השכרת רכב בשיקגו בחול

השכרת רכב בשיקגו – השוואת מחירים ומידע לנוסע

השכרת רכב בשיקגו אילינוי – המדריך המלא: מנוע השוואת מחירים לאיתור המחירים הזולים ביותר עבור השכרת רכב בשיקגו מבין כל חברות ההשכרה (צפוי להביא לחיסכון של מאות שקלים) וגם: טיפים כלליים על נהיגה בשיקגו, התמצאות וחנייה בעיר (כולל סרטון וידאו על נהיגה בשיקגו) ומידע חשוב לנהג

השכרת רכב בשיקגו יכולה להיות זולה ופשוטה באמצעות מנוע השוואת המחירים לחברות השכרת רכב בחו"ל אשר יאתר עבורכם תוך שניות את המחירים הכי זולים עבור מגוון דגמי רכב להשכרה, בהשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בשיקגו. מדובר בתהליך פשוט ומהיר: בשדה ארץ ביחרו את ארה"ב ואז בשדה עיר את chicago il שיקגו אילינוי. בשדה "תחנה" ביחרו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב בשיקגו מבין רשימת נקודות האיסוף האפשריות הכוללת את שדות התעופה של שיקגו, אוהייר ומידווי, את העיר התחתית של שיקגו ועוד מיקומים בתוך שיקגו כמו רח' לינקולן צפון, סטייט סטריט ועוד. לסיום הזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בשיקגו והקליקו על הכפתור "חפש"

השכרת רכב בשיקגו  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


השכרת רכב בשיקגו – מידע כללי לנהג

בנהיגה בשיקגו הפקקים קשים ותעריפי החניונים באזור ה"לופ" (לולאה) (The Chicago Loop) יכולים להגיע עד 70 דולר ליום. יש חברות שירותי חנייה בשיקגו המתבססות על אמצעים טכנולוגיים מתקדמים (מכפילי חנייה, אפליקציות ועוד) כמו ParqEx, SpotHero ו- ParkWhiz המציעות אפשרות להזמין חנייה מראש ע"פ אזור ומחיר במחירים הרבה יותר מוזלים.

על אף שרחובות הדאונטאון של שיקגו מבוססים על מערכת מיספור רחובות רשתית כמקובל בארה"ב, חלק מהרחובות בשיקגו ממוספרים גם על פני מספר שלבי גובה (מסלולים תת-קרקעיים, מסלולים קרקעיים ומסלולים עיליים) – דבר שעלול לבלבל גם את הנהג המנוסה ביותר.

אפילו מחוץ למרכז שיקגו, החנייה ברחובות לא תמיד זמינה. אם אינכם מוצאים מקום חנייה, בידקו את שלטי הרחובות כדי לוודא האם יש צורך בתו חנייה אזורי כדי לחנות באותה שכונה והאם אין הגבלה על החנייה בשעות מסויימות, למשל לצורך ניקוי הרחוב, במהלך שעות השיא וכו'. ההגבלות על החנייה נאכפות על בסיס קבוע בצורה של קנסות וגרירת רכבים. כדאי להיות זהירים במיוחד בעונת החורף המושלגת, בה יש יותק פיקוח על חנייה בשיקגו.

חופשה בשיקגו – עוד כתבות באותו נושא:

אטרקציות מומלצות בשיקגו לחופשה משפחתית

10 מלונות מומלצים בשיקגו למשפחות עם ילדים

טיסות לשיקגו – השוואת מחירים, איתור טיסות זולות, ביקורת חברות תעופה

טיול משפחות בארה"ב – המדריך המלא

השכרת רכב בארה"ב – המדריך לנהיגה וחוקי התנועה

 

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים

תשלום החנייה ברחובות בשיקגו מתנהל ע"י מדחנים הקיימים בכל פינת רחוב, בהם תוכלו לרכוש כרטיס חנייה שאותו יש להציג בחלון הקדמי של רכבכם. במדחנים אלה ניתן לשלם במזומן באמצעות מטבעות של 25 סנט בלבד או באמצעות כרטיסי אשראי. אם עמדת המדחן איננה פועלת מסיבה כלשהי (למשל, אזל הנייר במדחן), עליכם להתקשר למס' הטלפון המופיע ולדווח על התקלה כדי לוודא שאינכם נקנסים שלא לצורך.

היו מודעים לכך שאסור לדבר במכשיר סלולר ידנית בזמן נהיגה בשיקגו ושהמשטרה תרשום לכם דוח. אם אתם חייבים לבצע שיחה, עשו זאת בלי להחזיק את המכשיר ביד, או עיצרו בצד הדרך.

שימו לב שהנהגים בכבישים המהירים בשיקגו ובמדינת אילינוי יכולים להיות מאוד אגרסיביים ואם אינכם רגילים לכך זה יכול להיות די מפחיד. צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בשיקגו – הוא יסייע לכם להתכונן לפני חופשה בשיקגו עם רכב שכור:

חברות להשכרת רכבים בשיקגו ממוקמות הן בנמלי התעופה או'הייר ומידוויי (O’Hare, Midway) והן באזור ה"לופ", וכן במקומות אחרים בשכונות השונות ובפרברים. בשדה התעופה אוהייר תמצאו את רוב החברות המספקות שירותי השכרת רכב בשיקגו והסוכנויות שם פועלות 24 שעות ביממה.

לא תמצאו בנמל התעופה אוהייר אזור יחיד שבו כל חברות השכרת הרכב מקובצות, כך שתצטרכו לצאת החוצה מאזור איסוף המזוודות, למצוא את שירות ההסעה השייך לחברת השכרת רכב בשיקגו שממנה אתם מתכוונים לשכור את רכבכם ולנסוע למשרד הנמצא מרחק של כמה דקות בלבד. (בידקו את התעריפים ובצעו את הזמנתכם לפני שאתם עולים על האוטובוס). יש חברות השכרת רכב בשיקגו שקרובות יותר לטרמינל מחברות אחרות – החברות הגדולות והידועות יותר כמו הרץ, אביס ועוד ממוקמות ממש בהמשך הרחוב העיקרי של שדה התעופה, והחברות הקטנות והמוזלות יותר יכולות להיות במרחק כמה קילומטרים ובצידו השני של שדה התעופה.

כאשר אתם מסיימים את החופשה בשיקגו וחוזרים לנמל התעופה, דאגו שיש לכם מספיק זמן לפי הטיסה כדי לאתר את חניון ההשכרה, להחזיר את הרכב ולנסוע לטרמינל באוטובוס השירות, זה עלול לקחת שעה.

במידוויי יש מתקן השכרת רכב משותף לכל החברות המספקות השכרת רכב בשיקגו אשר כולל גם אזורי החניית רכבים לכל חברות ההשכרה הגדולות. שירות הסעה משותף לכל החברות אוסף נוסעים מהקומה התחתונה של המבנה של הטרמינל העיקרי. ברגע שתגיעו, תוכלו לאתר בקלות את הדלפק של החברה ממנה אתם משכירים רכב בשיקגו.

השכרת רכב בשיקגו
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל