המרת מט"ח

רובל רוסי (RUB) – הזמנה לנתב"ג ואפשרויות נוספות

לא חסרות סיבות שבגינן תרצו לטוס לרוסיה, מדובר במדינה הגדולה ביותר בעולם. אך לפני שאתם מתחילים לתכנן טיול ברוסיה (או נסיעת עסקים), האם כבר תכננתם קניית רובל רוסי במזומן? אם עדיין לא קניתם רובלים המאמר הבא הוא בדיוק מה שאתם צריכים על מנת שתקבלו את כל המידע על אפשרויות רכישת רובל רוסי בישראל ותקבלו את ההחלטה הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם.

אז ממש כשאתם מתחילים לתכנן את הטיול שלכם ברוסיה, אחת מהפעולות הראשונות שאתם צריכים לתכנן היא המרה של שקל לרובל רוסי בישראל, כדי שתנחתו עם רובלים ברוסיה (עמדות הצ'יינג' בשדות התעופה ברוסיה לא יכבדו שקלים ולא כדאי לכם להיתקע בלי רובלים בנחיתה ברוסיה). קניית רובל רוסי במזומן בישראל תאפשר לכם להגיע לטיול שלכם עם ראש שקט ובידיעה מלאה כי יש לכם את הכסף הדרוש על מנת להשלים את הטיול כולו. במאמר הבא נסקור את כל האופציות שבאמצעותן תוכלו לבצע המרה של שקל לרובל רוסי

חברת FlyMoney משנה את כל חוקי המשחק בכל הקשור להמרת שקל למטבע זר – החברה מציעה להקל עליכם את כל המלאכה, ולבצע הזמנת מט"ח לנתב"ג דרך שירות האינטרנט של החברה – והכסף יחכה לכם בנתב"ג ביום הטיסה לרוסיה בעמדת בנק הפועלים בטרמינל 1 או 3. תוכלו גם לפרוס את הסכום של קניית רובל רוסי לתשלומים באמצעות כרטיס האשראי ולא תצטרכו לצאת במיוחד מהבית – כך שמעולם לא היה יותר קל לבצע המרה של שקל לרובל רוסי. השתמשו בתיבת המרת המט"ח של פליימאני שנמצאת למטה בדף זה כדי לבצע הזמנת רובל לשדה התעופה – ייתכן שתצטרכו לגלול את תיבת החיפוש ימינה או שמאלה כדי לראות את כל השדות ולהשלים את ביצוע ההזמנה –



טיול ברוסיה – עוד באותו נושא:

השכרת רכב ברוסיה – השוואת מחירים ומידע לנהג

טיסות פנים ברוסיה – מה חשוב לדעת

היתרונות של הזמנת רובל רוסי (RUB) לנתב"ג

רוסיה היא המדינה הגדולה ביותר בעולם, ועל מנת שתוכלו למקסם את כל האופציות הנמצאות במקום שאליו אתם צפויים להגיע – עליכם לתכנן טיול ברוסיה לפרטי פרטים. בעזרת הזמנת מט"ח בנתב"ג תוכלו לפנות לעצמכם עוד זמן על מנת לתכנן את הטיול שלכם, במקום לבזבז שעות חשובות בהגעה לבנק או צ'יינג' והמתנה בתור.

אומנם רוסיה היא לא מדינה מאוד יקרה, אך עדיין אם תרצו לנצל את כל הדברים המיוחדים שהיא מציעה תצטרכו לפנות לכך זמן וכסף. באמצעות הזמנת רובל רוסי לנתב"ג אתם יכולים לפרוס את כל העסקה לתשלומים בכרטיס האשראי, וכך להקל על עצמכם את התשלום החודשי ולתכנן טוב יותר את העלויות של טיול ברוסיה.

אף אחד לא רוצה להסתבך עם החוק ברוסיה! כולם יודעים כי רוסיה היא אחת מהמדינות הקשוחות ביותר בעולם בכל הקשור לחוקים. לכן חשוב מאוד שתוודאו כי השטרות שאתם מקבלים הם שטרות מקוריים, כך תוכלו להיות עם ראש שקט. באמצעות הזמנת רובל רוסי לנתב"ג אתם חוסכים מעצמכם את החששות המיותרים, מכיוון שכל השטרות שמסופקים לכם עוברים את הבדיקות המחמירות ביותר והשירות מופעל בפיקוח משרד האוצר. חברת FlyMoney גם מציעה ללקוחותיה שירות לקוחות פעיל שזמין לתת מענה בכל ימות השבוע ובכל שעות היממה, כך תוכלו לדעת שתמיד יש מי שייעץ או יספק לכם את המידע החיוני עבורכם.

קניית רובל רוסי (RUB) בדואר ישראל

למרות שהרובל הרוסי הוא אחד מהמטבעות החזקים והדומיננטיים ביותר בעולם, דואר ישראל אינו מבצע המרה של שקל לרובל רוסי או להפך. לכן אם אתם עומדים לטוס לרוסיה, לא תוכלו לבצע קנייה של רובל רוסי דרך דואר ישראל. תצטרכו לחשוב על אופציות אחרות שיספקו לכם את המענה בנושא הזה.

קניית רובל במזומן בבנק

האפשרות הבאה שלכם היא כמובן להיעזר בסניפי הבנקים השונים אשר מבצעים המרה של שקל לרובל רוסי. אומנם ברוב הבנקים תוכלו למצוא בקלות רובל רוסי, כך שהפעולה עצמה בהחלט יכולה להתבצע. הבעיה העיקרית היא שהעמלה שתידרשו לשלם תהיה גבוהה מאוד, וההמתנה בתורים הארוכים יכולה להיות מאוד מתישה ומייגעת. כך שאתם גם מפסידים כסף, וגם מבזבזים לעצמכם זמן יקר שתוכלו לנצל אותו לטובת תכנון הטיול שלכם.

רכישת רובל רוסי בצ'יינג'ים

אופציה נוספת שיכולה להיות רלוונטית עבורכם היא קניית רובלים דרך אחת מחנויות הצ'יינג' הנמצאות בסמוך למקום שבו אתם גרים. היתרון המשמעותי ביותר של האופציה הזאת היא שברוב המקרים לא יהיו לכם תורים והשכיחות של חנויות הצ'יינג' הינה שכיחות גבוהה מאוד. אך לא תתטרכו לפנות זמן כדי להגיע לצ'יינג' בשעות הפתיחה, ולא תוכלו לחלק את העלות של רכישת רובל במזומן לתשלומים חודשיים. בנוסף, לעיתים קרובות יש סכנה ואי בהירות בנוגע למקוריות של השטרות. לא פעם תיירים ישראלים סיפרו כי הם קיבלו שטרות מזויפים שהונפקו להם דרך חנויות צ'יינג' כאלה ואחרות בערים שונות. לכן חשוב מאוד לקחת את הנושא הזה לתשומת לבכם על מנת שתיזהרו ותהיו תמיד עם יד על הדופק.

קניית רובל רוסי בשדה התעופה

עד כה סקרנו לפניכם את שלושת האופציות השכיחות ביותר שבעזרתן תוכלו לבצע המרה של שקל לרובל רוסי. אך נכון להיום האופציה הטובה ביותר בכל הקשור להמרת שקל לרובל רוסי היא הזמנת רובל רוסי לנתב"ג. זוהי האופציה שתספק לכם את התועלת המרבית ותחשוף אתכם למינימום של סיכונים.

ראשית בעזרת האופציה הזאת אתם יכולים לחסוך לעצמכם זמן יקר, וכמובן לתעל אותו לטובת ארגון וסידור הטיול שלכם. בנוסף האופציה הזאת תהיה האופציה הקלה ביותר, אינכם צריכים ללכת לשום מקום או לקחת סיכונים מיותרים – אתם מבצעים את כל הפעולה מהבית או מהעבודה דרך המחשב האישי שלכם.

המחיר שמופיע לכם באתר רגע לפני התשלום הוא המחיר הסופי, כלומר אינכם צריכים להוסיף סכום נוסף של כסף. אתם יכולים להיות רגועים ולדעת כי לא מצפות לכם הפתעות נוספות בחיוב החודשי. אם לא די בכך, את כל התשלום על קניית רובלים תוכלו אפילו לפרוס לתשלומים וכך להקל על עצמכם ולספק לכם עוד קצת אוויר לנשימה. הכסף ימתין לכם לפני הטיסה לרוסיה במעטפה על שימכם בעמדת בנק הפועלים בנתב"ג, בטרמינל 1 או 3.

רובל רוסי – אילו שטרות ואילו מטבעות?

הרובל הרוסי הוא המטבע הרשמי של רוסיה, בנוסף הוא משמש בתור מטבע נוסף במדינות אבחזיה  ודרום אוסטיה. לנוכח ההתחזקות של הכלכלה הרוסית, כיום מדובר באחד מהמטבעות המובילים ביותר בעולם.

המטבעות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 1 קופייקה, 5 קופייקה, 10 קופייקה, 50 קופייקה, 1 רובל רוסי, 2 רובל רוסי, 5 רובל רוסי, 10 רובל רוסי.
השטרות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 5 רובל רוסי, 10 רובל רוסי, 50 רובל רוסי, 100 רובל רוסי, 200 רובל רוסי, 500 רובל רוסי, 1000 רובל רוסי, 2000 רובל רוסי, 5000 רובל רוסי.

כמה כסף להזמין לטיול ברוסיה?

טיול ברוסיה הוא ללא ספק טיול שאתם הולכים ליהנות בו כמעט מכל רגע, אך אחת מהשאלות שהכי קשה לכם לתת עליהם תשובה טרם הטיול – היא כמה רובל רוסי אתם צריכים להביא אתכם לטיול כולו? כמובן שככל שתקלעו בצורה מדויקת יותר כך תוכלו להרוויח יותר מכיוון שלא תצטרכו לבצע המרה נוספת של הכסף או להוציא כסף באחד מהכספומטים הפזורים ברחבי רוסיה.

ברוב המקרים כמעט בלתי אפשרי לתת תשובה חד משמעית מכיוון שברוסיה תוכלו למצוא לא מעט סיבות שיגרמו לכם לחרוג מהתקציב שהגדרתם לעצמכם מראש. לכן חשוב מאוד שתבינו כי בסופו של יום ההוצאה היומית הסופית תלויה בעיקר בכם, וככל שתהיו יותר מבוקרים כך תוכלו לבזבז פחות כסף.

ברוב המקרים התייר הישראלי הממוצע יכול להוציא ביום אחד ברוסיה בין 100-120 דולר, כאשר בסכום הזה אתם לא רק תשבו לאכול במסעדות. אלא גם תוכלו לישון בבתי מלון ברמה יחסית גבוהה ואפילו תוכלו ללכת לכמה אטרקציות, כמובן שהכול מסתכם בעלות של האטרקציה כולה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל