מלונות במרקש הכי טובים

10 מלונות במרקש – מומלצים למשפחות עם ילדים

כאשר מתכננים חופשה במרקש עם ילדים כדאי לבחור מלון מומלץ במרקש אשר מתאים לאירוח משפחות עם ילדים – אחרי הכל, לא חסרים מלונות במרקש ורבים מהם מומלצים מאוד, אבל חלקם מתמקדים בזוגות או באנשי עסקים ופחות מתאימים לילדים. בכתבה זו תמצאו 10 מלונות מומלצים במרקש שזכו לביקורות מעולות ממשפחות שהגיעו למרקש לחופשה משפחתית עם ילדים

      הזמנת דילים למרקש        |        הזמנת טיסות למרוקו

ברשימה זו כללנו מלונות במרקש בכמה רמות מחיר ויוקרה ובחלקים שונים של העיר אשר נחשבים אטרקטיביים עבור חופשה במרקש, בעיקר עבור משפחות המגיעות אל מרקש עם ילדים במסגרת טיול במרוקו. המשותף לכולם הוא ציונים גבוהים ברשימות מלונות במרקש למשפחות המתבססות על דירוגי תיירים מהעולם.

חופשה במרקש – עוד מידע למטייל

טיסות למרוקו – מידע חיוני והשוואת מחירים

השכרת רכב במרקש – השוואת מחירים וטיפים

e-sim וסים למרוקו

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

קניית דירהאם מרוקאי (MAD) לחופשה במרוקו

 

טיולים מאורגנים למרוקו

10 מלונות במרקש – מומלצים למשפחות

מלון רדיסון בלו מרקש קארה עדן – Radisson Blu Marrakech, Carré Eden 

רדיסון בלו מרקש קארה עדן, מלון במרקש בדירוג 4 כוכבים, מציע מסעדה ובריכה חיצונית וגם אינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 9.0 בדירוגי מלונות מומלצים במרקש למשפחות עם ילדים.

כל החדרים ממוזגים וכוללים מרפסת, פטיו, חדר רחצה פרטי עם מקלחת, אמבטיה ומייבש שיער, וגם נוף לעיר ולבריכה.

אפשר ליהנות ממרכז הכושר שבמקום, כמו גם מדלפק תיור, שירות שמירת חפצים ומועדון ילדים. החניה היא ללא תשלום.

המלון ממוקם 5 דקות נסיעה בלבד מתחנת הרכבת של מרקש ו-5 דקות הליכה ממרכז השופינג Marrakech Plaza. שדה התעופה ממוקם 4 דקות נסיעה בלבד ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון קנזי קלאב אגדל מדינה – הכל-כלול –Kenzi Club Agdal Medina – All Inclusive

קנזי קלאב אגדל מדינה – הכל-כלול, מלון בדירוג 5 כוכבים במרקש, מציע 2 מגרשי טניס, 2 בריכות שחייה וחדר כושר. כל חדר אירוח הוא מרווח וכולל מרפסת, מיני בר, טלוויזיה בלוויין, וחדר רחצה פרטי ובו מייבש שיער. אינטרנט אלחוטי זמין חינם באזורים הציבוריים. המלון זוכה לציון 8.6 בדירוגי בתי מלון מומלצים במרקש עם ילדים.

המסעדה מגישה מאכלים מרוקאיים ויש גם משקאות בבר המלון. מדי יום מוגשות ארוחות בוקר צהריים וערב בסטייל מזנון.

מועדון Le Pacha  הלילי פתוח מדי שני עד חמישי. מועדון ילדים פועל גם הוא באתר. חניה ללא תשלום זמינה באתר.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון בארייר לה נאורה – Hôtel & Ryads Barrière Le Naoura

בארייר לה נאורה, בית מלון במרקש בדירוג 5 כוכבים, ממוקם בגן מרשים בליבה של מרקש, בסמוך למרכז מדינה (Medina) ומציע אווירה נעימה ומתקני נוחות. המלון זוכה לציון 9.6 בדירוגי מלונות מומלצים במרקש עם ילדים.

הסוויטות מרווחות ומציעות נוחות מודרנית, נגני DVD, מרפסת וחדר רחצה צמוד.

במסעדות המלון אפשר ליהנות ממטבח מקומי איכותי בו עושים שימושים ברכיבים טריים מהשוק. יש גם בר עם אווירה רוגעת המגיש קוקטיילים מקוריים ויינות מובחרים. מדי בוקר מוגש מזנון ארוחת בוקר עשיר. בספא המלון יש מבחר גדול של טיפולים מרגיעים, יש גם שני מתחמי חמאם מסורתי בסגנון מרוקאי ומרכז כושר. מועדון ילדים פועל במקום וכולל פעילויות וארוחות. ניתן לארגן סיורים בתיאום מראש.

המלון נמצא במיקום אידיאלי, קרוב לשדה התעופה ובמרחק הליכה מאטרקציות פופולאריות במרקש.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

בית הארחה פאלה קאליפו – Riad Palais Calipau

פאלה קאליפו, בית הארחה בדירוג 5 כוכבים השוכן ברובע קסבה שבלב המדינה (Medina). החוויה שהוא מציע היא מרוקאית מסורתית באחד האזורים התוססים של מרקש. המלון זוכה לציון 9.1 בדירוגי מלונות מומלצים במרקש למשפחה עם ילדים.

החדרים נוחים ואלגנטיים וכוללים אינטרנט אלחוטי חינם, ריהוט ועיצוב מפוארים ומתקני רחצה חדישים צמודים. במקום פועלות שתי מסעדות מסורתיות, טראסת גג, חדר עיסוי, בריכה שחייה מקורה וחמאם.

בית ההארחה שוכן בין ארמון המלך מוחמד השישי לארמון חסן השני, בסמוך לכיכר ג'מאעה אל פנה (Jamaâ El Fna) וליד הממוניה (Mamounia).

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון וספא ריאד אל וואלה – Hotel & Spa Riad El Walaa

ריאד אל וואלה, מלון וספא בדירוג 4 כוכבים, מציע בריכה מקורה, אינטרנט אלחוטי חינם ומסעדה. המלון זוכה לציון 9.4 ברשימות מלונות במרקש למשפחות עם ילדים.

החדרים כוללים מערכת מיזוג, פטיו וחדר רחצה צמוד עם אמבטיה, מקלחת ומייבש שיער. חלק מהחדרים משקיפים לבריכה.

במלון יש דלפק קבלה הפעיל סביב השעון, בר, טרקלין משותף, טראסה, דלפק נסיעות ושירות לרכישת כרטיסים.

המקום נמצא במרחק הליכה מדג'מה אל פנה (Djemaa El Fna) ובמרחק קצר מקוטוביה (Koutoubia). שדה התעופה מרקש-מנארה ממוקם 4 קילומטרים ממקום האירוח (Marrakech-Menara Airport).

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

ריאד אמברה אה אפיס – Riad Ambre Et Epices

ריאד אמברה אה אפיס, מלון מומלץ במרקש בדירוג 4 כוכבים השוכן במרכז רובע דאר אלבאח (Dar Elbach) העתיק במבנה שבעבר שימש כבית מסחר לתבלינים ושופץ בהתאם לסגנון המרוקאי המסורתי. ניתן להתארח בכל אחד מ-6 החדרים האלגנטיים, הכוללים מיזוג וחדרי רחצה מצוידים. המלון זוכה לציון 8.8 בדירוג בתי מלון מומלצים במרקש למשפחות עם ילדים.

כל פרט במלון עוצב עם תשומת לב מלאה לשלוותכם והנאתכם. תוכלו להעביר את הזמן בטרקלין העיסוי, בחמאם באמבט העיסוי או בבריכת השחייה. תוכלו גם להתרווח עם חברים על הטרסה או בסולריום.

אחר הצהריים מוגשים במלון מאפים מרוקאים ותה על חשבון הבית.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון אנדאלו הכל-כלול – Eden Andalou Suites, Aquapark & Spa

אנדאלו הכל-כלול, בית מלון במרקש בדירוג 5 כוכבים, כולל ספא ופארק מים. זהו מלון אקולוגי המציע שלוש בריכות חיצוניות בתוך גנים בסגנון אנדלוסי וספא ששטחו 1,600 מ"ר ומשקיף אל הרי האטלס. המלון זוכה לציון 8.4 בדירוגי מלונות מומלצים במרקש למשפחות עם ילדים.

הסוויטות ממוזגות וכוללות חדר רחצה משיש, טלוויזיית LCD, מיני בר ופינת ישיבה נפרדת. בכל אחת משתי המסעדות עם האווירה הערבית-אנדלוסית מוגשות מנות מהמטבח המרוקאי והבינלאומי. ב-Esplanada  וב-Jazz Bar אפשר ליהנות ממשקאות צוננים. מדי בוקר מוגשת ארוחת בוקר במקום.

במלון יש גם פארק מים בכניסה חינם לאורחים שהזמינו אירוח "הכול-כלול", ובתשלום נוסף לאורחים שהזינו אירוח חצי פנסיון. זוהי אחת הסיבות להמלצות המעולות שהמלון מקבל ממשפחות עם ילדים בהשוואה אל מלונות במרקש באופן כללי. תמורת תשלום נוסף האורחים יכולים להשתמש במתקנים נוספים, כגון שירותי שמרטפות, מספרה ומכון כושר עם מאמן. יש מועדון ילדים המציע פעילויות בידור בימי הקיץ.

המלון מפעיל שירות הסעות חינם מכיכר ג'אמע אל פנא (Jamaâ El Fna) ואליה, המרוחקת 15 דקות מהמלון. שדה התעופה של מרקש (Marrakech Airport) שוכן 10 קילומטרים מהמקום.

פועלת במקום גם בריכת שחייה מקורה ומחוממת, המלון מפעיל גם חנות מתנות שבה ניתן לקנות מזכרות. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המלון, כולל הסוויטות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

אתר נופש מנדרין אוריינטל מרקש – Mandarin Oriental, Marrakech

מנדרין אוריינטל מרקש, אתר נופש במרקש בדירוג 5 כוכבים המשקיף להרי האטלס ומשתרע על פני 200 דונמים, מרוחק 10 דקות נסיעה בלבד מכיכר ג'מעה אלפנה. המלון זוכה לציון 8.5 בדירוגי מלונות מומלצים במרקש למשפחה עם ילדים.

מקום האירוח כולל 54 וילות פרטיות המעוצבות בסגנון ברברי-ערבי, בריכות שחייה, אמבטי עיסוי ולא פחות מ-9 סוויטות, שרובן כוללות גג עם בריכת מים עמוקים.

בכל יחידת אירוח תמצאו פינת ישיבה למרגוע, קומקום, מכונת קפה, טלוויזיית LCD ונגן DVD. אתר הנופש כולל גם ברים, מסעדות ומרכז בריאות וספא עם בריכה מקורה, חמאם, אמבט עיסוי וטיפולי עיסוי.

אפשר לשכור אופניים באתר, השוכן באזור פופולארי לגולף. שדה התעופה Marrakech-Menara שוכן במרחק 6 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון סאבוי לה גראן – Savoy Le Grand Hotel Marrakech

סאבוי לה גראן, מלון במרקש בדירוג 5 כוכבים, מרוחק 500 מטר מגני מנארה (Menara Gardens) ומציע בריכה חיצונית. לשירותכם במלון עומדים גם ברביקיו ואינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים. המלון זוכה לציון 8.9 בדירוגי מלונות מומלצים במרקש למשפחה עם ילדים.

בכל חדר תמצאו טלוויזיית LCD, פינת ישיבה בה אפשר להתרגע לאחר יום עמוס וחדר רחצה פרטי עם נעלי בית, מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא תשלום. חלק מהחדרים כוללים מרפסת או טראסה. בר המלון עומד לשירותכם ומציע משקאות מפנקים. דלפק הקבלה פעיל סביב השעון, כמו גם חנות מתנות ומספרה. חניה פרטית מוצעת באתר ללא תשלום.

קונפרנס פאלאס (Conference Palace) שוכן 1.2 קילומטרים מהמלון ואילו מרקש פלאזה (Marrakech Plaza)  2.2 קילומטרים ממונו. שדה התעופה Marrakech-Menara Airport נמצא רק 2 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון ריאד צ'לה -Riad Challa Spa & heated Pool

ריאד צ'לה, מלון במרקש בדירוג 3 כוכבים, מציע טראסת שמש, נוף בריכה, חמאם, מרכז ספא ובר בו אורחים נהנים ממשקאות. המלון זוכה לציון 9.3 בדירוגי בתי מלון מומלצים במרקש עם ילדים.

בכל חדר יש טלוויזיה עם ערוצי לוויין וחדר רחצה צמוד עם מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם. בחלק מהחדרים יש פטיו או טראסה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל אזורי המלון. דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה. המקום מציע שירות השכרת אופניים.

כיכר ג'מעה אל פנה (Djemaa El Fna) שוכנת 300 מטר מהמלון ואילו שוק מדינה (Souk of the Medina) נמצא רק 500 מטרים ממנו. שדה התעופה Marrakech-Menara Airport נמצא 4 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל