הזמנת טיסות למרוקו

טיסות פנים במרוקו – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנימיות במרוקו אינן זולות במיוחד, אך הן דרך מעולה לחסוך בזמן יקר בעת טיול בן שבועיים במרוקו, כשכל דקה חשובה. ישנו מגוון מרשים של טיסות פנים במרוקו היוצאות מכמה שדות תעופה מרכזיים. בעזרת מנוע איתור והזמנת טיסות של קיווי תוכלו לאתר בקלות טיסות פנים במרוקו המתאימות למסלולכם ולהזמינן בבטחה ובנוחות

      הזמנת דילים לקזבלנקה        |        הזמנת טיסות למרוקו

מרוקו שבצפון אפריקה מהווה יעד נפלא ופופולרי מאוד לישראלים בחופשה. קיימים יעדים רבים במרוקו והמרחקים ביניהם גדולים. לכן, רבים מן המטיילים במרוקו מעדיפים להזמין טיסות פנים במרוקו במעבר בין הערים השונות ולקצר בכך דרמטית את משכי הנסיעה. חברת התעופה העיקרית שמציעה טיסות פנימיות במרוקו היא רויאל אייר מארוק, חברת התעופה הלאומית של מרוקו, שבסיסה ממוקם בקזבלנקה. גם חברת הלואו קוסט מאיחוד האמירויות, אייר עראביה, מפעילה מספר טיסות פנים זולות במרוקו אשר שווה לבדוק.

ככלל, התחרות בין המפעילים טיסות פנים במרוקו אינה גדולה, ואף שמדובר בטיסות קצרות של כשעה-שעה וחצי, המחירים של טיסות פנים במרוקו יכולים להיות יקרים למדי באופן יחסי. עם זאת, כיוון שטיולים למרוקו נמשכים לרוב כשבועיים (עקב תוקף הויזה למרוקו לישראלים), טיסות פנים במרוקו יכולות לסייע לנו לחסוך זמן ולהפוך טיול במרוקו ממסע מתיש למעבר קליל.

חופשה במרוקו – מידע נוסף למטייל:

השכרת רכב במרוקו – עצות מועילות ומידע

טיסות למרוקו – מידע חיוני והשוואת מחירים

קניית דירהאם מרוקאי (MAD) לחופשה במרוקו

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

eSim ו-Sim למרוקו

השוואות מחירים לטיסות פנים במרוקו

ערכנו עבורכם השוואת מחירים בין חברות שונות ומחירי כרטיסי טיסות פנים במרוקו אל מבחר יעדים במרוקו. קיימים כמה וכמה נמלי תעופה במרוקו שאליהם ומהם אפשר לטוס גם ליעדים שונים בעולם. את השוואות המחירים עשינו בעזרת מנוע השוואת מחירי הטיסות של קיווי, המאפשר לנו לא רק למצוא את המחירים הזולים ביותר לטיסות פנים במרוקו ולסנן אותם לפי מספר עצירות, זמן הטיסה, חברת התעופה וכד', אלא גם מבצע עבורנו את ההזמנה ומסמן לנו את כל הפרטים החשובים לגבי טיסות פנים במרוקו כמו: האם כלולה מזוודה, האם הקונקשן באחריות חברת התעופה (אם לא, בחלק מהמקרים הוא באחריות קיווי) ועוד.

השימוש במנוע החיפוש של קיווי פשוט להפליא: גם אם אין לכם עדיין מסלול ברור לטיול במרוקו ולא יודעים איזו טיסת פנים במרוקו תרצו לקחת, תוכלו להזין את נקודת המוצא שלכם, לכתוב מרוקו בתור היעד, ולצפות בכל הדילים המשתלמים ביותר לטיסות פנים במרוקו למגוון יעדים. גם תאריכי החיפוש יכולים להיות גמישים, בהזנת Anytime או הזנת טווח תאריכים מסוים.

התוצאות יופיעו בפניכם כרשימת יעדים (אם אין לכם יעד ספציפי) או ברשימת מחירים (אם יש לכם יעד ספציפי) ותוכלו למיין אותן לפני הזולה ביותר או לסנן אותן לפי מספר העצירות, חברת התעופה, טווח המחירים, שעת ההמראה וכו'.


ההזמנה למעשה נעשית באתר קיווי עצמו ולא באתר חיצוני, כך שתוכלו לקבל מקיווי תמיכה במידת הצורך (תמיכה נהדרת, מניסיוננו).

טיולים מאורגנים למרוקו

הזמנת הסעה משדה התעופה במרוקו

אם כבר השקעתם בטיסת פנים במרוקו כדי לחסוך זמן יקר בטיול קצר של שבועיים, כדאי גם להשקיע בהסעה פרטית נוחה שתמתין לכם עם נחיתתכם בשדה התעופה. אם מדובר בקבוצה גדולה, ייתכן שאפילו תחסכו כסף בהזמנת הסעה במיניבוס משדה התעופה במרוקו.

אם החלטתם על הזמנת הסעה במקום לעשות דרך מתישה באוטובוס, כדאי להזמין אותה מוקדם ככל האפשר מראש. גם לכך יש היום פתרון קל ונוח: במנוע החיפוש של קיווי טקסי הנמצא בהמשך העמוד, תוכלו להזין את המוצא והיעד ולקבל את המחיר הסופי לנסיעה, לבצע את ההזמנה וגם לקבל תמיכה באתר מחברת קיוויטקסי. כך לא תצטרכו להסתבך עם הוראות נסיעה, התמקחות על מחיר, עמלות בלתי צפויות וכו'. הכל ידוע מראש, כולל המחיר המדויק, והנהג יחכה לכם קרוב ככל האפשר לאזור הנחיתה עם שלט ובו שמכם בידו ואפילו יעזור לכם לסחוב ולהעמיס את המזוודות. גם בהשוואה לאפליקציות השונות יש לשירות מספר יתרונות: באפליקציה לא תמיד יש רכבים פנויים, תצטרכו להסתמך על האינטרנט המקומי, המחיר לא קבוע מראש בדרך כלל וייתכן שתתקלו בעמלות בלתי צפויות על שעות עומס. כל הבעיות הללו נחסכות מכם בעת השימוש בקיוויטקסי.

יתרון נוסף של הזמנת הסעה לשדה התעופה במרוקו מראש עם קיוויטקסי, מלבד העובדה שהמחיר קבוע וידוע מראש (בלי הפתעות), הוא שתוכלו להזמין מגוון סוגי רכבים: החל מרכב סטנדרטי ועד לרכב יוקרתי או מיניבוס לקבוצה גדולה. כשמדובר במיניבוס לקבוצה גדולה, ייתכן שאפילו תחסכו כסף לעומת כמות כרטיסים גדולה לתחבורה הציבורית או עצירת מספר מוניות בשדה. כמו כן, השירות מעולה למשפחות המגיעות אל מרוקו עם ילדים וצריכות מושב בטיחות לנסיעה. אגב, תוכלו באופן זה להזמין גם מוניות לנסיעות קצרות במהלך החופשה (מהמסעדה למלון, למשל) או אפילו במעבר ליעד הבא בטיול.


בטרם תצאו להרפתקה מופלאה במרוקו, הנה סרטון קצר על מרוקו הקסומה

טיסות פנימיות במרוקו – מידע כללי:

טיפ חשוב: בעת הזמנת טיסות פנימיות במרוקו זכרו לבדוק אם הכרטיס כולל מזוודה (פרט שמוצג באופן די ברור בשלב החיפוש כאשר מבצעים השוואת מחירי טסות פנים במרוקו), ואם לא, בדקו כמה תעלה העלאת מזוודה (גם עלות מזוודה תוצג באופן ברור בשלב ההזמנה הראשון, לפני התשלום). תוכלו להוסיף כבודה כבר בהזמנה במנוע של קיווי.

כמה זמן לפני טיסת פנים במרוקו יש להגיע מראש לשדה התעופה ?

באתר הרשמי של רויאל מארוק אין התייחסות להגעה לטיסות פנים במרוקו אך הזמן המומלץ להגיע לשדה התעופה הוא שעתיים לפני זמן ההמראה המתוכנן לטיסות פנימיות במרוקו ואף  שלוש שעות בעונת השיא. להמלצה זו הוסיפו שעה אם מדובר בטיסה בינלאומית ארוכה. כמו כן, חשוב לזכור שהצ'ק אין נסגר בדרך כלל שעה וחצי לפני ההמראה, וששער העלייה למטוס נסגר בדרך כלל רבע שעה לפני ההמראה.

מהם תנאי הכבודה לטיסות פנים במרוקו?

כאמור, שוב מאוד לוודא לפני הזמנת טיסת פנים במרוקו אם הכרטיס כולל העלאת מזוודה לבטן המטוס או לא. חברת רויאל אייר מארוק מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסות פנים במרוקו ובהם תנאים שונים, כשהזול ביניהם ("Essential") אינו כולל כבודת מטען. כל שאר סוגי הכרטיסים כוללים כבודת מטען. אייר עראביה היא חברת לואו-קוסט שבה אפשר לרכוש כבודת מטען מראש.

טיסות פנים במרוקו – קווים והשוואת מחירים

ישנם כמה נמלי תעופה מרכזיים במרוקו שאליהם ומהם פועלים כמה קווי טיסות פנימיות במרוקו. נציג לפניכם את מגוון של קווי טיסות פנים במרוקו, את תדירותן ואת מחיריהן. שימו לב שהכרטיסים לא תמיד כוללים כבודת מטען, והמחירים המוצגים הם לכרטיס הלוך-חזור בזמן אקראי בשנה (כלומר, ערכנו חיפוש לכרטיס הכי זול במשך כל השנה).

טיסות פנים במרוקו מקזבלנקה

שדה התעופה של קזבלנקה (CMN) ממוקם במרחק של כ-30 ק"מ מהעיר. בשדה התעופה פועלים שני טרמינלים. לרוב, טרמינל 1 משרת טיסות פנים במרוקו וטיסות בינלאומיות, וטרמינל 2 משרת טיסות בינלאומיות בלבד. זהו השדה שבו נוחתים הישראלים המטיילים במרוקו בדרך כלל (בגלל תנאי הויזה הסטנדרטית), ומכאן ייתכן שתרצו להמשיך ליעד הבא בטיול באמצעות טיסת פנים במרוקו במינימום זמן.

טיסות פנים מקזבלנקה מגיעות למגוון יעדים במרוקו:

טיסות מקזבלנקה למרקש – טיסות ישירות מקזבלנקה למרקש ממריאות לפחות 5 פעמים ביום ומופעלות על ידי רויאל אייר מרוק. זמן הטיסה מקזבלנקה למרקש הוא כ-50 דקות, והטיסות ממריאות בשעות הבוקר והצהריים. מחירי הכרטיסים בקו זה מתחילים מכ-181$.

טיסות מקזבלנקה לאגאדיר – זמן הטיסה מקזבלנקה לאגאדיר הוא כשעה וחמש דקות. בקו זה ממריאות לפחות 5 טיסות של רויאל אייר מארוק ביום, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-125$.

טיסות מקזבלנקה לא-רשידיה – טיסות ישירות מקזבלנקה לא-רשידיה ממריאות שבע פעמים בשבוע בכל יום מלבד יום שני. זמן הטיסה מקזבלנקה לא-רשידיה הוא כשעה וחצי, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-96$.

טיסות מקזבלנקה לאוג'דה – טיסות ישירות מקזבלנקה לאוג'דה ממריאות פעמיים ביום, אחה"צ ובלילה. זמן הטיסה מקזבלנקה לאוג'דה הוא כשעה ועשרים דקות, ומחירי הטיסות מתחילים מכ-114$.

טיסות מקזבלנקה לזגורה – טיסות ישירות מקזבלנקה לזגורה ממריאות פעמיים בשבוע, בימי רביעי ושישי. זמן הטיסה מקזבלנקה לזגורה הוא כשעה וחמישים דקות (לעומת 8 שעות באוטובוס), ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-96$.

טיסות פנימיות במרוקו ממרקש

שדה התעופה מרקש מנרה (RAK) הוא שדה תעופה בינלאומי שממוקם במרחק של כעשרים דקות נסיעה מהעיר. הוא משרת מגוון טיסות עונתיות ובינלאומיות, כמו גם טיסות פנים במרוקו למגוון יעדים.

טיסות ממרקש לטנג'יר – טיסות ישירות ממרקש לטנג'יר ממריאות ארבע פעמים בשבוע ומופעלות על ידי אייר עראבייה. זמן הטיסה ממרקש לטנג'יר הוא כשעה ועשר דקות, ומחירי הטיסות מתחילים מכ-61$.

טיסות ממרקש לפז – זמן הטיסה ממרקש לפס הוא כשעה, ובקו זה ממריאות חמש טיסות בשבוע. את הטיסות מפעילה חברת אייר ערביה, ומחירי הכרטיסים בקו זה מתחילים מכ-67$.

טיסות ממרקש לורזאזאת – טיסות ישירות ממרקש לורזאזאת ("עיר הקולנוע" של מרוקו), ממריאות שלוש פעמים בשבוע בימי שלישי, חמישי ושבת ומופעלות על ידי רויאל אייר מארוק. מחירי הטיסות ממרקש לורזאזאת מתחילים מכ-77$.

טיסות פנים מאגאדיר

שדה התעופה של אגאדיר (AGA) ממוקם במרחק של כחצי שעה-ארבעים דקות נסיעה מעיר הנופש הפופולרית אגדיר, ומשרת בעיקר טיסות עונתיות לשדות תעופה מרכזיים ברחבי אירופה, כמו גם מספר טיסות פנים במרוקו למספר יעדים.

אלו חלק מקווי טיסות הפנים מאגאדיר:

טיסות מאגדיר לפס – טיסות ישירות מאגדיר לפז ממריאות פעמיים בשבוע, בימי ראשון ושישי. זמן הטיסה הוא כשעה ועשרים דקות. מחירי הטיסות מאגאדיר לפס מתחילים מכ-61$ לכרטיס.

טיסות מאגדיר לטנג'יר – טיסות ישירות מאגדיר לטנג'יר ממריאות בימי שלישי ושישי ומופעלות על ידי אייר ערביה מארוק. זמן הטיסה מאגדיר לטנג'יר הוא כשעה וחצי, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-61$.

טיסה מאגדיר לרבאט – אייר עראביה מפעילה טיסות ישירות מאגדיר לראבאט בימי ראשון, שלישי ושישי. זמן הטיסה מאגאדיר לרבאט הוא כשעה וחמש דקות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-61$.

טיסות פנים מפז

שדה התעופה של פאז (FEZ) ממוקם במרחק של כעשרים דקות נסיעה מהעיר פס, שאת העיר העתיקה שלה משווים רבים לירושלים.

מגוון הטיסות שממריאות משדה התעופה של פס הוא די מצומצם, וכולל מספר יעדים אירופאיים וארבעה קווי טיסות פנים במרוקו.

טיסות מפאס למרקש – טיסות בקו זה ממריאות 5 פעמים בשבוע, בימי ראשון עד רביעי ובשבת. זמן הטיסה מפס למרקש הוא כשעה, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-67$.

טיסות מפז לאגאדיר – טיסות מפאס לאגאדיר ממריאות בימי ראשון ושישי, ומופעלות על ידי אייר עראבייה. זמן הטיסה מפאס לאגדיר הוא כשעה ועשרים דקות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-61$.

טיסות מפס לא-רשידיה -: טיסות מפס לא-רשידיה ממריאות בימי שלישי ושישי ומופעלות על ידי אייר עראבייה. זמן הטיסה מפאס לא-רשידיה הוא כשעה, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-61$.

טיסות מפס לקזבלנקה – רויאל אייר מארוק מפעילה טיסות מפאס לקזבלנקה בכל יום (מלבד ימי רביעי) בשעות הבוקר המוקדמות. זמן הטיסה מפאס לקזבלנקה הוא כשעה.

 

תגובות 2

  • האם כדאי להזמין טיסות פנים במרוקו כבר מהארץ? והאם כדאי להזמין טיסה הלוך בלבד למרוקו ושם לקנות כרטיס טיסה חזרה ארצה

    • עדיף להזמין טיסות פנים במרוקו כבר מהארץ (אפשר לעשות זאת באמצעות דף "טיסות" בתפריט המשנה באתר), ועדיף להזמין מראש הלוך – חזור

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל