עונה מומלצת לחופשה ביפן

מזג האוויר ביפן ועונה מומלצת לחופשה

תכנון הטיול החלומי בארץ השמש העולה, מתחיל בשאלה "מתי כדאי לטוס ליפן?". התשובה יכולה להיות מגוונת ומורכבת. לכן, כדי לעשות לכם סדר בכמויות המידע הקיים באינטרנט, כתבנו עבורכם את המדריך השלם למזג האוויר ביפן, עם כל הטיפים, המידע החשוב וההמלצות. המדריך יעזור לכם להחליט ולבחור עונה מומלצת ליפן שמתאימה לטיול שלכם.

יפן היא מדינת איים במזרח אסיה, עם ארבעה איים מרכזיים ומאות איים נוספים.

האקלים ביפן משתנה מאקלים יבשתי לח בצפון לאקלים טרופי בדרום המדינה, אך ברוב המדינה מדובר באקלים סובטרופי גשום. מזג האוויר ביפן כולל ארבע עונות מובהקות, אך אזורים שונים במדינה מתאפיינים במזג אוויר שונה וכדאי לבדוק לגבי כל אזור בנפרד בעת תכנון הטיול. כדי לענות על השאלה "מתי כדאי לטוס ליפן?", כדאי לקרוא מעט על מזג האוויר ביפן ולהבין איך הוא ישפיע על הטיול בתקופות שונות בשנה.

חופשה ביפן – עוד מידע למטייל

טיסות ליפן – השוואת מחירים ומה חשוב לדעת

טיסות פנים ביפן – טיפים למטייל והשוואת מחירים

השכרת רכב ביפן – המדריך המלא

טוקיו – מלונות מומלצים עם ילדים בבירת יפן

קניית ין יפני (JPY) לפני טיול ביפן – מדריך

מוניות בטוקיו והסעה משדה התעופה

עונה מומלצת לחופשה ביפן

עונה מומלצת ליפן יכולה להשתנות בהתאם למה שאתם מחפשים לעשות במהלך החופשה: סיור בערים, סקי ביפן, ביקור בדיסנילנד או ביוניברסל. עם זאת, יש שתי עונות שנחשבות למומלצות באופן כללי. עונה מומלצת לחופשה ביפן היא בדרך כלל באביב או בסתיו, עם מזג אוויר מתון יותר לעומת החורף והקיץ, וטבע יפהפה.

עם זאת, כל זמן בשנה בו תבקרו ביפן יעניק לכם חוויה בלתי נשכחת, ולמזג האוויר ביפן יש יתרונות וחסרונות משלו בכל חודש וחודש. בנוסף, התשובה לשאלה מתי כדאי לטוס ליפן יכולה להשתנות בין המטיילים השונים.

עונות ביפן

מזג האוויר ביפן כולל ארבע עונות מובהקות עם שינויים מורגשים בטמפרטורות, וכל אזור במדינה מרגיש את העונות השונות בצורה קצת שונה. לכל אחת מעונות השנה ביפן יש יתרונות וחסרונות משלה לטיול. הנה מידע שחשוב לדעת לפני שבוחרים עונה מומלצת ליפן:

מזג האוויר ביפן בקיץ

מזג האוויר ביפן בקיץ, בחודשים יוני יולי ואוגוסט, מביא אתו טמפרטורות חמות אך גם את העונה הגשומה. מזג האוויר בטוקיו ביולי ובאוגוסט, למשל, נע בין כ-33 מעלות צלזיוס לכ-26 מעלות צלזיוס. מטיילים רבים מעדיפים להימנע מיפן בחודשי יולי ואוגוסט מכיוון שמזג האוויר חם ולח מאוד, אך אם אתם מעדיפים להגיע בחודשים אלו תוכלו לתכנן את הטיול בחוכמה ולהגיע ליעדים פחות חמים במדינה, או לפחות להיות מוכנים לחום, להביא איתכם מאוורר אישי קטן ומגבות לחות. מלבד היעדים התיירותיים המפורסמים ביותר, יפן מציעה למטייל גם מגוון יעדים קיציים וטרופיים כמו האי מיאקו, חוף ג'ודוגאהמה, ועוד. חשוב לזכור שעונת הקיץ ביפן מתנגשת גם עם העונה הגשומה ביפן ועם עונת הטייפונים, כך שצריך להיות גמישים עם התוכניות, ולקחת בחשבון שיתכנו שינויים של הרגע האחרון.

מזג האוויר ביפן בסתיו

מזג האוויר ביפן בסתיו הוא ידידותי ומתון עבור תיירים. עבור חלק נכבד מהמטיילים, עונות המעבר הן התשובה הברורה לשאלה מתי כדאי לטוס ליפן. מזג האוויר ביפן בסתיו נהדר לטיולים ברחבי הערים הגדולות, בדרך כלל לא קר מדי ולא חם מדי. בטוקיו ובאוסקה בסתיו, הטמפרטורות מתחילות להיות חורפיות יותר לקראת סוף אוקטובר, במהלך היום.  ספטמבר ביפן הוא עדיין חודש די קיצי. כמו כן, ספטמבר (לצד חודש אוגוסט) נחשב לעונת הטייפונים, עובדה שרלוונטית בעיקר לאזורים מסוימים ביפן. רוב היעדים הפופולריים לצפייה בצבעי שלכת בקיוטו, טוקיו ועוד, מגיעים לשיאם בין סוף אוקטובר לסוף נובמבר. הסתיו הוא בהחלט עונה מומלצת ליפן.

מזג האוויר ביפן בחורף

מזג האוויר בחורף ביפן יכול להיות קר מאוד ואפילו קפוא ביעדים רבים. עם זאת, לטיול ביפן בחורף יכולים להיות מספר יתרונות, למי שמוכן להתמודד עם הקור: הרבה פחות תיירים (למעט בתקופת הכריסמס), מחירים זולים יותר, נוף מושלג, אתרי סקי, פסטיבלי חורף מרתקים, וכמובן אונסנים חמים. החיים ממשיכים ביפן בחורף, וכל עוד אתם מצטיידים במעיל טוב, תוכלו ליהנות מהחופשה ואפילו לראות נופים ייחודיים של כפרים יפניים ציוריים מכוסים בשלג.

החורף הוא גם הזמן המומלץ לביקור בפארק הקופים ג'יגוקודאני, חוויה מיוחדת של צפייה בקופים טובלים במעיינות החמים המוקפים בשלג.

מזג האוויר בטוקיו בחורף בדרך כלל יבש יחסית אך קר מאוד, עם טמפרטורות שנעות בין כשתי מעלות לכעשר מעלות צלזיוס. גם באוסקה מזג האוויר בחורף דומה. בהוקאידו בחורף מזג האוויר הרבה יותר קר, שכן זהו האי הצפוני של יפן, והחורף קשוח הרבה יותר, עם טמפרטורות ממוצעות שנעות מעט מתחת לאפס בסאפורו, ואפילו נמוך יותר באזורים מסוימים.

מזג האוויר ביפן באביב

מזג האוויר ביפן באביב הוא נהדר, וזוהי בהחלט נחשבת לעונה מומלצת ליפן. החודש המומלץ ביותר לחופשה ביפן הוא בדרך כלל אפריל או מאי.

מזג האוויר ביפן עדיין די קר במרץ, ובאפריל הופך להיות מתון יותר. בתקופת האביב ביפן, ניתן ליהנות מפריחת הדובדבן ("שרי בלוסום"), שמגיעה לשיאה בכל יעד ובכל שנה בזמן אחר, אך בדרך כלל לקראת סוף מרץ או תחילת אפריל, ולעיתים, ביעדים מסוימים, אפילו באמצע אפריל. הפריחה נמשכת כשבוע.

אירוע חשוב נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא ה"שבוע המוזהב" (Golden Week)  שנמשך בדרך כלל מסוף אפריל ועד לתחילת מאי, שבוע בו נחגגים מספר חגים לאומיים. התיירות ביפן מגיעה לשיא במהלך השבוע המוזהב וכדאי מאוד לתכנן ולבצע הזמנות מראש, ולצפות למחירים גבוהים מהרגיל.

העונה המומלצת לחופשה באוסקה

העונה המומלצת לאוסקה היא בדרך כלל בחודשים מסוימים בעונות המעבר: באפריל ובמאי באביב, או בספטמבר ואוקטובר בסתיו.

הקיץ באוסקה חם מאוד והטמפרטורות מגיעות לכ36 מעלות צלזיוס. החורף באוסקה קר מאוד עם טמפרטורות שנעות בין כ-2 לכ-10 מעלות צלזיוס.

החודשים הגשומים ביותר באוסקה הם יוני ויולי. החורף באוסקה לא קפוא בדרך כלל ולא קשוח מדי יחסית ליעדים אחרים במדינה, ולכן ניתן לטייל גם בחודשי החורף באוסקה. כמויות השלג באוסקה הן קטנות יחסית בדרך כלל.

הזמן המומלץ לחופשה בדיסנילנד טוקיו

חופשה בדיסנילנד טוקיו היא חוויה קסומה בכל זמן בשנה. עם זאת, אם יש לכם את האפשרות לבחור בתאריך מסוים, בהחלט יש זמנים מסוימים במהלך השנה בהם כדאי או פחות כדאי להגיע לדיסנילנד. אז מתי כדאי לטוס ליפן אם ביקור בדיסנילנד טוקיו הוא בין האטרקציות העיקריות בלוח הזמנים?

השיקול העיקרי הוא בדרך כלל התורים ועומס המבקרים, אך ישנן סיבות אחרות להמלצות כמו מועדים מיוחדים שממלאים את הפארק בקישוטים מיוחדים, וגם כמובן מזג האוויר. באופן כללי, סופי שבוע וחגים לאומיים הם עמוסים יותר, ולכן עדיף לבחור בביקור באמצע השבוע ובימי חול ולהגיע מוקדם ככל האפשר. כמו כן, טיולים בדיסנילנד טוקיו בחודשי הקיץ עלולים להיות חמים מאוד, ולכן עדיף לבחור בחודשי עונות מעבר עם מזג אוויר מתון יותר.

העונה המומלצת לחופשה בטוקיו

בטוקיו ניתן לטייל במהלך כל השנה, אך עונה מומלצת לטוקיו היא בדרך כלל באביב ובסתיו.

פריחת הדובדבן בטוקיו בדרך כלל מתרחשת בסוף חודש מרץ/תחילת אפריל, ולכן זוהי תקופה פופולרית לחופשה בעיר. עונת הקיץ יכולה להיחשב כפחות מומלצת לחופשה בטוקיו, בגלל שהחום כבד, העיר עמוסה בתיירים, המחירים עלולים להיות גבוהים יותר וזוהי גם העונה הגשומה. אם החום לא מהווה עבורכם בעיה, הצטיידו במגבות לחות ומאווררים קטנים ותוכלו בהחלט ליהנות מטיול מיוחד בטוקיו.

ינואר הוא החודש הקר ביותר בטוקיו, אך מזג האוויר לא קפוא רוב הזמן,  עם טמפרטורות שנעות בין כ-2 לכ-12 מעלות צלזיוס, ורק מדי פעם צונחות גם מעט מתחת לאפס. לחופשה בטוקיו בינואר יש יתרונות, למי שמוכן להתמודד עם הקור, כמו מחירים זולים יותר ואתרי תיירות שקטים יותר.

הזמן המומלץ לצפייה בפריחת הדובדבן

תקופת פריחת הדובדבן ביפן היא תקופה חשובה, היא מסמלת חידוש ותקווה, והיא בין הסמלים הבולטים ביותר ביפן. אחת השאלות שנשאלות בעת תכנון הטיול היא מתי פריחת הדובדבן ביפן. הפריחה עצמה מתרחשת בפרק זמן די קצר, כך שכדאי לתכנן את התאריכים היטב כדי לצפות בפריחת הדובדבן. התאריכים לפריחת הדובדבן ביפן משתנים ממחוז למחוז ומשנה לשנה, אך רוב פריחות הדובדבן מגיעות לשיאן בין סוף מרץ לתחילת אפריל. בסאפורו, השנה, הפריחה צפויה להגיע לשיאה לקראת סוף אפריל, אך בשאר האזורים ביפן הפריחה מגיע לשיאה בסוף מרץ או בתחילת אפריל.

הזמן המומלץ לסקי ביפן

ביפן פועלים למעלה מ-450 אתרי סקי ברחבי המדינה, קטנים או גדולים, וחופשת סקי ביפן יכולה להיות הרפתקה נהדרת שניתן להוסיף לחופשת החורף שלכם. אם אתם מתכננים חופשה ביפן בחורף, אתם ודאי שואלים את עצמכם מתי אפשר לעשות סקי ביפן?

עונת הסקי ביפן בדרך כלל מתחילה בתחילת דצמבר. אם אתם מגיעים ליפן בנובמבר, ישנם מספר אתרי סקי בודדים אליהם ניתן להגיע ולהנות מהשלג, אך אטרקציות סקי עלולות להיות מוגבלות מאוד.

העונה הפופולרית ביותר לחופשת סקי ביפן, והמבוקשת ביותר, היא בתקופה שבין קריסמס לשנה האזרחית החדשה. אתרי הסקי בביקוש גבוה, התפוסה עלולה להיות מלאה והמחירים עלולים להיות גבוהים מהרגיל. תקופה נוספת שחשוב לשים לב אליה היא תקופת השנה החדשה הסינית, בה ניתן לצפות לעלייה בתיירות ובביקוש. רוב אתרי הסקי ביפן נסגרים עד תחילת אפריל, אך מרץ הוא עדיין חודש טוב לסקי ביפן בחלק מאתרי הסקי, במיוחד עבור מחירים זולים, ואתרי סקי שקטים יותר.

הזמן המומלץ לטיול בהר פוג'י

הר פוג'י הוא אחד מהסמלים החשובים ביותר ביפן. מדובר בהר הגבוה ביותר ביפן, ובקו נוף בלתי נשכח שנמצא ברשימה של רוב המטיילים של יפן כיעד שאסור לפספס. כמויות העננים והנראות, הם השיקול העיקרי לזמן המומלץ להר פוג'י, אך זהו לא השיקול היחיד. אם חשוב לכם לראות את הר פוג'י בנוף, בין אם מטוקיו או מיעד אחר, הזמן המומלץ לחופשה ביפן הוא בחורף. בו הנראות היא הטובה ביותר.

תקופות נוספות שיכולות להיות מיוחדות מאוד לצפייה בהר פוג'י הן בתקופת השלכת, מסוף אוקטובר ועד תחילת דצמבר, לנופים יפהפיים מלאים בצבעי שלכת כתומים ואדומים, או כמובן בתקופת פריחת הדובדבן. עונת הטיפוס בהר פוג'י היא בדרך כלל מכתחילת יולי ועד כאמצע ספטמבר. 

פסטיבלים ביפן

מלבד מזג האוויר ביפן, יש עוד גורמים שיכולים להשפיע על תכנון תאריכי החופשה. אז מתי כדאי לטוס ליפן אם רוצים לשלב פסטיבל מיוחד?

ביפן מתקיימים אלפי פסטיבלים, או "מאצורי", מדי שנה. פסטיבלים ביפן מתקיימים בכל רחבי המדינה ובמהלך כל השנה. תוכלו לתכנן את החופשה סביב פסטיבל ביפן שמעניין אתכם במיוחד, או פשוט לבדוק מהם הפסטיבלים שמתקיימים במהלך החופשה שכבר תכננתם.

הנה כמה פסטיבלים ביפן שידועים כאטרקציה תרבותית מדהימה שלא כדאי לפספס:

פסטיבל השלג בסאפורו Sapporo Snow Festival

פסטיבל השלג בסאפורו מתקיים מדי שנה בפברואר ונמשך כשבוע. העיר סאפורו היא בירת הוקאידו, היא מארחת את הפסטיבל ואת אלפי המבקרים המגיעים אליו מדי שנה. פסטיבל השלג בסאפורו סובב סביב תחרות ליצירת פסלים בקרח ובשלג, ומתקיים בשלושה מיקומים בסאפורו והסביבה, ביניהם פארק אודורי המרכזי.

פסטיבל גיון Gion Matsuri

פסטיבל גיון הוא בין הפסטיבלים החשובים ביותר ביפן. פסטיבל גיון מתקיים בקיוטו במהלך כל חודש יולי מדי שנה, וכולל מגוון אירועים וטקסים. הטקסים השונים כוללים תהלוכות, מוזיקה, ריקודים, הופעות ומגוון אירועים במהלך החודש. הפסטיבל מגיע לשיאו ב17 ליולי, עם תהלוכות שנמשכות מספר קילומטרים.

פסטיבל רוק פוג'י Fuji Rock Festival

פסטיבל פוג'י רוק הוא בין פסטיבלי המוזיקה הידועים ביותר ביפן ובעולם. הוא מתקיים מדי חודש יולי למשך שלושה ימים כבר משנת 1997, באתר הסקי נאבה. פסטיבל רוק בפוג'י מושך אליו אלפי מבקרים מדי שנה, וכולל הופעות של מגוון אמנים מקומיים לצד שמות בינלאומיים. ב2022, בין האמנים שהתארחו בפסטיבל ניתן היה למצוא את האלסי, ומפייר וויקנד וג'ק ווייט.

עונת הטייפונים ביפן

אי אפשר לדבר על מזג האוויר ביפן מבלי להזכיר את עונת הטייפונים. עונת הטייפונים ביפן נמשכת ממאי ועד אוקטובר, ומגיעה לשיאה באוגוסט ובספטמבר. רוב הסיכויים הם שעונת הטייפונים לא תשפיע יותר מדי על הטיול שלכם, אך כדאי לעקוב אחר תחזיות מזג האוויר ביפן ולבדוק אם צפויה סערה ביעד הרלוונטי ואם כדאי לשנות את מסלול הטיול.

 מזג האוויר ביפן לפי חודשים

מזג האוויר ביפן בינואר

ינואר ביפן הוא החודש הקר ביותר בשנה, ומזג האוויר יכול להיות קר מאוד, אך גם יבש יחסית. ניתן לצפות לשלג ביעדים רבים בכל רחבי יפן, ובעיקר בהוקאידו.

מזג האוויר בטוקיו בינואר קר מאוד עם טמפרטורות שנעות בין כ-2 לכ-9 מעלות צזליוס. לעיתים הטמפרטורות יורדות מעט מתחת לאפס. ניתן לצפות למעט שלג בטוקיו בינואר ולמספר ימי גשם בטוקיו במהלך החודש.

מזג האוויר באוסקה בינואר הוא קר מאוד, עם טמפרטורות ממוצעות בין כ-2 לכ-9 מעלות צלזיוס, וסיכוי למספר ימי גשם ושלג. זהו חודש מומלץ לאוסקה למי שמחפש מחירים זולים יחסית ואתרים תיירותיים שקטים מהרגיל.

מזג האוויר ביפן בפברואר

מזג האוויר ביפן בפברואר קר מאוד, בין החודשים הקרים ביותר בשנה. התלבשו בהתאם והביאו מעיל ומגפיים טובים. מצד שני, תוכלו ליהנות גם ממחירים זולים יחסית ואתרי תיירות שקטים יותר בדרך כלל.

מזג האוויר בטוקיו בפברואר ממשיך להיות קר מאוד עם טמפרטורות שנעות בין כ-3 לכ-8 מעלות בממוצע. הטמפרטורות מתחילות לעלות מעט לקראת סוף החודש בדרך כלל. ניתן לצפות למעט שלג בטוקיו בפברואר ולמספר ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר באוסקה בפברואר הוא קר עם טמפרטורות שנעות בין כ-2 מעלות צלזיוס לכ-10 מעלות צלזיוס בממוצע, וסיכוי למספר ימי גשם ושלג. זהו חודש מומלץ לאוסקה למי שמחפש מחירים זולים ויעדים תיירותיים שקטים יחסית.

מזג האוויר ביפן במרץ

מזג האוויר ביפן במרץ מתחיל להיות מתון יותר, והטמפרטורות מתחילות לעלות מעט. עם זאת, עדיין כדאי לארוז לבוש חם ולהתכונן לימים קרים.

מזג האוויר בטוקיו במרץ עדיין קר אך מתחיל להיות יותר מתון. הטמפרטורות נעות בין כ-4 לכ-14 מעלות צלזיוס בממוצע, לעיתים מעט פחות ולעיתים מעט יותר. ניתן לצפות למעט מאוד שלג בטוקיו במרץ, ולכעשרה ימי גשם במהלך החודש.

גם מזג האוויר באוסקה במרץ עדיין קר לרוב. הטמפרטורות נעות בין כ-7 לכ-15 מעלות צלזיוס, וניתן לצפות למספר ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר ביפן באפריל

מזג האוויר באפריל ביפן עדיין עלול להיות מעט הפכפך, עם ימים קרירים לצד ימים חמימים. הלילות עלולים להיות קרים. זהו חודש מומלץ לחופשה ביפן, עם מזג אוויר מתון יחסית, פסטיבלים של פריחה ועוד.

מזג האוויר בטוקיו באפריל כבר הרבה יותר מתון ונעים, והאביב בעיצומו. הטמפרטורות הממוצעות נעות באזור 10 מעלות צלזיוס בשעות הקרות ובאזור 20 מעלות צלזיוס, מעט יותר או פחות, בשעות החמות. ניתן לצפות לכעשרה ימי גשם בטוקיו במהלך חודש אפריל.

מזג האוויר באוסקה באפריל מתון ונעים, ומתחמם מעט בחצי השני של החודש. הטמפרטורות הממוצעות הגבוהות נעות באזור 20 מעלות צלזיוס במהלך היום, והלילות עדיין קרים עם טמפרטורות באזור 15 מעלות צלזיוס במהלך הלילה. ניתן לצפות לכעשרה ימי גשם באוסקה במהלך החודש.

מזג האוויר ביפן במאי

מזג האוויר ביפן במאי חמים ונעים, וזהו חודש מומלץ לחופשה ביפן.

מזג האוויר בטוקיו במאי חמים ונעים במהלך היום אך קריר במהלך הלילה. ניתן לצפות לכעשרה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר באוסקה במאי חמים במהלך היום וקריר בלילה, עם כעשרה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר ביפן ביוני

הקיץ מתחיל ביפן ביוני, ומזג האוויר חם ולח. העונה הגשומה בעיצומה בחודש זה.

מזג האוויר בטוקיו ביוני כבר חם, עם עלייה בכמויות הגשם (כ-13 ימי גשם במהלך החודש) וטמפרטורות שנעות בין כ-20 מעלות צלזיוס לכ-30 מעלות צלזיוס.

מזג האוויר ביוני באוסקה חם, והלילות קרירים לעיתים. הטמפרטורות באוסקה ביוני נעות בין כ-18 לכ-27 מעלות צלזיוס, וניתן לצפות לכעשרה ימי גשם במהלך החודש בעיר.

מזג האוויר ביפן ביולי

מזג האוויר ביפן ביולי חם מאוד ולח ברחבי המדינה, והעונה הגשומה בעיצומה.

מזג האוויר בטוקיו ביולי חם מאוד וגשום, עם טמפרטורות שנעות בין כ-25 לכ-33 מעלות צלזיוס וכ-13 ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר באוסקה ביולי חם מאוד, עם טמפרטורות שמגיעות עד לכ-35 מעלות צלזיוס במהלך היום. ניתן לצפות לכ-11 ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר ביפן באוגוסט

מזג האוויר ביפן באוגוסט חם מאוד, לח וגשום.

מזג האוויר באוגוסט בטוקיו חם מאוד וגשום, עם טמפרטורות שנעות בין כ-24 לכ-33 מעלות צלזיוס, וכשבעה עשר ימים עם גשם במהלך החודש.

מזג האוויר באוסקה באוגוסט הוא חם וגשום, עם טמפרטורות שנעות בין כ-28 לכ-35 מעלות צלזיוס וכשבעה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר ביפן בספטמבר

מזג האוויר בספטמבר ביפן עדיין חם ולח, אך מתחיל להיות מתון יותר לקראת סוף החודש. זוהי עונת הטייפונים, כך שייתכן שתתקלו בימי גשם וסערה שישנו את התוכניות שלכם מעט.

מזג האוויר בטוקיו בספטמבר חם, אך פחות חם משיא הקיץ, עם טמפרטורות שנעות בין כ-20 לכ-30 מעלות צלזיוס, וכעשרה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר באוסקה בספטמבר עדיין חם, עם טמפרטורות שנעות בין כ-24 לכ-32 מעלות צלזיוס וכעשרה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר ביפן באוקטובר

מזג האוויר ביפן באוקטובר כבר נעים וידידותי לתיירים.

מזג האוויר בטוקיו באוקטובר מתחיל להיות קריר מעט ועדיין גשום, עם טמפרטורות שנעות בין כ-15 לכ-20 מעלות צלזיוס.

מזג האוויר באוסקה באוקטובר הוא מתון ומעולה לטיולים עם טמפרטורות שנעות בין כ-15 לכ-23 מעלות צלזיוס ומספר ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר ביפן בנובמבר

מזג האוויר בנובמבר כבר די קר ועדיין גשום, עם טמפרטורות שנעות בין כ-10 ל-19 מעלות צלזיוס.

מזג האוויר באוסקה בנובמבר קריר עם טמפרטורות שנעות באזור 20 מעלות צלזיוס במהלך היום, ולילות קרים באזור 10 מעלות צלזיוס ומספר ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר ביפן בדצמבר

החורף מגיע אל יפן בדצמבר, עם מזג אוויר קר ואווירת החגים.

מזג האוויר בטוקיו בדצמבר קר מאוד עם טמפרטורות שנעות בין כ-2 מעלות לכ-12 מעלות צלזיוס, וכעשרה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר באוסקה בדצמבר הוא קר מאוד עם טמפרטורות שנעות בין כ-10 לכ-3 מעלות צלזיוס וסיכוי למספר ימי גשם בודדים במהלך החודש.

JAPAN WEATHER

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל