עונה מומלצת לחופשה במונטווידאו

מזג האוויר במונטווידאו ועונה מומלצת לחופשה

אם אתם מעוניינים לקבוע חופשה במונטווידאו, בירת אורוגוואי, כדאי שתתכננו מראש את מועד הביקור שלכם, כך שתוכלו ליהנות ממגוון הבילויים והאטרקציות שיש לעיר להציע. כאן תוכלו לקרוא על מזג האוויר במונטווידאו ועל אירועים מרכזיים שמתקיימים בה לאורך השנה, כדי שתוכלו להחליט מהי העונה המומלצת לחופשה שלכם.

מונטווידאו היא בירת אורוגוואי והעיר הגדולה במדינה. זוהי עיר מלאה בתרבות, מוזיאונים, פארקים, מבנים היסטוריים, ואמנות.

האקלים באורוגוואי הוא אקלים סובטרופי גשום. מזג האוויר במונטווידאו בדרך כלל לא קיצוני ונשאר מתון ונוח לחופשה בכל זמן בשנה, גם בחורף. לגשם במונטווידאו ניתן לצפות במהלך כל השנה, עם מספר ימי גשם מדי חודש.

העונות במונטווידאו הפוכות מהעונות בארץ, כאשר הקיץ מתחיל בדצמבר והחורף מתחיל ביוני.

חופשה במונטווידאו – עוד מידע למטייל

מזג האוויר באורוגואי – לקראת הטיול הגדול

השכרת רכב באורוגוואי – השוואת מחירים והסברים

טיסות לאורוגוואי – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

עונה מומלצת לחופשה במונטווידאו

עונת התיירות במונטווידאו היא בקיץ, מדצמבר ועד מרץ, החודשים החמים ביותר בשנה באורגוואי בהם גם טמפרטורת המים היא החמה ביותר ומעולה לחופשת חוף.

גם חודשי עונות המעבר הם זמן מומלץ לחופשה במונטווידאו למי שרוצה מזג אוויר מתון יותר ותקופה פחות תיירותית.

עונת החורף במונטווידאו, מיוני ועד ספטמבר, היא האוף-סיזן, העונה החלשה יותר מבחינת תיירות. זהו זמן מומלץ לחופשה במונטווידאו למי שפחות מחפש חופים ומעוניין יותר בצד התרבותי של העיר ובסיורים וכול'. מזג האוויר לא קר מדי במהלך היום ולכן זהו עדיין זמן טוב לחופשה במונטווידאו.

חודשי הקיץ במונטוידאו חמים עם מספר ימי גשם מדי חודש וטמפרטורות שנעות באזור 30 מעלות צלזיוס במהלך היום. הלילות בחודשי הקיץ נעימים יותר, עם טמפרטורות שבדרך כלל נעות מעט מתחת ל20 מעלות צלזיוס.

מלבד מזג האוויר במונטווידאו, שיקול נוסף למועד החופשה יכול להיות אירועים מיוחדים. במונטווידאו מתקיימים במהלך השנה מגוון אירועים תרבותיים ופסטיבלים, כשהבולט בהם הוא כמובן הקרנבל של מונטווידאו.

עונות במונטווידאו

מזג האוויר במונטווידאו בקיץ

הקיץ במונטווידאו, מדצמבר עד פברואר, הוא תקופה פופולרית במיוחד לחופשה בעיר. הטמפרטורות במהלך היום נעות באיזור 30 מעלות צלזיוס, והחופים מתמלאים בתיירים.       טמפרטורת המים במונטווידאו מגיעה לשיאה בינואר, ונעה בין כ23 לכ26 מעלות צלזיוס כך שזהו חודש מעולה לחופשת חוף. ניתן לצפות לכשישה ימי גשם מדי חודש בחודשי הקיץ במונטווידאו. כמו כן, חודשי הקיץ (כמו גם נובמבר) נהנים מהימים הארוכים ביותר בשנה, יתרון נוסף לחופשה בזמן זה. מי שמחפש לברוח מהחורף וליהנות מחופשה חמה בדצמבר, מונטווידאו היא מקום מעולה בשבילו.

בחודש ינואר במונטווידאו מתחיל הקרנבל, שידוע בכך שהוא ארוך במיוחד (אפילו יותר מהקרנבל הברזילאי). חגים ומועדים נוספים במונטווידאו בחודשי הקיץ כוללים את חג ההתגלות שנחגג בפסטיבל בתחילת ינואר, חג המולד בדצמבר, השנה האזרחית החדשה ועוד.

מזג האוויר במונטווידאו בסתיו

הסתיו במונטווידאו נמשך ממרץ ועד מאי. הוא מתחיל עם מזג אוויר חם וטמפרטורות באיזור 26 מעלות צלזיוס במהלך היום, אך לקראת חודש מאי הטמפרטורות יורדות בהדרגה והימים הופכים קרירים יותר. בחודשי הסתיו במונטווידאו ניתן לצפות לכשישה ימי גשם מדי חודש, והימים מתקצרים בהדרגה לקראת החורף.

מזג האוויר במונטווידאו בחורף

מזג האוויר במונטווידאו בחורף, בחודשים יוני עד אוגוסט, הוא קר אך בדרך כלל לא קפוא ולרוב הטמפרטורות לא מגיעות לאפס מעלות צלזיוס.

הטמפרטורות במהלך היום בחודשי החורף במונטווידאו נעות באזור 15 מעלות צלזיוס, ובלילה באזור 7-8 מעלות צלזיוס. הימים קצרים יותר, וניתן לצפות לכ-6-7 ימי גשם מדי חודש.

כיוון שהחורף במונטווידאו הוא די מתון יחסית, זהו עדיין זמן מעולה לחופשה בעיר, עם פחות זמן חוף ויותר סיורי תרבות וכדומה.

יתרון נוסף לחופשה במונטווידאו בחורף הוא תחילת עונת הצפייה בלוויתנים, שנמשכת מיוני עד נובמבר.

מזג האוויר במונטווידאו באביב

האביב במונטווידאו מגיע לעיר בספטמבר ונמשך עד נובמבר. הטמפרטורות מתחילות לעלות בהדרגה. מזג האוויר בספטמבר במונטווידאו עדיין קריר, אך עד נובמבר הימים כבר חמימים ונעימים יותר, עם טמפרטורות באיזור 24 מעלות צלזיוס במהלך היום. ניתן לצפות לכשישה ימי גשם מדי חודש בחודשי האביב.

הימים מתחילים להתארך גם הם בהדרגה לקראת נובמבר.

גם בחודשי האביב ניתן ליהנות מעונת צפיית הלוויתנים באורגוואי, שנמשכת מיוני ועד נובמבר.

נובמבר הוא חודש מעולה לחופשה במונטווידאו, כיוון שמזג האוויר כבר חמים אך לא חם מדי, ועונת התיירות עוד לא בשיאה בדרך כלל.

אירועים במונטווידאו בחודשים אלו כוללים את ימי המורשת (דיאס דל פאטרימוניו), יומיים (בתחילת אוקטובר בדרך כלל) בהם מגוון מוסדות, החל ממוזיאונים ועד למוסדות חינוך ומבנים עם חשיבות היסטורית, נפתחים לציבור הרחב.

אירוע נוסף באוקטובר במוטנווידאו הוא פסטיבל ויוה אל טנגו, אירוע גדול שחוגג את ריקוד הטנגו עם מגוון הופעות.

אירועים במונטווידאו

מונטווידאו היא עיר בירה מרכזית מלאת חיים, היסטוריה, ארכיטקטורה מרשימה וכמובן תרבות. במונטווידאו מתקיימים מגוון פסטיבלים, עם הרבה מוזיקה, ריקודים ואוכל טוב במהלך השנה. המפורסם שבהם הוא הקרנבל, אך ישנם אירועים תרבותיים נוספים שנחגגים בעיר ויעשירו את הטיול שלכם בחוויות בלתי נשכחות.

הקרנבל במונטווידאו

חגיגות הקרנבל במונטווידאו הן הגדולות ביותר באורוגוואי. הקרנבל של מונטווידאו הוא ארוך במיוחד, אפילו יותר מהקרנבל הברזילאי.

הקרנבל במונטווידאו מתקיים בדרך כלל בינואר ובפברואר, והחגיגות כוללות תהלוכות מרשימות עם מתופפים, רקדנים, תלבושות צבעוניות ונוצצות ועוד.

המוני מבקרים ממלאים את הרחובות כדי לצפות בחגיגות הקרנבל שממלאות את העיר בשמחה, קומדיה, ריקוד ומוזיקה.

פסטיבל ויוה אל טנגו במונטווידאו

ויוה אל טנגו הוא פסטיבל במונטווידאו שמתקיים מדי שנה באוקטובר בדרך כלל. זהו פסטיבל טנגו בינלאומי מפורסם, ובמסגרתו מתקיימות מגוון הופעות ברחבי העיר.

יום המורשת במונטווידאו

יום המורשת (דיה דל פאטרימוניו) הוא מסורת שהחלה בשנות התשעים. הפסטיבל מתקיים מדי שנה באוקטובר בדרך כלל, ונמשך כיומיים. במסגרת הפסטיבל, מגוון מוסדות תרבות ומבנים עם חשיבות מיוחדת נפתחים לציבור הרחב.

חג ההתגלות Epiphany Day

חג ההתגלות במונטווידאו נחגג עם תהלוכות צבעוניות, ריקודים, להקות כלי הקשה ועוד, מדי שנה בינואר, רגע אחרי השנה החדשה ולפני תחילת תקופת הקרנבל. באורוגוואי חוגגים את חג ההתגלות עם ארוחות, מתנות, חגיגות ברחבי עיר הבירה ועוד.

מזג האוויר במונטווידאו לפי חודש

לכל חודש במונטווידאו יש יתרונות וחסרונות משלו לחופשה, למרות שניתן לבקר בעיר כל השנה. בדקנו מהו מזג האוויר הממוצע לו ניתן לצפות מדי חודש במונטווידאו. שימו לב שאלו טמפרטורות משוערות וממוצעות בלבד, וכדאי לבדוק תחזית מזג אוויר מדויקת יותר מספר ימים לפני התאריך הרצוי.

מזג האוויר במונטווידאו בינואר

הקרנבל ומזג האוויר החם הופכים את חודש ינואר לחודש מומלץ לחופשה במונטווידאו. הטמפרטורות נעות באזור 28 מעלות צלזיוס במהלך היום ויכולות להגיע גם למעל ל30 מעלות, ובלילה הן נעות באזור 18 מעלות צלזיוס. ניתן לצפות לכשישה ימי גשם במהלך החודש ולימים ארוכים יחסית. זוהי תקופת התיירות במונטווידאו כך שכדאי להזמין טיסות ומלונות מראש.

מזג האוויר במונטווידאו בפברואר

פברואר הוא חודש מומלץ לחופשה במונטווידאו. עונת התיירות, הקרנבל וגם הקיץ בעיצומו, הימים ארוכים, ומזג האוויר חם. הטמפרטורות נעות באזור 27 מעלות צלזיוס במהלך היום ובאזור 18 מעלות צלזיוס בלילה, עם כשבעה ימים בהם ניתן לצפות לגשם במהלך החודש.

מזג האוויר במונטווידאו במרץ

מרץ הוא חודש טוב לחופשה במונטווידאו. מזג האוויר מתון וחמים במהלך היום עם טמפרטורות שנעות באזור 26 מעלות צלזיוס, והלילות קרירים, עם טמפרטורות שנעות באזור 16 מעלות צלזיוס. הימים מתחילים להתקצר מעט במרץ וגם טמפרטורות המים מתחילה לרדת.

מזג האוויר במונטווידאו באפריל

הסתיו בעיצומו במונטווידאו באפריל. מזג האוויר מתון והימים עדיין נעימים עם טמפרטורות באזור 23 מעלות צלזיוס במהלך היום ולילות קרירים (באזור 13 מעלות צלזיוס). טמפרטורת המים מתקררת וכבר פחות נעימה לשחייה וגם הימים ממשיכים להתקצר.

מזג האוויר במונטווידאו במאי

הסתיו מגיע לסיומו, ורגע לפני החורף מזג האוויר ממשיך במגמת התקררות. מזג האוויר במונטווידאו במאי קריר במהלך היום וכבר קר בלילה. הטמפרטורות נעות באזור 19 מעלות צלזיוס במהלך היום, ובאזור 10 מעלות צלזיוס בלילה. ניתן לצפות לכשישה ימים עם גשם במהלך החודש.

מזג האוויר במונטווידאו ביוני

החורף מתחיל במונטווידאו ביוני, ומזג האוויר קר אך לא קפוא, עם טמפרטורות שנעות בין כ-7 מעלות צלזיוס (בלילה בדרך כלל) לכ16 מעלות צלזיוס (במהלך היום בדרך כלל) ומספר ימי גשם במהלך החודש. הימים קצרים יותר, אך זהו עדיין זמן טוב לחופשה עם דגש על התרבות בעיר. זוהי גם תחילת העונה לצפייה בלוויתנים שנמשכת עד נובמבר.

מזג האוויר במונטווידאו ביולי

מזג האוויר ביולי במונטווידאו קריר במהלך היום וקר בלילה, עם טמפרטורות שנעות באזור 15 מעלות צלזיוס ביום ובאזור 6 מעלות צלזיוס בלילה. ניתן לצפות למספר ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר במונטווידאו באוגוסט

מזג האוויר באוגוסט במונטווידאו קריר ביום וקר בלילה, עם טמפרטורות שנעות באזור 17 מעלות צלזיוס במהלך היום וכ-7 מעלות צלזיוס במהלך הלילה, ומספר ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר במונטווידאו בספטמבר

ספטמבר הוא חודש טוב לחופשה במונטווידאו עם מזג אוויר מתון, קריר במהלך היום (באזור 18 מעלות צלזיוס) וקר בלילה (באזור 10 מעלות צלזיוס) ומספר ימי גשם במהלך החודש.

מדי שנה בסוף ספטמבר או בתחילת אוקטובר, מתקיים במונטווידאו יום המורשת, בו מגוון מוזיאונים ומוסדות היסטוריים ותרבותיים פותחים את שעריהם לקהל הרחב.

מזג האוויר במונטווידאו באוקטובר

מזג האוויר באוקטובר הוא מעולה לחופשה במונטווידאו. עדיין קריר אך מתחמם מעט בשעות היום, עם מספר ימי גשם במהלך החודש. הטמפרטורות עולות בהדרגה במהלך החודש, ונעות באזור 21 מעלות צלזיוס במהלך היום ובאזור 11 מעלות צלזיוס בלילה, וגם הימים מתחילים להתארך מעט. מדי אוקטובר במונטווידאו מתקיים פסטיבל ויוה אל טנגו, פסטיבל שחוגג את ריקוד הטנגו עם מוזיקה והופעות ברחבי העיר.

מזג האוויר במונטווידאו בנובמבר

מזג האוויר בנובמבר במונטווידאו ממשיך להתחמם, רגע לפני תחילת הקיץ, עם טמפרטורות מתונות ונעימות במהלך היום (באזור 23 מעלות צלזיוס). הלילות עדיין קרירים עם טמפרטורות באזור 13 מעלות צלזיוס במהלך הלילה. ניתן לצפות למספר ימי גשם במהלך החודש, והימים מתארכים מעט.

מזג האוויר במונטווידאו בדצמבר

חודש דצמבר במונטווידאו מביא אתו את עונת הקיץ ועונת התיירות לעיר. מזג האוויר במונטווידאו בדצמבר

חם במהלך היום עם טמפרטורות באזור 27 מעלות צלזיוס וקריר בלילה, עם טמפרטורות שנעות באזור 16 מעלות צלזיוס. ניתן לצפות למספר ימי גשם ולימים ארוכים יותר.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל