Manchester City Football Club

מנצ'סטר סיטי – הזמנת כרטיסים למשחקים וטיפים לאוהדים

אוהדי מנצ'סטר סיטי? אם תמיד חלמתם לראות משחקים של מנצ'סטר סיטי באיצטדיון איתיחאד יחד עם האוהדים, המדריך הזה מיועד עבורכם והוא כולל לא רק אפשרות להזמנת כרטיסים למנצ'סטר סיטי באתר מאובטח בעברית עם שירות לקוחות ישראלי, אלא גם מידע למטייל על חופשה במנצ'סטר (כולל טיסות, אטרקציות ובתי מלון) וגם מידע למטייל על חוויות כמו סיור מודרך באיצטדיון איתיחאד או ביקור בחנות האוהדים

 הזמנת דילים ללונדון | הזמנת דילים למנצ'סטר | הזמנת טיולים מאורגנים לאנגליה

מנצ'סטר סיטי, הידועה בכינויה "הבלוז" נמנית על הקבוצות הבכירות של הפרמיירליג – ליגת הכדורגל הבכירה באנגליה. הקבוצה נוסדה בשנת 1894, ולאורך השנים ידעה עליות ומורדות. תקופת הזוהר של מנצ'סטר סיטי הייתה בין סוף שנות ה-60 לתחילת ה-70, תקופה בה זכתה הקבוצה באליפות הליגה האנגלית בעונת 1967/1968, גביע ה-FA בשנת 1969, מגן הקהילה בשנים 1968 ו- 1972 וזכיה בגביע אירופה למחזיקות גביע בשנת 1972.

להזמנת כרטיסים למנצ'סטר סיטי באתר מאובטח בעברית עם שירות לקוחות ישראלי לחצו כאן

חופשה באנגליה – עוד באותו נושא:

טיסות למנצ'סטר מישראל – השוואת מחירים וטיפים

בתי מלון מומלצים במנצ'סטר באנגליה למשפחות 

השכרת רכב במנצ'סטר – השוואת מחירים והנחיות לנהיגה

eSim וסים לבריטניה – מידע וטיפים למטייל

הזמנת לירה שטרלינג (GBP) בנתב"ג

בשנת 2008 נרכשה מנצ'סטר סיטי על ידי קבוצת משקיעים מאבו-דאבי, אשר הזרימו לקבוצה מימון רב עם מטרה מוצהרת להפוך את מנצ'סטר סיטי לקבוצה הטובה ביותר באירופה. ההשקעה תרמה  משמעותית לחיזוק הקבוצה, מה שגרם למנצ'סטר סיטי לזכות באליפות הראשונה שלה בעונת 2011\2012, לראשונה מאז האליפות בסוף שנות ה-60. אליפות זו הייתה התחלה של הישגים רבים נוספים, כשהקבוצה מתמודדת כדרך קבע על כל תארים באנגליה ובאירופה, בעוד היא נכון להיום הקבוצה החמישית מבחינת עושרה בעולם.

היריבה המסורתית והמוכרת ביותר של מנצ'סטר סיטי היא הקבוצה הנוספת מהעיר מנצ'סטר, הלא היא מנצ'סטר יונייטד, ומשחקי הדרבי בניהן זוכים לחשיפה ועניין גדולים באנגליה ובעולם כולו.

להזמנת כרטיסים לכדורגל באנגליה לחצו כאן

איך מגיעים אל אצטדיון איתיחאד במנצ'סטר 

מנצ'סטר סיטי משחקת מאז 2003 באצטדיון סיטי אוף מנצ'סטר, הידוע גם בשמו המסחרי אצטדיון איתיחאד, על שמה של חברת התעופה של אבו דאבי באיחוד האמירויות. האצטדיון נבנה במקור כחלק מהתמודדות העיר מנצ'סטר על אירוח המשחקים האולימפיים בשנת 2000, וכשהיא לא זכתה בכך, ייעודו שונה לאירוח משחקי חבר העמים הבריטי בשנת 2002. לאחר תחרות זו בוצעו באצטדיון עבודות להפיכתו לאצטדיון כדורגל, בין היתר על ידי קירוב היציעים למגרש. בשנת 2008 האצטדיון אירח את גמר גביע אואפא בין זניט סנט פטרסבורג לגלזגו ריינג'רס. האצטדיון מסוגל להכיל 55,097 אלף צופים והוא החמישי בגודלו בפרמיירליג.

האצטדיון ממוקם כ-1.5 ק"מ ממרכז מנצ'סטר, כחצי שעה הליכה. על מנת להגיע באמצעות התחבורה הציבורית, מומלץ להשתמש ב"מטרולינק", הרכבת הקלה של מנצ'סטר. על מנת להגיע לאצטדיון ניתן לעלות במרכז העיר מתחנת Piccadilly על הרכבת הנוסעת לכיוון Droylsden\ Ashtonולרדת בתחנת Etihad Campus הסמוכה לאצטדיון.

לחילופין ניתן להשתמש בקווי האוטובוס הבאים 216, 231, 237 היוצאים מתחנת Piccadilly

כתובת האצטדיון היא: Etihad Stadium, SportCity, Manchester, M11 3FF

סיורים באצטדיון איתיחאד, מוזיאון מנצ'סטר סיטי וחנות האוהדים

מנצ'סטר סיטי מציעה מספר סוגי סיורים מודרכים באיצטדיון האיתיחאד, הכוללים ביקור בחדרי ההלבשה, מנהרת השחקנים, תאי הצפייה של ההנהלה, חדר העיתונות והיציעים. הסיורים אורכים כ -70 דקות.

הסיורים מתקיימים בכל יום בשבוע בין השעות 10:30 ל – 15:30 (15:00 בימי ראשון), אם כי יכולים לחול שינויים בלוחות זמנים, בייחוד בימים בהם מתקיימים משחקים של מנצ'סטר סיטי.

עלות הסיורים משתנה בהתאם לסוג הסיור ומתחילה מ- 25£ למבוגר עבור הסיור הבסיסי ועד ל- 70£ למבוגר עבור סיור המודרך על ידי אחד מכוכבי העבר של הקבוצה. ילדים עד גיל 5 פטורים מתשלום, ואוכלוסיות כמו נוער, מבוגרים וסטודנטים זכאים להנחות. פרטים נוספים אודות הסיורים אותם מציעה מנצ'סטר סיטי, והזמנת כרטיסים לסיורים בקישור הבא

להזמנת כרטיסים לסיור באיצטדיון איתיחאד של מנצ׳סטר סיטי 

כרטיסים למנצ'סטר סיטי

כמקובל בפרמיירליג, יש זכות ראשונים לרכישת כרטיסים למשחקי מנצ'סטר סיטי לחברי מועדון האוהדים הרשמי. לאחר שאלו מממשים את זכותם, הכרטיסים הנותרים מוצעים לציבור הרחב. מחירי כרטיסים למנצ'סטר סיטי תלויים בזהות הקבוצה היריבה ובמיקום הישיבה באצטדיון. טווח המחירים יכול לנוע בין כ-33£ למושב פחות מבוקש מול קבוצה פחות אטרקטיבית ועד לכ-60£ למיקום טוב יותר מול יריבה כמו מנצ'סטר יונייטד.

על מנת להבטיח זמינות ומקוריות בהזמנת כרטיסים למנצ'סטר סיטי, אנו ממליצים לכם לרכוש אותם דרך אתר ישראלי מאובטח עם שירות לקוחות בעברית, באמצעות לחיצה על הקישור למטה, ולהינות מחווית כדורגל אנגלי משובח ללא דאגות ובראש שקט דרך הקישור: https://familytour.tickets-partners.com/dock/team/manchester-united

אטרקציות, מקומות בילוי ואוכל מסביב לאיצטדיון מנצ'סטר סיטי

אזור האצטדיון לא עשיר במקומות בילוי ואוכל, אשר לרוב ניתן למצוא במרכז העיר. יחד עם זאת נסקור כמה מהמקומות הקרובים והמומלצים בהם ניתן לאכול ולשתות

Mary D's Beamish Bar – פאב בכתובת 13 Grey Mare Ln, Manchester M11 3DQ

The Townley – פאב בכתובת 31 Albert St, Manchester M11 3QW

Bonnies Cafe – בית קפה בכתובת 6 Hillkirk St, Manchester M11 3EZ

Maine Road Chippy – מסעדת פיש אנד צ'יפס בכתובת 286 Ashton New Rd, Manchester M11 3HY

Asda Eastlands Supercentre – סופרמרקט בכתובת ASDA Sportcity, Ashton New Rd, Manchester M11 4BD

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל