טיול לצרפת לבר המצווה

פארקי המים המומלצים ביותר בעולם

ביקור בפארק מים הוא הבחירה המושלמת לימי הקיץ. הבריחה מהחום, בשילוב עם ההתרגשות שמעוררים המתקנים בילדים וגם במבוגרים, הופכים את פארקי המים ליעדים נחשקים לזוגות, חברים ומשפחות. לא משנה אם אתם רוצים לגלוש במגלשות מפחידות, לשכשך בבריכת גלים או להשתזף על הדשא, הפארקים הם המקום עבורכם.

ואם כבר פארק מים, למה לא להגיע לאחד הטובים והגדולים ביותר בעולם? זה הזמן להחליט על היעד הבא שלכם, לנצל את מה שצברתם במסגרת כרטיס אשראי לטיסות (אם אין לכם, זמן הזמן להנפיק כרטיס משתלם), להזמין ולהתכונן לחופשה רטובה וחווייתית במיוחד.

אלה כמה מהפארקים המומלצים ביותר ברחבי העולם:

פארק סיאם, טנריפה, ספרד

זהו פארק מרהיב, הרבה בזכות ההשראה ששאב מהתרבות הסיאמית (השם הקודם של תאילנד הוא סיאם). למעשה, חוץ מהעובדה שמדובר בפארק מגוון ומהנה, ביקור בו הוא בגדר חובה בעיקר בזכות הנופים. הפארק ממוקם באי טנריפה, באיים הקנריים. המתקן המפורסם ביותר באתר: נפילה חופשית של 28 מטרים.

ביץ' פארק, פורטלזה, ברזיל

פורטלזה היא בירת מדינת קארה, אחת המדינות שמרכיבות את ברזיל. העיר כולה מפורסמת בשל החופים, הדיונות והלגונות שבה, והיא משרה רוגע על כל המבקרים. זהו מקום מתאים מאוד למשפחות, בזכות אטרקציות רבות לילדים, כולל המגלשה שמחזיקה בשיא גינס בתור הארוכה ביותר בעולם – 41 מטרים, כמו בניין של 14 קומות.

ווטרבום, באלי, אינדונזיה

מי אמר שילדים קטנים לא ממש יכולים להנות בפארק מים? קחו אותם לכאן, והם יודו לכם לעד. הם יוכלו להשתמש ברובי ותותחי מים מיוחדים ואפילו לעלות על רכבות הרים המותאמות לגילם. מעבר לזה, כמובן שאנשים בכל גיל יוכלו לבלות באתר יום נפלא.

אקווה ונטור, דובאי, איחוד האמירויות

כבר הייתם בדובאי? אם לא, אתם בטח מרגישים שאתם היחידים. אולי זה הזמן להצטרף לשיגעון, ולבקר בפארק במים האדיר הזה. זהו הפארק הגדול ביותר במזרח התיכון, והוא גדול יותר גם מכל פארק הנמצא באירופה. במקום תמצאו כמה מתקנים שוברי שיאים, ובין השאר אתם יכולים לבדוק כיצד זה מרגיש לשחות עם כרישים.

צ'ימלונד פרדייס, גוואנגז'ו, סין

אם שם העיר מוכר לכם, זה כנראה בגלל שהכדורגלן הישראלי ערן זהבי שיחק (בהצלחה רבה, יש לציין) מספר שנים בקבוצה מהעיר. אנחנו מקווים שהוא לקח את המשפחה לפארק המים הנפלא הזה, אחרת מדובר בפספוס. זהו פארק המים הגדול ביותר בסין, ומבחינת כמות המבקרים השנתית – גם הגדול ביותר בעולם. הוא עצום, מכיל מעל ל-60 אטרקציות ובכל יום מגיעים אליו כ-50 אלף אנשים. במקום נמצאים בריכת הגלים הגדולה ביותר, בריכת הילדים הכי גדולה ועוד.

יוניברסל וולקנו ביי, פלורידה, ארצות הברית

זהו פארק שעשועים, הממוקם בצמוד לאולפני יוניברסל, והוא המקום המושלם למשפחות שמטיילות במיאמי ובסביבתה. במרכזו של הפארק, ניצב הר געש גבוה ומלאכותי, ובו שלל מתקנים מגניבים מאוד. בין השאר, תמצאו שם את מגלשת הגוף הגבוהה בעולם.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל