השכרת רכב ברמת גן מידע חשוב

השכרת רכב ברמת גן – השוואת מחירים ומכוניות

השכרת רכב בר"ג יכולה להיות הרבה יותר זולה ופשוטה ממה שחשבתם באמצעות כתבה זו, אשר מאגדת עבורכם את כל המידע, ההמלצות והטיפים שיידרשו לכם – החל ממנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב ברמת גן שיאתר עבורכם תוך שניות את המחיר הכי זול על מגוון דגמי מכוניות ועד להסברים וסרטוני וידאו על מכוניות להשכרה ברמת גן

מחפשים השכרת רכב ברמת גן? כדי למצוא את הדיל הכי משתלם ולחסוך כסף, אנו ממליצים לערוך השוואת מחירים של השכרת רכב בר"ג באמצעות מנוע החיפוש המיוחד שבדף זה שיסייע לכם לבדוק את כל הפרטים ביעילות ולמצוא את המחירים הכי זולים להשכרת רכבים בר"ג (על מיגוון סוגי מכוניות) תוך דקה

השוואת מחירי השכרת רכב בר"ג – המלצות וטיפים

מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב של רנטלקארס שמופיע בעמוד זה יבצע עבורכם חיפוש בין אפשרויות שונות להשכרת רכב בר"ג ויציג בפניכם את כל הפרטים החשובים כבר בשלב השוואת המחירים. בנוסף, תוכלו לבצע את ההזמנה במקום, לקבל אישור הזמנה בתוך מספר דקות איתו תוכלו לאסוף את האוטו מסוכנות השכרת הרכב בר"ג ולנהל את ההזמנה בקלות אונליין.

התהליך הוא פשוט: הזינו את התאריכים בהם אתם מתכננים להזמין השכרת רכב בר"ג, השעות והתחנה הרצויה (ישראל -> רמת גן -> רמת גן מרכז העיר) במנוע החיפוש המופיע בעמוד זה. זכרו לסמן אם גיל הנהג הוא בין 25 ל-70 (השכרת רכב בר"ג לנהג צעיר כרוכה בתוספת תשלום בדרך כלל). בשלב הבא, לאחר שיופיעו בפניכם מגוון הצעות מחיר להשכרת רכב ברמת גן, תוכלו לסנן את התוצאות במידת הצורך. תוכלו לבחור מבין סוגי הרכב המופיעים בחלק העליון של תוצאות החיפוש אם יש לכם צורך בסוג רכב מסוים, כמו ג'יפ, השכרת מיניוואן בר"ג וכו', או לסנן את התוצאות לפי קטגוריות נוספות מאלו המופיעות מימין לתוצאות החיפוש.

זיכרו לבדוק כל הצעת מחיר ולשים לב לפרטים חשובים כמו מספר המקומות ברכב, סוג תיבת ההילוכים (גיר ידני או אוטומטי), השירותים הכלולים בהזמנה (האם קיימת אפשרות לביטול ההזמנה ללא עלות? איזה ביטוח כלול בהזמנה?) ועוד. כמו כן, אנו ממליצים ללחוץ על "תנאי ההשכרה של…" ולקרוא את תנאי ההשכרה המלאים של ההצעה. שימו לב שבדרך כלל, הדגם המצוין בהצעת המחיר אינו מובטח. ייתכן שתקבלו רכב דומה לו במקום כאשר תגיעו אל סוכנות השכרת הרכב בר"ג.

לאחר שמצאתם את הדיל המשתלם ביותר להשכרת רכב ברמת גן, לחצו על "הזמן עכשיו" על מנת לבצע הזמנה. בשלב הבא, תוכלו לשדרג את ההזמנה עם תוספות בתשלום (עליהן תשלמו בדרך כלל בדלפק סוכנות השכרת הרכב בר"ג, אך זכרו שמנוע השוואת המחירים לא יכול להבטיח את המלאי או המחיר של התוספות), לשדרג את ביטוח הרכב, לבקש בקשות מיוחדות ולעבור שוב על פרטי הזמנה חשובים. לאחר מכן, תתבקשו להזין את פרטי הנהג הראשי כפי שהם מופיעים בדרכון או ברישיון הנהיגה את פרטי כרטיס האשראי לתשלום. שימו לב שבשלב התשלום יופיעו בפניכם מספר פרטים חשובים שמומלץ לקרוא בזהירות, כמו המסמכים הדרושים לאיסוף הרכב ועוד.

אישור ההזמנה מסוכנות השכרת הרכבים בר"ג מתקבל לרוב באופן מיידי. לאחר קבלת אישור ההזמנה, תוכלו להדפיס את השובר הדרוש לאיסוף הרכב (ואוצ'ר) ולבצע מגוון פעולות לניהול הזמנה אונליין. במקרים בהם יש צורך להמתין לאישור מחברת השכרת הרכב בר"ג, הסכום הרלוונטי ייחסם זמנית בכרטיס האשראי ויוסר במקרים הנדירים בהם לא מתקבל אישור. אם לא תקבלו אישור הזמנה תוך 48 שעות, צוות מנוע השוואת המחירים יצור איתכם קשר. בכל מקרה, אנו ממליצים ליצור קשר עם צוות התמיכה של רנטלקארס בכל שאלה או בעיה, הם בדרך כלל עונים במהירות.

השכרת רכבים ברמת גן – השוואת מחירים

בכתבה זו נבדוק מהם המחירים הזולים ביותר להשכרת רכב ברמת גן לפי חיפוש שערכנו במנוע השוואת המחירים של רנטלקארס (לסוף אוקטובר) ונציג בפניכם את האפשרויות השונות והתנאים הכלליים שבדרך כלל תקפים להשכרות רכב אלו. זכרו שהתנאים והמחירים עלולים להשתנות, לכן עליכם לוודא מהם התנאים הרלוונטיים להזמנה שלכם. ייתכן שיופיעו בפניכם מחירים שונים מאלו המופיעים כאן. ערכנו מספר השוואות מחירים שונות כדי לבדוק מהם הדילים הכי זולים שניתן למצוא כיום עבור השכרת רכב ברמת גן –

השכרת רכב ברמת גן בזול

אם אתם מחפשים השכרת רכב ברמת גן והגורם החשוב ביותר עבורכם הוא המחיר, תוכלו לבצע השוואת מחירים ללא כל סינון ויופיעו בפניכם התוצאות הזולות ביותר. רכב עם תיבת הילוכים ידנית, למשל, לרוב יהיה זול יותר להשכרה מרכב דומה עם תיבת הילוכים אוטומטית. המחיר הכי זול להשכרת רכב בר"ג שמצאנו הוא 321.20 ש"ח בהשכרת שברולט ספארק ליום מחברת אוויס. השברולט ספארק היא רכב מיני עם מקומות לארבעה נוסעים ושתי מזוודות קטנות, ותיבת ההילוכים שלה היא ידנית.

השכרת רכב בר"ג לשבוע

השכרת רכב בישראל לטווח ארוך יותר בדרך כלל הופכת את התעריף היומי לזול יותר לעומת השכרת רכב לתקופה קצרה של יום או יומיים, ובמקרה זה, ברמת גן, מדובר בהבדל משמעותי במיוחד. המחיר הכי זול להשכרת רכב ברמת גן לשבוע , לפי השוואת המחירים שערכנו, הוא 539.02 ש"ח בהשכרת שברולט ספארק מאוויס, מה שהופך את התעריף היומי ל77 ש"ח לעומת 321.20 ש"ח בהשכרת רכב זה ליום אחד.

השכרת מיניוואן ברמת גן

אם אתם מעוניינים לשכור רכב בר"ג למשפחה מרובת ילדים או קבוצת נוסעים גדולה – המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן ברמת גן עם מקומות לשבעה נוסעים, לפי מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס, הוא 1,923.50 ש"ח ליום או 3,204.6 ש"ח לשבוע בהשכרת שברולט טראוורס מחברת אוויס.

השכרת מכוניות יוקרה ברמת גן

ביקשנו לבדוק כמה תעלה השכרת רכב יוקרה ברמת גן, ובעזרת מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס מצאנו את המחיר הכי זול בהשכרת מכונית היוקרה קדילאק CTS בר"ג במחיר של 2,407.15  ש"ח ליום או 4,009.45 ש"ח לשבוע מאוויס. המכוניות היוקרתית והמרשימה הזו מתאימה לחמישה נוסעים, 2 מזוודות גדולות ומזוודה אחת קטנה, ותיבת ההילוכים שלה היא אוטומטית.

חברות השכרת רכבים ברמת גן

אוויס avis השכרת רכב ר"ג

כתובת: רחוב היצירה 6, רמת גן. שעות פתיחה – ימי ראשון עד חמישי: 08:00 עד 17:00, ימי שישי וערבי חג: 08:00 עד 13:00. בין מגוון המכוניות שאוויס מציעה להשכרה ברמת גן, תוכלו למצוא: קאדילק CTS, שברולט טראוורס, שברולט מאליבו, טויוטה קורולה, ניסאן מיקרה, שברולט ספארק ועוד.

איחור של למעלה משעה בהחזרת הרכב השכור לאוויס, בדרך כלל כרוך בעמלה בגובה של יום השכרה (בתוספת כיסויים ותוספות). השכרת רכב באוויס בדרך כלל כוללת את האפשרות לבצע ביטול (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), ולבצע שינויים בהזמנה, כמו גם ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. אוויס מאפשרת השכרת רכב בר"ג לנהגים צעירים (גילאי 21 עד 23) שכרוכה לרוב בתוספת עמלה.

השכרת רכב ברמת גן
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל