קוטאיסי בתי מלון מומלצים עם ילדים

10 בתי מלון מומלצים בקוטאיסי בגיאורגיה למשפחות

מלונות מומלצים בקוטאיסי גאורגיה למשפחות עם ילדים – אם אתם מתכננים טיול בגאורגיה עם הילדים כולל לינה בקוטאיסי, כדאי לבחור בית מלון בקוטאיסי מתוך כתבה מפורטת זו הכוללת ביקורות מפורטות על מלונות בקוטאיסי שזכו לדירוגים גבוהים ברשימות בתי מלון מומלצים בקוטאיסי עם ילדים

דילים לטביליסי     |     דילים לבטומי     |     טיולים מאורגנים בגאורגיה

בכתבה זו תמצאו מלונות בקוטאיסי במגוון רחב של מיקומים בעיר, רמות מחיר ודירוגי כוכבים, כאשר המשותף לכולם הוא מקומות גבוהים במיוחד ברשימות בתי מלון מומלצים בקוטאיסי למשפחות אשר מתפרסמות באינרנט ומבוססות על המלצות הגולשים מרחבי העולם

חופשה בגאורגיה – עוד באותו נושא:

קוטאיסי גאורגיה – אטרקציות, טיולים והמלצות למטייל

טיסות לטביליסי – השוואת מחירים ותנאים בחברות תעופה

השכרת רכב בגאורגיה (גרוזיה) – השוואת מחירים ומידע למטייל

גאורגיה עם ילדים – המדריך לטיול משפחות

סים ו eSim לגאורגיה – מידע וטיפים לתקשורת בחופשה

מלונות מומלצים בקוטאיסי למשפחות עם ילדים


מלון אולד טאון Hotel Old Town 

אולד טאון, מלון במרכז ההיסטורי של קוטאיסי בדירוג 3 כוכבים, מציע אינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים וציוד קריוקי ללא תשלום. אורחים נהנים מארוחות במסעדה שבמקום. המלון זוכה לציון 9.3 בדירוגי מלונות מומלצים בקוטאיסי עם ילדים.

חדרי האירוח כוללים טלוויזיה בכבלים, ומיזוג אוויר, ובחלקם יש מרפסת. כולם כוללים חדר רחצה פרטי שבו מייבש שיער וחלוקי רחצה. המסעדה מגישה מטעמים מהמטבח הגאורגי ומאכלים אירופאים. מדי יום תוגש ארוחת קונטיננטלית שתערוב לחככם. בדלפק התיור ישמחו לעזור לכם עם אירגון טיולים בגאורגיה וסיורים בקוטאיסי, לרבות מערבת סטאפליה (Sataplia).

סיורים מודרכים ושירות הסעות לנמל התעופה מסופקים בתיאום מראש. גשר טטרי (Tetri) ממוקם 300 מטרים מהמלון ואילו תחנת הרכבת מרוחקת קילומטר אחד בלבד ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בסט ווסטרן קוטאיסי ­- Best Western Kutaisi 

בסט ווסטרן קוטאיסי, מלון מומלץ בקוטאיסי בדירוג 4 כוכבים, מציע אינטרנט אלחוטי חינם, טראסה, מסעדה ובר. המלון זוכה לציון 9.3 בדירוגי מלונות מומלצים בקוטאיסי למשפחות עם ילדים. כל אחד מחדרי האירוח כולל מרפסת, מיזוג אוויר, חדר רחצה צמוד עם מקלחת ומוצרי טיפוח ללא תשלום, טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור לווייני, שולחן עבודה וארון בגדים.

האורחים נהנים ממזנון ארוחת בוקר המוגש במלון. מרכז עסקים עומד לרשות האורחים. צוות דלפק הקבלה יסייע לכם ברוסית ואנגלית, אליהם תוכלו לפנות במידת הצורך לקבלת ייעוץ ומידע על טיולים בגיאורגיה. שדה התעופה הקרוב הוא שדה התעופה הבינלאומי קוטאיסי, המרוחק 21 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


Hotel Imperator Palace 

אימפרטור, מלון במרכז קוטאיסי בדירוג 3 כוכבים, ממוקם 500 מטרים ממרכז קוטאיסי, וכולל מסעדה, בר ואינטרנט אלחוטי חינם. כלל החדרים כוללים טלוויזיה בלוויין ומערכת מיזוג אוויר. חלק מהחדרים משקיפים לאגם, לגינה או להר. בכל חדר ישנו חדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה. המלון זוכה לציון 8.0 בדירוגי בתי מלון מומלצים בקוטאיסי למשפחות עם ילדים.

דלפק הקבלה במקום פעיל כל שעות היממה. המלון מציע שירות השכרת רכב. גשר טטרי מרוחק 650 מטרים מהמלון. שדה התעופה הבינלאומי קוטאיסי מרוחק 22 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון הרמוני Hotel Harmony 

הרמוני, בית מלון בקוטאיסי בדירוג 4 כוכבים, מציע נוף לגינה וטראסה. אורחים נהנים מבר המלון ומאינטרנט אלחוטי חינם, כמו גם חניה פרטית ללא עלות נוספת. המלון זוכה לציון 8.3 בדירוגי מלונות מומלצים בקוטאיסי למשפחות עם ילדים.

כל חדר במלון כולל טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר רחצה צמוד עם אמבט, כאשר בחלק מהחדרים יש פינת ישיבה למנוחה ומרפסת או טראסה. דלפק הקבלה של המלון פעיל 24 שעות ביממה. ניתן לשחק ביליארד במלון, וליהנות משירות השכרת אופניים, אשר כלל איננו מובן מאליו בקרב מלונות בקוטאיסי. שדה התעופה הסמוך הוא שדה התעופה הבינלאומי קוטאיסי, המרוחק 17 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דיסקאברי Discovery Hotel 

דיסקאברי, מלון במרכז קוטאיסי בדירוג 3 כוכבים, ממוקם במרכזה ההיסטורי של קוטאיסי, 2 דקות הליכה בלבד מהמזרקה של הכיכר המרכזית ו-15 דקות של הליכה מכנסיית Bagrati. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בשטחי המלון. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוג בתי מלון מומלצים בקוטאיסי עם ילדים.

כל חדר נהנה ממיזוג אוויר וטלוויזיה משוכללת. בחדר הרחצה הצמוד יש מקלחת, אמבט ומייבש שיער. בוודאי תפיקו הנאה מרובה מצפייה בנוף לקוטאיסי הנשקף מכל חדר. דלפק הקבלה במלון פעיל כל שעות היממה ומסעדת המקום מגישה מנות אירופאיות ומקומית. החניה במלון מוצעת לאורחים ללא תשלום.

ניתן לארגן מדלפק הקבלה טיולי הליכה בקוטאיסי, טיולים בגיאורגיה, רפטינג ועוד. שדה התעופה הבינלאומי קוטאיסי נמצא 21 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אוקריבה Hotel Okriba 

אוקריבה, מלון מומלץ בקוטאיסי בדירוג 3 כוכבים, כולל בר וחניה פרטית ללא תשלום. כל חדר כולל טלוויזיה עם מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי חינם, ואילו חלק מהחדרים כוללים פינת ישיבה להתרגעות. דלפק הקבלה של המלון פעיל כל שעה במשך היממה. המלון זוכה לציון 9.3 בביקורות על מלונות מומלצים בקוטאיסי למשפחות עם ילדים.

במלון מוצע שירות השכרת רכב. צעדים ספורים מהמקום ניצבת תחנת הרכבת העירונית, ממנה ניתן להגיע לחלקים רבים בגאורגיה. נמל התעופה הבינלאומי קוטאיסי נמצא 18 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קראון Crown Hotel 

קראון, מלון מומלץ בקוטאיסי בדירוג 3 כוכבים, כולל נוף לעיר ומתקני ברביקיו. אורחי המקום נהנים מארוחות משובחות במסעדת האתר. המלון זוכה לציון 9.4 ברשימות בתי מלון מומלצים בקוטאיסי עם ילדים.

החדרים כולם ממוזגים וכוללים טלוויזיה מתקדמת עם חיבור לווייני, כמו גם חדר רחצה צמוד עם אמבטיה. מוצרי טיפוח ללא תשלום ונעלי בית יסופקו לנוחיות האורחים. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המלון.

דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה. נמל התעופה הקרוב הוא נמל התעופה קוטאיסי, הניצב 21 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אאיטס פאלאס ­- Aeetes Palace Hotel 

אאיטס פאלאס, מלון במרכז קוטאיסי בדירוג 3 כוכבים, מציע אינטרנט אלחוטי חינם וגישה קלה למקומות נפלאים ואטרקציות בקוטאיסי כמו הגן על שם Kuraisi Besik Gabashvili הממוקם 150מטרים מהמלון, וקתדראלת Bagrati, הממוקמת שלוש דקות נסיעה מהמלון. המלון זוכה לציון 9.3 בדירוג מלונות מומלצים בקוטאיסי עם ילדים.

כל יחידת אירוח מעוצבת בסגנון קלאסי וכוללת כורסאות וטלוויזיה. בנוסף ישנו חדר רחצה צמוד בכל חדר הכולל מקלחת, מוצרי טיפוח חינם, נעלי בית וחלוקי רחצה.

האורחים נהנים מיינות גיאורגיים משובחים ומאכלים מקומיים במסעדת המלון. תוכלו גם להתענג על משקה בבר המלון. שירות השכרת רכב עומד לרשותכם עם או בלי נהג, ללא תשלום פיקדון. בדלפק הקבלה ישמחו לעזור לכם בארגון טיולים בקוטאיסי וברחבי גאורגיה, בליווי מדריך.

תחנת הרכבת של קוטאיסי מרוחקת 2.5 קילומטרים מהמלון. נמל התעופה קוטאיסי נמצא 4 קילומטרים ממנו ואילו שדה התעופה הבינלאומי בטומי נמצא 145 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


Hotel Mkudro 

מקודרו, מלון בדירוג 3 כוכבים הממוקם בחלק ההיסטורי של קוטאיסי, על האתרים והמוזיאונים הרבים שבו, מציע אירוח בלב קוטאיסי הכולל גישה לאינטרנט אלחוטי חינם בכל שטחיו. המלון זוכה לציון 9.8 בדירוגי בתי מלון מומלצים בקוטאיסי למשפחות עם ילדים.

כל חדר ממוזג וכולל טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור לכבלים. חלק מהחדרים כוללים פינת ישיבה להתרגעות ומנוחה. מלבד קומקום, החדר מצויד בחדר רחצה עם אמבט ומוצרי טיפוח חינם.

ניתן למצוא מסעדות רבות, מועדוני לילה ובתי קפה לרוב בסמוך למלון. בדלפק הקבלה יסייעו לכם בארגון סיורים לאטרקציות בגאורגיה כגון Martvili, Sataplia ו-Gelati. נמל התעופה הקרוב הוא שדה התעופה הבינלאומי קוטאיסי, המרוחק 7.4 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


Edemi 

אדמי, מלון מומלץ בקוטאיסי בדירוג 3 כוכבים, ממוקם מול ה-Drama Theatre במרכז ההיסטורי של קוטאיסי, וכולל אינטרנט אלחוטי ללא עלות ובר טרקלין הפתוח כל העת. קתדראלת Bagrati, אחת החשובות בין אטרקציות בקוטאיסי שהוכרזה כאתר מוגן של אונסק"ו, נמצאת 15 דקות הליכה מהמלון. בית המלון זוכה לציון 9.4 בהמלצות על מלונות בקוטאיסי למשפחות עם ילדים.

החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה מתקדמת וחדר רחצה עם מייבש שיער. המטבח הגיאורגי שבמלון יספק לכם מנות גאורגיות משובחות, בעוד שיינות מקומיים יוגשו לכם בבר הטרקלין.

מנזר גלאטי (Gelati) בן המאה ה-12, נמצא 8 קילומטרים מהמלון, בעוד שתחנות הרכבת והאוטובוס של קוטאיסי נמצאת 1.5 קילומטרים משם, ומאפשרות גישה לעיר הבירה, טביליסי ועוד יעדים בגאורגיה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

קוטאיסי - בתי מלון למשפחות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל