פלובדיב - השכרת רכב

השכרת רכב בפלובדיב (בולגריה) – טיפים למטייל

השכרת רכב בפלובדיב בבולגריה – כל מה שרצית לדעת לפני חופשה בפלובדיב עם רכב שכור: השוואת המחירים בין חברות ההשכרה השונות ודגמי הרכב השונים שתחסוך לכם מאות שקלים וגם טיפים ומידע למטייל (כולל סרטון וידאו) לקראת נהיגה בפלובדיב, פנינת התיירות המפתיעה של בולגריה

     הזמנת דילים לפלובדיב        |        טיולים מאורגנים לבולגריה

כדי לבצע השוואת מחירים של השכרת רכב בפלובדיב, שבבולגריה, השתמשו במנוע החיפוש המיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל – מלאו את תיבת החיפוש שלמטה: בשדה "ארץ" ביחרו את בולגריה ובשדה עיר את פלובדיב plovdiv, ואח"כ, בשדה תחנה, בחרו את המיקום הספציפי אליו תרצו להזמין השכרת רכב בפלובדיב מתוך רשימת המיקומים של סוכנויות ההשכרה השונות, הכוללים את שדה התעופה של פלובדיב או העיר התחתית של פלובדיב, אפשרות השכרת רכב בבתי מלון בפלובדיב ועוד אפשרויות. לסיכום, הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בפלובדיב וליחצו "חפש" כדי לקבל השוואת מחירים עבור מיגוון דגמי מכוניות, בין כל חברת השכרת רכב בפלובדיב הנחשבת אמינה ומפעילה שירות לקוחות באנגלית

טיול בבולגריה – עוד באותו נושא:

טיסות לפלובדיב (בולגריה) – מה חשוב לדעת

פלובדיב בבולגריה – מלונות מומלצים למשפחות

eSIM וסים לבולגריה – מידע חשוב וטיפים לתקשורת יעילה ומשתלמת

לב בולגרי – קניית כסף בולגרי בישראל

תחבורה בבולגריה – מידע והמלצות למטייל

תחבורה בפלובדיב – טיפים חשובים

היזהרו מנהגים שממתינים בשדה התעופה בפלובדיב ומעמידים פנים שהם נהגי מוניות. שימו לב למונה ואם התעריף מתחיל לעלות מהר מדי, רדו מהמונית או איימו על הנהג שתקראו למשטרה. מחיר נסיעה באוטובוס בפלובדיב הוא 1 BGN, אבל האוטובוסים לא יוצאים בשעות מאוחרות ורוב הקווים נסגרים בין 21:00-22:00.

תמצאו המון מוניות ואוטובוסים בפלובדיב. בדאונטאון יש אזור גדול המיועד רק להולכי רגל (מדרחוב).

מחירי מוניות ב-2015 היו בערך 0.85 BGN/ק״מ. זכרו להזמין מונית מחברות שמציעות את המבצעים הטובים ביותר. באופן כללי, מונית שכבר ממתינה באזור עולה יותר. הימנעו מהן או בקשו מחיר אחיד שמתאים לכם. למדו מי מציע את המחירים הטובים ביותר מהמקומיים שמשתמשים באופן קבוע במוניות. על רוב המוניות של החברות המוניות מופיעות 4 ספרות עליהן.

אם אתם מתכננים השכרת רכבים בפלובדיב – היזהרו בנהיגה. פלובדיב היא אחת הערים בעלות השיעור הגבוה ביותר של תאונות דרכים בבולגריה. לפני השכרת רכב בפלובדיב אולי תרצו לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בפלובדיב –

 

כביש A1 מחבר את פלובדיב ממערב לעיר הבירה סופיה וממזרח לסטארה זגורה (Stara Zagora), ימבול (Yambol) ובורגס (Burgas). יעדים אחרים בבולגריה דורשים כבישים בעלי שני נתיבים, כגון המסלול הישיר לפלבן (Pleven) – הכביש העוקף ההרפתקני טרויאן (Troyan).

חנייה בפלובדיב

פלובדיב אינה עיר גדולה מאוד אבל חנייה בפלובדיב יכולה להפוך להרפתקה.

יש רשימה קצרה של חניונים שעשויים להיות שימושיים:

  1. רחוב Kapitan Raicho מס׳ 2 – כאן אפשר להשאיר את הרכב בתשלום ללא היסוס בחניון של מלון רמדה פלובדיב טרימונטיום (Ramada Plovdiv Trimontium Hotel) שאינו מאוד רחוק מנקודת ההתחלה הקלאסית של טיול בפלובדיב. המקום בטוח ואמין.
  1. 37 Tzar Boris III – Obedinitel Blvd. – ב-International Fair Plovdiv יש יותר מ-1300 מקומות חנייה. המקומות האלה פתוחים לא רק בזמן היריד, אלא גם בכל זמן אחר. המחיר כאן לא מאוד גבוה.
  1. רחוב Zlatiu Boyadjie מס׳ 2 – במלון נובוטל (Novotel Hotel) יש חניון שבו אורחי המלון ומבקרים בעיר יכולים לחנות.
  1. שדרת Hristo Botev מס׳ 46  אם אתם רוצים להשאיר את הרכב בפלובדיב ולטייל בבולגריה ברכבת, המקום המתאים ביותר להשאיר את הרכב הוא בחניון המצוי בתחנת הרכבת המרכזית. קל להבחין בבניין של תחנת הרכבת המרכזית בזכות השעון הנמצא על חזותו.
  1. רחוב Saborna מס׳ 15 – מקםו נוסף שבו תוכלו למצוא חנייה בפלובדיב הוא ברחוב סבורנה, שקרוב מאוד לתחנה החמישית בסיור – האיצטדיון הרומי. ברקע אפשר להבחין במקדש.
  1. רחוב Patriarh Evtimiy מס׳ 30 – אם אתם רוצים לטייל בפלובדיב העתיקה, כדאי להשתמש בחניון הזה הממוקם בחלק המרכזי של העיר.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל