מוניות משדה התעופה של פאפוס

מוניות בפאפוס והסעות משדה התעופה לעיר

אם אתם מתכננים טיסה לפאפוס בקפריסין מומלץ מאוד להשתמש בטיפים שתמצאו בכתבה זו כדי להזמין מראש הסעה משדה התעופה בפאפוס ישירות למלון (בתעריפים יותר משתלמים מאשר המוניות שמחכות בנמל התעופה) וגם – תמצאו כאן אפשרות מומלצת להזמנת מוניות בפאפוס (מבית המלון לאטרקציות בפאפוס או ברחבי קפריסין) והמלצות על פאפוס למטייל

    להזמנת דילים לפאפוס            |            להזמנת קרוזים לקפריסין

נמל התעופה של פאפוס ממוקם במרחק של כעשרים דקות נסיעה ממרכז פאפוס. העיר פאפוס Paphos היא נקודת פתיחה מעולה לטיולים במערב קפריסין, בין אם אתם מעוניינים להישאר בעיר עצמה, לטייל בהרי הטרודוס או ליהנות מחופשה באחד מעיירות החוף שבאיזור. אם אתם מעדיפים להימנע מהמתנה מתישה לאוטובוס או הליכה מעייפת עם כבודה מסורבלת, אין דרך טובה יותר להגיע משדה התעופה של פאפוס לעיר מאשר הזמנת מונית מראש אונליין. במנוע השוואת המחירים בהמשך העמוד (שמופעל על ידי השירות הבינלאומי האמין קיווי טקסי), תוכלו למצוא הסעה פרטית משדה התעופה של פאפוס במחירים משתלמים (תוכלו למצוא הסבר מפורט על השוואת המחירים בהמשך).


חופשה בפאפוס – עוד מידע למטייל

טיסות לפאפוס (קפריסין) – השוואת מחירים וחברות תעופה

מוניות בפאפוס והסעות משדה התעופה לעיר

השכרת רכב בפאפוס קפריסין – השוואת מחירים וטיפים

מלונות מומלצים למשפחות – פאפוס, קפריסין

e-sim ו-sim לקפריסין וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

ארקיע וריאנאייר מפעילות טיסות לקפריסין ישירות לפאפוס מתל אביב, עם זמן טיסה של כשעה ועשר דקות בלבד. קווי האוטובוסים שמגיעים מנמל התעופה פאפוס לעיר הם די מוגבלים. הקו הפעיל ביותר מביניהם, 612, מגיע לנמל ויוצא פעם בשעה בשעות הפעילות (השעות משתנות כך שכדאי לבדוק את לוח הזמנים). בחודשי החורף, התדירות נמוכה אפילו יותר. בקיץ, הקו מסיים את פעילותו בשעה 01:05 ובחורף בשעה 21:05 (לאוטובוס שיוצא משדה התעופה ולא בכיוון השני).

הזמנת מוניות בפאפוס

מרחקי הנסיעה בעיר פאפוס הם קצרים, אך נסיעה באוטובוסים משדה התעופה אל בתי מלון בפאפוס תהפוך אותם לארוכים ומתישים יותר, במיוחד בחופשה בפאפוס עם ילדים. אם אתם מעדיפים להימנע מהשכרת רכב בפאפוס ונהיגה במהלך חופשה בקפריסין, וליהנות מהתניידות רגועה בפאפוס, במיוחד אם מדובר בקבוצה גדולה, הדרך המומלצת ביותר היא הזמנת הסעה פרטית מראש עם מנוע החיפוש שלמעלה.

הזמנת מונית בפאפוס מראש תסייע לכם להימנע ממצבים של חיפוש מונית בדקה התשעים, ויכוחים עם נהגי מוניות מקומיים על מחירים, ולחץ מיותר בחופשה.

אם אתם מתכננים חופשה בפאפוס עם קבוצה גדולה, בין אם מדובר בשישה נוסעים, עשרה או אפילו יותר, אתם וודאי שואלים את עצמכם מהי הדרך הטובה ביותר להגיע ממקום למקום במהלך החופשה. בפאפוס ובאיזור יש מגוון חופים, אתרים היסטוריים ומסעדות טובות שלא כדאי לפספס, והדרך הטובה ביותר להגיע לאתרים האלו בקלות היא בהזמנת מונית מראש.

אחד הדילים שמצאנו בעזרת מנוע השוואת המחירים של קיווי טקסי, למשל, היה עבור הסעה לשבעה נוסעים מפאפוס לקורל ביי בעלות של 45 יורו בלבד.

איך מזמינים מונית בפאפוס?

השוואת מחירים אונליין היא דרך מומלצת במיוחד להזמנת מונית בפאפוס – מנוע החיפוש של קיווי טקסי יאתר עבורכם מחירים זולים ממגוון חברות ההסעות איתן הוא עובד ולפי דירוג הגולשים, כדי להבטיח סטנדרט גבוה של איכות.

להזמנת מונית בפאפוס באינטרנט מראש באמצעות קיווי טקסי יש מגוון יתרונות:

-תוכלו לבחור בסוג הרכב הרצוי מתוך מגוון סוגי רכבים זמינים: רכב סטנדרטי, מיניבוס לקבוצות גדולות, רכב יוקרה, רכב מיני זול ועוד.

-תוכלו ליהנות מהחופשה בראש שקט ולדעת שההסעות מתוכננות ומתוקצבות מראש: הנהג ימתין לכם בנקודת המפגש בזמן הרצוי והמחיר שקוף וידוע מראש.

-תוכלו ליהנות מתנאי ביטול נוחים (לרוב ניתן לבטל את ההזמנה עד 24 שעות לפני הנסיעה או עד חמש שעות לפני הנסיעה, תלוי בסוג הרכב).

-תוכלו להיעזר בשירות הלקוחות (בצ'אט שבאתר או באימייל) היעיל של קיווי טקסי וגם ליצור קשר עם הנהג בסמוך למועד הנסיעה ואף אחריו – במקרה ששכחתם משהו באוטו למשל.

הזמנת מונית בפאפוס אונליין בעזרת קיווי טקסי היא פשוטה במיוחד. בעמוד זה תוכלו למצוא מנוע חיפוש ובו תתבקשו להזין את המוצא והיעד של הנסיעה. כעת יוצגו בפניכם מגוון סוגי רכבים, החל מהרכב הזול ביותר ועד לרכבים יקרים יותר כמו רכבי יוקרה, מיניבוס לקבוצות גדולות ועוד.

בידקו את הפרטים של כל סוג רכב: המחיר, מספר הנוסעים, מספר המזוודות ושיטת התשלום ולחצו על Book לבחירת הרכב הרצוי.

כעת תופנו לטופס הזמנה קצר, ובו תתבקשו להזין את פרטי הנסיעה ופרטי הנוסע, ותוכלו להוסיף תוספות בתשלום במידת הצורך. כמו כן, תתבקשו להזין את פרטי התשלום.

כיצד מתבצע התשלום על הזמנת מונית בפאפוס?

בדרך כלל, ישנן שתי אפשרויות לביצוע תשלום על הזמנת מונית בפאפוס מקיווי טקסי. האפשרויות כוללות תשלום במזומן לנהג (לאחר תשלום סכום קטן לפיקדון בעת ההזמנה) או תשלום מראש באתר, ומשתנות לפי סוג הרכב והיעד. בעת החיפוש, תוכלו לבדוק מהו אמצעי התשלום הזמין לסוג הרכב הרצוי.

כיצד ניתן ליצור קשר עם הנהג?

בסמוך למועד הנסיעה (יום לפני) תקבלו מספר ליצירת קשר עם הנהג בהודעת SMS. מומלץ להודיע לנהג על כל עיכוב, מוקדם ככל האפשר.

כמה זמן מראש צריך להזמין מונית בפאפוס עם קיווי טקסי?

תלוי בסוג הרכב: רכבים מסוג פרימיום ומיניבוס ל10-19 נוסעים, מומלץ להזמין לפחות 24 שעות לפני הנסיעה. רכבים סטנדרטים (מיקרו, אקונומי, קומפורט, מיניוואן לארבעה ומיניבוס לשבעה) מומלץ להזמין לפחות 16 שעות לפני הנסיעה.

השוואת מחירים – מוניות בפאפוס

ערכנו מספר השוואות מחירים באתר קיווי טקסי כדי למצוא מהם הדילים הכי משתלמים להזמנת מונית בפאפוס – בין אם מדובר על הזמנת הסעה משדה התעופה בפאפוס ישירות אל בתי מלון בקפריסין ובין אם מדובר על הזמנת מוניות בפאפוס מהמלון לאטרקציות בפאפוס או ברחבי קפריסין, או כמובן הסעה מהמלון בפאפוס לשדה התעופה. שימו לב שהמחירים עלולים להשתנות.

בהשוואת המחירים שערכנו למונית משדה התעופה של פאפוס לעיר קיבלנו את ההצעות הבאות:

מונית משדה התעופה של פאפוס לעיר ברכב סטנדרטי לארבעה נוסעים בעלות של 25 אירו (עם מקום לשלוש מזוודות).

הסעה ברכב יוקרה משדה התעופה של פאפוס לעיר בעלות של 62 אירו (לשלושה נוסעים).

הסעה במיניבוס לשבעה נוסעים מנמל התעופה של פאפוס לעיר בעלות של 44 אירו.

הסעה במיניבוס ל19 נוסעים מנמל התעופה פאפוס לעיר בעלות של 85 אירו.

מונית משדה התעופה של פאפוס לקורל ביי, למשל, תעלה 39 אירו בהשוואת המחירים של קיווי טקסי (לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות).

מונית משדה התעופה של פאפוס ללימסול

לימסול , העיר השנייה בגודלה בקפריסין, נמצאת במרחק נסיעה של כארבעים וחמש דקות משדה התעופה של פאפוס.

בהשוואת מחירים למונית משדה התעופה של פאפוס ללימסול קיבלנו מגוון מחירים משתלמים:

מונית משדה התעופה פאפוס ללימסול ברכב סטנדרטי לארבעה נוסעים בעלות של 65 אירו.

הסעה משדה התעופה של פאפוס ללימסול במיניבוס לשבעה נוסעים בעלות של 109 אירו.

הסעה מנמל התעופה של פאפוס ללימסול במיניבוס ל16 נוסעים בעלות של 177 אירו.

מונית מפאפוס ללפקרה

לפקרה, כפר יפהפה בהרי הטרודוס, נמצא במרחק נסיעה של כשעה וחצי משדה התעופה של פאפוס. בהשוואת המחירים של קיווי טקסי, קיבלנו מגוון הצעות משתלמות להסעה משדה התעופה של פאפוס ללפקרה:

מונית משדה התעופה פאפוס ללפקרה בעלות של 106 אירו (לארבעה נוסעים).

הסעה במיניבוס משדה התעופה פאפוס ללפקרה בעלות של 139 אירו ל13 נוסעים.

הסעה במיניבוס משדה התעופה פאפוס ללפקרה בעלות של 200 אירו ל19 נוסעים.

מחירים נוספים של מוניות מפאפוס ליעדים בקפריסין תוכלו למצוא בעזרת מנוע השוואת המחירים של קיווי טקסי שמופיע בעמוד זה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל