טוסקנה בתי מלון

טוסקנה (איטליה) – בתי מלון מומלצים למשפחות

מתכננים טיול בטוסקנה עם הילדים? לא חסרים מלונות טובים בטוסקנה אך ישנם בתי מלון מומלצים למשפחות שילדים יסתדרו בהם בצורה טובה יותר. ברשימה זו אספנו עבורכם מלונות מומלצים בטוסקנה למשפחות עם ילדים שיש להם יתרונות משמעותיים כמו שירותי בייביסיטר, פעילויות לילדים או אטרקציות למשפחות כמו חווה חקלאית ורכיבת סוסים

הזמנת דילים לטוסקנה | הזמנת דילים לפירנצה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

טוסקנה היא מחוז יפהפה באיטליה עם נופים ירוקים שלא נגמרים וכפרים ציוריים שמרגישים ממש כמו בסרט. בנוסף, בטוסקנה יש כמה חופים נהדרים עם אתרי נופש אקסקלוסיביים לחופשה מפנקת במיוחד. אם אתם מתכננים חופשה עם הילדים בטוסקנה, כדאי לבחור במלון הנכון שיעניק לכם חוויה בלתי נשכחת ובו תוכלו ליהנות מהנוף, מהאוכל ומחווית האירוח בטוסקנה כמו שצריך. בטוסקנה יש מגוון גדול של בתי מלון מבודדים ושלווים, דירות, וילות, אתרי נופש יוקרתיים ועוד, ומתוך כל אלו בחרנו 15 אפשרויות לינה מיוחדות ומומלצות לחופשה בלתי נשכחת עם המשפחה

שימו לב: בכתבה זו ניתן למצוא בתי מלון מומלצים בטוסקנה הכפרית. אם אתם מעוניינים ללון באחת הערים של טוסקנה – פירנצה, ליבורנו או פיזה – בדקו את הכתבות הספציפיות על מלונות מומלצים בפירנצה למשפחות עם ילדים, 10 מלונות מומלצים למשפחות בליבורנו, איטליה או בתי מלון מומלצים בפיזה עם ילדים.

חופשה בטוסקנה – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בטוסקנה – מידע חשוב והשוואת מחירים

טיסות לאיטליה – הזמנת כרטיסים והשוואת מחירים

השכרת רכב באיטליה – השוואת מחירים וטיפים

eSIM וסים לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

מלונות מומלצים בטוסקנה למשפחות עם ילדים

פאראדו טוסקנה אקוריזורט Paradù Tuscany EcoResort

פאראדו ריזורט הוא מקום מקסים למשפחות עם ילדים בטוסקנה שממוקם על חוף פרטי בקסטגנטו קרדוצ'י. מתחם הריזורט האקולוגי מציע בקתות מפנקות. הקטנה מביניהן מתאימה לשלושה אורחים, והגדולה לשבעה. פאראדו ריזורט מציע גם אפשרות שנקראת "גלאמפינג" (מהמילה קאמפינג), שכוללת לינה באוהלים מפנקים ומרוהטים עם מטבח וסלון. האוהלים מתאימים לעד שבעה אנשים.

בריזורט תוכלו ליהנות מבריכה גדולה, איזור לילדים, ומיטות שיזוף נוחות. גם אוכל ושתייה לא חסר במתחם המדהים של פאראדו, עם שלוש מסעדות, אוכל בינלאומי (עם נוף לים אם תרצו), בר חוף, בר בריכה ועוד. פאראדו הוא ריזורט בטוסקנה שידידותי במיוחד למשפחות עם ילדים: איזור משחקים, מגוון פעילויות ספורטיביות,  תפריט מיוחד ומזין לילדים ועוד. הריזורט נמצא במרחק של כ48 ק"מ מליבורנו וכ37 ק"מ מוולטרה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


קנדו קלאב Canado Club Family Village

אתר הנופש קנאדו קלאב ממוקדם לצד חוף פרטי בדונוראטיקו במרחק של כ40 דקות נסיעה מהעיירה פיומבינו. הריזורט אשר נחשב בין המלונות המומלצים בטוסקנה למשפחות עם ילדים, מתאים במיוחד לילדים, עם הופעות, סדנאות בישול לצעירים, מועדון לילדים ועוד מגוון פעילויות.

לצד החדרים הסטנדרטים, תוכלו לבחור גם בחדרי משפחה עם סלון וספה נפתחת. הריזורט מציע גם דירות מאובזרות, עם שניים או שלושה חדרים, מרפסת, מטבחון ועוד. בחוף הצמוד, תוכלו ליהנות ממיטות שיזוף ושמשיות (שתי מיטות ושמשיה אחת ללא תוספת תשלום). במתחם הריזורט תוכלו ליהנות משתי בריכות שחייה, סופר קטן, מספר מסעדות (אחת מהן עם נוף לים), בר לצד הבריכה ועוד.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


קומו קסטלו דל נרו COMO Castello Del Nero

מלון קומו קסטלו דל נרו הוא אפשרות יוקרתית במיוחד בין מלונות בטוסקנה למשפחות: ריזורט חמישה כוכבים פסטורלי ומפנק שנראה כאילו יצא מתוך חלום. המלון ממוקם באיזור קיאנטי, שידוע כאחד מאיזורי היין החשובים ביותר באיטליה. אם בא לכם להעביר את החופשה בטוסקנה, או לפחות חלק ממנה, באיזור כפרי יפהפה, זהו המקום בשבילכם. הבריכה, שפתוחה רק בקיץ, משקיפה על נוף ירוק ומשגע, ובנוסף לבריכה תוכלו למצוא במתחם המרהיב של הריזורט גם שני מגרשי טניס, מכון כושר, ספא ועוד.

מסעדת המישלן של המלון, לה טורה, מכינה את המנות ממצרכים מקומיים וגם היא מספקת חוויה בפני עצמה. בנוסף, תוכלו להיעזר בשירותים שמציע הריזורט כמו שירותי בייביסיטר, ניקוי נעליים, חנייה, הסעות לפירנצה או סיינה ועוד (חלק מהשירותים בתשלום). בין חמישים החדרים שמכיל הריזורט, תמצאו סוויטות וחדרים מרווחים עם עיצוב מושקע ויוקרתי.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


בורגו איל וילינו Borgo Il Villino

בורגו איל וילינו הוא בית נופש כפרי שמתאים למי שרוצה להתחבר לטבע במקסימום נוחות, וממוקם למרגלות גבעות סיינה הירוקות. מדובר למעשה בדירות מאובזרות לנופש בטוסקנה בתוך מבנים שנראים כמו בית כפרי אמיתי מהסרטים, ובתוכן תמצאו את כל מה שאתם צריכים כדי ליהנות מחופשה נוחה:  מטבח – שלא תמיד קל למצוא בין בתי מלון בטוסקנה – טלוויזיה, פינת ישיבה ועוד. מכיוון שמדובר בדירות עם מספר חדרי שינה, זהו מקום אידיאלי למשפחות, לעומת בתי מלון שיאלצו אתכם לישון בחדר צפוף או מחובר, או אפילו בחדר נפרד.

בריכת השחייה הגדולה והמושקעת שבחצר משקיפה על הגבעות היפהפיות שמסביב, עוד בונוס לחופשה הכפרית בטוסקנה עם המשפחה. הדירות נמצאות במרחק של כשעה נסיעה מפירנצה, ומתאימות בעיקר למי שלא מחפש חופשה בסגנון בית מלון, אלא אירוח במקום פסטורלי בו תוכלו לבשל בעצמכם וליהנות משקט ורוגע. בחיפוש באתר בוקינג מצאנו במקום דירות לזוג (דירת קומפורט), לארבעה וגם לשישה (שני חדרי שינה) במחירים מעולים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פלאזו סאן לורנצו Hotel Palazzo San Lorenzo & Spa

בין פירנצה לסיינה שוכן כפר מקסים מימי הביניים בשם קול די ואל ד'אלסה, ובו מלון ארבעה כוכבים מפנק למי שמבקש נוף ציורי בשילוב עם נוחות ויוקרה. המחיר סביר יחסית לתמורה ולסגנון היוקרתי, ובדרך כלל כולל ארוחת בוקר מעולה. אפילו החדר הסטנדרטי מעוצב באופן מרשים ודי מרווח, ואם תרצו להתפנק עוד יותר, תוכלו לשדרג לסוויטה עם גישה לספא.

למשפחות, המלון מציע חדרי טריפל לשלושה וסוויטה משפחתית לארבעה מבוגרים ושני ילדים עם שני חדרי שינה וסלון קטן. המלון ממוקם במרחק נסיעה של כעשרים דקות מסן ג'ימיניאנו, אך גם באיזור תוכלו למצוא מספר מסעדות נחמדות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


וילה סאבוליני Villa Sabolini

וילה סאבוליני שנמצאת בקיאנטי היא מלון מפנק בטוסקנה שמחולק לשלושה מבנים, ומכיל מגוון סוגי חדרים. כולם מרווחים ונוחים, אך הגדול מביניהם הוא החדר המשפחתי שמתאים לעד ארבעה אורחים. הבריכה פתוחה בחודשי הקיץ ומוקפת במיטות שיזוף נוחות, ובנוסף תוכלו ליהנות מארוחה טובה במרפסת של המסעדה או מהליכה מרגיעה בגנים שבשטח המלון. מלבד השטח הגדול של המלון שמעולה למשפחות עם ילדים, תוכלו גם ליהנות מטיולי אופניים, טרקטורונים ועוד. (חלק מהפעילויות בתוספת תשלום). בין שאר השירותים שמציע המלון, הנחשב אחד מבתי המלון המומלצים בטוסקנה למשפחות עם ילדים – חנייה חינם, ארוחת בוקר (כלול ברוב ההזמנות), וויי פיי ועוד.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מונסיניור דלה קאזה קאנטרי Monsignor Della Casa Country Resort & Spa

המתחם של אתר הנופש מונסיניור דלה קאזה קאנטרי, שממוקם במרחק של כחצי שעה נסיעה מפירנצה, הוא לא פחות ממדהים, ופשוט חלום למשפחות. במתחם, שמשתרע על פני 2000 דונם, תמצאו שתי בריכות, מגרש טניס, ספא מפנק, איזור לילדים ועוד. מספר סיבות נוספות שהריזורט מושלם בהשוואה אל מלונות בטוסקנה למשפחות עם ילדים: יש אפשרות הזמנת שירותי בייביסיטר (שמרטפות) (מעל גיל ארבע),  תפריטי ילדים, סיורי אופניים ועוד (חלק מהשירותים המפורטים כאן כרוכים בתוספת תשלום).

גם מבחינת החדרים מדובר באפשרות נהדרת למשפחות, עם דירות נופש בטוסקנה שמתאימות לשניים, שלושה, ארבעה ואפילו שישה אורחים (פלוס שני ילדים). מלבד הדירות, תוכלו לשכור גם וילות נופש מדהימות עם בריכות פרטיות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


Agriturismo La Collina Delle Stelle

את החופשה בריזורט הזה שממוקם בביביינה, המשפחה שלכם לא תשכח הרבה זמן. מדובר בחווה עם מתחם ענק ובו בריכה מפנקת שמשקיפה אל הנוף של האיזור הכפרי היפיפה של טוסקנה (הבריכה פתוחה בחודשי הקיץ).

במתחם יש אורווה, אך אל תתנו לעובדה שמדובר בחווה לבלבל אתכם: זהו ריזורט מפנק ומאוד מיוחד בהשוואה אל בתי מלון בטוסקנה הכולל דירות ביתיות ומאובזרות, מתחם כושר, סאונה, ארוחות טובות ועוד.

המלון מציע חדרים סטנדרטיים לצד דירות מאובזרות. למשפחות שמתכננות חופשה בטוסקנה עם הילדים, תוכלו לבחור בין מספר דירות. הגדולה מביניהן מתאימה לשמונה אורחים ובה שני חדרי שינה וסלון. ההזמנות כוללות ארוחת בוקר בדרך כלל.

הריזורט המיוחד הזה מעולה לילדים שאוהבים חיות: בחווה חיים חזירים, פרות, חמורים ועוד. במרחק של כ6 ק"מ מהריזורט יש מרכז רכיבה על סוסים שעובד בשיתוף עם המלון, שיוכל לארגן שיעור וטיולי רכיבה עבורכם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


בורגס סן לואיג'י Borgo San Luigi

מלון בורגס סן לואיג'י – בית מלון מומלץ בטוסקנה בדירוג ארבעה כוכבים – נמצא בין סיינה לפירנצה, ומכיל 74 חדרים במתחם יפהפה, בסגנון כפרי אך יוקרתי, עם בריכה מושקעת וסביבה מיטות שיזוף נוחות, מגרש טניס, מגרש כדורגל ועוד.

המלון מציע חדרים סטנדרטים לזוג, חדרים עם תוספת של מיטת ספה, חדרים מחוברים למשפחות, סוויטות עם סלון ועוד. באיזור תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות (בקבלה יוכלו לעזור לכם להזמין טיולים ופעילויות): סיור מכוניות וינטג', סיורי אופניים בהרים, טיסה בכדור פורח ועוד.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קסטל די פוגנה Castel di Pugna

המבנה העתיק בו שוכן מלון קסטל די פוגנה ממוקם במרחק של כחמש דקות נסיעה מסיינה, באיזור כפרי שליו. עיצוב החדרים יעניק לכם תחושה חמימה של בית ונוחות מקסימלית (הם מאובזרים היטב), החל מחדר זוגי סטנדרטי ועד לסוויטה עם חדר שינה אחד או שניים.

החדרים הם רק חלק ממה שיש לריזורט המיוחד הזה להציע: הבריכה הגדולה והמפנקת משקיפה על הר אמיאטה, במתחם תוכלו ליהנות משולחן פינג פונג, ועוד מגוון פעילויות מחכות לכם במרחק קצר מהריזורט, כמו  מגרש טניס, מגרש גולף, ואפילו רכיבה על סוסים (במרחק של כ15 ק"מ מהריזורט). המלון הוא למעשה חלק מיקב עתיק, בו תוכלו לטעום יין מקומי.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר הקמפינג אורלנדו Camping Orlando in Chianti Glamping Resort

אתר הקמפינג אורלנדו נמצא בקאבריליה (כעשר דקות נסיעה מהמרכז), ומציע למשפחות הרפתקה בלתי נשכחת עם מגוון סוגי לינה מיוחדים: גלאמפינג באוהלים מפנקים, יוקרתיים יותר או פחות, לינה בקוטג'ים קטנים, מקסימים ומאובזרים ועוד. מדובר באופציה מעולה של לינה בטוסקנה למשפחות, עם מספר קוטג'ים ואוהלים שמתאימים למשפחות או לקבוצות גדולות. הריזורט הזה מתאים למי שרוצה להרגיש חיבור לטבע היפהפה של טוסקנה, אבל גם להתפנק וליהנות מחופשה נוחה. בנוסף, צוות האתר מארגן פעילויות לילדים שכוללות משחקים, הופעות ועוד – אחת הסיבות לציונים הגבוהים שהמלון מקבל בדירוגי מלונות מומלצים בטוסקנה למשפחות עם ילדים.

המסעדה באתר אורלנדו מגישה מאכלים מהמטבח המקומי, אותם תוכלו לארוז ולקחת לאוהל שלכם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


פודרי ארכנג'לו Poderi Arcangelo

במרחק של כעשר דקות נסיעה מסן ג'ימיניאנו, נמצא מלון מומלץ בטוסקנה שמוקף במטעי זיתים ובשדות ירוקים, ויעניק לכם חופשה נוחה, מפנקת ומרגיעה. החל מהמוצרים המקומיים אותם תוכלו לנסות במלון, ועד למסעדת המלון שמגישה מנות מהמטבח המקומי ולבריכת האינפיניטי שמשקיפה אל הנוף הטוסקני המרהיב.

המלון מורכב משלושה בניינים, שכוללים חדרים סטנדרטיים ודירות לקבוצות גדולות. בנוסף, המלון מציע שירותים נוספים כמו בייביסיטר בהזמנה מראש, השכרת אופניים ועוד (חלק מהשירותים כרוכים בתשלום).

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


Glamping Vedetta Lodge

בסקרלינו שבטוסקנה נמצא אתר קמפינג שמותח את גבולות ה"גלמפינג" עם אוהלים מפנקים ובהם מיזוג אוויר, סלון עם טלוויזיה, מיניבר, מכונת קפה, שירותים, מקלחת ועוד. האוהלים מפוזרים על גבעה שלווה עם נוף יפהפה, והמתחם כולל גם בריכה עם מיטות שיזוף נוחות ונוף מרהיב. יש אפשרות  להשכרת אופניים במקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פטוריה די צ'ינצ'יאנו Fattoria di Cinciano

מלון פטוריה די צ'ינצ'יאנו הוא אחד המובילים בדירוג הגולשים של בוקינג מבין מלונות בטוסקנה למשפחות, במרחק של כעשר דקות נסיעה ממרכז פוג'יבונזי.

האחוזה המפוארת של המלון כוללת וילות עם נוף לטוסקנה הכפרית, דירות, סוויטות ועוד. מלבד הבריכה המרווחת עם הנוף היפהפה, תוכלו ליהנות מארוחות תחת כיפת השמיים עם יין ושמן זית שמיוצרים במקום. במתחם הילדים יוכלו ליהנות מגן שעשועים קטן, ותוכלו גם לשכור אופניים וליהנות מטיול רכיבה באיזור. למשפחות ניתן לשכור דירת שני חדרים מרווחת עם טלוויזיה, מיזוג אוויר, מטבחון, סלון ועוד.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דירות נופש פודרה מצאסטראדה Podere Mezzastrada

מלון דירות הנופש פודרה מצאסטראדה ממוקם באיזור קיאנטי, על גבעה שמשקיפה אל הנופים הירוקים של טוסקנה במרחק נסיעה קצר מפיאנו. מלבד הדירות המאובזרות שכוללות כמעט כל מה שתצטרכו לחופשה כפרית מושלמת, המתחם כולל גם בריכה מפנקת עם מיטות שיזוף. הדירות מרווחות מאוד, גם אם תבחרו בדירת הסטודיו לזוג. הן בהחלט מתאימות במיוחד למשפחות שמחפשות בתי מלון מומלצים בטוסקנה עם ילדים ולמי שמחפש מקום מרווח לקבוצות גדולות וסביבה שקטה בה תוכלו ליהנות מחופשה רגועה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל