צימרים בכנרת לחופשה מפנקת

מתגעגעים לנוף המרגיע של הכנרת? הזמינו צימרים בכנרת ותתחילו לתכנן את החופשה שלכם.

אין כמו מימיה התכולים של הכנרת כדי להשרות עלינו אושר ושלווה. ימת הכנרת היא התפאורה המושלמת עבור חופשה מרגיעה ונינוחה, חופשת בטן-גב טיפוסית שמאפשרת לנו להתנתק מהעולם ולא לחשוב על כלום. ואם כבר מחליטים להגיע אליה, כדאי להזמין צימר מראש. כי רק בדרך זו תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהחופשה שלכם תהיה יותר מושלמת.

צימר בכנרת – הרבה מעבר לבית

אז איך הפכו צימרים בכנרת למקומות שכולם אוהבים לנפוש בהם? ובכן, זה הרבה בזכות העובדה שבצימר מרגישים כמו בבית. וזה לא מפתיע, כי הצימר כולל את כל מה שיש לכם בבית: חדרי שינה, סלון, אמבטיה, מטבח, חדר אוכל, חצר גדולה. אך החדרים האלה גדולים יותר ומרווחים יותר, והחלק הכי טוב הוא שהם שלכם ורק שלכם לאורך כל החופשה. כך שאתם נהנים מחופשה עם ניחוח ביתי.

הצימר כולל לא רק חדרים או חצר. יש בו אטרקציות שונות שהופכות אותו למקום אירוח מיוחד ומבוקש. אחת האטרקציות הבולטות יותר בצימר היא הבריכה הפרטית. לא כולם זוכים לבריכה כזו במהלך החופשה, ואם זה מתאפשר, אז פעמים רבות נאלצים לחלוק אותה עם נופשים אחרים. בצימר איכותי, לעומת זאת, מדובר בבריכה פרטית שעומדת לרשות הנופשים לאורך כל החופשה. מטבע הדברים, ישנן אטרקציות נוספות שכדאי להכיר. אטרקציה חביבה ואהובה היא משחק שולחן כמו סנוקר או כדורגל. משחקי השולחן מתאימים במיוחד למשפחות עם ילדים, והם מזמינים את כל המשפחה לערוך תחרויות וליהנות עד הסוף. וחצי שבא להירגע נטו יש מתחם ספא שלם. המתחם כולל סאונה יבשה, ג'קוזי חמים ומבעבע, קרמים, שמנים ומגבות נקיות. מתחם הספא הוא בילוי איכותי ומפנק לזוג רומנטי שאוהב פרטיות ורוצה לקחת קצת זמן כדי לחזק את הזוגיות. כמו כן, ניתן להזמין עיסויים מפנקים מראש.

ליהנות מהכנרת עד הסוף

כל היופי שהחופשה בצימר בכנרת הוא שאתם יכולים לבחור אם ליהנות מהרהרת מרחוק או מקרוב. זה אומר שאפשר לצפות בכל יום בנוף המרהיב של הכנרת המתמשכת עם השנים מנוחות הצימר – מהחצר או המרפסת. האפשרות השנייה היא לצאת מגבולות הצימר אל הכנרת עצמה. אפשר לקחת את מגבות החוף לנפוש על חופי הכנרת או להשתתף האטרקציות שמסביב לכנרת: מסלולי הליכה, טיולי סוסים, טיולי ג'יפים, אטרקציות מים, סדנאות אמנות לבישול או הליכות בטיילת.

איך בוחרים צימר לחופשה?

רוצים לצאת לחופשה מפנקת בצימר? תתחילו לחפש צימרים כבר עכשיו. כאשר אתם מחפשים צימר, מומלץ לענות לעצמכם על כמה שאלות. דבר ראשון, החליטו עם מי לצאת. מספר האנשים יקבע את סוג הצימר שתצטרכו, שכן ישנם צימרים המתאימים לזוגות, אחרים למשפחות ויש המיועדים למסיבות. שנית, החליטו מה חשוב לכם בתוך הצימר. בכל צימר בכנרת תמצאו בריכה פרטית, אך שולחנות המשחק יכולים להשתנות. אם חשוב לכם לשחק סנוקר או הוקי אוויר, כדאי לבחון היטב את המפרט של הצימר. ויש גם דברים אחרים מסביב. לדוגמה, ישנם צימרים המאפשרים לכם להכניס בעלי חיים, אם חשוב לכם לקחת גם את הכלב לחופשה. צימרים אחרים כוללים מיטות המתאימות לילדים קטנים, כך שאתם יכולים להביא את הילדים אתכם במקום לחפש בייביסיטר. כך או כך באתר צימר R תוכלו למצוא צימר לבקשתכם.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל