קידום אתרי תיירות – איך זה עובד?

תחום התיירות בארץ ובעולם הוא מבין התחומים התחרותיים ביותר שישנם. זה נכון שאנחנו נמצאים כעת בתקופה שבה אנו לא יודעים מה יקרה מחר ומתי אי פעם נוכל לצאת לחופשה בצפון הארץ או באירופה – אבל בכול זאת בעלי צימרים, מלונות, דירות RBNB  וכולי – נשארים עם יד על הדופק ומחכים לרגע שבו הם יוכלו לבצע קידום אתרי תיירות על מנת למשוך יותר ויותר גולשים שיהפכו ללקוחות עתידיים.

ביטויים כמו צימרים, מלונות בצפון, דירות נופש בתל אביב וכולי: הם ביטויים פופולאריים בכול הנוגע לתחום כמו קידום אתר תיירות. מקדמי אתרים טובים שמעוניינים לחשוף אתרים של בעלי מקומות האירוח: מבצעים מחקר מילות מפתח וקידום אורגני שמשלב בתוכו תכנים בהם אותן מילות מפתח אמורות.

אז כיצד מתבצע התהליך?

בתחילה חשוב לבחור מקדם אתרים מוצלח מומחה בתחום כמו קידום אתרי תיירות שיוכל לתכנן אסטרטגיה נכונה לקידום האתר שלכם. חשוב שאיש המקצוע ידע להבדיל בין אתרים שהם פורטלים לבין אתרים שעוסקים בנישות מסוימות כמו למשל שילוב חופשה עם מסעות ג'יפים, יש את אלה שעוסקים בתיירות חורף וכאלה שמקדמים מידע ודילים שווים בארץ ובעולם. על פי איתור ההבדלים, ידע המקדם כיצד לפעול על מנת לקדם בצורה הנכונה ביותר את האתר.

תוכן איכותי ומילות מפתח

כדי לבצע קידום אתרי תיירות על הצד הטוב ביותר, על איש המקצוע להתחיל ולבצע מחקר מילות מפתח. מילות מפתח הן בעצם ביטויים שכיחים אותם מכניסים גולשים אל מנוע החיפוש גוגל על מנת לקבל תוצאות. בתחום התיירות תמצאו את הביטוי הפופולארי ביותר הלוא הוא "צימרים". משם המקדם יבצע התאמה של המילה כך שהיא תהיה יותר ממוקדת, כמו למשל צימרים בצפון" או "צימרים למשפחות בצפון" . עבודה זאת חשובה ביותר למען קידום אתרי תיירות. לאחר מכן המקדם יעביר את המילים לכותב תוכן מקצועי וזה ידע לשתול את הביטויים במאמר אינפורמטיבי שיעניין את הלקוח העתידי שלכם. ככל שהמילים יהיו נכונות יותר וככל שהתכנים יהיו איכותיים יותר – כך האתר שלכם יתקדם במנוע החיפוש גוגל.

שיפורים לאתר אינטרנט

מלבד יצירת תכנים לאתר שזה דבר חשוב מאד ועיקרי בתהליך הקידום אתרים: חשוב לבצע כמה פעולות חשובות כמו: בדיקת המתחרים בשוק התיירות והכרות עם פורטלים, אתרים, פלטפורמות מידע וכולי. שימו לב כיצד קדים המתחרים את האתר שלהם החל מפרסום מידע עד קניית קישורים ושימוש בפורטלים נכונים לקידום האתר. לדוגמא: יש פורטלים שעוסקים בהשוואת מחירים בין חופשות. בדקו האם אתם יכולים להכניס מנוע השוואת מחירי צימרים/ מלונות או טיסות על פי הצורך. בונה אתרים מיומן ידע לשפר את האתר, להכניס אלמנטים חשובים, לייצר מיקרו קופי מתאים ולשפר את נראות האתר והתוכן למען הגולשים.

עדכנות

מלבד מילות מפתח אותן מקדם אתרים בגוגל איתר כחשובות לתוכן, יש להתעדכן מפעם לפעם לגבי עונתיות. בתחום החופשות יש חופשות קיץ או חורף, יעדים פופולריים בעונה כזאת או אחרת ושאר משתנים. התאימו את הקידום לעונה. המשיכו להזין תוכן איכותי באמצעות מקדם אתרים טוב ותראו כיצד יותר ויותר גולשים נכנסים לאתר או לפורטל שלכם.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל