השכרת רכב בריגה מחירים

השכרת רכב בריגה בירת לטביה – השוואת מחירים ומידע חשוב

לפני הזמנת השכרת רכב בריגה בירת לטביה מומלץ להקדיש כמה דקות לכתבה הזו אשר יכולה לחסוך לכם מאות שקלים ולפתור לכם הרבה בעיות בעזרת מנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בלטביה וטיפים חשובים למטייל על נהיגה וחנייה בריגה (כולל סרטון וידאו על נהיגה בריגה ומידע חשוב)

<

השכרת רכבים בריגה – מחירים והזמנות

כדי לאתר את המחירים הכי זולים על השכרת רכב בריגה תוך דקה, השתמשו במנוע המיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל אשר נמצא למעלה בדף זה. בשדה ארץ, ביחרו כמובן את לטוויה, ואז בשדה "עיר" בחרו את ריגה riga ובשדה "תחנה" ביחרו היכן בדיוק אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בריגה מתוך האופציות הכוללות את האפשרות הנוחה למטייל ברוב המיקרים, של השכרת רכב בשדה התעופה בריגה, ועוד אפשרויות של מיקומים בהם פועלות סוכנויות השכרת רכב בריגה כמו למשל תחנת הרכבת בריגה, נמל המעבורות של ריגה או התחנה המרכזית בריגה. לסיום, הזינו את התאריכים המועדפים עבורכם להזמנת השכרת רכב בריגה ואז תוכלו לצפות בהשוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכב בריגה הנחשבות אמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית ולהזמין את הרכב המתאים עבורכם.

טיול בלטביה – עוד מידע למטייל

בתי מלון מומלצים בריגה בירת לטביה

ריגה למשפחות – אטרקציות לחופשה והמלצות למטייל

טיסות לריגה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסי טיסה ללטביה

השכרת רכב בריגה – מידע למטייל

יש לריגה חיבורי כבישים טובים לאסטוניה, ליטא, רוסיה ובלרוס. ריגה נמצאת על ויה בלטיקה Via Baltica – אחת הדרכים הידועות בעולם העוברת בין המדינות הבלטיות – ובמרחק של כ-3000 ק״מ מווילנה וטאלין.

יש בנמל התעופה של ריגה כמות מכובדת של סוכנויות השכרת רכב בלטביה וכן ניתן למצוא סניפי השכרת רכב גם במקומות אחרים בריגה. אפשר אפילו לשכור מכונית זולה בסגנון סובייטי. עם זאת, התנועה בריגה נוטה להיות מאוד איטית ומלאה בפקקים, בעיקר בגשרים, והחנייה בחלק העתיק של ריגה יכולה להגיע לעד 10 יורו לשעה. שימו לב שבמרכז ריגה תצטרכו לשלם על חנייה ציבורית ברחובות והתעריפים משתנים בהתאם למרחק מהמרכז. החנייה בריגה ברחוב בתשלום עד 20:00 באמצע השבוע, עד 17:00 בימי שבת וחינם בימי ראשון. את המקומות הספורים שאינם בתשלום כמעט בלתי אפשרי להשיג.

לפני השכרת רכב בריגה מומלץ לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בריגה –

נהיגה בשכרות בריגה

נהיגה תחת השפעת אלכוהול היא הפרת חוק רצינית בלטביה. מלבד הקנסות הכבדים והחרמת הרישיון, אפשר בקלות לקבל גם עונש של 10-15 ימים במעצר מנהלי. כמות האלכוהול המקסימלית בדם בעת נהיגה בריגה (או נהיגה בלטביה, בכל חלקי הארץ) לא יכולה לעלות על 0.5. יש המון ניידות משטרה בריגה ולא נדיר שהן עוצרות ובודקות נהגים.

איך להתמצא

מותר להיכנס עם רכב לעיר העתיקה בריגה, אם כי תעריפי החנייה יכולים לעלות על 10 יורו לשעה. יכול להיות קשה רק למצוא מקום חנייה. במרכז ריגה לא תמצאו חנייה חינם, אולי רק אחרי 17:00 או בימי ראשון.

החניון של Stockmans ידוע בתור פיתרון זול יחסית לחנייה בריגה והוא נמצא ממש ליד תחנת האוטובוסים. לחילופין, זול יותר לחנות מחוץ למרכז ריגה ומשם לקחת חשמלית לתחנת האוטובוסים המרכזית בריגה וחזרה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל