המרת מט"ח

קרונה דנית (DKK) – המרת כסף בנתב"ג

אם החלטתם כי ברצונכם לערוך טיול בדנמרק, ככל הנראה תצליחו לחזור עם חוויות לכל החיים. אך רגע לפני שאתם עולים על המטוס, אתם כמובן צריכים להגיע לדנמרק עם קרונה דנית על מנת להתחיל את הטיול שלכם בצורה חלקה (דנמרק איננה משתמשת ביורו). כיצד כדאי לקנות קרונה דנית במוזן בישראל? כל הפרטים במדריך שלפניכם

חברת FlyMoney תאפשר לכם לבצע הזמנת קרונה דנית לנתב"ג באינטרנט, כאשר הכסף ימתין לכם במעטפה על שימכם בעמדת בנק הפועלים בשדה התעופה (טרמינל 1 או 3) ביום הטיסה. זוהי אולי הדרך הפשוטה ביותר שבאמצעותה תוכלו להזמין כסף טרם הטיול שלכם לדנמרק. אתם לא צריכים לצאת מהבית ולא צריכים לפנות זמן מיוחד, ותוכלו גם לחלק את סכום הרכישה לתשלומים בכרטיס האשראי. במאמר הבא נסקור עבורכם את כל האופציות של קניית קרונה דנית ונמליץ לכם על האופציה הטובה ביותר. כדי להזמין קרונה דנית לנתב"ג השתמשו במנוע ההזמנות שלמטה – שימו לב שייתכן ותצטרכו לגלול את התיבה ימינה או שמאלה כדי לראות את כל השדות ולהשלים את ביצוע ההזמנה – 



לקניית מט"ח לחופשה בעזרת FlyMoney (ניתן לעשות זאת באמצעות המנוע שלהם כאן למעלה) יש מספר יתרונות:

היתרונות של הזמנת קרונה דנית (DKK) לנתב"ג

הידע שלכם על מקומות שכדאי לבקר בהם בדנמרק פרט לעיר הבירה קופנהגן ככל הנראה לא רחב במיוחד, ולכן אתם צריכים לפנות לעצמכם מספיק זמן על מנת לתכנן בקפידה את הטיול שלכם. מהסיבה הזאת אסור לכם לבזבז זמן יקר על סידורים הקשורים לקניית קרונה דנית. באמצעות האופציה של הזמנת קרונה דנית בנתב"ג אתם חוסכים לעצמכם זמן יקר שאותו תוכלו לתעל על מנת לתכנן בצורה אידיאלית את הטיול הקרוב שלכם.

האם אי פעם חלמתם לבצע רכישת קרונה דנית ולחלק את כל העסקה לתשלומים? הגיע הזמן להפוך את החלום שלכם למציאות. אם תבחרו באופציה של הזמנת קרונה דנית לנתב"ג אתם תוכלו לפרוס את כל העסקה לתשלומים, כך שיישאר לכם יותר כסף לבזבז בטיול שלכם.

אחד מהנושאים החשובים ביותר שצפויים להעסיק אתכם מיד עם המרת הכסף זה כמובן לוודא כי השטרות והמטבעות שקיבלתם מקוריים לחלוטין. באמצעות הזמנת מט"ח בנתב"ג אתם חוסכים מעצמכם את החששות הללו, השירות מופעל בפיקוח משרד האוצר ואתם יכולים להיות בטוחים כי כל מטבע וכל שטר שתקבלו עברו את הבדיקות המחמירות ביותר על מנת לוודא את אמינותם. בנוסף, כאשר אתם מבצעים הזמנת קרונה דנית לנתב"ג עומד לרשותכם שירות לקוחות טלפוני אשר זמין עבורכם לכל שאלה ולכל בעיה.

חופשה בדנמרק – עוד באותו נושא:

טיסות לדנמרק – השוואת מחירים ומידע

דנמרק עם ילדים – המדריך המלא

השכרת רכב בדנמרק – מידע והשוואת מחירים

מלונות מומלצים בקופנהגן למשפחות עם ילדים

קניית קרונה דנית (DKK) בדואר ישראל

אחת מהאופציות הראשונות שככל הנראה יצא לכם לחשוב עליה כאשר הבנתם שאתם צריכים לקנות קרונה דנית היא דואר ישראל. אומנם דואר ישראל היא בהחלט אופציה טובה, אך נכון להיום לא ניתן לבצע קנייה של קרונה דנית דרכם. נכון לכתיבת שורות אלה בדואר ישראל ניתן לקנות אך ורק שלושה סוגי מטבעות ספציפיים: דולר אמריקאי, אירו ופאונד.

רכישת קרונה דנית (DKK) בבנק

האופציה הבאה שככל הנראה יצא לכם לחשוב עליה זה קניית קרונה דנית דרך אחד מסניפי הבנק או אפילו בסניף הבנק שבו מתנהל החשבון שלכם. אך כמו שבטח יצא לכם לחוות על בשרכם, ההמתנה בתורים הארוכים של הבנק יכולה להיות מאוד מתישה ומייגעת, בנוסף לעמלות גבוהות. לכן עדיף לא לבזבז שעות רבות בהמתנה בתורים, עד אשר תוכלו לבצע קנייה של קרונה דנית לקראת הטיול שלכם בדנמרק.

קניית קרונה דנמרק בצ'יינג'ים

כאשר אתם מחפשים לבדוק איזה אופציות קיימות על מנת שתוכלו להמיר שקל לקרונה דנית ככל הנראה נזכרתם באופציה של חנויות צ'יינג', ובהחלט מדובר באופציה שיכולה להיות רלוונטית עבורכם. אך כאשר אתם פונים לחנויות צ'יינג' עליכם לקחת בחשבון את שתי החסרונות או הבעיות העיקריות שלהן: הראשונה זה העמלה הגבוהה שלפעמים לוקחים, וכדאי מאוד לבדוק אותה מראש. השנייה היא הבעייתיות באימות מקוריות השטרות, כאשר אתם לוקחים בחשבון את הסיכוי כי השטרות שזה עתה קיבלתם יכולים להיות שטרות לא מקוריים על כל המשתמע מכך. מעבר לכך, בד"כ לא תוכלו לפרוס את סכום העיסקה לתשלומים.

קניית קרונה דנית בשדה התעופה

כמעט סקרנו לפניכם את כל האופציות הרלוונטיות עבורכם, אך נשארה עוד אופציה אחת שנכון להיום היא הטובה והמשתלמת ביותר עבור כל תייר ישראלי שטס לחו"ל – הזמנת קרונה דנית לנתב"ג. ראשית האופציה הזאת תהיה האופציה הכי קלה עבורכם, אתם לא צריכים לעשות שוב דבר מיוחד – חוץ מלבצע את ההזמנה אונליין בקלות ובמהירות.

באמצעות הזמנת קרונה דנית לנתב"ג אתם משיגים את העמלות הטובות ביותר ואת האפשרות לפרוס את כל העסקה לתשלומים. כך שאתם גם חוסכים כסף וגם יכולים לאפשר לעצמכם קצת מרחב ביטחון בכל הקשור להוצאות הכספיות של הטיול. 

בשורה התחתונה, אם אתם עומדים להזמין כרטיסי טיסה לדנמרק ורוצים לבצע המרה של שקל לקרונה דנית לפני הטיול – אין אופציה יותר טובה ורלוונטית מאשר האופציה הזאת. תוכלו אפילו לבחור אילו שטרות ואילו מטבעות תקבלו כאשר הכסף יחכה לכם בנתב"ג.

קרונה דנית – אילו שטרות ואילו מטבעות?

קרונה דנית (DKK)  משמשת בתור המטבע הרשמי של דנמרק עוד משנת 1873, ובדומה לקרונה השוודית זהו אחד מהמטבעות העתיקים ביותר בעולם.

המטבעות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 50 אורה, 1 קרונה דנית, 2 קרונה דנית, 5 קרונה דנית, 10 קרונה דנית, 20 קרונה דנית.
השטרות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 50 קרונה דנית, 100 קרונה דנית, 200 קרונה דנית, 500 קרונה דנית, 1000 קרונה דנית.

כמה כסף להזמין לטיול בדנמרק?

כאשר אתם עומדים לתכנן את הטיול שלכם לדנמרק, אחד מהדברים הבסיסים ביותר שאתם צריכים לחשוב עליו זה כמובן כמה כסף תיקחו אתכם לטיול. מצד אחד אתם לא רוצים להסתובב עם יותר מידיי כסף עליכם, מצד שני זה אף פעם לא נעים לגלות שלא הבאתם מספיק כסף לטיול – המשמעות היא שלא תכננתם נכון את ההתנהלות שלכם. מהסיבה הזאת לא מעט תיירים שמתכננים להגיע לדנמרק מנסים להבין כמה קרונה דנית צריך להמיר לפני שיוצאים לטיול.

אז נתחיל מהסוף ונגלה לכם שקשה מאוד לתת תשובה חד משמעית בנוגע לשאלה הזאת. כל תייר שמגיע לדנמרק נוהג לבזבז בצורה שונה, ולכן קשה מאוד לתת הערכה מדויקת של כמה כסף צריך לקחת מראש. לרוב אתם צריכים לחשוב בעצמכם כמה כסף אתם ככל הנראה תוציאו על אוכל ועל בתי מלון, אפילו שוטטות קצרה באינטרנט תוכל לסייע לכם על מנת להבין את העלויות השונות. ברוב המקרים תייר ישראלי ממוצע מוציא בדנמרק בין 80-120 דולר, כאשר זה כולל גם את האוכל וגם את הלינה של אותו היום בלבד.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל