זאדאר טיסות לקרואטיה

מדריך לטיסות לזאדאר (קרואטיה)

חושבים על הזמנת טיסה לזאדאר בקרואטיה? בכתבה הבאה תוכלו למצוא את כל הפרטים והאפשרויות, החל ממנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירי טיסות לזאדאר אשר יאתר עבורכם את המחירים הכי זולים והאפשרויות הכי נוחות לכרטיסי טיסה במועדים הנוחים לכם, ועד למידע למטייל על זאדאר ואפשרויות תחבורה משדה התעופה לבתי המלון בזאדאר

הזמנת דילים לזאדאר | הזמנת דילים לזגרב | הזמנת טיולים מאורגנים לקרואטיה 

מדינות הבלקן הפכו להיות בשנים האחרונות מהיעדים הפופולאריים ביותר בקרב ישראלים רבים אשר מחפשים פנינות תיירות יוצאות מגדר הרגיל. העיר זאדאר בקרואטיה ללא ספק עונה על ההגדרה ותספק לכם ביקור באחת מערי הבלקן היפות ביותר באירופה כולה. אז לפני שאתם מתחילים לארוז מזוודות, חשוב מאוד שתכירו מעט את העיר הקסומה – ובנוסף לכך גם דרכים יעילות להזמנת טיסות לזאדאר במחירים הטובים ביותר. כדי לאתר כרטיסי טיסה לזאדאר בתאריכים הנוחים לכם השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות שבדף זה.

חופשה בזאדאר – עוד באותו נושא:

טיסות לקרואטיה – השוואת מחירים ומידע למטייל

השכרת רכב בקרואטיה – השוואת מחירים וטיפים

הזמנת קונה קרואטית (HRK) בנתב"ג

eSim ו-Sim לקרואטיה – מידע וטיפים לתקשורת במהלך החופשה

חופשה בזאדאר – רקע

העיר זאדאר היא עיר נמל אשר שוכנת לחופי הים האדריאטי, העיר נמצאת במרחק של 120 ק"מ מהעיר ספליט שאולי קצת יותר מוכרת למטייל הישראלי. זאדאר היא העיר החמישית בגודלה בקרואטיה, ונכון להיום מתגוררים בעיר לא פחות מ-80 אלף תושבים מקומיים. העיר זאדאר הפכה להיות מהאופציות השכיחות ביותר למטייל הישראלי בקרואטיה בגלל סיבות רבות, גם כי זהו אחד מנמלי התעופה בו נוחתים טיסות ישירות לקרואטיה מנתב"ג, וגם כי באזור תוכלו למצוא בתי מלון איכותיים, מסעדות טובות ולא מעט אתרי תיירות אשר ישאירו אתכם פעורי פה.

אז כל מה שנותר לכם לעשות זה למצוא טיסה לקרואטיה לעיר זאדאר, באמצעות השוואת מחירי טיסות לזאדאר תוכלו לקבל את האופציות הטובות ביותר – אך גם הזולות ביותר. כיום למטייל הישראלי לא חשוב רק להגיע במהירות ליעד, אלא גם להגיע בדרך הזולה ביותר על מנת שיהיה ניתן לנתב את הכסף לטובת אטרקציות נוספות במהלך הטיול. זוהי ההזדמנות שלכם ללמוד מעט על העיר, ולא פחות חשוב להבין בעזרת אילו חברות תעופה תוכלו להגיע לזאדאר בקלות וביעילות. את כל המידע הרלוונטי לכם לתיכנון חופשה והזמנת טיסה לזאדאר תוכלו למצוא במאמר הבא, כך שכל מה שנותר לכם לעשות זה רק להמשיך ולקרוא.

נמל התעופה של זאדאר

נמל התעופה זאדאר משלב בתוכו גם שדה תעופה לטיסות בינלאומיות רבות ממדינות רבות ברחבי העולם וגם משמש בתור בסיס אימונים של חיל האוויר הקרואטי. בשנים האחרונות הפך להיות שדה התעופה של זאדאר לאחד משדות התעופה הפעילים ביותר בקרואטיה, ובעקבות כך תוכלו למצוא בו כמעט כל מה שאתם צריכים על מנת להשלים את חווית הטיסה שלכם.

שדה התעופה עצמו אומנם לא גדול במיוחד, אך ניתן למצוא בו עמדות להחלפת כספים וגם עמדות שונות לרכישת סים מקומי – אם אתם רוצים לרכוש את הסים בשדה התעופה זה בהחלט פיתרון נוח, אבל סוכנויות המטרת מטבע החוץ בזאדאר לא מקבלות שקלים ולכן מומלץ להזמין קונה קרואטית מראש לנתב"ג באמצעות שירות מומלץ ומשתלם (בקישור) – הזמנת מט"ח לנתב"ג.

מידיי שנה עוברים בשדה התעופה של זאדאר לא פחות מ-400 אלף תיירים ממדינות שונות בכל רחבי העולם. שעות העומס של השדה הן בעיקר שעות הערב שבמהלכן נוחתות טיסות רבות מכל רחבי אירופה, ובחודשי הקיץ העמוסים גם שעות הבוקר יכולות להיות עמוסות לא פחות. לכן חשוב מאוד שתדעו זאת טרם הנחיתה שלכם בעיר.

איך להגיע משדה התעופה של זאדאר למרכז העיר?

הזמנת טיסות לזאדאר היא לא פעולה מסובכת יחסית, שכן תוכלו להשתמש במנוע לחיפוש והשוואת מחירי טיסות שלמעלה אשר יעזור לכם למצוא את האופציות הטובות ביותר עבורכם. אך מה קורה מיד לאחר הנחיתה שלכם בעיר? עם ההגעה לשדה התעופה תצטרכו כמובן למצוא דרך נוחה וידידותית להגיע למרכז העיר או אל המלון בזאדאר שבו אתם הולכים ללון במהלך השהייה שלכם בזאדאר. כמו בכל עיר באירופה, גם העיר זאדאר מציעה לא מעט אפשרויות על מנת להקל עליכם את ההגעה למרכז העיר. אנו החלטנו להרים את הכפפה על מנת לספק לכם את האופציות ההגעה הנוחות ביותר למרכז העיר זאדאר מיד לאחר שרכשתם טיסה לזאדאר.

האופציה הראשונה היא כמובן שאטלים או אוטובוסים אשר יוצאים מאחת התחנות בסמוך לשדה התעופה. כמעט כל קו אוטובוס או שאטל מגיע ישירות אל תחנת האוטובוסים/רכבות המרכזית של זאדאר. משם כמובן יעמדו לרשותכם לא מעט אופציות על מנת שתוכלו להגיע אל האזור שאליו אתם מעוניינים להגיע. שאטלים יוצאים בסמוך למועדי הטיסות השונים, כך שמרבית הסיכויים שברגע שתצאו משדה התעופה תוכלו למצוא שאטל אשר מחכה לכם. עלות של נסיעה באוטובוס עומדת על 25 קונה ואינכם נדרשים להוסיף כסף על מזוודה. זמן הנסיעה באוטובוס נע בין 20-30 דקות בהתאם לכמות הפקקים בזאדאר, אך זה בהחלט זמן סביר.

האופציה השנייה היא כמובן הזמנה מראש של  מוניות מנמל התעופה  (בקישור) ספיישל אשר ייקחו אתכם ישירות אל מחוז חפצכם.  אם אינכם מעוניינים להתווכח עם נהגי המוניות המקומיים, חוויה שיכולה להיות מתסכלת מאוד – אנו ממליצים לכם להזמין מראש מונית אשר תחכה לכם במחיר קבוע. אחרת תצטרכו למצוא את עצמכם מחפשים מונית ומתווכחים עם הנהגים המקומיים עד אשר תגיעו למונית שתספק לכם מחיר הוגן. הזמנת המונית צריכה להתבצע מיד לאחר הזמנת טיסות לזאדאר כאשר יש ברשותכם את מספר הטיסה ואת כל שאר הפרטים הנלווים. עלות הנסיעה אל האזור הישן של זאדאר הינה כ- 150 קונה.

עוד אופציה חשובה היא  השכרת רכב בזאדאר  (מומלץ לקרוא בקישור מאמר נרחב שהוספנו לאתר)

טיסות מתל אביב לזאדאר – מהן האפשרויות?

כעת הגיע הזמן לדבר על האפשרויות העומדות לרשותכם כאשר אתם מעוניינים להזמין טיסה לזאדאר. ככל הנראה ברגע שתבצעו השוואת מחירי טיסות לזאדאר תגלו כי יש לא מעט אופציות וכמות לא קטנה של חברות תעופה אשר יכולות לספק לכם את השירות הנ"ל. אך נכון להיום אין אף חברת תעופה שתוכל לספק לכם טיסות ישירות לזאדאר מתל אביב (ישנם טיסות ישירות לזאדאר לפעמים אך הן אינן סדירות), ובכל האופציות תצטרכו לעשות לפחות עצירה אחת באירופה על מנת שבסופו של יום תגיעו לעיר זאדאר.

חברת התעופה הראשונה שתוכל להציע לכם טיסה בין תל אביב לזאדאר היא חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה. מדובר על אחת מחברות התעופה הגדולות ביותר בעולם, כאשר העצירה בטיסה הזאת תתבצע בעיר מינכן בגרמניה. חברת התעופה לופטהנזה מספקת לא מעט אפשרויות שבאמצעותן תוכלו להגיע לזאדאר, כאשר מרביתן ייקחו לכם כ-8-10 שעות כולל טיסה למינכן וגם העצירה במינכן והטיסה לזאדאר ממינכן. לא מדובר בחברת לואו-קוסט כך שתוכלו לעלות לטיסה שלכם מזוודה אל בטן המטוס וגם כבודת יד אשר תעלה אתכם למטוס עצמו.

חברת תעופה נוספת אשר תספק לכם טיסה בין תל אביב לזאדאר היא חברת התעופה האוסטרית אוסטריאן איירליינס. גם כאן מדובר על חברת הדגל של אוסטריה, ולפיכך היא מציעה עצירה בעיר הבירה של אוסטריה – וינה. בדומה לחברת לופטהנזה הגרמנית, גם חברת אוסטריאן תספק חווית טיסה נעימה יחסית – כאשר משך הטיסה לזאדאר ייקח 9-12 שעות בהתאם לזמן העצירה בוינה. חברת התעופה אוסטריאן מציעה מגוון רחב של אפשרויות טיסה כאשר באפשרותכם לבחור באופציות זולות ללא מזוודה וגם באופציות מעט יותר יקרות שבהן תוכלו לשלוח מזוודה אל בטן המטוס. הכוח לבחור את האופציה הנוחה לכם נמצאת ממש בידיים שלכם.

כמובן שלמעט שתי חברות התעופה הללו תוכלו למצוא עוד חברות תעופה אשר מציעות טיסות לזאדאר מתל אביב, אך מדובר באופציות יקרות יותר אשר מציעות יותר מעצירה אחת. אם בא לכם לטוס בזול ולא לבצע מספר רב של עצירות, אלו הן האופציות הטובות ביותר עבורכם. מיד לאחר שתבצעו השוואת מחירי טיסות לזאדאר, תוכלו לקבל את האופציה הזולה ביותר בהתאם לתקופה שבה אתם צפויים לטוס. רוב הזמן מחירי הטיסות לזאדאר מנמל התעופה בן גוריון נעים בין 400-700 דולר לנוסע, באפשרותכם להוזיל או לייקר את עלות הכרטיס בהתאם לשירותים שאותם אתם מעוניינים לקבל במהלך הטיסה שלכם ולמספר המזוודות – כך שחשוב מאוד שתדעו זאת לפני שתזמינו טיסות לזאדאר.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל