim לבולגריה – מידע חשוב וטיפים לתקשורת יעילה ומשתלמת

תחבורה בבולגריה – מידע והמלצות למטייל

לב בולגרי – קניית כסף בולגרי בישראל

תחבורה ציבורית בורנה

לרוב, טיול בורנה עם ילדים מוגבל בזמן ומצריך הכנה מדויקת כדי לנצל היטב כל דקה. לכן חשוב להכיר מראש את הסדרי התחבורה הציבורית בורנה על שלל סוגיה. להלן הסדרי תחבורה ציבורית בוארנה:
1. אוטובוסים – בורנה מערך אוטובוסים נרחב מאוד הפועל בכל רחבי העיר. ביציאה מנמל התעופה אתם יכולים למצוא את קו 409 אשר עובר במספר תחנות מרכזיות בעיר וממשיך עד לגולדן סנדס (עיירת נופש מרכזית מאוד בקרב תיירים בכלל ומשפחות המטיילות באיזור ורנה עם ילדים בפרט). מחיר נסיעה חד פעמית באוטובוס מנמל התעופה לוארנה הוא כשלושה לב בולגרי (הכסף הבולגרי) לאדם ומשך הנסיעה מנמל התעופה אל ורנה הוא 25-30 דקות. בורנה עצמה פועלים שלל קווי אוטובוס עירוניים. את כרטיס הנסיעה אפשר לרכוש במכונות אוטומטיות, כמו גם אצל הנהג (רק חשוב לזכור שאתם חייבים לשלם את הסכום המדויק לנסיעה). מחיר כרטיס נסיעה בורנה הוא לב אחד (2-3 שקלים). על מנת להגיע לקתדרלה הממוקמת במרכז העיר, אתם יכולים להשתמש בכל אחד מקווי האוטובוסים בורנה וכך להתחיל את הטיול שלכם בורנה עם הילדים בצורה נוחה הרבה יותר.

2. רכבת בוארנה – תחנת הרכבת המרכזית בורנה פעילה לכל אורך שעות היממה ונמצאת מרחק קצר ממרכז וארנה. אפשר אפוא להגיע לורנה עם הילדים גם ברכבת משלל ערים באירופה ללא כל בעיה וכמובן גם מנמל התעופה. רכבות מגיעות לתחנת הרכבת בורנה מערים שונות באירופה במועדים שונים. מומלץ לבדוק אילו קווים עוברים שם ומה מחיר הנסיעה (משתנה בהתאם לעונה וליעד הנסיעה).

3. השכרת רכב – אומנם האופציה הנגישה ביותר לכל מי שרוצה להתנייד מוארנה ברחבי בולגריה או אירופה היא השכרת רכב בבולגריה ,  אך בפועל לא תמיד מדובר על האופציה האטרקטיבית ביותר לתחבורה בוארנה. כאשר אתם נוחתים בנמל התעופה של ורנה עם ילדים ומחפשים לשכור רכב כדי שיקל על תנועתכם, ישנן לא מעט חברות להשכרת רכב המציעות את שירותיהן וישמחו לספק לכם רכבים איכותיים לכל פרק זמן שתרצו. עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר באופציה יקרה הרבה יותר וכי לא תמיד יש לכם מה לעשות עם הרכב אם אתם לא יוצאים בתחומי העיר ורנה.

4. מוניות בוארנה – לכל נסיעה, לכל יעד ובכל שעה משעות היום, אתם יכולים פשוט להזמין מונית דרך מנוע החיפוש של חברת kiwi taxi, ולהיות בטוחים שתגיעו ליעד שלכם בביטחה. זוהי צורת ההתניידות הנוחה ביותר וגם היעילה ביותר מבחינה כלכלית.

הסעה משדה התעופה בוארנה למרכז העיר

אם אתם מתכננים טיול בורנה עם הילדים, חבל לבזבז זמן חופשה יקר. כבר בירידה מכבש המטוס תשאפו לצמצם למינימום את ההמתנה ולבחור בפתרון היעיל ביותר להגיע משדה התעופה בוארנה לבתי המלון. מנוע חיפוש המוניות של חברת קיווי טקסי מציע לכם פתרון תחבורתי פשוט, יעיל וזמין במיוחד, אשר יסייע לכם להתחיל את הטיול בורנה עם הילדים ברגל ימין. באמצעות חיפוש פשוט של מוצא ויעד תמצאו באתר קיווי טקסי את כל שירותי המוניות בורנה. מנוע החיפוש יציג בפניכם את כל המידע בהתאם לתאריך הנחיתה שלכם.

באתר kiwi taxi יוצגו לפניכם מכוניות פרייבט, מיניבוסים ואפילו מיניוואנים, כך שתוכלו לבחור את כלי הרכב שמתאים ביותר שמתאים ביותר לצרכיכם להסעה משדה התעופה בורנה למלון , לפי מספר הנוסעים וכמות המזוודות הצפויה. לאחר שמצאתם את סוג המונית הרצויה, תוכלו לבצע הזמנה מבעוד מועד ליום הנחיתה. כדי להבטיח שהמונית והנהג ימתינו לכם בשדה התעופה, כדאי לשלם מראש באמצעות כרטיס אשראי או להפקיד מקדמה, במיוחד אם הזמנתם מונית גדולה יחסית. ביום הנחיתה ימתין לכם נהג המונית בכניסה לטרמינל עם שלט ועליו שמכם, ויקח אתכם בבטחה עד לבית המלון בורנה.

לקוחות קיווי טקסי יכולים להזמין מוניות גם עבור בעלי צרכים מיוחדים או משפחות עם ילדים. רק הגדירו במנוע החיפוש את דרישותיכם, למשל כסאות בטיחות או מושב לתינוקות, ומנוע החיפוש ימצא את המונית המתאימה. כדי להקל עליכם עוד יותר בהזמנת מונית בוארנה בעת חופשה בורנה, עשינו עבורכם השוואת מחירים לסוגי מוניות שונים, על-פי סוג המונית, מספר הנוסעים ומספר המזוודות.

מחירי מוניות מנמל התעופה למרכז העיר ורנה

בסיוע מנוע החיפוש של חברת kiwi taxi יצרנו לכם את התעריפון המלא לנסיעה מנמל התעופה של וארנה למרכז העיר. זמן נסיעה משוער הוא כ-10 דקות והמחירים במחירון נכונים לעת כתיבת שורות אלו:
מכונית מיקרו – 19 דולרים, לשלושה נוסעים ושתי מזוודות.
מכונית אקונומי – 20 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 34 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 19 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 35 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר אנשים – 95 דולרים, כולל 13 מזוודות.
מיניבוס ל-16 אנשים – 112 דולרים, כולל 16 מזוודות.
מיניבוס ל-19 אנשים – 129 דולרים, כולל 19 מזוודות.

מחירי מונית מורנה לגולדן סנדס

ישראלים רבים רוצים לצאת לכפרי נופש ששוכנים באזור ורנה, כשאתר הנופש הפופולרי ביותר על משפחות המטיילות בורנה עם ילדים הוא גולדן סנדס. המרחק בין ורנה לגולדן סנדס הוא כ-30 דקות נסיעה במונית.   לפניכם התעריפון המלא של חברת קיווי טקסי לנסיעה מוארנה לגולדן סנדס, על פי פרמטרים של סוג המכונית, כמות הנוסעים והמזוודות:
מכונית אקונומי – 33 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 43 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 41 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 61 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל