שיקגו בולס רכישת כרטיסים

כרטיסים לשיקגו בולס – מה חשוב לדעת

רוצים לראות משחק של שיקגו בולס ב NBA – מהמגרש? בכתבה זו תמצאו את כל המידע הדרוש, החל מהזמנת כרטיסים לשיקגו בולס אונליין (באתר בעברית עם שירות לקוחות ישראלי), דרך טיפים חשובים לפני כניסה למשחקים של שיקגו בולס ועד מידע למטייל על טיסות לשיקגו, בתי מלון, אטרקציות תיירותיות בשיקגו ועוד

המדריך לרכישת כרטיסים למשחקי השיקגו בולס

השיקאגו בולס Chicago Bulls נחשבים לאחת מקבוצות הכדורסל המפורסמות והאהודות ביותר בעולם. הקבוצה נוסדה בשנת 1966 ועלתה לגדולה כשבשורותיה שיחק מי שנחשב לגדול שחקני הכדורסל בכל הזמנים, מייקל ג'ורדן אשר נבחר בדראפט של שנת 1984. החל מ-1991 החלה הקבוצה בהובלתו של מייקל ג'ורדן להפגין את הכדורסל הטוב ביותר אי פעם מה שגרם לקבוצה לזכות ב-6 אליפויות NBA –  מתוכן 3 אליפויות הושגו ברצף בשנים 1991-1993. לאחר רצף זה פרש מייקל ג'ורדן ממשחק פעיל והבולס לא זכו להצלחה.

להזמנת כרטיסים לשיקגו בולס מאתר מאובטח בעברית 

רק לאחר שמיקל ג'ורדן חזר לשחק, הקבוצה שוב החלה להפגין יכולת מזהירה והשיגה את שלושת האליפויות הרצופות שלה בשנים 1996-1998. למעט מייקל ג'ורדן, לבולס היה סגל אגדי שכלל גם את סקוטי פיפן, טוני קוקוץ' ודניס רודמן.

לאחר שמייקל ג'ורדן פרש בפעם השנייה ממשחק פעיל במדי הקבוצה לאחר האליפות של שנת 1998, היא ירדה מכוחה, ולא הצליחה לזכות בתואר האליפות מאז. הבולס נחשבים לקבוצה עם מסורת ונהנים מאטרקטיביות גבוהה יחסית לקבוצות אחרות ב – NBA. המפגשים של הבולס עם היריבות המסורתיות שלהם כמו הניו יורק ניקס, מיאמי היט, ודטרויט פיסטונס מהווים מוקד עניין רב בקרב חובבי ואוהדי הכדורסל בארה"ב.

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים

היכל הכדורסל של שיקאגו בולס – "יונייטד סנטר"

השיקאגו בולס  Chicago Bulls  משחקים בהיכל יונייטד סנטר הקרוי על שמה של חברת התעופה האמריקנית יונייטד המעניקה לו חסות, והוא האולם הגדול ביותר בליגת ה-NBA ומכיל 20,917 מושבים. מחוץ לאולם ניצב פסלו של מייקל ג'ורדן האגדי שמזוהה יותר מכל עם השיקאגו בולס. בנוסף לשיקאגו בולס האולם משמש גם את קבוצת ההוקי קרח של העיר, הבלק הוקס מליגת ה-NHL, ונערכים בו הופעות ואירועים רבים. ההיכל ממוקם בכתובת 1901 W. Madison St. Chicago, IL 60612. הגישה הטובה ביותר לאולם היא באמצעות התחבורה הציבורית של העיר שיקאגו.

חופשה בשיקגו – עוד מאמרים באותו נושא:

חופשה בשיקגו – אטרקציות מומלצות למשפחות

מלונות מומלצים בשיקגו למשפחות עם ילדים

טיסות לשיקגו – השוואת מחירים, ביקורת חברות תעופה, איתור טיסות זולות

טיול משפחות בארה"ב – המדריך המלא

השכרת רכב בשיקגו – השוואת מחירים ומידע לנוסע

כרטיסים למשחקי שיקאגו בולס

מחירי הכרטיסים למשחקי ה"שיקאגו בולס" משתנים ממשחק למשחק, תלויים באטרקטיביות הקבוצה היריבה, כך גם במקום הישיבה באולם, כך למשל מחירי כרטיסים למשחק של שיקגו בולס מול טורונטו רפטורס נעים בין כ- 350 שקלים למקום ישיבה מאחורי הסל ועד לכ-1500 ₪ עבור כרטיס בטבעת הראשונה לאורך המגרש ביונייטד סנטר.

כרטיסים למשחקי הבית והחוץ של "השיקאגו בולס" במסגרת ה-NBA מומלץ לרכוש דרך אתר מאובטח בעברית בלחיצה על הקישור ולהבטיח את זמינות ומקוריות הכרטיס, ולהנות מחוויית כדורסל של אחת הקבוצות האגדיות בליגה הטובה בעולם עם ראש שקט ונטול דאגות. להזמנת כרטיסים לשיקגו בולס לחצו כאן: https://familytour.tickets-partners.com/dock/competition/nba?competitorId=1715

כללים למבקר במשחקי שיקגו בולס בהיכל יונייטד סנטר

  • אסור לעשן בהיכל יונייטד סנטר אלא רק באזור המיועד לכך מחוץ לשער 7 . עישון במחשקים של שיקגו בולס במקומות אסורים עלול לגרור קנס בסכומים משתנים והרחקה מהאולם.
  • לא תתאפשר כניסה למשחקי שיקגו בולס עם תיקים\תרמילים העולים בגודלם על * 35.56*15.24 ס"מ
  • אין להשליך חפצים לתחומי המגרש או לנסות להיכנס לתחומי המגרש. העובר על כך צפוי להיות מורחק מתחומי האולם לתקופה ארוכה\לצמיתות
  • אסור להכניס את הפריטים הבאים לתחומי יונייטד סנטר: נשק, סמים, כלי זכוכית, זיקוקים ,סמני לייזר, אמצעים הפולטים ומייצרים רעש, כרזות ושלטים גדולים, מקלות סלפי.
  • הכניסה למשחקי שיקגו בולס מותנית בבדיקה ביטחונית
  • יש להישמע לסדרנים ולצוות האבטחה במקום ולהימנע ויכוחים ועימותים אתם
  • יש לשבת במקומות אליהם רכשתם את הכרטיס בלבד
  • אין כניסה להיכל יונייטד סנטר עם ציוד צילום והקלטה מקצועי
  • מדיניות היכל יונייטד סנטר לא מאפשרת יציאה מתחומי ההיכל וכניסה חוזרת אליו.
  • לא תתאפשר כניסה ונסיעה עם הובר-בורדים וכלים חשמליים אחרים המשמים לנסיעה
  • לא תתאפשר כניסה למשחקי שיקגו בולס עם מזון מבחוץ כולל משקאות אלכוהוליים. את אלו כולל האלכוהול ניתן לרכוש בתוך האולם ולצרוך בצורה אחראית. במקרה של רכישת אלכוהול, תצטרכו להציג תעודה מזהה המעידה על גילכם.
  • אין כניסה עם בע"ח לתחומי האולם, למעט כלבי נחייה לעיוורים
  • היכל יונייטד סנטר מונגש לנכים. ניתן לתאם את הביקור מבעוד מועד עם הנהלת האולם על מנת לקבל סיוע נוסף במידה ויש צורך.
  • אם אתם מתכננים לראות משחק של שיקגו בולס עם הילדים שימו לב שילדים מעל גובה 91.44 ס"מ חייבים בכרטיס.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל