ירושלים עם ילדים

טיולים מאורגנים מירושלים למשפחות עם ילדים

בגלל מעמדה של ירושלים כעיר התיירות המרכזית יש שפע של טיולים מאורגנים מירושלים לאטרקציות תיירותיות שונות בארץ, המיועדים בעיקר לתיירים – אבל יכולים להתאים גם לכם. אם אתם ירושלמים שמעוניינים לטייל בארץ בלי לנהוג או אם יש לכם אורחים מחו"ל שמגיעים לירושלים ואתם רוצים להכיר להם את הארץ ולהכיר אותה בעצמכם – ריכזנו עבורכם כמה טיולים מודרכים היוצאים מירושלים למקומות שונים בארץ ואפילו לשכנה ירדן. רק הזמינו כרטיסים לטיול, הצטיידו במזון, מים וכובע – וצאו לטייל

ירושלים אינה רק עיר הבירה של ישראל, היא גם בירת התיירות של ישראל. אין כמעט תייר שמגיע לישראל לטיול ואינו עובר בירושלים – בין אם זה לטיול בין כנסיות, בין אם לסמטאות בעיר העתיקה, בין אם לאתרים הלאומיים השונים או המוזיאונים ובין אם כמוקד יציאה לטיולים מרתקים בים המלח ומדבר יהודה או בשאר חלקי הארץ. לכן, יש לא מעט טיולים מאורגנים מירושלים ליעדים שונים בישראל וגם במדינות השכנות. בכתבה זו ריכזנו עבורכם רשימת טיולים מאורגנים מירושלים המיועדים לתיירים ומתנהלים גם בשפה האנגלית, אך למעשה מתאימים לכל מי שרוצה להכיר טוב יותר את הארץ ולצאת לטיול מודרך מירושלים – אם למשל אתם מתגוררים בירושלים ואין לכם רכב או שאתם רוצים לצאת לטיולים מירושלים בארץ בלי הצורך לנהוג ועם היתרון שבליווי מדריך, או שאתם מארחים אורחים מחו"ל השוהים בבית מלון בירושלים ורוצים לקחת אותם לטיולים איכותיים בארץ – תוכלו גם אתם למצוא בהם עניין רב. אז קחו קצת צידה לדרך, בקבוק מים, כובע ומשקפי שמש – ועלו על האוטובוס מירושלים וצאו לטייל!

חופשה בירושלים – עוד מידע למטייל

מלונות מומלצים בירושלים עם ילדים

השכרת רכב בירושלים – השוואת מחירים ומידע

טיול מודרך מירושלים למצדה וים המלח

זהו טיול של יום מלא, היוצא מירושלים אל הרי יהודה ולאתר הארכיאולוגי המרשים שבו ארע אחד האירועים ההיסטוריים הדרמטיים בתולדות עמנו. ארמון מצדה העתיק היה מקום מפלט ליהודים שמרדו ברומאים ובו הם התבצרו, עד שהצליחו הרומאים בשנת 73 לפרוץ את המבנה והובילו את היהודים להתאבדות המונית.

שרידי העיר יושבים על מישור של כ-400 מ׳ מעל גובה פני הים, באורך 600 מ׳ וברוחב 300 מ׳. מכאן נשקפים מראות יוצאים מן הכלל של ים המלח ומדבר יהודה. הטיפוס למעלה קשה, אבל תוכלו לרדת ברכבל.

תסיירו במצדה, המצודה שהורדוס בנה בסביבות 37 לפנה״ס. מצדה היא גם המקום שבו שוכן בית הכנסת העתיק ביותר בישראל, אבל אחד המאפיינים המרשימים ביותר הוא 12 בארות המים, שכל אחד מסוגל להכיל 4,000 ליטר.

לאחר הסיור במצדה, תסעו לחוף המינרלים של ים המלח. החוף, השוכן בעמק בקע הירדן, בין ירדן והגדה המערבית, הוא הנקודה הנמוכה ביותר בעולם וכמויות המלח הגבוהות במימיו יוצרות חוויה מיוחדת שמאפשרת לצוף על פני המשטח הירוק-כחלחל היפהפה. תיהנו מברכת בוץ ומסגולות המרפא של הבוץ הטבעי של ים המלח.

משם תמשיכו לירושלים, כשבדרך תשקיפו על מערות קומראן, שבהן נמצאו מגילות ים המלח. זהו טיול מדברי נפלא לכל אחד, ואם אתם מעוניינים למצוא טיולים מירושלים עם הילדים תמצאו בו עניין רב.

להרשמה לטיול לים המלח לחצו כאן

טיול מירושלים אל קיסריה, חיפה, עכו וראש הנקרה

צאו מנקודת האיסוף במרכז ירושלים עם הילדים לטיול מאורגן לצפון ועלו על האוטובוס לנסיעה צפונה לאורך החוף. התנה הראשונה היא הפארק הלאומי קיסריה העתיקה.

גלו איך העיר נבנתה בימי הורדוס ונקראה על שם הקיסר הרומי, קיסר. בין החפירות הארכיאולוגיות תראו שערים, חפיר וחדרים וחומות שהשתמרו היטב. תבקרו באמפיתיאטרון רומי שמור היטב שבו מתקיימים היום מופעי מוסיקה. ליד האמפיתיאטרון תמצאו את שרידי היפודרום והמקדש הרומי. תלמדו כיצד שני המבנים עמדו מעל נמל המשקיף על ספינות מסחריות שנשאו אוצרות מהמזרח ומהשיירות הנבטיות. תשמעו סיפורים על איך אחרי מסע הצלב, העיר שהייתה כ״כ משגשגת בעבר שקעה לאבדון.

המשיכו בנסיעה צפונה כשאתם חוצים את חיפה ועוצרים במקדש הבהאים. הגנים המרוצפים, הגנים הבהאים של חיפה, נשפכים במורד ההר לעבר העיר שלמטה, וכל אחת מ-19 מרפסות הגן מלאה בפרחים יפהפיים ועיטורים. העצירה הבאה היא בראש הנקרה, הנקודה הצפונית ביותר לאורך החוף. רדו ברכבל למערכת של נקרות אבן גיר שנוצרו מהגלים המתנפצים על הצוקים.

בדרך חזרה עצרו בעכו, עיר היסטורית מתקופת הצלבנים,. וראו עד כמה העיר השתמרה ומהווה דוגמה אדריכלית שהצליחה לשרוד עד ימינו. העיר עדיין חיה ותוססת, מלאה בשווקים הומים, ואנשים עדיין חיים במבנים עתיקים. תראו את החומות והחפיר שנבנה מחדש ע״י אל ג׳זאר בסוף מאה ה-19. תלמדו על החומות האימתניות שהצליחו למנוע אפילו מנפוליאון מלכבוש את העיר. לבסוף, תבקרו בשרידי צלבנים, בכלא שבו השתמשו בזמן הכיבוש הטורקי ובאזור ההוצאה להורג שבו השתמשו בימי המנדט הבריטי כדי לתלות יהודים שלחמו במחתרות עברו על החוק הבריטי.

להצטרפות לטיול לגליל המערבי וקיסריה הרשמו כאן

הרפתקת ג׳יפים מירושלים למדבר

בבוקר, תיאספו בג׳יפ בירושלים ותסעו למדבר יהודה. בדרך לנקודה הנמוכה ביותר בעולם, תוכלו להשקיף על נופי הגבעות החלקות והנוף המשתרע למרחקים. העצירה הראשונה תהיה בהר עזאזל (הר מונטר), שם לפי האמונה נהגו להשליך בכל שנה שעיר לעזאזל, הנושא כביכול את כל חטאי האנשים – מהצוק.

משם תרדו מהכביש אל תוך שטחי הבדואים ותוכלו לראות את האוהלים והחיות שהם מגדלים. בבאר מים עתיקה תלמדו על חשיבות הבארות ועל תהליך שימור המים הנדירים בידי איכרי המדבר. אחרי נסיעה קצרה תגיעו למנזר מר סבא הנהדר, שכמעט לא מקבל מבקרים בשל המיקום המבודד שלו. המנזר נוסד לפני יותר מ-1,500 שנה והיום הוא נחשב לאחד המנזרים היפים ביותר בעולם, כאשר כעשרים נזירים יוונים אורתודוקסים חיים בו ומשתמשים במערות הסלע למדיטציה.

תחלפו על פני נאבי מוסה, שלפי המסורת המוסלמית היא קברו של משה. תעצרו לארוחת צהריים לפני החזרה למעיינות המרעננים של עין פרת (ע״פ תנאי מזג האוויר). המים הקרירים והצלולים יוצאים מהסלע ויוצרים בריכות ונחלים – המקום האידיאלי לסיים בו את היום. תטבלו במים הקרירים כדי לסלק את האבק וחום היום לפני החזרה לירושלים.

לחצו כאן ועלו על הג'יפ

טיול מירושלים לקיסריה ולגליל המערבי

בלו יום מלא בין הערים העתיקות והאדריכלות ההיסטורית ששרדה בישראל בטיול מאורגן מירושלים לצפון עם מדריך טיולים מוסמך שיגרום להיסטוריה להתעורר מול עיניכם. לאחר איסוף מנקודת המפגש במרכז ירושלים עם הילדים והאורחים שלכם, סעו באוטובוס מאורגן במעלה החוף לתחנתכם הראשונה, העיר העתיקה קיסריה. בין ההריסות תמצאו שער, חפיר וקירות וחדרים שמורים היטב. תבקרו באמפיתיאטרון רומי שנשמר בשלמותו, שבו משתמשים היום למופעים. לידו תמצאו את הריסות ההיפודרום והמקדש הרומי המשקיפים על הנמל המלא בספינות מסחר.

תשמעו סיפורים על איך אחרי מסעות הצלב, העיר, שהייתה כה משגשגת בעבר, שקעה בזיכרון כלא הייתה. תמשיכו בנסיעה צפונה ותעבר דרך חיפה, שם תעצרו כדי לראות את מקדש הבאהים עוצר הנשימה והגנים שלו. האתר מכיל 19 גינות מרוצפות עם פרחים צבעוניים ועיצוב נוף. הנקודה הבאה בטיול היא ראש הנקרה, הנקודה הצפונית ביותר על החוף. תרדו ברכבל למערכת של נקרות אבן גיר שנוצרו מהגלים המתנפצים.

בדרך חזרה תעצרו בעכו, עיר הצלבנים הגדולה ביותר במדינה. תראו עד כמה העיר השתמרה ומהווה דוגמה ארכיטקטונית שהצליחה לשרוד עד ימינו. העיר עדיין חיה ותוססת, מלאה בשווקים הומים, ואנשים עדיין חיים במבנים עתיקים. תלמדו על חומות העיר האימתניות שהצליחו למנוע אפילו מנפוליאון מלכבוש את העיר. לבסוף, תבקרו בשרידי צלבנים, בכלא שבו השתמשו בזמן הכיבוש הטורקי ובאזור ההוצאה להורג שבו השתמשו בימי המנדט הבריטי כדי לתלות יהודים שעברו על החוק הבריטי, והגבילו הגירה יהודית לפלשתינה אחרי מלחמת העולם השנייה.

להרשמה לטיול לגליל המערבי וקיסריה לחצו כאן

טיול מירושלים למצדה בשעת זריחה – כולל עין גדי וים המלח

צאו מהעיר ירושלים עם הילדים לדרום הארץ ליום נפלא בטבע עם טיול מאורגן.  תצאו לטיול רגלי באפלה הקרירה במעלה המסלול העולה אל העיר המדברית העתיקה מצדה, לפני שתרחצו במים המלוחים והמרפאים של ים המלח. תצפו בתחילת היום בזריחה יפהפיה מעל הרי מואב ומדבר יהודה. לאחר מכן, בראש ההר, תגלו את ההיסטוריה של אחד מסמלי העם היהודי לתקווה וגאווה. תרדו ותעלו למצודה דרך שביל הנחשים המפורסם.

משם תמשיכו לגולת הכותרת האמיתית של הטיול – הליכה דרך שמורת הטבע עין גדי המרהיבה, עם מעיינות טבעיים, מפלי מים וצמחי מדבר מלבלבים וחיי בר. לאחר הליכה ארוכה תהיו מוכנים לנוח ולצוף במים המרפאים של ים המלח או להתרחץ בבוץ הרפואי בנקודה הנמוכה ביותר בתבל – חוויה באמת ייחודית שתשאיר אתכם רגועים ומלאי מרץ.

לאחר שנחתם והתפנקתם, תהיו מוכנים לחזרה לירושלים.

להרשמה לטיול למצדה לחצו כאן

טיול בירושלים בעיר העתיקה ואל ים המלח

זהו טיול מרתק לכל משפחה המגיעה אל ירושלים עם ילדים. הטיול מתמקד בעיר העתיקה, שם תחקרו בעzרת המדריך את תולדות העיר המקודשת לשלוש הדתות המונותאיסטיות – יהדות, נצרות ואיסלאם. ירושלים העתיקה, שהיא בת למעלה מ-4,000 שנה, מלאה באתרים ומושכת מבקרים ללא קשר לאמונה הדתית שלהם. במהלך הטיול תראו כמה מהמקומות הקדושים ביותר בעיר, כולל הר הצופים, ויה דולורוסה, הכותל המערבי ועוד.

הטיול מתחיל מאיסוף בנקודה מוסכמת במרכז ירושלים ומשם תצאו להר הזיתים, אחד המקומות הגבוהים ביותר בירושלים, שממנו תוכלו להשקיף על כל העיר. תסעו לאורך עמק קדרון לגת שמנים ומשם תמשיכו דרך הרובע הארמני לכיכר הכותל המערבי ותסעו דרך הבזאר לרובע הנוצרי. תראו את תחנות הצלב Stations of the Cross ואת ויה דולורוסה ואת כנסיית אתר הצליבה. תלכו לאורך הרחוב הביזנטי בן 1,700 השנה, הקארדו ששופץ לאחרונה והרובע היהודי המשופץ.

ספגו את האווירה הקסומה של העיר הקדושה הזו לפני שתמשיכו מירושלים להרי יהודה ולים המלח. הנסיעה לים המלח היא ללא מדריך, אבל בהגעה תוכלו לשכשך במים, לצוף או ליהנות מאמבטיית בוץ כדי לספוג את המינרלים העשירים של ים המלח.

להרשמה לטיול לחצו כאן

טיול מאורגן מירושלים לים המלח

טיול במורדות הדיונות של מדבר יהודה יביא אתכם לים המלח. כאן תבלו יום מפנק על חופי הים המלוח, כשאתם נהנים מסגולות המרפא של מי הים העשירים במינרלים. תוכלו גם לנצל את הכוחות המרפאים של בוץ ים המלח ולתת לעצמכם לצוף במים החמימים והמלוחים. אפילו האוויר של האזור ידוע בתכונות המרפאות שלו.

תיהנו מסביבה שלווה וציורית כשאתם צופים לכיוון אכסניית השומרוני הטוב, אתר ארכיאולוגי ידוע. תצפו בנופי יריחו העתיקה ויהיה מספיק זמן לנוח, ליהנות מהשמש ולספוג את האווירה. יש אפשרות להזמין טיפולים כמו עיסוי גוף. לבסוף תחזרו ברכב נוח ממוזג למרכז ירושלים.

להרשמה לטיול לחצו כאן

טיול מאורגן מירושלים אל נהר הירדן, נצרת והכנרת באתרים קדושים לנצרות

זהו טיול מודרך מירושלים באנגלית שמתאים מאוד למי שמארח בארץ תיירים נוצרים שרוצים לראות את המקומות הידועים מסיפור חיוו של ישו – צאו ממקום האיסוף המוסכם במרכז ירושלים וסעו לנצרת באוטובוס ממוזג. בדרך תשמעו סיפורים על העיר הידועה כמקום הולדתה של מריה והמקום שבו ישו גדל, ותלמדו על מקומה החשוב בנצרות. בהגעה, תבקרו באתרים דתיים מרכזיים בנצרת – כנסיית הבשורה, שבה המלאך גבריאל התגלה למריה הבתולה. תבקרו בכנסיית יוסף הקדוש, שלפי האמונה ניצבת באתר שבו הייתה סדנת הנגרות של יוסף. המשיכו דרך כפר כנא, האתר שבו ישו חולל את הנס שבו הפך מים ליין, והגיעו לכנרת.

עברו על פני כנסיית הלחם והדגים (כנסיית טבחה) וסיירו בכפר נחום, לפני שתמשיכו להריסות בית הכנסת שבו ישו לימד לפי האמונה הנוצרית. תראו את הכנסייה המודרנית שנבנתה מעל בית הקדוש פטרוס, ועברו דרך טבריה לפני שתגיעו לאתר הטבילה, הירדנית שעל נהר הירדן. בדרך חזרה, תיהנו מנופים יפהפיים של הר תבור, לפני שהטיול ישוב לירושלים.

להצטרפות לטיול לצפון לחצו כאן

מירושלים – טיול אתרים ואטרקציות בתל אביב

תל אביב היא עיר שלא עוצרת, עם חופים נהדרים והרבה פארקים, קניונים הומים, בארים ומסעדות. למרות גילה הצעיר, היא מלאה בהיסטוריה. היא כוללת יותר מ-20 מוזיאונים, סצנת תרבות עשירה וארכיטקטורה מגוונת, החל מהסמטאות מהתקופה העות׳מנית ביפו ועד בנייני באוהאוס מהמאה שעברה. אם אתם גרים בירושלים ורוצים להכיר את תל אביב כמו תיירים בלי לדאוג לתחבורה – הטיול המודרך מירושלים לת"א הוא הזדמנות מעניינת.

במהלך הטיול תסעו לאורך הרחובות הראשיים, כשאתם מגלים את הסביבה המגוונת ועוצרים בנקודות שונות כמו בית התפוצות, אשר נמצא בשטח אוניברסיטת ת״א והתצוגה העיקרית שלו חוקרת את תולדות היהדות ב-4,000 השנים האחרונות. תעצרו גם בכיכר רבין, לשעבר כיכר מלכי ישראל, האתר שבו מתקיימות הפגנות פוליטיות ועצרות, והמקום שבו ראש הממשלה רבין נרצח ב-1995.

תמשיכו ליפו, נסיעה של כרבע שעה ממרכז ת״א. יפו היא המקום שממנו תל אביב צמחה והיא אחד הנמלים העתיקים ביותר בעולם. אומרים שתושבים חיו באזור החל משנת 7,500 לפנה״ס. תוכלו לסייר ברחובות המרוצפים ולהיכנס לחנויות אקלקטיות, כנסיות, אנדרטאות, כיכרות ציבוריות ובתי קפה.

תבקרו גם בנווה צדק, השכונה הראשונה של תל אביב, שנוסדה בשנת 1909. תמשיכו לנחלת בנימין, מדרחוב יפהפה המלא בבניינים בסגנון הבאוהאוס. בכל שלישי ושישי מתקיים כאן שוק פשפשים, שכולל גם מופעים ודוכנים המוכרים הכל מתכשיטים מעשה יד, יצירות יד אחרות, לחם דרוזי ועוד. תסיימו את הטיול ברחוב שנקין הססגוני, המוכר בבוטיקים, בתי קפה רבים ואווירה צעירה. משם תחזרו לנקודת האיסוף בירושלים עם הילדים.

כדי לגלות את תל אביב – לחצו כאן

טיול מאורגן מירושלים לגליל, נצרת והר תבור

הטיול המאורגן מירושלים לגליל מיועד בעיקר לתיירים ויש בו הרבה התייחסות לאתרים קדושים לנצרות – הטיול מתחיל בנסיעה צפונה מירושלים לנצרת, העיר שבה ישו גדל. תבקרו בכנסיית הבשורה הקרויה על שם המלאך גבריאל שהופיע בפני מרים הבתולה ובישר לה על הולדתו של ישו. תעצרו גם בכנסיית יוסף הקדוש, שנבנתה במקום שעל פי האמונה ניצבה סדנת הנגרות של יוסף.

לאחר מכן ממשיכים מזרחה ובמורד הר תבור, שממנו אפשר לראות את עמק יזרעאל למטה. תבקרו בכנסיית ההשתנות, האתר המסורתי שבו על פי האמונה חלה ההשתנות של ישו. תמשיכו מזרחה לחופי הכנרת ותבקרו בטבחה, האתר שבו ישו חולל את נס הלחם והדגים.

לאחר מכן תעברו ליד הר נחום, הידוע גם כהר האושר, ותבקרו בכפר נחום, כפר דייגים בן אלפיים שנה שבו לפי המסורת הנוצרית ישו ביצע את עבודתו המשיחית. תלמדו כיצד ישו בילה חלק גדול מחייו כאן ולמה המקום מכונה ׳העיירה שלו׳. כאן לפי האמונה ישו טיפל בחולים, הטיף בבית הכנסת וחולל את הנסים שלו. בסיום היום, תחזרו לירושלים.

משפחות המארחות בביתן אורחים נוצרים מחו"ל ורוצות להתאוורר מחוץ לעיר ירושלים עם הילדים והאורחים ימצאו בטיול זה חוויה נפלאה.

להרשמה לטיול בגליל לחצו כאן

טיול מאורגן מירושלים לירדן – פטרה, ג׳ראש ועמאן

זהו טיול בן יומיים היוצא מירושלים למדינה השכנה ירדן וכולל ביקורים בערים המרתקות ג׳ראש ועמאן, וכן בפטרה. החבילה כולל ארוחות אותנטיות, לינה אצל בדואים ויום מלא בפטרה. צאו ממרכז ירושלים עם הילדים והאורחים בשעת בוקר וסעו במעלה עמק הירדן. תיהנו מנופים נפלאים ולאחר מכן תחצו את הגבול בגשר שיח חוסיין בצפון.

תיהנו מנופים מרהיבים של צפון ירדן לפני שתגיעו לעיר העתיקה ג׳ראש, עיר רומית שמורה היטב המתאפיינת ברחובות קולוניאליים, בריכות, תיאטראות, מקדשים וההיפודרום. ראו את המיזוג המרהיב בין מסורות ארכיטקטוניות בסגנון מזרחי ומערבי.

העצירה הבאה היא הבירה הירדנית עמאן. תבקרו באזור הדאונטאון המודרני, שהוא היום מרכז כלכלי, פוליטי ותרבותי, וגם במבצר הישן המשקיף על העיר. במבצר תוכלו לראות את מקדש הרקולס וארמונות היסטוריים, ומשם יש תצפית נהדרת על העיר המודרנית. תיהנו שם מארוחת צהריים במסעדה, ותנסו כנפה לקינוח. לאחר ארוחת הצהריים תמשיכו דרומה למדבר, שם תבלו לילה במחנה בדואי ותכירו מקרוב את הבדואים, הנוודים של המדבר, החיים באזור כבר אלפי שנה. תתנסו באירוח בדואי והם יזמינו אתכם לארוחה טעימה באוהלים נוחים עם הקבוצה.

היום השני מוקדש לפטרה. פטרה היא אחד משבעת פלאי עולם החדשים ועיר מעוררת השתאות שתוארה באופן פואטי כעיר הוורדים האדומים. פטרה נחצבה בסלעים האדומים של צוקי המדבר לפני אלפי שנים ע״י הנבטים והייתה חבויה בתוך החול במשך מאות שנה לפני שהפכה לנגישה שוב לפני כמאתיים שנה. המדריך ייקח אתכם לראות את בית האוצרות האיקוני, את האמפיתיאטרון, את הקברים המלכותיים, המנזר ועוד, לפני החזרה לירושלים דרך גשר אלנבי.

זה טיול מודרך מלא, עם תחבורה לכל האתרים ואפליקציית טיולים אינפורמטיבית מקיפה לטלפון חכם או טאבלט, שמציעה אינפורמציה על כל אתר. האפליקציה גם כוללת מידע שימושי על המעבר בגבול. אפשר להוריד בעזרת האפליקציה מפות, מידע ותמונות לפני היציאה ואין צורך בחיבור אינטרנט.

טיול מירושלים לפטרה

התחילו את היום בשלוש לפנות בוקר עם איסוף במצודת דוד בירושלים. משם, סעו דרך המדבר ברכב נוח עד גבול הערבה. תחצו את הגבול בתהליך שיכול לקחת עד שעה. בשעה 8:30 תמשיכו מהגבול לפטרה ברכב ממוזג חדש בנסיעה של כשעתיים-שלוש. תיהנו ממסלול נופים לאורך כתף ההר לפני שתגיעו לאתר ההיסטורי הקרוי פטרה, שנחשבת היום לאחד משבעת פלאי עולם.

בסביבות 11:30 תתחילו לסייר בפטרה בקבוצה של מקסימום 25 איש. תבקרו בנקודות השונות של האתר המרשים כשמדריך לצידכם. מכאן, הטיול ממשיך לעיר הדרומית עקבה ב-16:30. בדרך תעצרו בנקודות תצפית שונות כדי להתרשם מנופים יפהפיים לעבר ואדי ראם. ב-19:30 תחזרו לגבול ישראל עם סיוע של המדריך ותחזרו לנקודת האיסוף בירושלים עד חצות.

להצטרפות לטיול לפטרה לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל