השכרת רכב ברעננה מה חשוב לדעת

השכרת רכב ברעננה – השוואת מחירים וסוכנויות

השכרת רכב ברעננה – המדריך המלא שיחסוך לכם מאות שקלים: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם תוך שניות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב ברעננה ויאתר עבורכם את המחיר הכי זול על מיגוון דגמי מכוניות, וגם – המלצות וטיפים לנהג והסברים על סוכנויות השכרת רכבים ברעננה, מבחר המכוניות העומדות להשכרה ברעננה (כולל סרטי וידאו) ומידע חשוב על סוכנויות השכרת רכב ברעננה (כולל כתובות ושעות פתיחה) שיסייע לכם לקבל את ההחלטה המשתלמת

השוואת מחירים להשכרת רכב ברעננה יכולה לחסוך לכם כסף ולמצוא את הדיל הכי משתלם מבין כל ההצעות הרלוונטיות. בעזרת מנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב של רנטלקארס, אותו תמצאו למטה בדף זה, ניתן לערוך השוואת מחירים בקלות בין חברות להשכרת רכבים ברעננה (אלו הנחשבות מוכרות ואמינות), לבדוק את כל הפרטים החשובים ולמצוא את הדיל המשתלם ביותר. מלבד השוואת מחירים יעילה, תוכלו לבצע הזמנה באתר, לקבל אישור הזמנה תוך מספר דקות ולנהל את ההזמנה אונליין.

השכרת רכב בישראל  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

השוואת מחירי השכרת רכב ברעננה – המלצות וטיפים

תהליך השוואת המחירים בין חברות השכרת רכב ברעננה הוא קצר ופשוט: הזינו את פרטי ההזמנה במנוע השוואת המחירים המופיע למעלה בעמוד זה (אל תשכחו לציין אם גיל הנהג הוא בין 25 ל70), ובלחיצה על "חפש" יופיעו בפניכם מגוון הצעות מחיר מחברות להשכרת רכב ברעננה. בשלב זה תוכלו לבחור אם לסנן את התוצאות לפי סוג רכב מסוים (מעל לתוצאות החיפוש) או לפי קטגוריות נוספות מתוך אלו המופיעות בצד ימין, או פשוט לצפות בכל התוצאות.

זכרו לקרוא היטב את כל הפרטים החשובים המופיעים בהצעות המחיר כבר בשלב השוואת המחירים: סוג תיבת ההילוכים (ידני או אוטומט), האם קיימת אפשרות לביטול או לשינוי ההזמנה ללא עלות, אילו ביטוחים כלולים בהזמנה וכול'. מומלץ מאוד ללחוץ על "תנאי ההשכרה של…" ולקרוא את תנאי השכרת הרכב המלאים הרלוונטיים להזמנה שלכם. שימו לב שבדרך כלל חברות השכרת הרכבים ברעננה לא מבטיחות את הדגם המסוים המוצג בהצעת המחיר, אלא דגם דומה לו.

לאחר שמצאתם את הדיל הכי משתלם להשכרת רכב ברעננה, לחצו על "הזמן עכשיו" ובעוד מספר דקות כבר תוכלו להחזיק באישור הזמנה. בשלב הבא תוכלו לשדרג את ההזמנה עם תוספות בתשלום (עליהן לרוב תשלמו בדלפק סוכנות השכרת הרכב ברעננה), לשדרג את הביטוח, לבקש בקשות מיוחדות ולעבור על פרטי ההזמנה פעם נוספת (זיכרו שמנוע השוואת המחירים של רנטלקארס לרוב לא מבטיח את מלאי ומחיר התוספות). לאחר מכן, תתבקשו להזין את פרטי הנהג הראשי ופרטי כרטיס האשראי לתשלום.

שימו לב שבשלב התשלום יוצגו בפניכם מספר פרטים חשובים נוספים כמו הסכום לתשלום בעת ההזמנה, המסמכים הדרושים לאיסוף הרכב מסניף חברת השכרת הרכב ברעננה ועוד. את אישור ההזמנה לרוב תקבלו באופן מיידי, למרות שייתכן ותאלצו להמתין לאישור מחברת השכרת הרכב (במקרים כאלו הסכום הדרוש ייחסם זמנית בכרטיס האשראי, ובמקרים הנדירים בהם ההזמנה לא תאושר החסימה תוסר). אם לא תקבלו אישור הזמנה תוך 48 שעות, צוות רנטלקארס יצור איתכם קשר.

לאחר קבלת אישור ההזמנה, תוכלו להדפיס את השובר הדרוש לאיסוף הרכב, לנהל את ההזמנה באתר ועוד. זיכרו שבכל שינוי או איחור בהחזרת הרכב השכור, לרוב תדרשו לקבל אישור מחברת השכרת הרכב ברעננה.

השכרת רכבים ברעננה – השוואת מחירים

בכתבה זו נפרט מעט על חברות להשכרת רכבים ברעננה, כיצד למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכב ברעננה (על מיגוון סוגי מכוניות) ועוד פרטים חשובים שכדאי לדעת בעת השכרת מכוניות ברעננה. שימו לב שהתנאים והמחירים המפורטים בכתבה עלולים להשתנות.

השכרת רכב ברעננה בזול

את המחירים הכי זולים להשכרת רכבים ברעננה תוכלו למצוא אם תערכו השוואת מחירים ללא כל סינון, לרוב עבור מכוניות מיני עם תיבת הילוכים ידנית. בהשוואת המחירים שערכנו, המחיר הכי זול להשכרת רכב ברעננה הגיע מחברת הרץ שמציעה השכרת שברולט ספארק במחיר של 128.65 ש"ח בלבד ליום. מכונית זו מתאימה לארבעה נוסעים ותיבת ההילוכים שלה ידנית.

השכרת רכב ברעננה לחודש

השכרת רכב לטווח ארוך לרוב משתלמת יותר מאשר השכרת רכב לתקופה קצרה והתעריף היומי בד"כ זול יותר באופן משמעותי. בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת רכב ברעננה לחודש מחברת הרץ, שמציעה השכרת ניסאן מיקרה (עם תיבת הילוכים ידנית) בעבור 2,399.41 ש"ח בלבד (לשלושים ימים).

השכרת ג'יפ ברעננה

ערכנו השוואת מחירים על מנת לבדוק מהם הדילים הכי משתלמים להשכרת ג'יפים ברעננה. המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ ברעננה שמצאנו בעזרת השוואת המחירים של רנטלקארס הוא 238.35 ש"ח ליום בהשכרת אופל מוקה משלמה סיקסט. המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ לחודש ברעננה הוא 4,018.32 ש"ח עבור אותו הדגם משלמה סיקסט (לשלושים ימים).

השכרת מיניוואן ברעננה

אם יש לכם צורך בהשכרת רכב ברעננה למשפחה מרובת ילדים או קבוצה גדולה, מנוע השוואת המחירים בעמוד זה יאפשר לכם למצוא מיניוואן עם מקומות לשבעה, שמונה, תשעה נוסעים ואפילו יותר. ערכנו השוואת מחירים להשכרת מיניוואן ברעננה ומצאנו את התוצאות הבאות:

המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן עם 7 מקומות ברעננה הוא 462.10 ש"ח בהשכרת אופל זפירה ליום מחברת שלמה סיקסט.

המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן לשמונה נוסעים ברעננה הוא 561.55 ש"ח בהשכרת שברולט טראוורס ליום מהרץ.

בהשכרת מיניוואן עם מקומות לתשעה נוסעים לרעננה, המחיר הכי זול הגיע מחברת הרץ שמציעה השכרת יונדאי I800 במחיר של 598.29 ש"ח ליום. שימו לב שזהו רכב עם תיבת הילוכים ידנית.

השכרת מכוניות יוקרה ברעננה

בעזרת מנוע השוואת המחירים השכרת רכב בישראל תוכלו למצוא דילים תחרותיים עבור השכרת רכב פרימיום ברעננה, ממגוון מותגים יוקרתיים.

בהשוואת המחירים שערכנו, למשל, המחיר הכי זול שמצאנו עבור השכרת רכב יוקרה ברעננה הוא 687.51 ש"ח ליום בהשכרת יגואר XE מחברת הרץ. בהשכרת רכב יוקרה ברעננה לחודש, המחיר הכי זול הוא 9,036.19 ש"ח עבור אותו הדגם מהרץ (לשלושים ימים).

חברות השכרת רכב ברעננה

הרץ hertz השכרת רכב רעננה

כתובת: שיזף 5, רעננה. שעות פתיחה – ימי ראשון עד חמישי: 08:00 עד 17:00.

חברת הרץ מציעה השכרת רכב ברעננה עם מגוון רחב של רכבים לבחירה: מרצדס E250, וולוו S90, יגואר XF, שברולט טראוורס, סאנגיונג רודיוס ועוד. הרץ מאפשרת גם השכרת רכב ברעננה לנהג צעיר (בני 21 ומעלה עם רישיון נהיגה בן שנה לפחות), בתוספת עמלה. עמלה על איחור בהחזרת הרכב השכור להרץ רעננה תחושב לרוב באופן הבא: כל שעת איחור מחושבת כשליש מתעריף השכרת הרכב היומי, ואיחור של למעלה משלוש שעות יחושב כיום השכרה מלא.

שלמה סיקסט השכרת רכבים ברעננה

כתובת: התדהר 16 רעננה. שעות פתיחה: ימי ראשון עד חמישי: 08:00 עד 17:00, ימי שישי: 08:00 עד 12:00.

בין מגוון המכוניות שחברת שלמה סיקסט מציעה להשכרה ברעננה, תוכלו למצוא: שברולט ספארק, קיה פיקאנט, אופל קורסה, הונדה סיוויק, אופל מוקה, קיה ספורטאז', מאזדה 6, ב.מ.וו 118 ועוד. השכרת רכב לנהגים צעירים (גילאי 21 עד 23) וגם השכרת רכב ברעננה לנהג חדש עם ותק של שנה עד שנתיים, אפשרית בסניפי שלמה סיקסט בתוספת תשלום. איחור (של למעלה משעה) בהחזרת הרכב השכור לשלמה סיקסט יגרור לרוב עמלה בגובה עלות יום השכרת רכב.

השכרת רכב ברעננה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל