עונה מומלצת לחופשה בסן פרנסיסקו

מזג האוויר בסן פרנסיסקו ועונה מומלצת לחופשה

אם אתם מתכננים חופשה בארצות הברית, ומתכוונים לכלול במסלול שלכם את סן פרנסיסקו, אבל מתלבטים מה העונה המומלצת לחופשה שלכם, הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא מידע מפורט על מזג האוויר בסן פרנסיסקו לאורך השנה, על האירועים השונים שמתקיימים בעיר, על פסטיבלים שתוכלו לשלב בחופשה שלכם ועל התנאים שצפויים לכם בעיר בכל עונה מעונות השנה ובכל חודש וחודש.

מזג האוויר בסן פרנסיסקו, מהערים המתוירות והפופולאריות בארצות הברית, מיוחד במינו. אף פעם לא חם במיוחד, אך גם לא קר מאוד. האקלים בסן פרנסיסקו דומה לאקלים הים תיכוני, אך שונה בכך שהקיץ נשאר קריר ולא מתחמם ממש. עם זאת, מזג האוויר נשאר קר אך מתון במהלך כל השנה. לא חם וגם לא קפוא מדי. החודש הקר ביותר בסן פרנסיסקו הוא ינואר, בו הטמפרטורות נעות בין כ-8 לכ-14 מעלות צלזיוס, והחודש החם ביותר בסן פרנסיסקו הוא ספטמבר, בו הטמפרטורות נעות בין כ-14 לכ-23 מעלות צלזיוס. עם כל זאת, מזג האוויר בסן פרנסיסקו נשאר תמיד מתון, אז אמנם זהו לא יעד חם אך גם הקור אף פעם לא קיצוני. אם אתם ממש לא מסתדרים עם גשם, מומלץ להגיע לסן פרנסיסקו בין מאי לספטמבר, החודשים הכי יבשים בשנה בעיר. גם אפריל ואוקטובר הם חודשים טובים לחופשה בסן פרנסיסקו, עם מספר ימי גשם בודדים בלבד.

חופשה בסן פרנסיסקו – עוד מידע למטייל

טיסות לסן פרנסיסקו – השוואת מחירים וטיפים

סן פרנסיסקו – מלונות מומלצים למשפחות

השכרת רכב בסן פרנסיסקו

העונה המומלצת לחופשה בסן פרנסיסקו

לכל עונה יש יתרונות וחסרונות משלה לחופשה בסן פרנסיסקו, וכיוון שמזג האוויר לא קיצוני גם בחורף, ניתן בהחלט לבקר בכל זמן בשנה. עם זאת, העונה המומלצת לחופשה בסן פרנסיסקו היא בדרך כלל בתחילת הסתיו, בספטמבר ובאוקטובר. ספטמבר הוא החודש החם ביותר בסן פרנסיסקו (ועדיין לא ממש חם), ומבחינת הערפל המפורסם של סן פרנסיסקו,  בשלב זה התקופה עם הערפל הכבד ביותר (יוני-אוגוסט) כבר תהיה מאחוריכם.

הקיץ בסן פרנסיסקו הוא עונת שיא מבחינת תיירות כיוון שבזמן זה תיירים רבים יוצאים לחופשה, אך מבחינת מזג אוויר זהו לא זמן אידיאלי, כיוון שהערפל בסן פרנסיסקו בשיאו בתקופה זו. עם זאת,

הערפל בסן פרנסיסקו בדרך כלל נצפה רק בשעות הבוקר והערב. הוא יכול להיות יפהפה ולהעניק לאוהבי הצילום מבינכם תמונות מרהיבות של העיר.  גם עונת האביב היא עונה מומלצת לחופשה בסן פרנסיסקו, עם מזג אוויר מתון (במיוחד לקראת סוף העונה, כמויות הגשם יורדות בהדרגה) ומחוץ לעונת התיירות.

עונות השנה בסן פרנסיסקו

מזג האוויר בסן פרנסיסקו בסתיו

עונת הסתיו היא העונה המושלמת לחופשה בסן פרנסיסקו. בספטמבר בסן פרנסיסקו תוכלו ליהנות מהטמפרטורות הגבוהות בשנה, שנעות בין כ13 לכ21 מעלות צלזיוס ומחודש יבש בדרך כלל. למעשה הסתיו הוא בעצם הקיץ בסן פרנסיסקו. בשלב זה שיא הערפל של סן פרנסיסקו כבר חלף. האוויר נקי, וספטמבר ואוקטובר הם חודשים יבשים וחמימים יחסית (ועדיין לא בדיוק חמים). חודשי ספטמבר ואוקטובר נחשבים על פי רבים מהמטיילים לזמן המומלץ לטוס לסן פרנסיסקו. סוף הסתיו כבר פחות אידיאלי, עם יותר גשם וטמפרטורות שמתחילות להתקרר לקראת החורף. תחילת הסתיו הוא גם זמן מעולה לביקור באחד החופים של סן פרנסיסקו. אמנם לא ניתן לשחות בהם כי זה לא בטיחותי והמים קרים מדי, אך הם יפהפיים ובחלקם תוכלו ליהנות מנוף יפהפה של גשר הגולדן גייט.

אירועים בסן פרנסיסקו בסתיו:

אופרה בפארק סן פרנסיסקו Opera in The Park

מדי שנה בחודש ספטמבר מתקיים אירוע אופרה בפארק, אירוע חינמי בו ניתן לצפות בהופעות אופרה בגולדן גייט פארק. תוכלו להביא שמיכת פיקניק וליהנות מהופעה מדהימה באוויר הפתוח.

תצוגת הענתיקות בסתיו של סן פרנסיסקו Fall Antiques Show

חובבי הענתיקות ודאי ישמחו לשמוע שמתקיימת בסן פרנסיסקו תצוגת ענתיקות גדולה מדי שנה, באוקטובר בדרך כלל, עם מגוון תצוגות מרהיבות של פריטי ענתיקות יפהפיים, החל מריהוט ועד לתכשיטים ופריטי אמנות.

יריד רחוב קאסטרו Castro Street Fair

יריד רחוב חגיגי ומהנה מלא באוכל, ריקודים,  חגיגות ומוזיקה שהוקם במקור על ידי הארווי מילק כדי להילחם באפליה ולסייע לבעלי עסקים מהקהילה הגאה, וכעת הוא חגיגה מדהימה של הקהילה הלהטבי"ת ומושך אליו אלפי אורחים מדי שנה, והמוני עסקים קטנים ודוכנים מקומיים.

מזג האוויר בסן פרנסיסקו בחורף

חודשי החורף בסן פרנסיסקו הם התקופה הקרה ביותר בשנה אך הבדלי הטמפרטורות לא קיצוניים, ומזג האוויר לא קפוא. שלג בסן פרנסיסקו הוא לא עניין רגיל וקורה לעיתים נדירות בלבד, ומזג האוויר בסן פרנסיסקו בחורף נשאר די מתון עם טמפרטורות שנעות בין כ8 לכ16 מעלות צלזיוס. עם זאת, החורף בסן פרנסיסקו הוא הזמן הגשום ביותר בשנה באיזור, כך שאם אתם ממש לא מסתדרים עם גשם אולי כדאי למצוא זמן אחר לטיול שלכם. ובכל זאת, החורף בסן פרנסיסקו הוא עדיין זמן טוב לביקור. הצטיידו במטרייה ולבוש חם ותוכלו אפילו להנות מימים נעימים ובהירים פה ושם. בנוסף, ישנם מגוון אירועים מעניינים בסן פרנסיסקו בחורף, ותקופת החגים מביאה איתה קסם מיוחד.

אירועים בסן פרנסיסקו בחורף:

צפייה בלוויתנים בסן פרנסיסקו

עונת החורף היא עונה נהדרת לצפייה בלוויתנים בסן פרנסיסקו. עונת הצפייה בלוויתנים בסן פרנסיסקו מתחילה בדצמבר ובחודשי החורף (עד מרץ) הסיכוי שלכם לצפות בלוויתנים יהיה הטוב ביותר.

תקופת החגים בסן פרנסיסקו

תקופת החגים בסן פרנסיסקו בהחלט יכולה לשדרג את הטיול שלכם בעיר. תוכלו ליהנות מהחלקה על הקרח בחוצות העיר,  תצוגות של מגוון אורות מרשימים  בפארק ובעיר, מעץ חג המולד המרשים של מייסיז במרכז העיר ועוד.

מפגן הסירות ברציף הדייגים של סן פרנסיסקו (San Francisco Fisherman's Wharf Holiday Boat Parade)

מפגן הסירות של סן פרנסיסקו לכבוד החגים ברציף הדייגים מציג מגוון גדול של סירות שנעות לאורך המים, מקושטות במיטב אורות הכריסמס היפהפיים, מדי שנה בדצמבר. תוכלו להתבונן באורות הזוהרים על פני המים וליהנות מהנוף החגיגי פעם בשנה.

מזג האוויר בסן פרנסיסקו באביב

במהלך חודשי האביב בסן פרנסיסקו כמויות הגשם מתחילות לרדת בהדרגה: במרץ ניתן לצפות לכשמונה ימי גשם במהלך החודש אך מאי נחשב לחודש יבש יחסית עם מעט מאוד גשם. מזג האוויר באביב בסן פרנסיסקו נשאר קריר עם טמפרטורות שנעות בין כ10 מעלות צלזיוס בשעות הקרות לבין כ18 מעלות צלזיוס בשעות החמות במהלך היום. ייתכן שלעיתים תתקלו בימים מעט חמימים יותר, אך בדרך כלל מזג האוויר קריר בעונה זו.  עונת האביב היא עונת מעבר בסן פרנסיסקו, ומזג האוויר אמנם קריר אך יחסית מתון וזוהי לא עונת שיא התיירות (דבר שנחשב כיתרון לחלק מהמטיילים).

אירועים בסן פרנסיסקו באביב:

Cherry Blossom פריחת הדובדבן בסן פרנסיסקו

בחודש אפריל בסן פרנסיסקו תוכלו לחגוג את פסטיבל פריחת הדובדבן בג'אפאן טאון. זהו זמן מושלם לבקר בג'אפאן טאון בסן פרנסיסקו ולחגוג את התרבות היפנית. בפסטיבל פריחת הדובדבן בסן פרנסיסקו תוכלו ליהנות ממגוון מאכלים יפנים, הופעות, ופעילויות נוספות.

חגיגות האביב של רחוב יוניון

חגיגות אלו מתקיימות לכבוד חג הפסחא בחוצות העיר באיזור רחוב יוניון. זהו אירוע מדהים למשפחות עם ילדים שכולל מגוון פעילויות, הופעות ואוכל וגם מצעד חגיגי בצהריים.

פסטיבל האומנויות הבינלאומי של סן פרנסיסקו

פסטיבל האומנויות הבינלאומי של סן פרנסיסקו מתקיים מדי שנה בסוף מאי ונמשך עד תחילת יוני בדרך כלל. במסגרת הפסטיבל מופיעים אמנים מקומיים ובינלאומיים ממגוון תחומים, ובעיקר בתחומי המוזיקה התיאטרון והמחול.

מזג האוויר בסן פרנסיסקו בקיץ

הקיץ בסן פרנסיסקו הוא לא קיץ טיפוסי. זהו לא הזמן הכי חם בשנה בעיר. מזג האוויר בקיץ בסן פרנסיסקו נע בין קריר למעט פחות קריר (ואולי קצת חמים), עם טמפרטורות ממוצעות באזור 13 מעלות צלזיוס במהלך הלילה ובאזור 22 מעלות צלזיוס בשעות הכי חמות של היום. חודשי הקיץ הם החודשים בהם הערפל בסן פרנסיסקו בשיאו, ובמיוחד בחודש יוני. ובכל זאת, זוהי תקופת שיא של תיירות בסן פרנסיסקו עם מגוון פעילויות ומזג אוויר יחסית מתון ויבש, כך שמי שמחפש להמנע מהמוני תיירים ומחפש את המחירים הכי זולים לחופשה בסן פרנסיסקו, זו אולי לא תהיה העונה בשבילו.

אירועים בסן פרנסיסקו בקיץ:

פסטיבל המוזיקה והאומנויות אווטסייד לאנד

פסטיבל המוזיקה והאומנויות אווטסייד לאנד מתקיים מדי שנה בשבוע השני של אוגוסט בסן פרנסיסקו. הוא כולל מגוון ענק של הופעות מוזיקליות, ובעבר הופיעו בו פול סיימון, בלינק 182, דה וויקנד ועוד. מלבד ההופעות ניתן ליהנות ממגוון אטרקציות נוספות ודוכני אוכל.

Eat Drink SF

זהו אירוע שמתקיים בסן פרנסיסקו מדי שנה באוגוסט בדרך כלל (אם כי הפסטיבל של שנת 2021 הועבר לאוקטובר באופן מיוחד), ובו תוכלו ליהנות ממטעמיהם של מבחר השפים של סן פרנסיסקו במתחם אחד, מלא בחוויות קולינריות. הפסטיבל כולל מגוון אירועים שקשורים לקולינריה, ומציע מגוון תפריטים במחירים קבועים.

פסטיבל רחוב יוניון

פסטיבל רחוב יוניון הוא מסורת ותיקה בסן פרנסיסקו. הפסטיבל מתקיים מדי שנה, בדרך כלל בתחילת יוני למשך יומיים, וכולל מגוון ענק של דוכנים החל מאוכל ומשקאות ועד לאמנות, כמו גם הופעות בחוצות העיר ומגוון פעילויות ברחבי הרחוב המפורסם.

חופשה בסן פרנסיסקו בשילוב פסטיבל

סן פרנסיסקו היא מרכז מיוחד של תרבות, אמנות ומוזיקה. פסטיבלים גדולים או ירידים מקומיים קטנים ממלאים את הרחובות באומנים, מוזיקאים, יוצרים, וגם אוכל טוב כמובן, במגוון מועדים במהלך השנה. כמעט בטוח שכל מי שמחפש פסטיבל בסן פרנסיסקו ימצא משהו שמתאים לו. אוהבי המוזיקה יוכלו ליהנות ממגוון אירועים: פסטיבל אווטסייד לנדס שמביא אליו שמות ענקיים בתעשיית המוזיקה, פסטיבלי הג'אז פילמורה וSF ועוד. גם אוהבי הקולנוע בסן פרנסיסקו נהנים ממגוון אירועים: פסטיבל הסרטים, פסטיבל הסרטים האורבני, פסטיבל סרטי אינדי ועוד.

מזג האוויר בסן פרנסיסקו לפי חודש

כיוון שקשה לחזות את מזג האוויר זמן רב מראש באופן מדויק, כדאי לבדוק את התחזית שוב מספר ימים לפני התאריך הרצוי. אלו רק הטמפרטורות הממוצעות, וכמובן שמזג האוויר בסן פרנסיסקו עלול להשתנות וכדאי להיערך לכל מצב.

מזג האוויר בסן פרנסיסקו בינואר

מזג האוויר בסן פרנסיסקו בינואר הוא קר, אך לא קפוא והטמפרטורות לא יורדות מתחת לאפס בדרך כלל אלא נשארות באיזור 8 מעלות צלזיוס בשעות הקרות של הלילה, ובאיזור 12-16 בשעות הצהריים. זהו חודש גשום יחסית עם כשמונה ימי גשם. ינואר בסן פרנסיסקו הוא החודש הקר ביותר בשנה בדרך כלל, ומלבד הגשם, חיסרון נוסף לחופשה בעיר בחודש זה הוא גם הימים הקצרים יותר יחסית. בדרך כלל לא יורד שלג בסן פרנסיסקו, וזהו עניין נדיר מאוד. למרות שזהו החודש הקר ביותר בעיר, החורף בסן פרנסיסקו נשאר מתון יחסית ולכן זהו זמן טוב לחופשה בעיר למי שמעוניין להגיע בחודש בו יש פחות תיירים מבדרך כלל..

מדי שנה בינואר בסן פרנסיסקו מתקיים פסטיבל סן פרנסיסקו סקץ'-פסט, פסטיבל קומדיה שמארח קומיקאים, קבוצות אימפרוביזציה ועוד מגוון הופעות.

מזג האוויר בסן פרנסיסקו בפברואר

מזג האוויר בסן פרנסיסקו בפברואר עדיין קר בעיצומו של החורף, אך משתפר מעט. הטמפרטורות אמנם נעות בין כ9 לכ16 מעלות צלזיוס, אך מדי פעם ייתכן שתיתקלו ביום נעים בו הטמפרטורות עולות לכ20 מעלות צלזיוס. ניתן לצפות לכשמונה ימי גשם במהלך חודש זה. כמו בינואר, גם פברואר בסן פרנסיסקו הוא חודש גשום עם ימים קצרים יותר יחסית. וכמו ינואר גם בחודש זה תהנו מהעובדה שסביר להניח שיהיו הרבה פחות תיירים לעומת חודשים אחרים.

בפברואר בסן פרנסיקו מתקיים פסטיבל השנה הסינית החדשה (שמתחיל למעשה בסוף ינואר), וכולל מגוון אירועים כמו שוק פרחים, יריד קהילתי, וכמובן תהלוכת ראש השנה הסינית הגדולה שאסור לפספס.

מזג האוויר בסן פרנסיסקו במרץ

מזג האוויר במרץ בסן פרנסיסקו ממשיך להיות קר/קריר אך מתון. הטמפרטורות הנמוכות נעות באיזור 8 מעלות צלזיוס והגבוהות במהלך היום נעות באיזור 15 מעלות צלזיוס. ייתכן שמדי פעם הטמפרטורות יעלו אפילו יותר לאיזור ה20 מעלות צלזיוס במהלך היום, אך הנורמה היא פחות מ20 בחודש זה. ניתן לצפות בחודש זה לכ8 ימי גשם. מדי שנה במרץ בסן פרנסיסקו מתקיים מצעד יום סיינט פטריק ברחבי העיר.

מזג האוויר בסן פרנסיסקו באפריל

מזג האוויר באפריל בסן פרנסיסקו מתחיל להשתפר עם ירידה בכמויות הגשם ומספר ימי גשם בודדים בלבד. בחודש זה סן פרנסיסקו מקבלת מעט יותר שמש מבחודשים הקודמים. מזג האוויר עדיין קריר, אך הימים מתארכים מעט. הטמפרטורות הנמוכות בסן פרנסיסקו באפריל נעות באיזור 11 מעלות צלזיוס, והגבוהות באיזור 19 מעלות צלזיוס ולעיתים מעל ל20 במהלך היום.

באפריל בסן פרנסיסקו תוכלו ליהנות מפסטיבל פריחת הדובדבן המפורסם בג'אפאן-טאון.

מזג האוויר בסן פרנסיסקו במאי

מזג האוויר בסן פרנסיסקו במאי הוא מתון, עם טמפרטורות במהלך היום שנעות בדרך כלל באיזור ה20 מעלות צלזיוס בשעות הצהריים, וטמפרטורות קרות בלילה שצונחות עד לכ9-10 מעלות צלזיוס. זהו חודש יבש עם מעט מאוד גשם אם בכלל, ויותר שעות שמש מקודמיו. מאי הוא חודש מומלץ לחופשה בסן פרנסיסקו, עם מזג אוויר מתון ורגע לפני שיא הערפל של יוני. בסוף חודש מאי בסן פרנסיסקו מציינים את יום הזיכרון האמריקאי, ובסוף שבוע זה מתקיים גם הקרנבל של סן פרנסיסקו.

מזג האוויר בסן פרנסיסקו ביוני

מזג האוויר ביוני בסן פרנסיסקו הוא מתון, לא קר מדי ולא חם מדי, עם טמפרטורות ממוצעות נמוכות שנעות באיזור 13 מעלות צלזיוס וממוצעות גבוהות באיזור 20 מעלות צלזיוס, ללא גשם בדרך כלל. זהו החודש עם הכי הרבה ערפל בסן פרנסיסקו בהשוואה לחודשים אחרים. לקראת אמצע-סוף החודש כבר ניתן לצפות לעלייה בכמויות התיירים בדרך כלל. בסוף חודש יוני בסן פרנסיסקו מתקיים פסטיבל ומצעד הגאווה הוותיק של העיר.

מזג האוויר בסן פרנסיסקו ביולי

מזג האוויר ביולי בסן פרנסיסקו מתון במהלך היום עם טמפרטורות שנעות באיזור 18 מעלות צלזיוס בשעות הצהריים בדרך כלל, וטמפרטורות קרות יותר בלילה, באיזור ה12-13 מעלות צלזיוס. חודש יולי בסן פרנסיסקו נחשב לחודש יבש , ובחודשי הקיץ יש יותר ערפל מבחודשים אחרים. ביולי בסן פרנסיסקו עונת התיירות בשיאה כיוון שזוהי חופשת הקיץ למטיילים רבים.

בחודש יולי בסן פרנסיסקו מתקיימות חגיגות יום העצמאות האמריקאי, ומתקיימים מספר פסטיבלים כמו פסטיבל הסרטים היהודיים, פסטיבל ג'אז פילמור ועוד.

מזג האוויר בסן פרנסיסקו באוגוסט

אמנם חודש זה נחשב לשיא הקיץ במקומות אחרים, אך בסן פרנסיסקו באוגוסט מזג האוויר נשאר מתון מאוד. הלילות קרירים וגם הימים לא בדיוק חמים. הטמפרטורות הממוצעות הגבוהות בחודש אוגוסט בסן פרנסיסקו נשארות באיזור 19 מעלות צלזיוס בדרך כלל, אך לפעמים עולות מעט יותר.

מזג האוויר בסן פרנסיסקו בספטמבר

מזג האוויר בסן פרנסיסקו בספטמבר הוא מעולה לחופשה. זהו חודש מומלץ לביקור בסן פרנסיסקו. זהו החודש החם ביותר בשנה בסן פרנסיסקו, עם טמפרטורות שמגיעות עד לכ21 מעלות צלזיוס (אך מדי פעם גם יותר) בשעות החמות של היום, וטמפרטורות שנשארות קרירות באיזור 14 מעלות צלזיוס במהלך הלילה. ספטמבר בסן פרנסיסקו הוא חודש יבש בדרך כלל, ושיא הערפל של הקיץ כבר חלף בדרך כלל.

אירועים בסן פרנסיסקו בספטמבר כוללים, בין היתר, את יום הקומדיה בגולדן גייט פארק בו מתארחים מגוון קומיקאים, אופרה בפארק ועוד.

מזג האוויר בסן פרנסיסקו באוקטובר

גם אוקטובר הוא חודש מומלץ לחופשה בסן פרנסיסקו. כמו בספטמבר, גם מזג האוויר באוקטובר בסן פרנסיסקו הוא נעים בדרך כלל, עם טמפרטורות שנעות באיזור 20 מעלות צלזיוס במהלך היום ולילות קרירים.

אירועים בסן פרנסיסקו באוקטובר כוללים, בין היתר, את חגיגות ההאלווין, יריד הענתיקות, אוקטוברפסט, היריד ברחוב קאסטרו ועוד.

מזג האוויר בסן פרנסיסקו בנובמבר

מזג האוויר בנובמבר בסן פרנסיסקו קריר אך מתון. הטמפרטורות נעות בין כ11 מעלות צלזיוס בלילה לבין כ18 מעלות צלזיוס במהלך היום, פחות או יותר. בנובמבר מתחילה העונה הגשומה בסן פרנסיסקו, וניתן לצפות לכשישה ימי גשם.

מזג האוויר בסן פרנסיסקו בדצמבר

דצמבר הוא חודש נהדר לביקור בסן פרנסיסקו. אמנם החורף מתחיל, אך הקור לא קיצוני והטמפרטורות צונחות עד לכ8 מעלות צלזיוס בשיא הקור ומגיעות לכ14 מעלות צלזיוס במהלך היום. במהלך החודש ניתן לצפות לכשבעה ימי גשם (קל בדרך כלל). דצמבר הוא זמן מומלץ לחופשה בסן פרנסיסקו כיוון שלמרות הקור, העיר מתקשטת לכבוד תקופת החגים, ויחסית לערים גדולות אחרות בארצות הברית כמו ניו יורק ושיקגו, הקור בתקופת החגים לא כל כך נורא.  אירועים בדצמבר בסן פרנסיסקו כוללים, כמובן, את מגוון אירועי החגים, החל מהדלקת האורות החגיגית (וגם הדלקת החנוכייה כמובן) ביוניון סקוור ועד לסנטה קון.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל