טיסות לסוביו רומניה

טיסות לסיביו (רומניה) – השוואת מחירים ומידע חשוב

סיביו Sibiu תפסה בשנים האחרונות את מקומה בתור יעד תיירות מועדף על המטייל הישראלי. מדובר על יעד זול במיוחד, כך שהמטייל הישראלי יכול לטוס לנופש באירופה במחיר זול אשר משתלם לכל כיס. העיר סיביו שוכנת ברומניה, על פניו מדובר על אחת מהערים הפחות מוכרות ברומניה – אך בשנים האחרונות היא קיבלה את המוניטין שהיה חסר לה, גם בזכות אופיה המיוחד כעיר של המיעוט הגרמני ברומניה וגם בזכות הפעלת טיסות ישירות לסיביו. בעיר תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות שכדאי מאוד לעשות – ומהסיבה הזאת המטייל הישראלי מאוד אוהב את סיביו ומחפש אחר טיסות לסיביו במחירים זולים

חבילות נופש לבוקרשט            |            טיולים מאורגנים ברומניה

העיר סיביו הפכה להיות יעד תיירות מועדף על הנופש הישראלי גם בגלל מרחק הטיסה הקצר שלה בישראל, אם תבחרו באופציה של טיסה לרומניה או טיסה לסיביו ישירות תגלו כי מדובר בזמן טיסה לסיביו של 3 שעות בלבד. טיול לחו"ל לא יהיה משתלם אם לא תקבלו את המחיר הזול ביותר על הטיסה שלכם, לכן מומלץ לבצע השוואת מחירי טיסות לסיביו. בעזרת מנוע השוואת המחירים שתמצאו למטה בדף זה תוכלו להגיע אל הטיסות הזולות ביותר, ובאותה מידה גם לשלוט בדיוק על זמני הטיסות הרלוונטיים עבורכם.

העיר סיביו מלאה באין ספור דברים שניתן לעשות, למרות שהיא לא זכתה לחשיפה הראויה לה. בסיביו תוכלו למצוא מדרחוב עם לא מעט חנויות ודוכני אוכל מכל הסוגים, שוק תוסס אשר יחזיר אתכם אל העבר, מסעדות המגישות מאכלים שונים ומגוונים ובארים לכל אותם הצעירים אשר מעוניינים לקרוע את העיר. בנוסף, לכל המטיילים אשר אוהבים לראות קצת נופים – תוכלו למצוא באיזור סיביו אזור כפרי משגע עם דרכים יפות, אליו תוכלו לגשת גם בחורף וכמובן שגם בקיץ.

חופשה בסיביו – עוד באותו נושא:

בתי מלון מומלצים בסיביו למשפחות עם ילדים

סיביו רומניה – טיפים למטייל ואטרקציות למשפחות עם ילדים

השכרת רכב ברומניה – השוואת מחירים וטיפים

טיול ברומניה – אטרקציות מומלצות וטיפים למשפחות

סים לרומניה – עצות וטיפים בנושא תקשורת

נמל התעופה של סיביו

מי שהתרגל להגיע אל שדות תעופה גדולים, ככל הנראה יתאכזב לגלות כי נמל התעופה של סיביו הוא נמל תעופה קטן יחסית בהשוואה לשאר שדות התעופה באירופה. משדה התעופה יוצאת מידיי יום מעט טיסות, אך כמות הטיסות עלתה בעקבות הביקוש ממדינות רבות באירופה לטיסות לעיר סיביו. היתרון הבולט ביותר בסיטואציה הזאת זה שיהיה לכם קשה מאוד למצוא תורים בשדה התעופה הזה. ככל הנראה רוב הזמן אתם תהיו כמעט לבדכם כאשר אולי יש עוד כמה טיסות בודדות אשר יוצאות בסמוך לטיסה שלכם.

חשוב להדגיש מספר דברים על שדה התעופה של סיביו. בשונה משדות תעופה אחרים באירופה, בשלב הזה בשדה התעופה אין עמדת CHANGE בה תוכלו לקבל כסף רומני ואין דוכן שמוכר SIM מקומי, לכן חשוב שתיקחו את הנושא הזה בחשבון כאשר אתם מגיעים לשדה התעופה. מומלץ להזמין מראש המרת מט"ח בנתב"ג ואת הסים המקומי כמובן תוכלו לקנות באחת מחנויות הפזורות בעיר עצמה, כאשר החברות המוכרות ביותר הן Vodafone או  Orange.

תחבורה משדה התעופה של סיביו אל העיר עצמה

כאשר אתם מגיעים אל שדה התעופה של סיביו, ככל הנראה יהיה לכם פשוט מאוד לעבור את כל ביקורת הדרכונים מכיוון שלרוב שדה התעופה הינו שומם. לאחר ביקורת הדרכונים ולאחר שתיקחו את המזוודות שלכם, ככל הנראה תצטרכו למצוא את הדרך היעילה ביותר להגיע אל בית המלון או אל מרכז העיר סיביו. לרשותכם עומדות מספר אופציות כאשר עליכם לבחור את האופציה היעילה ביותר אשר תגרום לכם להגיע אל סיביו בסטנדרטים שלכם. יש כאלה שיעדיפו לקחת מונית וכמובן שיש כאלה שיעדיפו לחוות את העיר על ידי נסיעה בתחבורה הציבורית. אנו נסקור עבורכם את כל האופציות הרלוונטיות כך שתוכלו לבחור את האופציה האידיאלית עבורכם.

להגיע ממקום למקום עם מוניות ברומניה זה דבר שכיח מאוד, בטח כאשר מחירי המוניות בעיר זולים מאוד בהשוואה אל שאר המדינות באירופה. מומלץ בחום להשתמש בשירות אינטרנטי אמין ולהזמין מראש הסעה משדה התעופה כדי לא להיות תלויים בחסדי נהגי המוניות המקומיים ולהבטיח שלא יעקצו אתכם. כמובן שאם לא הזמנתם מונית מראש צריך לבדוק את תעריף הנסיעה במונית בטרם אתם עולים עליה, על מנת שתוכלו לוודא כי מדובר בתעריף שבו אתם מעוניינים – ברגע שתתחילו את הנסיעה לא תוכלו לבקש לרדת באמצע הדרך. לרוב עלות הנסיעה מנמל התעופה של סיביו למרכז העיר יכולה להגיע לסכום של 10 יורו בלבד למונית.

דרך נוספת שבה לא מעט תיירים בוחרים על מנת להגיע משדה התעופה של סיביו אל מרכז העיר היא כמובן בעזרת התחבורה הציבורית הקיימת באזור. נקדים ונדגיש כי כיום ישנם לא מעט קווי אוטובוס אשר עוברים דרך נמל התעופה של סיביו ומאפשרים לתיירים להגיע אל מרכז העיר סיביו במהירות אך מבלי להוציא סכום כסף גבוה. הקווים אשר מקשרים את שדה התעופה אל מרכז העיר הם: 11,112,116,117,118. על מנת להבין בדיוק איזה קו מבין הקווים הבאים הוא האידיאלי ביותר עבורכם, תוכלו כמובן להיעזר במגוון רחב של אפליקציות אשר מתארות לכם בזמן אמת את זמני הגעת האוטובוסים לכל נקודה בעיר וגם אל שדה התעופה כמובן.

טיסות לסיביו

החל מאמצע שנת 2018 החלה להפעיל חברת הלואו-קוסט ההונגרית וויזאייר קו טיסות ישירות לסיביו אשר מחבר בין שדה התעופה בן גוריון בתל אביב אל שדה התעופה הבינלאומי בעיר סיביו. זוהי הסיבה שהעיר זכתה לקבל חשיפה מלא מעט ישראלים אשר גילו אותה לראשונה בזכות השקת הקו החדש אשר הביא איתו לא מעט תיירים מישראל. עלויות טיסה לסיביו הינן דינמיות בהתאם לעונה שבה תחליטו לבקר בעיר סיביו, אך לרוב עלויות הטיסה הלוך-חזור לא אמורות לחצות את הרף של 800-1000 שקל סך הכול, כולל מזוודות כמובן.

חברת וויזאייר תאפשר לכם גם להגדיל את הגודל של המזוודה או לבחור אופציות נוספות על מנת לשדרג את חווית הטיסה שלכם. אך באופן כללי מדובר בחברת לואו קוסט וכך יש להתנהג כאשר מגיעים אל הטיסה, לא לצפות לקבל דברים שאינם אופייניים לחברות טיסה לואו קוסט אשר חוסכות בעלויות אך גם חוסכות בלא מעט שירותים אשר ניתנים לתייר הטס איתן.

עוד חברת תעופה שיכולה לקחת אתכם אל שדה התעופה של סיביו היא חברת התעופה הגדולה ביותר בגרמניה ואירופה כולה, לופטהנזה. בשונה מחברת וויזאייר, חברת לופטהנזה היא איננה חברת לואו קוסט והיא מציעה לרוב חווית טיסה יוצאת מגדר הרגיל. במקרה של לופטהאנזה מדובר על טיסת קונקשן לסיביו אז נספר לכם כי הטיסה עושה עצירה בעיר מינכן בגרמניה ורק אחרי טיסה לגרמניה ונחיתה במינכן ממשיכה עם טיסת קישור אל העיר סיביו ברומניה. משך זמן הטיסה הכולל יכול לנוע בין 9-12 שעות בהתאם לטיסה אותה תבחרו. כמובן שאתם יכולים לעלות אתכם לטיסה מזוודה וגם תיק יד, אך חשוב מאוד שתתעדכנו במדיניות הכבודה דרך חברת לופטהנזה עצמה.

אופציה נוספת להזמנת כרטיסי טיסה לסיביו היא אוסטריאן איירליינס, שהיא חברת התעופה המשמעותית והגדולה ביותר באוסטריה. החברה כמו חברת לופטהנזה איננה עושה טיסה ישירה לסיביו והטיסה תעצור בעיר הבירה של אוסטריה – וינה. עלויות הטיסה נעות בין 300-500 דולר, כאשר המחיר משתנה כמובן בהתאם לעונה שבה תבחרו לבקר בעיר סיביו. בנוסף לכך חברת התעופה תאפשר לכם לעלות אתכם למטוס מזוודה שמגיעה למשקל של 20 ק"ג וגם תיק יד כיאה לחברת תעופה שאיננה חברת לואו קוסט. כמובן שכמו עם חברת לופטהנזה, אנו ממליצים לכם לוודא את מדיניות הכבודה מול החברה עצמה. כך תוכלו לדעת שלא מצפות לכם הפתעות

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל